Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

In 2032 is het moment daar:

2252570_737.jpg

Geheel terecht pakken we de CL. Ondanks een late rode kaart, kan er maar 1 man zijn die het doet voor ons: Biscaia. Wat een ongelooflijke eindbaas. De beste speler van de wereld, met afstand!

Geplaatst

Deze er maar direct achteraan dan?

2252570_3209.jpg

Wel wat geluk gehad met de loting, Denemarken in de finale. Enkel Frankrijk in de halve tegengekomen qua tegenstand. Maar maakt het niet minder lekker. Een aantal toppers die nog even afsluiten met een EK-titel.

Geplaatst
2 uur geleden zei Elsjorro1990:

In 2032 is het moment daar:

2252570_737.jpg

Geheel terecht pakken we de CL. Ondanks een late rode kaart, kan er maar 1 man zijn die het doet voor ons: Biscaia. Wat een ongelooflijke eindbaas. De beste speler van de wereld, met afstand!

Screentje Biscaia?

Geplaatst

Iemand ervaring met skins? Speel met FMRensie skin, speelt het beste, maar ik irriteer me eraan dat mijn satellietclub bijna dezelfde kleur heeft als het team dat ik train.

Ik kan wel wat ontcijferen van de skins, maar bij deze zie ik nergens om het kleur van de satellietclub te veranderen. (Of hoe dit verwoord wordt in skins, in het Engels).

Schermafbeelding 2025-06-30 194426.png

Geplaatst

ik ben da spel beeeeeeeeeeeuuuuuuuuu!!! Weeeeeeer ontslageeeeeuh!

Ik snap dat, met de beste wil van de wereld, echt niet. Bij jullie lukt dat allemaal zoals het niets is, en bij mij lukt dat voor geen meter, met geen enkele tactiek. Je kan zeggen dat dat niet het belangrijkste is van dat spel, maar hoe krijg je anders gewonnen wedstrijden? Info opzoeken op internet of tutorials heeft ook al geen zin.

Dan maar in Malta proberen.. alweer..

bewerkt door xanderoo

Geplaatst
1 uur geleden zei xanderoo:

ik ben da spel beeeeeeeeeeeuuuuuuuuu!!! Weeeeeeer ontslageeeeeuh!

Ik snap dat, met de beste wil van de wereld, echt niet. (...)

Dan maar in Malta proberen.. alweer..

Maak je het jezelf niet te lastig? Zesenvijftigste niveau van Engeland, twintigste niveau van Schubbekutteveen en nu weer Malta. Waarom start je niet eens met een club die wat hoger speelt?

--

Hier wedstrijd 2000. En dat is precies CL-finale 6. Mooie mijlpaal.

image.png

Geplaatst
3 minuten geleden zei neva:

Maak je het jezelf niet te lastig? Zesenvijftigste niveau van Engeland, twintigste niveau van Schubbekutteveen en nu weer Malta. Waarom start je niet eens met een club die wat hoger speelt?

--

Hier wedstrijd 2000. En dat is precies CL-finale 6. Mooie mijlpaal.

image.png

Klopt niet helemaal. Ik heb voor Union Saint-Gilloise en recent nog Elsenborg (of zoiets) gespeeld, beiden in de hoogste divisie. Niets, nada, noppes.

Het enige positieve dat ik kan bedenken is dat ik zo een nieuwe tactiek kan bedenken, zeker als je in de laagste divisie speelt.

bewerkt door xanderoo

Geplaatst

Een beetje het probleem waar ik in Italië vaker tegen aan loop: De pingels.

Ik groei te hard en de televisiegelden o.a. zijn niet goed genoeg. Ik ben zon eikel die het liefst met vaste spelers speelt, dus elke 1-2 jaar willen ze er een dikke prijs boven op. Houd dus in dat we af en toe een verkoopje moeten doen.

