Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
57 minuten geleden zei bas huijsmans:

Huh dat is wel bijzonder. Is de competitie etc dus ook al ingeladen nu? Het enige wat ik kan voorstellen is dat bij Bilbao een van die clubs dan als een aparte club in FM zit ofzo zonder link met Athletic

Officieel is Basconia een aparte club, maar in de praktijk zijn ze mijn C-team. Er zijn meer Spaanse clubs die zo werken, lijkt het.

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

aifaceswap-514f56170998b12e382c5281b7f2a703.jpg

Als ze het nieuwe stadion van Anderlecht noemen naar Kompany, verkassen wij naar HSV. De club zit weer in de 2de Bundesliga.

Geplaatst
1 uur geleden zei Lensherr:

Als ze het nieuwe stadion van Anderlecht noemen naar Kompany, verkassen wij naar HSV. De club zit weer in de 2de Bundesliga.

Heeft Kompany daar niet ook gespeeld? Ik bedoel... Het kan zomaar nog een keer gebeuren...

Geplaatst
1 uur geleden zei Lensherr:

Had je beter geen club gekozen die nog geen legende heeft?

Geplaatst
3 uur geleden zei Ciro:

Had je beter geen club gekozen die nog geen legende heeft?

In Brussel vertrokken als legende en nu aangekomen als een koning en hier zal ik de eerste legendarische trainer worden van de 21ste eeuw. Ofzoiets...

Geplaatst
23 minuten geleden zei Lensherr:

In Brussel vertrokken als legende en nu aangekomen als een koning en hier zal ik de eerste legendarische trainer worden van de 21ste eeuw. Ofzoiets...

Ik zie je zeker alles winnen wat er maar te winnen valt om dan uiteindelijk te gaan spelen in de Felix Magath-Arena

Geplaatst
2 minuten geleden zei Ciro:

Ik zie je zeker alles winnen wat er maar te winnen valt om dan uiteindelijk te gaan spelen in de Felix Magath-Arena

Dat word dan eerder Felix kustmengat-Arena.

Geplaatst
10 uur geleden zei Nom de Guerre:

Mijn C-team is net gepromoveerd naar dezelfde divisie als mijn B-team 😅 Ik dacht dat zoiets niet mogelijk was?

Kans bestaat dat de game dat niet herkent omdat ze weliswaar affiliations zijn van Bilbao, maar geen link met elkaar hebben. B kan dan niet met Bilbao in één divisie, C kan niet met Bilbao in één divisie, maar B en C kunnen wel samen.

Geplaatst

Ah dat doet me denken aan mijn cursussen logica. Modus ponens, modus tollens,....

OT: gewacht tot het seizoen in noorwegen is overgetikt en ontslag genomen na 5 jaar (1 beker, 3 competitiewins + 1x 2de divisie). Had ze zo ver genomen als ik kon, en de bedragen die je krijgt aangeboden uit de rest van europa voor je spelers is gewoon beledigend. Wel wat contracten verlengd, dus hopelijk zijn ze futureproof.

Dus nu eens zien wat er op de markt ligt

Geplaatst
11 uur geleden zei Wolf_pd:

Kans bestaat dat de game dat niet herkent omdat ze weliswaar affiliations zijn van Bilbao, maar geen link met elkaar hebben. B kan dan niet met Bilbao in één divisie, C kan niet met Bilbao in één divisie, maar B en C kunnen wel samen.

Nou, ik dacht dus dat ze gingen promoveren, want ze wonnen de promotieplay-offs.

b4ac09b8d45dc1cabbd9a2032c1bea9f.png

Maar schijnbaar mogen B- en C-teams niet samen, want ze spelen wederom in de Primera Federación, Grupo I. Ik vind het overigens prima verder, maar laat ze dan die play-offs niet spelen.

bewerkt door Nom de Guerre

Geplaatst
1 uur geleden zei Nom de Guerre:

Nou, ik dacht dus dat ze gingen promoveren, want ze wonnen de promotieplay-offs.

Maar schijnbaar mogen B- en C-teams niet samen, want ze spelen wederom in de Primera Federación, Grupo I. Ik vind het overigens prima verder, maar laat ze dan die play-offs niet spelen.

Ik heb deze opgeschreven om vanavond uit te zoeken.

Geplaatst
2 uur geleden zei Nom de Guerre:

Ik vond het al gek dat we konden promoveren, maar dat kon dus niet. Haal me dan gewoon helemaal uit de play-offs weg, dan kan een andere club kans maken.

Precies dit. Een ander team mist nu gewoon de kans op promotie, eigenlijk vanwege een fout in het spel. Zonde.

Geplaatst
24 minuten geleden zei Mordurette:

Precies dit. Een ander team mist nu gewoon de kans op promotie, eigenlijk vanwege een fout in het spel. Zonde.

Uiteindelijk is de ploeg die van mij verloor gepromoveerd.

Geplaatst

Hahaha, dit heb ik denk ik nog niet meegemaakt.

Schermopname (21).png

Net op het nippertje gelijk gespeeld, en een keeper die bijna een 9 scoort. Ook du jamais vu.

bewerkt door xanderoo

Geplaatst
1 uur geleden zei Steels:

Du jamais vu 😉

Was aan het twijfelen. Zocht het op, maar vond het niet. Ga het aanpassen.

Thanks! :)

Geplaatst
8 uur geleden zei Nom de Guerre:

Uiteindelijk is de ploeg die van mij verloor gepromoveerd.

Naja dat is dan in ieder geval nog de meest eerlijke manier in dit geval DG

Geplaatst

image.png

Zonder vaseline ook gewoon dit.

image.png

Was ook gelijk me laatste wedstrijd daar, nu gesolliciteerd bij Duitsland.

bewerkt door La Pulga

Geplaatst
2 minuten geleden zei Mordurette:

En daar aangenomen?

Ze hebben mij uitgelachen, tevens bij Brazilie, Spanje en Frankrijk is ook het niet gelukt. Uiteraard wel logisch lol

image.png

Het is echt niet mijn dag vandaag.

Geplaatst
Op 29-7-2025 om 15:23 zei Nom de Guerre:

Heeft Kompany daar niet ook gespeeld? Ik bedoel... Het kan zomaar nog een keer gebeuren...

Dat is het verhaaltje in mijn hoofd om wraak te nemen zodat mijn stadion er komt DG