Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 492,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

Ze hebben de corners van ai gefixt als ik het mag geloven. Vrijwel alle corners tegen vlogen hier erin. Aangezien je gebler in de rust ook niet werkte kreeg ik hier elke tweede helft wel minimaal een goal tegen. Ik ben benieuwd. Morgen eens testen 

Geplaatst
6 uur geleden zei Acquafresca:

Ze hebben de corners van ai gefixt als ik het mag geloven. Vrijwel alle corners tegen vlogen hier erin. Aangezien je gebler in de rust ook niet werkte kreeg ik hier elke tweede helft wel minimaal een goal tegen. Ik ben benieuwd. Morgen eens testen 

Bij de palen of vanaf de zestien? Ik kreeg amper tegengoals en ik heb default settings verdedigend.

a06903c0137b6a3ad6025c0b54b686b0.png 

Geplaatst

Bij mij werkt FM niet? Steam opnieuw opgestart, geüpdatet en blijf deze melding krijgen? MacBook. 

Schermafbeelding2023-12-01om07_48_33.thumb.png.26eb302d73a53ee194d9015dc07f69ab.png

*Update: Werkt weer. 

bewerkt door ElPrincipito

Geplaatst
11 uur geleden zei Nom de Guerre:

2378cb1c6357ee4d1937aff2f4809754.png 

Als iemand nog een leuke naam weet...

Double Arrow of iets met een boog. Door de HB terug te trekken schiet je vervolgens de IWB en de Volantes af

Geplaatst

ff een snel vraagje. ik worstel met de shouts tijdens een wedstrijd. wat roep ik tegen een team dat vertrouwen mist, wel 2-0 voor is komen te staan, maar een kwartier voor tijd de 2-1 incasseert? ik zie het zo gebeuren dat we het nog weggeven en mijn ervaring met shouts is dat ik altijd de verkeerde optie kies, met slechtere moraal tot gevolg... heb de wedstrijd gepauzeerd, dus de eerste met een goede suggestie ga ik proberen ;) 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Niejo101:

ff een snel vraagje. ik worstel met de shouts tijdens een wedstrijd. wat roep ik tegen een team dat vertrouwen mist, wel 2-0 voor is komen te staan, maar een kwartier voor tijd de 2-1 incasseert? ik zie het zo gebeuren dat we het nog weggeven en mijn ervaring met shouts is dat ik altijd de verkeerde optie kies, met slechtere moraal tot gevolg... heb de wedstrijd gepauzeerd, dus de eerste met een goede suggestie ga ik proberen  

Bij een voorsprong doe ik gewoon altijd de meest positieve. Dat is prijzen ofzo in het Nederlands? Moraal gaat dan gewoon altijd omhoog. Alle andere shouts werken gewoon niet bij een voorsprong heb ik het idee. Bij een gelijke stand altijd aanmoedigen en bij een achterstand aanmoedigen of de berate optie (geen idee hoe het in het nederlands is)

Geplaatst

speel ook in het engels, dus thanks ;) ga praise proberen.

edit: twee spelers 'frustrated by the feedback', de rest onaangedaan. maar wel de 2-1 over de streep getrokken.

bewerkt door Niejo101

Geplaatst
15 minuten geleden zei ElPrincipito:

Sinds de update kan ik geen foto meer instellen van de manager? Wat jammer, maakte het wat realistischer. Of ben ik abuis? 

Kan alleen door een xml file met je  manager id te maken en je foto in een map te zetten.

bewerkt door Copywriter

Geplaatst
14 minuten geleden zei Copywriter:

Kan alleen door een xml file met je  manager id te maken en je foto in een map te zetten.

Dat klinkt ingewikkeld. Kan ik dat ergens terugvinden op het forum? Bedankt in ieder geval! 

Geplaatst
15 minuten geleden zei Thierryvane:

Een dure maar lekkere transfer. Assan

Schermafbeelding2023-12-01110352.thumb.png.f6dd3637a5cd57814f29989b15d1f743.png

Ja zeetie :< Wat een transfer zeg. Wat wordt zijn salaris?

Geplaatst
3 uur geleden zei bas huijsmans:

Waarom als ik vragen mag?

Omdat er ook verschillende database updates zijn gebeurd, die een nieuwe save vereisen en aangezien ik nog in dag 1 zat.. 

Geplaatst
19 minuten geleden zei Steels:

Omdat er ook verschillende database updates zijn gebeurd, die een nieuwe save vereisen en aangezien ik nog in dag 1 zat.. 

Ik zit in ieder geval in seizoen 5, en heb onwijs naar mijn zin. Focus gaat dit seizoen 100% op de CL tov PL.

Geplaatst
2 uur geleden zei Thierryvane:

Een dure maar lekkere transfer. Assan

Schermafbeelding2023-12-01110352.thumb.png.f6dd3637a5cd57814f29989b15d1f743.png

jaloers, ik ben zelf Schalke en hier werd ie op z'n 17 door een curator voor 850k verkocht...

Geplaatst
29 minuten geleden zei Steels:

Ja dat klopt, maar dacht gelezen te hebben dat je een snelle save ging doen voordat je aan je main save ging beginnen. Daarom dacht ik: Dan maakt dat volgens mij minder uit. Maar om dag 1 nogmaals te doen is natuurlijk een kleine moeite.