Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

Kijken of de database van 1994-95 weer wat plezier terug kan brengen. Het is toch de periode dat ik echt voetbal ging kijken, leuk om al die namen te zien en dat veel spelers nog bij hun jeugdclubs zitten. Beetje al die selecties rond struinen en spelers scouten.

Nederlands elftal

965e73d198020b78fd3314191c702cf6.png

Brazilië

64dc197c3a388100f4b0e2e274dfddf2.png

Engeland

d220e54b97ca1d4953aeb36d5ee969ef.png

Wat jonge talenten bij hun jeugdploeg

fdb4f89a4f95414d259ca57c261a9dd9.png

De eerste prijs is binnen.

dc88439fc56bbdfb41c887fc4c012ee4.png

Geplaatst

Klein bugje wel. Ben aan het onderhandelen over een TS van 30-40 miljoen. Tegenbod van Brentford is 70 miljoen. Geaccepteerd! Dag grote vriend.

Scherm­afbeelding 2025-07-28 om 18.25.58.png

Geplaatst
2 minuten geleden zei Satioz:

Precies zoals zou het moeten dus eigenlijk een perfecte prestatie neergezet

Leuk dat jij ook in het cafe zit, wat wil je drinken?

Geplaatst

Cola is prima maar wordt tijd dat ik weer eens een leuke uitdaging begin in FM wanneer ik thuis ben

Geplaatst
31 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Mijn C-team is net gepromoveerd naar dezelfde divisie als mijn B-team 😅 Ik dacht dat zoiets niet mogelijk was?

Misschien dat de regels na 2100 aangepast zijn c

Wel goed om te weten, ik ga het ook eens in de gaten houden met m'n Bilbao savegame. M'n B-team ligt op koers om te promoveren naar de LaLiga2 dus zal nog wel even duren voordat ze misschien in dezelfde divisie kunnen uitkomen.

Geplaatst
9 minuten geleden zei Mordurette:

Misschien dat de regels na 2100 aangepast zijn c

Wel goed om te weten, ik ga het ook eens in de gaten houden met m'n Bilbao savegame. M'n B-team ligt op koers om te promoveren naar de LaLiga2 dus zal nog wel even duren voordat ze misschien in dezelfde divisie kunnen uitkomen.

Basconia is nu gepromoveerd naar LaLiga2.

Geplaatst
1 uur geleden zei Nom de Guerre:

Mijn C-team is net gepromoveerd naar dezelfde divisie als mijn B-team 😅 Ik dacht dat zoiets niet mogelijk was?

Huh dat is wel bijzonder. Is de competitie etc dus ook al ingeladen nu? Het enige wat ik kan voorstellen is dat bij Bilbao een van die clubs dan als een aparte club in FM zit ofzo zonder link met Athletic