Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
57 minuten geleden zei sennid:

afbeelding.png

Eindelijk CL gewonnen met Hannover. Nu eens kijken of ik buiten Europa een leuk clubje kan vinden, bekend of onbekend.

Wat was de overtredingenverhouding dat er zoveel gele kaarten zijn uitgedeeld?

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
6 minuten geleden zei Wolf_pd:

Wat was de overtredingenverhouding dat er zoveel gele kaarten zijn uitgedeeld?

23 Hannover tegen 15 van Monaco DG

Geplaatst
36 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Die Basken spawnen geweldige aanvallers en aanvallende middenvelders, maar verdedigers, ho maar cab

De laatste echte Baskische verdediger was dan ook Andoni Goikoetxea.

Geplaatst
23 minuten geleden zei Wolf_pd:

De laatste echte Baskische verdediger was dan ook Andoni Goikoetxea.

Daar noem je dan ook gelijk een beest DG Ik heb een paar degelijke Baskische verdedigers zelf opgeleid, maar op DM heb ik vooral omgetrainde AMC's spelen. Lekker aan de bal, verdedigend kwetsbaar.

Geplaatst

Meuh, niet dat mijn spel vastloopt, maar ik zit bijna een uur te wachten tot het gesimuleerd is. Ik zit aan het einde van een transferperiode. Normaal lijkt dit mij niet, maar kan ik hier nog iets aan veranderen?

Geplaatst

Dat is niet best. Hoeveel competities heb je geselecteerd? Zelf merk ik ook dat de snelheid flink lager ligt als mijn internetverbinding open staat, dus die sluit ik meestal af als ik speel.

Geplaatst
1 minuut geleden zei neva:

Dat is niet best. Hoeveel competities heb je geselecteerd? Zelf merk ik ook dat de snelheid flink lager ligt als mijn internetverbinding open staat, dus die sluit ik meestal af als ik speel.

1. En dat zijn ook allemaal lager geklasseerde. Zou mijn database misschien nog kleiner kunnen? Want ik lees dat de aanbevolen limiet 120.000 is, maar ik zit daar ver boven. Ik denk ook niet dat mijn database kleiner kan.

Geplaatst
3 minuten geleden zei neva:

Ja, dan wordt het wel heel langzaam inderdaad. Ik snap ook niet waarom je zoveel spelers inlaadt.

Ik ben met weinig begonnen. Ik kan wel een aantal competities wegdoen, maar dat heeft niet zoveel effect na 100 seizoenen FM. Er zit wel geen veelvraat tussen, zoals een Engeland, Italië, Frankrijk of Spanje.

Edit: aha, het is gelukt!

Als ik trouwens al die competities verwijder, zit ik nog ruim aan 300.000 man.

bewerkt door xanderoo

Geplaatst
Zojuist zei xanderoo:

Ik ben met weinig begonnen. Ik kan wel een aantal competities wegdoen, maar dat heeft niet zoveel effect na 100 seizoenen FM. Er zit wel geen veelvraat tussen, zoals een Engeland, Italië, Frankrijk of Spanje.

1 uur geleden zei neva:

In welk jaar zit je dan? En wat waren je startinstellingen? Want dan is daar wat mis gegaan, vrees ik.

In het jaar 2130. lol

Ik ben er wel zeker van dat ik een kleine database aangegeven, omdat een grote database niet werd aangeraden vanwege de snelheid van het spel niet in het gevaar te brengen.

bewerkt door xanderoo

Geplaatst

Nou ja, wel doorzettingsvermogen. DG Toch zou ik een nieuwe game overwegen als alles zo langzaam wordt. Je zou bij instellingen nog ergens kunnen zoeken naar hoeveel wedstrijdgeschiedenis er opgeslagen wordt, die kan je nog downsizen, maar dat zal slechts marginaal effect hebben, vrees ik.

Geplaatst
2 minuten geleden zei neva:

Nou ja, wel doorzettingsvermogen. DG Toch zou ik een nieuwe game overwegen als alles zo langzaam wordt. Je zou bij instellingen nog ergens kunnen zoeken naar hoeveel wedstrijdgeschiedenis er opgeslagen wordt, die kan je nog downsizen, maar dat zal slechts marginaal effect hebben, vrees ik.

Ja, ga het nog zo bekijken wat ik kan doen. Ik kan wel tussentijds naar iets kijken, maar vind 1 uur wel heel lang. 1ste keer dat ik zo lang moest wachten. Misschien heeft de laptop een iets minder moment.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Grinding the seasons away. Wat mij betreft mag de nieuwe FM komen cab

Zouden er dan ook direct lagere leagues beschikbaar zijn om te downloaden, of duurt dat een maand voordat dat zowat op punt staat?

Geplaatst
Zojuist zei xanderoo:

Zouden er dan ook direct lagere leagues beschikbaar zijn om te downloaden, of duurt dat een maand voordat dat zowat op punt staat?

Educated guess, maar ik denk dat de database aan spelers en speelbare leagues gewoon klaar is. Dat systeem bestaat al een jaar of twintig en hoeft niet op de schop.

Geplaatst
8 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Educated guess, maar ik denk dat de database aan spelers en speelbare leagues gewoon klaar is. Dat systeem bestaat al een jaar of twintig en hoeft niet op de schop.

Ook van reeksen die niet door FM gemaakt zijn, zoals de 7de reeks van Engeland, of de 4de van België, of de derde van Nederland..?

Geplaatst
1 minuut geleden zei xanderoo:

Ook van reeksen die niet door FM gemaakt zijn, zoals de 7de reeks van Engeland, of de 4de van België, of de derde van Nederland..?

Dat is fanwerk, die kunnen aan de slag na de officiële release.

Geplaatst

Dat zal afhankelijk van de kwaliteit van de editor en wie er mee aan de slag gaat, een paar dagen tot een paar weken duren.

Aangezien we van 24 naar 26 gaan en de vrouwenvoetbalkant waarschijnlijk wat datamodelwijzigingen tot gevolg gaat hebben, weet ik niet of het inladen van een FM24 editor file en die opslaan en verifiëren meteen werkt.

Geplaatst

Dan moet ik nog wat geduld uitoefenen tot een maand of anderhalf tot ik wat lager speelbare leagues kan spelen, die door iemand met een editor gemaakt is. Toch bedankt voor jullie info heren!