Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

Soms, héél soms, haalt de realiteit je game in. Vandaag is zo'n dag. Grazie Fabio! Helaas geen Allsvenskan voor hem. 

SDBGbxc.png

Geplaatst

Na 6 jaar Feyenoord kwam Real Madrid om de hoek. Ik zie nu pas hoeveel TB ik ga krijgen :<

image.png.fce29bbc01f2da748776dba0796b1cea.png

Geplaatst

image.thumb.png.24fc8e20e5818cf493c153b9d3624665.png

image.thumb.png.2c6749cc890fff54fe368707797e3d68.png

Zoals je kan zien, zijn rendement werd er alleen maar minder op. Was 135 miljoen max waard, ben ik erg blij met 180 miljoen en 40% van volgende verkoop.

En we hebben deze twee oa al in huis, de Syrier/Zweed al heellang en Marokaan/Spanjaard sinds begin seizoen 3:

image.thumb.png.223c96164610d18202aac1cd2a99f5b3.png

image.thumb.png.48aa87dc75d0ea962a1934bc685a90aa.png

Geplaatst
7 minuten geleden zei Mark Hughes:

good to be back in the prem :cry:meteen weer niveautje lager als ik niet snel ga winnen xd 

image.thumb.png.89badb5bd9294f8ea2d2a5bb9c9368de.png

Je kan het maatje, misschien wat behoundender/verdediger achtig spelen?

Geplaatst

15d96615acc43ba1a77265cce94800cc.png

We spelen ook nog de PO's voor eventuele promotie naar de PL.

Zal wel een afstraffing worden tegen Liverpool in de FA Cup vrees ik.

Geplaatst
19 uur geleden zei Joery:

Iemand verstand van die niet-eu spelers regel in Italië? Ik heb momenteel mijn maximale spelers, maar als er een niet-eu vertrekt komt er weer eentje vrij. Geldt dat alleen voor daadwerkelijke transfers of ook voor huur transfers naar het buitenland?

Je mag 1 Non-EU speler per jaar aantrekken en inschrijven. Er kan een tweede plek vrij komen als je een Non-EU speler verkoopt. Als je er eentje verhuurt, moet het volgens mij naar het buitenland anders komt er geen plek vrij. Meer dan 2 Non-EU plekken kan je niet vrij maken. Vind het zelf altijd wel een leuke regel aangezien je niet onbeperkt talenten in Zuid Amerika kan scouten op deze manier.

Volgens mij is het ook nog zo dat de eerste Non-EU speler die op de 'wachtlijst' staat automatisch als eerste ingeschreven mag worden en dat je niet zelf kan bepalen welke het wordt.

Geplaatst
Op 18-11-2023 om 23:15 zei xJordinosaur:

Start seizoen 6 en dit gebeurt bij Eindhoven. Kan ook niks aanpassen in de sliders en mijn totaalsaldo is gewoon 31 miljoen euro. Seizoensstart nadert en op de transfermarkt kan ik amper iets betekenen nu haha

SzocCMp.png

In eerdere seizoenen veel op afbetaling gekocht?

Geplaatst
31 minuten geleden zei MetalMichael:

In eerdere seizoenen veel op afbetaling gekocht?

Dit is toch gewoon nieuwe FM24 fuctie, die was aangekondigd?

Dan mmoet je gewoon eerst gaan verplicht verkopen tot je weer kan kopen?

Afbetaling is heel goed mogelijkheid ja, 100%.

Wat zuur zeg, hij speelde weinig bij zijn oude club. Haal ik hem terug , nog zonder voor ons gespeeld te hebben, nu zolang uit de roulatie...

image.thumb.png.9aba63db3b63e113dd789337cdd7e80b.png

Geplaatst
13 uur geleden zei dvsermelo:

Kan niet wachten tot eind maart!

2oAR6Rv.png

Valt niet tegen! Vooral van Vieito verwacht ik veel :) 

mwsvYRp.png

tJc7Sas.png

A37wO6N.png

0CXfPXX.png

Geplaatst

Ondertussen wint ook mijn Turkse spits, Semih Kılıçsoy (voor slechts 2,1 miljoen gekocht), deze prestigieuze prijs!

uipeL8A.png

Geplaatst

Blijf het lastig vinden om de kwaliteiten van een speler (inclusief de beste positie) écht goed te beoordelen. Uiteraard kan ik kijken naar de mate waarin de relevante (groene) eigenschappen uitblinken, maar ik ‘mis’ iets. Hoe doen jullie dit?