Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

You had one job. Well..

Dan heb je alle geluk van de wereld dat je nog op de laatste speeldag 1ste staat, en met een overwinning eigenlijk zo goed als kampioen speelt. Verlies je natuurlijk. Classic FM.

bewerkt door xanderoo

Geplaatst

Ligt het aan mij of worden er echt weinig games gestart in Saudi Arabie?

image.png

Ondertussen word ik overgenomen door Pique lol

bewerkt door La Pulga

Geplaatst
15 minuten geleden zei La Pulga:

Ligt het aan mij of worden er echt weinig games gestart in Saudi Arabie?

Dat komt omdat als je de Saudi league speelbaar maakt dat het hele geld kaartenhuis in elkaar stort. Dat gaat van 70 miljoen staatsgeld ineens naar 15 miljoen ofzo. In een save van mij was Al Nasr van Ronaldo al gedegradeerd na aantal jaren.

Je kan ze beter als gebruiken om geld te verdienen dan om zelf te spelen, Alhoewel de jeugd daar best goed is.

Geplaatst
Op 4-7-2025 om 19:08 zei La Pulga:

Ach FM cafe, daar kan je ook gewoon lekker lullen net zoals in een voetbalkantine. Hoe gaat het thuis?

Net zo goed als uit wel. Zit in zo'n fase dat alles gewonnen wordt. Even wachten tot de andere clubs uit Tsjechië dat ook gaan doen en dan kan ik weer een nieuwe uitdaging zoeken. Duurt nog wel een seizoen of 15, vrees ik.

12 uur geleden zei xanderoo:

Hoe?!

Echte META-speler. Goede tactiek. Weinig weerstand in de nationale competitie. En met zijn ongeveer 1.95 de main outlet bij corners. Zal binnenkort wel even een screen van hem maken.

Geplaatst
14 uur geleden zei sennid:

Dat komt omdat als je de Saudi league speelbaar maakt dat het hele geld kaartenhuis in elkaar stort. Dat gaat van 70 miljoen staatsgeld ineens naar 15 miljoen ofzo. In een save van mij was Al Nasr van Ronaldo al gedegradeerd na aantal jaren.

Je kan ze beter als gebruiken om geld te verdienen dan om zelf te spelen, Alhoewel de jeugd daar best goed is.

Hoezo? Hoe komt dat?

Geplaatst

image.png

Hoppa

20 minuten geleden zei Steels:

Hoezo? Hoe komt dat?

Hetzelfde als met regens. Als je een bepaald land niet speelbaar maakt dan krijg je kwalitatief betere regens maar het aantal regens is lager. Als je het land speelbaar maakt krijg je meer regens uit dat land maar dan heb je meer kans op slechte/middelmatige regens.

Zo ervaar ik het tenminste sorry

bewerkt door sennid

Geplaatst
14 minuten geleden zei sennid:

image.png

Hoppa

Hetzelfde als met regens. Als je een bepaald land niet speelbaar maakt dan krijg je kwalitatief betere regens maar het aantal regens is lager. Als je het land speelbaar maakt krijg je meer regens uit dat land maar dan heb je meer kans op slechte/middelmatige regens.

Zo ervaar ik het tenminste sorry

Ik bedoelde het geld kaartenhuis..

Geplaatst
23 minuten geleden zei sennid:

Is logisch hè. Als je een competitie selecteert wordt deze gevuld met newgens, zodat alle teams over voldoende spelers beschikken. Bij een niet-geselecteerde competitie is dat anders, daar is het grootste deel van de opvulling in de vorm van grijze spelers die niet ontwikkelen en geen historie hebben. Uiteraard zou het alles weggeven als alleen de talentvolle newgens daar verschijnen, dus er verschijnen er altijd wel een paar die niks kunnen, maar de kans op een betere newgen is dan natuurlijk een stuk groter.

@xanderoo Dit is hem.

image.png

Geplaatst
11 minuten geleden zei Steels:

Ik bedoelde het geld kaartenhuis..

Beetje hetzelfde idee met de sponsors. Niet speelbaar is redelijk stabiel en speelbaar is flexibel.

bewerkt door sennid

Geplaatst

Ik had een uitmuntend seizoensbegin, met 12/12 om te starten. Dan kreeg ik het heel moeilijk, met maar 1 overwinning in 11 wedstrijden. Om het seizoen, met nog 1 wedstrijd te gaan, met 4 overwinningen te eindigen. Op de één of andere manier toch nog terug 1ste, met dus nog 1 speeldag te gaan. Verlies je die natuurlijk, geen verrassing..

Schermopname (19).png

Maar tot mijn grote ontgoocheling en frustratie bij elkaar geraapt te hebben, en mij eigenlijk klaar te maken voor nog een seizoen in 3de klasse te vertoeven, laten, zoals hierboven vermeld, alle concurrenten punten liggen. Alleen Ghajnsielem niet, maar die scoorden niet genoeg om over mij te springen.

Marsa liep dan weer een blauwtje op door gelijk te spelen tegen het kansloos gedegradeerde Mdina K.

Schermopname (20).png

Dusja, eigenlijk zat niets mee dit seizoen, en de plekken om te promoveren is gewoon zo goed als onbestaande. Maar wel zeer leuk en welkom.

Maar ben er eigenlijk nog niet goed van. Had altijd moeten winnen in de 1ste plaats. En dan moet de concurrentie het ook afmaken. Maarja. Ik laat het wat bezinken, eerst familiebezoek nu.

Ik ben wel blij, maar ik was echt pissed. 2de keer dat die mij dit lappen. Verliezen terwijl je bovenaan staat, met nog 1 speeldag te gaan.

@neva mooie speler dat je daar hebt zeg!
Heeft er nog iemand problemen om iemand te mentionen?

bewerkt door xanderoo

Geplaatst

image.png

Staan verdorie 44ste en ze komen maar mondjesmaat. Meesten staan open voor Nederland cab Meesten zijn al boven de 25 en komen niet eens in de buurt van een oproep voor NL.