Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

En als je bij een club een contract tekent heb je ook een clausule om toe te voegen dat de club afziet van de compensatie. Hoe hoger je die maakt hoe minder een club moet betalen om jouw contract af te kopen. Op die manier kost het een andere club minder geld om je aan te trekken en word je dus ook interessanter.

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

Ik dump m'n fantastische, talentvolle tweede keeper gratis bij mijn nationale concurrent, om de competitie maar sterker te maken... registreren ze hem niet. Aaaargh.

Geplaatst

Speel nu eigenlijk voor het eerst een carrière die langer is dan 10 seizoenen en ik vroeg mij af wanneer jullie meestal het gevoel hebben dat jullie 'klaar' zijn bij de club? Ik snap dat dit natuurlijk voor iedereen anders is, maar ben zelf bang de verkeerde keuze te maken.

Ik heb HSV nu van de 2e Bundesliga naar 2 kampioenschappen, paar bekers en DFB Bokals geleid. Alleen Internationaal nog niks gepresteerd. Twijfel dan toch wel heel erg of ik dat nog wil bereiken of ergens anders een nieuwe uitdaging.

Geplaatst
1 uur geleden zei AntiChrist7:

image.png

en ik speel dan nog speciaal in het engels om zo'n dingen te vermijden....

(en nee ik heb geen geheime beta van fm26 met vrouwenvoetbal in)

Zal wel gekoppeld zijn aan de vrouwelijke agent. Idd een fout.

Geplaatst
2 uur geleden zei sennid:

Zal wel gekoppeld zijn aan de vrouwelijke agent. Idd een fout.

Ja, en denk er nu even over na hoeveel in deze game gekoppeld aan elkaar is: attributes, financiele waardes, reputatie,.... hoeveel fouten zitten er wel niet onder de oppervlakte dat we niet zien in jaren aan spaghetticode....

3 maanden van release en nog geen woord boezemt me ook niet direct vertrouwen in

bewerkt door AntiChrist7

Geplaatst
24 minuten geleden zei AntiChrist7:

Ja, en denk er nu even over na hoeveel in deze game gekoppeld aan elkaar is: attributes, financiele waardes, reputatie,.... hoeveel fouten zitten er wel niet onder de oppervlakte dat we niet zien in jaren aan spaghetticode....

3 maanden van release en nog geen woord boezemt me ook niet direct vertrouwen in

Het erge is dat Miles vanaf 2024 geen post meer heeft gemaakt op social media. Of die vent ligt ergens op de bodem van de zee, of hij heeft opdracht gekregen om niks meer te posten omdat iedereen dan vraagt over de game.

Geplaatst
55 minuten geleden zei sennid:

Het erge is dat Miles vanaf 2024 geen post meer heeft gemaakt op social media. Of die vent ligt ergens op de bodem van de zee, of hij heeft opdracht gekregen om niks meer te posten omdat iedereen dan vraagt over de game.

Dat laatste vermoed ik. Heb wat vertrouwen.

Geplaatst

afbeelding.png

Na La Pulga en Delichris trots te hebben gemaakt ga ik nu Karel trots maken. Ze gaan vanaf 2055 in het Bukayo Saka Park spelen met 81K aan zitplaatsen d

Geplaatst
9 uur geleden zei neva:

Dat laatste vermoed ik. Heb wat vertrouwen.

Daar heb ik het moeilijk mee sinds ze pre-orders toelieten voor een game die niet ging uitkomen.

We zijn augustus bijna, 3 maand van release voor een game waar jaren aan gewerkt is en je wilt/kan niets tonen? Dat zijn alarmbellen voor mij

Al zou ik het wel snappen dat van Sega uit Miles op een sociale media stilte hebben gezet, want die maakt het alleen maar erger. Maar dan nog, je zou denken dat ze iemand anders hebben die dat zou kunnen. Kijk naar civ 7. slechte launch, veel kritiek, maar ze blijven wel communiceren over hun plannen en updates

Geplaatst

Gloukh en Moro bij Ajax, mijn volgende team is dus bekend. Dat wordt me game tot de release van FM26, waar ik dan ook ga starten met Ajax

Geplaatst
5 uur geleden zei AntiChrist7:

Daar heb ik het moeilijk mee sinds ze pre-orders toelieten voor een game die niet ging uitkomen.

We zijn augustus bijna, 3 maand van release voor een game waar jaren aan gewerkt is en je wilt/kan niets tonen? Dat zijn alarmbellen voor mij

Al zou ik het wel snappen dat van Sega uit Miles op een sociale media stilte hebben gezet, want die maakt het alleen maar erger. Maar dan nog, je zou denken dat ze iemand anders hebben die dat zou kunnen. Kijk naar civ 7. slechte launch, veel kritiek, maar ze blijven wel communiceren over hun plannen en updates

Toch wel standaard dat ze pas actief gaan worden richting de release van een nieuwe game? Dus ik verwacht pas augustus/september weer nieuws.

Geplaatst

Stuur ik naar Karel dat ik bij Arsenal zit, negeert tie mij gewoon cry #liefdesverdriet

bewerkt door sennid

Geplaatst
1 uur geleden zei sennid:

Stuur ik naar Karel dat ik bij Arsenal zit, negeert tie mij gewoon cry #liefdesverdriet

Forever single

Geplaatst
3 uur geleden zei Glenn08:

Toch wel standaard dat ze pas actief gaan worden richting de release van een nieuwe game? Dus ik verwacht pas augustus/september weer nieuws.

maar het is geen standaard situatie meer sinds vorig jaar :)

Geplaatst
52 minuten geleden zei AntiChrist7:

maar het is geen standaard situatie meer sinds vorig jaar :)

En dat gaan ze er nu wel weer van maken. Geen stress prinses.