Deze beste man heeft maar 1 jaar bij ons gevoetbald. Echt een goede keeper, maar zijn onze voormalige nummer 1 die hij verving was nog steeds niet weg. Toen kwam Real, werd die boos, toen kwam Bayern en daarmee direct maar onze recordverkoop gepakt:

Verkoop Veerman.jpg

Veerman.jpg

Geplaatst
1 uur geleden zei Lensherr:

Zijn er anno 2160 nog geen zwevende stadions en zitten er nog geen robots in de tribunes? @Nom de Guerre DG

Vast niet. Maar hij krijgt nog wel vragen of ie nog achter de VAR staat DG

Geplaatst
17 uur geleden zei xanderoo:

Klopt niet helemaal. Ik heb voor Union Saint-Gilloise en recent nog Elsenborg (of zoiets) gespeeld, beiden in de hoogste divisie. Niets, nada, noppes.

Dit is nog steeds niet echt een heel hoog niveau toch? Toen ik voor het eerst FM ging spelen (zal zo rond FM05 zijn geweest want het was voordat Juve degradeerde door die omkopingspraktijken) ben ik met Juventus begonnen. Daar kan je fouten maken en leren van het spel. Ik weet nog dat ik Joseph Yobo van Everton haalde omdat hij veel sneller was dan de centrale verdedigers die ik had... Nu zou ik natuurlijk dromen van een verdediging met Cannavaro en Chiellini DG

Een grote club uit een redelijk groot land (bijv. een Benfica of Ajax) geeft je ook mogelijkheden om in eigen land om het kampioenschap te spelen en in Europa je te meten met sterkere clubs en het spel beter te leren. Ik denk dat als ik in mn eerste FM jaren met een club op het 2e niveau van Finland of in de middenmoot van Zweden was gestart dat ik het spel nu niet meer gespeeld zou hebben.

Geplaatst

Zo later op een save is het altijd leuk om te zien hoe die piepjonge talenten die je kocht of bracht uit de eigen jeugdopleiding het verder doen. Milner had ik net voor mijn vertrek aangekocht, Eric Mballa had ik laten debuteren op het voormalige WK als bondscoach van Frankrijk, Van den Berghe bracht ik op 16 jarige leeftijd bij de nationale ploeg en bij Anderlecht. Daniels plukte ik weg bij Zulte.

image.png

Geplaatst
1 uur geleden zei Willem:

Dit is nog steeds niet echt een heel hoog niveau toch? Toen ik voor het eerst FM ging spelen (zal zo rond FM05 zijn geweest want het was voordat Juve degradeerde door die omkopingspraktijken) ben ik met Juventus begonnen. Daar kan je fouten maken en leren van het spel. Ik weet nog dat ik Joseph Yobo van Everton haalde omdat hij veel sneller was dan de centrale verdedigers die ik had... Nu zou ik natuurlijk dromen van een verdediging met Cannavaro en Chiellini DG

Een grote club uit een redelijk groot land (bijv. een Benfica of Ajax) geeft je ook mogelijkheden om in eigen land om het kampioenschap te spelen en in Europa je te meten met sterkere clubs en het spel beter te leren. Ik denk dat als ik in mn eerste FM jaren met een club op het 2e niveau van Finland of in de middenmoot van Zweden was gestart dat ik het spel nu niet meer gespeeld zou hebben.

Ja maar als je toch min of meer iets van dit spel kan, wat in mijn geval niet het geval is, ga je vroeg of laat toch successen boeken. De uitdaging is dan net leuker om een ploeg toch zo groot mogelijk te krijgen. Natuurlijk, ik zit nu in seizoen 2115/2116, dus als de mogelijkheid zich voordoet, misschien. Maar ik ben er vrij zeker, zelfs met zo'n ploegen faal ik wonderwel.

Met 2 wedstrijden te gaan gefaald om te promoveren. Moest maar 1 punt halen, maar 2 keer verloren. Tja..

Geplaatst
1 uur geleden zei Lensherr:

Zo later op een save is het altijd leuk om te zien hoe die piepjonge talenten die je kocht of bracht uit de eigen jeugdopleiding het verder doen. Milner had ik net voor mijn vertrek aangekocht, Eric Mballa had ik laten debuteren op het voormalige WK als bondscoach van Frankrijk, Van den Berghe bracht ik op 16 jarige leeftijd bij de nationale ploeg en bij Anderlecht. Daniels plukte ik weg bij Zulte.

image.png

Heb ik hier ook in mijn save, ondertussen in 2045 en sommige jonge talenten zijn ondertussen ook 30-33 jaar.