Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
4 uur geleden zei Wolf_pd:

Wat zoek je specifiek? Als editor moderator op SI forums hoor en zie ik nog wel eens wat (ook buiten het forum trouwens) ;)

Mijn plan/zoektocht is eigenlijk een club uit de onderste gedrochten van een Europees land furore maken. Als ik ook maar de kans krijg om in 1ste divisie te eindigen, prima!

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
8 uur geleden zei xanderoo:

Mijn plan/zoektocht is eigenlijk een club uit de onderste gedrochten van een Europees land furore maken. Als ik ook maar de kans krijg om in 1ste divisie te eindigen, prima!

Heb je een idee qua land?

Geplaatst
8 uur geleden zei Nom de Guerre:

Heb je een idee qua land?

Voorlopig niet. Het is te zien hoe laag ik kan gaan.

Voorgaande edities ben ik wel begonnen in Engeland. Altijd eigenlijk. Maar misschien nu eens beginnen in de laagste regionen/gedrochten van Malta, of Cyprus, of Kazachstan, Luxemburg,... ofzo.

bewerkt door xanderoo

Geplaatst
10 minuten geleden zei neva:

Achter?

Jammer maar helaas.

Nochtans niet zo slecht bezig als promovendus. Maar kan veel beter, dat wel.

bewerkt door xanderoo

Geplaatst
2 uur geleden zei neva:

Hoe staat het tactisch?

Die ene tactiek aan het uitproberen van @Glenn08, met wisselend succes.

Voorbeeld is een 4-3 overwinning tegen een ploeg die mijn land waar ik nu speel, domineert. Eerst 2-0 voor bij de rust, nog een penalty gemist ook, maar ze komen terug en het wordt nog 2-3. Maar mijn ploeg houdt vol en wint in de verlenging.

Volgende halte wordt er niet beter op, ook een wereldploeg. Westerlo!

bewerkt door xanderoo

Geplaatst

Wat een verrassing zeg, gedegradeerd. Dat had ik nu nooit zien aankomen...

Ik krijg wel nog een kans, toch wel lief van mijn voorzitter.

bewerkt door xanderoo

Geplaatst
  • Auteur
Op 4-8-2025 om 20:42 zei Fantasy:

image.png

Potjandorie - hier kijk ik nu wel heel erg naar uit drool

Dit valt niet tegen drool

image.png

cc @Nom de Guerre

Al zijn de sterren rooskleuriger dan de attributen. Maar goed. Het referentiepunt is ook niet bijster hoog mrgy

Geplaatst

afbeelding.png

Toevallig beetje rondkijken bij clubs en vond het raar waarom mijn oude club ineens in het rood stond met 200 miljoen. Nu snap ik wel waarom cab 402 miljoen als de bonussen behaald worden is denk ik wel de grootste transfer die ik heb gezien.

Geplaatst
58 minuten geleden zei sennid:

afbeelding.png

Toevallig beetje rondkijken bij clubs en vond het raar waarom mijn oude club ineens in het rood stond met 200 miljoen. Nu snap ik wel waarom cab 402 miljoen als de bonussen behaald worden is denk ik wel de grootste transfer die ik heb gezien.

Enig idee wat die add-ons zijn? Dat is wel echt crippling gewoon.

Geplaatst
17 minuten geleden zei Wolf_pd:

Enig idee wat die add-ons zijn? Dat is wel echt crippling gewoon.

Jup en die is niet misselijk cab 100 miljoen voor 50 wedstrijdjes spelen. Hij zit al op 26 c En dan 2 miljoen per 12 maanden verdeeld over 2 jaar.

Geplaatst

1bdb2690d28a47bee3def988237a792c.png

Is het wel mogelijk om de FFP voor Europees voetbal niet te halen? Heeft iemand dat wel eens gehad? Elke keer als ik de FFP niet dreig te halen krijg ik bovenstaand bericht