Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
Op 20-7-2025 om 23:57 zei Thomassje123:

962332f0f12c40d6df64f960224c30ba.png

Aankomend seizoen starten we virtueel als 2e

Machtig mooi man. Zelf krijg ik het nog niet voor elkaar in Tsjechië. Zijn inmiddels een jaar of 15 bezig, zelf win ik de laatste 7 jaar telkens de CL, maar de rest van de clubs kan niet meekomen, hoe hard ik ook probeer. Sparta Praag heeft wel écht een goed team inmiddels, maar bakt er tactisch gewoon niks van. De clubs die Conference League moeten gaan spelen moeten eerst de voorrondes door, dat lukt nooit, ondanks op het oog simpele tegenstanders.

Elk seizoen zit ik zo'n beetje tussen de 15.5 en 17.5, maar dat is lang niet genoeg om structureel hoog mee te draaien. Zesde, zevende, soms is even de vijfde plek in zicht, maar over de breedte zijn we gewoon te slecht. Heel frustrerend.

De pogingen om andere clubs te versterken worden soms ook gewoon wanhopiger. Drie jaar terug had ik 140 spelers onder contract staan. Kreeg de spelers op bijna geen enkele manier bij de 'concurrenten'. Heb ook wel een beetje pech dat we beperkt zijn in de non-EU spelers (max. 5 op het veld).

Dit jaar heb ik 434 miljoen transferbudget. Geen idee wat ik nu nog kan doen om het Tsjechische voetbal een zet in de rug te geven.

Geplaatst
5 uur geleden zei Lensherr:

@JesseNL Leuke club. Eerste seizoen? Daar zit behoorlijk wat talent.

Tweede seizoen nu. Eerste seizoen (makkelijk) gepromoveerd. Selectie was veelste goed. Word nu aan iedereen getrokken. Talenten voor veel geld kunnen verkopen aan AC Milan en Porto en nu eigenlijk aan het bekijken welke kant ik met de club op wil. Verder leuke competitie waar dus ook wel geld zit.

[img]img%5D

Geplaatst
5 uur geleden zei JesseNL:

Tweede seizoen nu. Eerste seizoen (makkelijk) gepromoveerd. Selectie was veelste goed. Word nu aan iedereen getrokken. Talenten voor veel geld kunnen verkopen aan AC Milan en Porto en nu eigenlijk aan het bekijken welke kant ik met de club op wil. Verder leuke competitie waar dus ook wel geld zit.

[img]img%5D

Ik wist niet dat ze in 2de zaten. Volgende FM ga ik wellicht eens met Odds proberen of misschien ook deze.

Geplaatst
16 uur geleden zei JesseNL:

Denk je dat je een goed seizoen draait, zijn er altijd anderen die beter zijn.

[img]img%5D

Ben via mijn journeyman ook in noorwegen beland (Sogndall, 2de klasse). Zit nu eind 2027, ben kampioen geworden. Competitie is wel vrij gelijkwaardig in mijn game, veel ploegen nemen punten van elkaar af.

Ga wss het 5de seizoen in met hen, dus ik heb een beetje de indruk dat ik journeyman verkeerd doe :p

Geplaatst

afbeelding.png

afbeelding.png

Geen geld om het om te gooien. Top 7 gehaald en dan ontslagen worden nono

edit:

ZIE NU PAS DAT CHELSEA IS GEDEGRADEERD c

bewerkt door sennid

Geplaatst
52 minuten geleden zei sennid:

afbeelding.png

afbeelding.png

Geen geld om het om te gooien. Top 7 gehaald en dan ontslagen worden nono

edit:

ZIE NU PAS DAT CHELSEA IS GEDEGRADEERD c

Had je komend jaar anders sowieso wel die Conference League weten te winnen. Zonde dat je geen kans kreeg, waarschijnlijk had niemand anders het beter gedaan.

Haha, grappig dat Chelsea inderdaad weet te degraderen c

Geplaatst
8 uur geleden zei sennid:

Ga je nog een Summersela houden bij Ajax?

image.png

Komt dichtbij zo.

Gloukh uiteraard met de editor overgezet.

Geplaatst

13 verliesbeurten in de eerste 13 matchen. Doet iemand beter? #kutspel

Oh, it's a miracle! De 14de match gewonnen!

bewerkt door xanderoo

Geplaatst
3 uur geleden zei Nom de Guerre:

Ik ga aan een G.O.A.T.-challenge beginnen. Flikker alle prestaties van Cristiano Ronaldo en Messi op een hoop en zorg ervoor dat je beter presteert met een speler uit de eigen opleiding.

En bij welke club zit je nu? Nog steeds Bilbao?

Geplaatst
3 uur geleden zei neva:

Ja maar, ja maar... Dan doe je toch alles fout? Welk team was je?

Een Zweedse derdeklasser. Ik snap het niet zo goed eigenlijk, bij sommige loopt dat als de normaalste zaak van de wereld met 1 simpele tactiek, bij mij is het harken om nog maar te winnen de laatste 2 seizoenen, met dit als dieptepunt.

Zelfs mensen die het erom doen, winnen meer.

bewerkt door xanderoo

Geplaatst
10 minuten geleden zei xanderoo:

Een Zweedse derdeklasser. Ik snap het niet zo goed eigenlijk, bij sommige loopt dat als de normaalste zaak van de wereld met 1 simpele tactiek, bij mij is het harken om nog maar te winnen de laatste 2 seizoenen, met dit als dieptepunt.

Zelfs mensen die het erom doen, winnen meer.

Eigen tactiek?