Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 492,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
4 uur geleden zei ElPrincipito:

Dat klinkt ingewikkeld. Kan ik dat ergens terugvinden op het forum? Bedankt in ieder geval! 

Ik heb een xml file voor je er bij gedaan. Je moet deze even bewerken met een teksteditor (Mac)  of kladblok (Windows) om jouw gegevens te veranderen. "ElPrincipito"  verander je in de naam van je foto. Het id r-2002066364 verander je in je eigen id welke je terug kan vinden in het spel wanneer je jouw managerprofiel pagina opent. 

De xml file en je foto stop je in een map die je een willekeurige naam geeft en plaats in je graphics map. 

config.xml

Geplaatst

Pfff door die update moest ik dus bij alle newgens "r-" voor het nummertje zetten, omdat ze dat aangepast hebben. Leuke update haha

afbeelding.png.f2c84578e04563187b58ccb9797e68ce.png

Geplaatst
1 minuut geleden zei MNie:

Pfff door die update moest ik dus bij alle newgens "r-" voor het nummertje zetten, omdat ze dat aangepast hebben. Leuke update haha

afbeelding.png.f2c84578e04563187b58ccb9797e68ce.png

Je had ook alleen een r in de config file kunnen zetten bij het id :) 

Geplaatst
54 minuten geleden zei De Raam:

Is het geld dubbel en dwars waard! Ik krijg inmiddels in seizoen 5 biedingen boven de 100M.

Als wat speel jij 'm? Hij is - volgens mij - aanvallend op zijn best. Maar heb hem liever als 'Spelmaker voor de defensie (On)'. Op 10 heb ik Ünüvar al lopen.

Geplaatst
5 uur geleden zei Niejo101:

ff een snel vraagje. ik worstel met de shouts tijdens een wedstrijd. wat roep ik tegen een team dat vertrouwen mist, wel 2-0 voor is komen te staan, maar een kwartier voor tijd de 2-1 incasseert? ik zie het zo gebeuren dat we het nog weggeven en mijn ervaring met shouts is dat ik altijd de verkeerde optie kies, met slechtere moraal tot gevolg... heb de wedstrijd gepauzeerd, dus de eerste met een goede suggestie ga ik proberen ;) 

calm down

Geplaatst
29 minuten geleden zei Thierryvane:

Als wat speel jij 'm? Hij is - volgens mij - aanvallend op zijn best. Maar heb hem liever als 'Spelmaker voor de defensie (On)'. Op 10 heb ik Ünüvar al lopen.

Bij mij speelt hij doorgaans als CM(a), SS of W(s) + naar binnen dribbelen.

Geplaatst
55 minuten geleden zei Copywriter:

Ik heb een xml file voor je er bij gedaan. Je moet deze even bewerken met een teksteditor (Mac)  of kladblok (Windows) om jouw gegevens te veranderen. "ElPrincipito"  verander je in de naam van je foto. Het id r-2002066364 verander je in je eigen id welke je terug kan vinden in het spel wanneer je jouw managerprofiel pagina opent. 

De xml file en je foto stop je in een map die je een willekeurige naam geeft en plaats in je graphics map. 

config.xml 659 B · 0 downloads

Gelukt! Ontzettende eindbaas. Dan kan ik ook faces maken voor spelers - nice. 

Geplaatst

Ik hoorde dat er een grote patch was. Geen idee met wat, nog niet gekeken. 

Heeft de patch invloed op de tactieken? Wordt er eindelijk eens minder gescoord door de player vanuit corners? 

Geplaatst

image.thumb.png.4d3b5b8d8aeb992a6f9e1e88e9baca66.png

Sir Alex Ferguson Challenge here we go. :D Met West Ham natuurlijk geweldig geluk gehad :D 

Geplaatst
52 minuten geleden zei MisterX:

Ik hoorde dat er een grote patch was. Geen idee met wat, nog niet gekeken. 

Heeft de patch invloed op de tactieken? Wordt er eindelijk eens minder gescoord door de player vanuit corners? 

Ja, mijn tactiek werkt iets minder

Geplaatst
15 minuten geleden zei Oerlie:

Ja, mijn tactiek werkt iets minder

Die van mij ook maar heb hem al getweaked.

Geplaatst
1 uur geleden zei Monty:

image.thumb.png.bf305f22810c0efd788e2aece6669f59.pngHet lek is boven!

Lekker maatje, alleen waarom Edson als CM ipv DM invaller, als ik vragen mag? 

@La Pulga lekker bezig pik

Geplaatst

Vitesse begin seizoen 3. Normaal staat Van Ginkel op de plek van El Arouch, maar het oudje is nogal blessuregevoelig.

Schermafbeelding2023-12-01202109.thumb.png.7f816da9897abef25cc0371009ba407a.png

Geplaatst
1 uur geleden zei Thierryvane:

Vitesse begin seizoen 3. Normaal staat Van Ginkel op de plek van El Arouch, maar het oudje is nogal blessuregevoelig.

Schermafbeelding2023-12-01202109.thumb.png.7f816da9897abef25cc0371009ba407a.png

Leuk team Thierry. Geen vreemdelingenlegioen zoals vaker hier.

Hier bod van Psg op Torreira van 36 miljoen in de eerste winterstop. Wil een Turk halen, maar niet echt goedkope opties zo snel. 

Geplaatst

Pff, voor het 3de jaar op rij een zwaar negatief TB terwijl de financiën gewoon goed zijn. Zo is het moeilijk om door te groeien.

ac37ca25e28a91ff12c760cfc33be796.png

9761e8ce4ecb6bb9cea487ffead6bbda.png

Geplaatst
6 minuten geleden zei glennix:

Pff, voor het 3de jaar op rij een zwaar negatief TB terwijl de financiën gewoon goed zijn. Zo is het moeilijk om door te groeien.

ac37ca25e28a91ff12c760cfc33be796.png

9761e8ce4ecb6bb9cea487ffead6bbda.png

Ben je er al achter wat hier de reden voor is? Ik heb het probleem hier met ÖIS ook (-500k, maar dat is voor zo'n club ijzig veel geld) maar heb geen idee waar het vandaan komt.