Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Op 15-6-2025 om 15:06 zei JLS:

Naar aanleiding van de podcasts over META ben ik aan de slag gegaan met de grootste underperformer van het Nederlandse voetbal: ADO Den Haag.

Schermafbeelding-2025-06-15-om-14-51-51.

Het gaat verrassend goed, ondanks dat de selectie niet echt in balans is. Echter zijn de belangrijkste META attributen wel aardig.
Schermafbeelding-2025-06-15-om-15-12-00.
Vooral Henk Veerman – duidelijk een speler van een hoger niveau en echte META-spits – is op dreef met 37 doelpunten in 24 wedstrijden. Helaas is hij gehuurd en op leeftijd, waardoor er volgend seizoen een flinke leegte gaat ontstaan.

Daarentegen vallen Van Mieghem en Van der Sande tegen. Voor KKD-begrippen zouden zij normaal gesproken prima mee moeten kunnen. Financieel is het momenteel wat krap, dus ik heb me nog niet op de transfermarkt begeven. Dat komt zodra we de Eredivisie halen.

Wat betreft spelersontwikkeling wacht ik het einde van het seizoen af, zodat ik dan data kan vergelijken.

Op 15-6-2025 om 15:06 zei JLS:

Vooral Henk Veerman – duidelijk een speler van een hoger niveau en echte META-spits – is op dreef met 37 doelpunten in 24 wedstrijden. Helaas is hij gehuurd en op leeftijd, waardoor er volgend seizoen een flinke leegte gaat ontstaan.

Jaaa dat is echte META spits inderdaad. Beter dan Brobbey DG Heeft ie de 50 al aangetikt? Qua doelpunten he, niet leeftijd. c

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
2 uur geleden zei Bessel87:

Ik ben met Stroe gepromoveerd naar de 3e klasse. Het bestuur wil semiprofessioneel worden. Is dat altijd een voordeel? Ik kan voorstellen dat de financiën slechter worden door contracten en premies?

Grootste voordeel is dat spelers vaker trainen (volgens mij). Ander voordeel is dat spelers dan ook een contract ondertekenen en dan niet zo makkelijk meer weggehaald kunnen worden door andere clubs. Nadeel is dus wel dat je spelers salaris moet gaan betalen en dit moet financieel natuurlijk wel haalbaar zijn.

Geplaatst

1e jaar Serie A en het kon eigenlijk niet beter gaan. Of naja, het kon wel, want we stonden best een tijdje 2e. Maar uiteindelijk heel blij met deze plek.

Leuk team samen gesteld met spelers waar het er niet uitgekomen is qua talent, met Sebastiano Esposito, Eddie Salcedo o.a.

Nu kijken wat we financieel kunnen doen, want dat staat er niet heel best voor.

Eindstand Serie A.jpg

Geplaatst
12 uur geleden zei Mordurette:

d3e11da99c5a05d6178addbec4d7b89c.png

Pff, nationale doelman die er even 10 maanden uit ligt. Einde carrière gok ik zo maar met z'n 34 jaar...

Die ga je niet meer terug zien vrees ik cry

Geplaatst

Met de CL en het WK voor clubs op zak vond ik dit wel het moment om over te stappen naar Juventus. De club heeft in deze save nog geen enkele prijs gewonnen en kan wel een vlugge rebuild gebruiken. Eens kijken of ik het een mooi Italiaanse tintje kan bezorgen.

image.png

Geplaatst

Contract niet verlengd bij Gamba Osaka dus op zoek naar een nieuw avontuur.

image.png

Zuid-Korea it is DG

bewerkt door sennid

Geplaatst

8a55cdb6e63af37d61f4206b8438abd4.png

Negen jaartjes ploeteren, zweten en af en toe wanhopig naar het scherm staren, maar goddomme, het is gelukt. Met een zuivere amateurclub hebben we gewoon de Aziatische Champions League gewonnen. Geen geld, geen sugardaddy's, geen dure aankopen, alleen maar pure amateurspelers.

Nu, ik ga niet beweren dat het hele elftal vol zit met Homegrown-wonderkids die op hun elfde al een dieptepass over veertig meter konden leggen. Zo werkt het helaas niet, zelfs niet in FM. Maar de jeugdinstroom? Die is inmiddels geen aanfluiting meer. Waar je in jaar één nog blij was als er een keeper binnenkwam met een waarde voor sprongkracht hoger dan zijn leeftijd als jeugdspeler, krijg ik nu af en toe gewoon jongens waarvan je denkt: ja hoor, die kunnen op termijn gewoon echt talentvolle spelers worden.

8cc556bd7c1c5a6ceb3d9a4f5fd8a513.png

Dit is er zo eentje. Het voordeel van deze club in beeld gebracht, we spawnen vooral Britse newgens in Hong Kong. Deze knaap kan in beginsel bij elke andere club in de competitie direct in de basis starten.

Het niveau is dus omhoog gegaan. Punt. Dat komt niet omdat ik geluk had, maar omdat ik álles heb aangepakt. Dankzij de CL-inkomsten de faciliteiten bijwerken, elk jaar betere staf aannemen, de meta-training loslaten op alle spelers en alle teams binnen de club. Het voornaamste devies was geduld hebben. Veel geduld. Soms ook sterke drank.

Ik geloof dat ik in negen jaar tijd meer dan twintig keer middenin het seizoen mijn keeper moest vervangen, aangezien een amateurspeler op elk willekeurig moment zonder vergoeding de deur uit kan lopen.

Geplaatst

Toch altijd leuk he, dat je zoveel tijd en energie in dit spel steekt, en je wordt daarvoor beloond met slechte resultaten. Heerlijk.

Geplaatst

Hoppa, daar is de eerste titel.

Eindstand.jpg

Waar AC oppermachtig was, viel het nu mee. Daarom konden we er mee vandoor gaan dit jaar! Op naar meer. Het team begint aardig gestalten te krijgen.

Geplaatst

image.png

Halverwege 3e seizoen is de bal ineens een andere kleur, en bijna niet meer te zien. Is dat een instelling ergens?

Geplaatst

image.png

image.png

Zuid-Korea weer verlaten, was het net niet ofzo. Nu naar een andere club kijken.

edit:

En we gaan naar Brazilië smile

image.png

bewerkt door sennid

Geplaatst

Na de aflevering over Meta en het lezen van de artikelen wil ik dit in mijn eigen saves is toepassen.

Is er iemand die ergens handige filters heeft gevonden voor in de player search?

Of zijn er andere manier op Meta spelers op te snorren ?

Geplaatst

74cb398e3fc39e599655864874c84b49.png

De loan farm heeft goed zijn werk gedaan de afgelopen seizoenen. Zelfs als ze niet verlengen kunnen ze zo aansluiten bij mij

Geplaatst

image.png

Bij Flamengo alles gewonnen en zat te wachten op een aanbieding. Deze kon ik niet laten lopen. @La Pulga trots maken.

edit:

eerste daad.

image.png

image.png

nog supergoed om erbij te hebben.

bewerkt door sennid

Geplaatst
6 minuten geleden zei sennid:

image.png

Bij Flamengo alles gewonnen en zat te wachten op een aanbieding. Deze kon ik niet laten lopen. @La Pulga trots maken.

Trots