Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
31 minuten geleden zei Nickhavekes:

Iemand bekend met dit probleem? Spelers blijven worden weergegeven in het reserveteam, ook al zitten ze in de -18 en zijn ze niet beschikbaar gesteld voor het tweede team. Super onoverzichtelijk wordt het selectiescherm op deze manier.... :

image.thumb.png.fbee01193a80296dd72b0634

Heb ik ook een tijd last van gehad. Plots was dit terug weg..

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
1 uur geleden zei sennid:

image.png

Staan verdorie 44ste en ze komen maar mondjesmaat. Meesten staan open voor Nederland cab Meesten zijn al boven de 25 en komen niet eens in de buurt van een oproep voor NL.

Blijven volhouden, ze zullen vanzelf overstag gaan.

Geplaatst

1 van de nieuwe pareltjes, 24 miljoen overgenomen van Besiktas:

Akbulut.jpg

Het moment dat dit soort spelers je wisselspelers zijn, weet je dat je een lekkere game hebt he?

Geplaatst

image.png

Zo frustrerend bij een Building a Nation. Net voor de zevende keer op rij de CL gewonnen, er gaan zóveel spelers naar andere Tsjechische teams en toch op één of andere manier lukt het ze niet om plaatsing voor Conference League af te dwingen, lukt het niet om constant te presteren en is de tegenstand in de competitie nationaal ook elk jaar minder en minder. Echt ongelooflijk.

Geplaatst
8 uur geleden zei putdus:

Weet iemand nog een snelle rechtsbuiten? Ben blackburn seizoen 1, budget 2 miljoen.

Francis Amuzu

Geplaatst
1 uur geleden zei La Pulga:

image.png

We zijn overgenomen.

Ah nu mag ik ook geen transfers doen midden in de transferperiode en Antony is zojuist verkocht lol

Lekker solliciteren dus bij een ander clubje.

Geplaatst

image.png

Die scheidsrechters zijn ook altijd tegen Barcelona, zelfs in dit spel. Maar goed, tweede prijs is binnen!

Geplaatst

Zo, stap 1 is gezet. Doel van deze game is om in elke competitie die we spelen, recordhouder te worden.

Dit is de eerste competitie waarin ons dat gelukt is.

Super cup.jpg

Next up, zal gok ik de CL worden. Serie A en bekers heb ik nog een lange weg te gaan.

Geplaatst

Dilemma dinsdag:

Dit pareltje zich volledig laten focussen op AMC, met daarbij de kanttekening dat de concurrentie gigantisch is, of laten richten op de spitspositie (waar de concurrentie minder is, maar waar de stats voor nu ook nog nét wat minder zijn):

image.png

Geplaatst

Dit mag SI van mij wel eens wat beter uitwerken:

Udogie.jpg

Op zich niks geks aan, hij mag natuurlijk stoppen op zijn 35e als die dat wil, ondanks dat het gewoon nog steeds een hele goede speler is. Wat het frappant maakt, is dat we 2 dagen later de 16e finale spelen op het WK tegen Mexico. Er is toch geen hond die tijdens een WK stopt met zijn carrière?

Geplaatst

Na 3 seizoenen Juve hebben we deze samen met de Europa League ook weer binnen. Nu gaan we eventjes de kat uit de boom kijken of er leuke clubs vrij komen waar mijn 'passie' in deze save voor kan terugkeren. Juventus was leuk, maar ik ben er niet zo een grote fan van. Ik heb altijd wel een beetje spijt gehad van mijn vertrek bij Anderlecht waar een team stond met veel eigen jeugd. Met een schuin oog kijk ik dan ook naar die club of een terugkeer naar België of Nederland.

image.png

Geplaatst
16 uur geleden zei La Pulga:

image.png

En hier speel je FM voor!!!

@sennid saaie club lol

image.png

Lekker boeiend DG Paar seizoenen knallen en dan weer verder kijken.