Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

9a0ab13186a913e06e0bacf9b3a7fd46.png

Wat een verademing ten opzichte van San Marino in FM 22 zeg, ik had echt veel eerder die switch moeten maken. Wat een tijdverspilling achteraf

Tarxien heeft deze speler helemaal zelf gehaald zonder dat ik daar aan te pas kwam. Als de AI zelf al dit soort transfers doet kan het nog wel heel interessant worden

Geplaatst

Schermopname (14).png

Haha, opvallende start zo. Nog niet veel meegemaakt.

Eindelijk eens proeven terug van de hoogste divisie. Het is misschien in de Faeröer-eilanden, maar na 90 jaar is dat de 12de beste competitie van Europa!

Geplaatst

Dit zijn de mooie finales. Kansloze eerste helft. 3-0 achterkomen. Plogmann die twee pingels pakt. Maar de wedstrijd uiteindelijk nog volledig omkeren en de eerste beker in de historie binnenharken tegen AZ (t is soms net t echte leven 😉)

bekerfinale.png

Geplaatst

Heren,

Na FM21 heb ik FM niet meer aangeraakt. De laatste tijd zit ik weer wat vaker op dit forum en begint het toch weer te kriebelen.

Heeft het nog zin om FM24 aan te schaffen of beter wachten op (hopelijk) de volgende editie?

Geplaatst
Op 25-6-2025 om 13:10 zei JC14:

Dit kan je aanpassen door onderstaande uit te voeren.

AppData\Local\Sports Interactive\Football Manager 2024, delete Caches and Preferences folder

@Matthias.

@La Pulga Valencia CF!

bewerkt door Steels

Geplaatst

Met nog twee wedstrijden te gaan is de competitie voor het eerst in decennia niet allang beslist in mijn voordeel, nee kampioen worden is voor het eerst alles behalve een zekerheid. Sta 2e achter Ajax, gelijk in punten maar het doelsaldo van de Amsterdammers is beter (+88 tegenover +82). Ik moet nog naar Cambuur (13e) en thuis tegen MVV (17e) terwijl Ajax nog VVV (4e) en PSV (3e) op bezoek krijgt. Voor het eerst sinds lange tijd weer spanning, tof!

Geplaatst
14 uur geleden zei neva:

Ja, gaaf als het weer spannend wordt uit het niets. Moet je ineens van die automatische piloot af. Hoe loopt het af?

2e geworden, Ajax won beide wedstrijden en ik kon het verschil niet goed maken. Kwam uiteindelijk 2 goals te kort.

Champions League wel gewonnen, revanche op Madrid. 120e minuut de 0-1, dus het seizoen is niet volledig niks geworden.

De selectie is nog jong en we hebben pas een aantal oudere sterk houders zien vertrekken dus ik verwacht dat het dit jaar gewoon weer gaat zoals vanouds.

Geplaatst
43 minuten geleden zei La Pulga:

Valencia, dat lijkt mij inderdaad een hele leuke uitdaging! Wel wel Spanje, maar prima!

Vanavond of morgen aan beginnen

Nog een mooie uitdaging: Aris Thessaloniki.

image.png

Gaaf logo ook nog.

Geplaatst
20 minuten geleden zei Mordurette:

Nog een mooie uitdaging: Aris Thessaloniki.

image.png

Gaaf logo ook nog.

Oef, Griekenland is ook wel lekker warm en goed eten daar. Nu twijfel ik, maar denk dat Valencia mij beter zal passen

Geplaatst
6 minuten geleden zei Stefan:

Dacht dat je zo moe was?

Na 4 uur lang Rematch werd ik wel moe van het spelletje ja.