Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ben van plan om een nieuwe computer te kopen maar ik heb een vraag, ik wil de computer vooral gebruiken voor gamen en internet.

Wat is dan een geschikte computer, aangezien ik er zelf geen idee van heb.

Zouden jullie me kunnen helpen doormiddel van een link naar winkels of sites waar ze goede en niet al te dure computers verkopen.

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben van plan om een nieuwe computer te kopen maar ik heb een vraag, ik wil de computer vooral gebruiken voor gamen en internet.

Wat is dan een geschikte computer, aangezien ik er zelf geen idee van heb.

Zouden jullie me kunnen helpen doormiddel van een link naar winkels of sites waar ze goede en niet al te dure computers verkopen.

Geplaatst

Re: hulp gezocht bij aanschaf van een nieuwe PC

Kzou ff aangeven wat je budget is.

Geplaatst

Voor 700 euro... Ik wil er ook een(Ga ik ook aanschaffen, weet al welke) en ik heb er wel verstand van, maar ik wil jullie eens horen...

Geplaatst

rond de 700 euro had ik in gedachten

Geplaatst
  • Auteur

rond de 700 euro had ik in gedachten

Mijn broer stond nog aangemeld als gebruiker van dit forum.

Maar ik denk aan een bedrag van rond de 700 euro.

Ik heb nu een p4 2.4ghz met 768mb geheugen. zou het ook voldoende zijn als ik dit fors uitbreid het kan tot 2 gb.zodat mijn computer weer lekker snel word en ik weer lekker vlug kan gamen.

Geplaatst

ik wil graag weten, of jullie deze computer zouden kopen voor 700 euro

pchj6.gif

kleuren zijn verkracht door paint

Geplaatst

Ik zou wachten tot je microsoft vista er bij krijgt.

Geplaatst

Dat doe ik :checkit:

Geplaatst

ik run nu op windows 98, xp is voor mij al tofheid, maar ff seriuus, het is via een actie, dus wachten tot Vista zit er niet in

Geplaatst

Ik wacht, voor de duidelijk, totdat Vista er is. Ik heb nu wel een computer die ik erbij zou nemen, maar als die er dan niet is, pech. Als je Vista erbij neemt heb je swieso een goede computer nodig dus dat komt wel goed. Michael is dat trouwens de computer die jij gaat aanschaffen?

Geplaatst

Ik wacht, voor de duidelijk, totdat Vista er is. Ik heb nu wel een computer die ik erbij zou nemen, maar als die er dan niet is, pech. Als je Vista erbij neemt heb je swieso een goede computer nodig dus dat komt wel goed. Michael is dat trouwens de computer die jij gaat aanschaffen?

daar ben ik dus nog niet helemaal over uit, daarom ook de vraag of jullie hem zouden kopen ;)

Geplaatst

Wat zijn de andere opties?

Geplaatst

doorgaan op mijn oude pc, het is namelijk een speciale actie, waardoor ik 15euro per maand moet betalen :) wat op dit moment dan extra aantrekkelijk is vanwege een kut financieele status :)

Geplaatst

Dan zeg ik doen! Processor is wel goed, Veel RAM-geheugen(Goed voor het gamen :D Ook je Videokaart is niet mis ), lekkere geheugenschijf ook en er zit een monitortje bij... Ik zou niet weten waarom je deze dan niet moet aanschaffen. Het kan allemaal beter, maar dat is niet nodig. ZO is het ook goed...

Geplaatst

Dan zeg ik doen! Processor is wel goed, Veel RAM-geheugen(Goed voor het gamen :D Ook je Videokaart is niet mis ), lekkere geheugenschijf ook en er zit een monitortje bij... Ik zou niet weten waarom je deze dan niet moet aanschaffen. Het kan allemaal beter, maar dat is niet nodig. ZO is het ook goed...

dankje, ik ga hem waarschijnlijk wel kopen :)

Geplaatst

Kijk in veronica gidsen, staan acers in van 700 a 800 euro met 2048 RAM en 120 gig en beste video kaarten enzo.

weet je, 15 eurie's per maand is in mijn geval nu een stuk handiger dan in 1x 700 a 800 euro

Geplaatst

Als je maar 15 euro per maand hebt kun je 't doen, maar k zou em niet kopen als ik in 1 x 700 euries tot m'n beschikking zou hebben.

Geplaatst
  • Auteur

Vertellen jullie dan eens wat een goede game computer is, en waar ik die zou kunnen kopen cq geef eens een link.

of leg eens uit wat je sowieso moet hebben wil het een goede game computer zijn.

Geplaatst

Vertellen jullie dan eens wat een goede game computer is, en waar ik die zou kunnen kopen cq geef eens een link.

of leg eens uit wat je sowieso moet hebben wil het een goede game computer zijn.

veel ram geheugen en iig een goede videokaart is een must, voor de rest, tsjah, goede processor en gewoon een niet al te ouwe pc, maar als je bijvoorbeeld ff naar de Dixons gaat, kunnen ze je daar zeker mee helpen hoor;)

Geplaatst

Zowiezo zelf bouwen, dus zelf de onderdelen kopen en inelkaar zetten.

Als je echt een snelle PC wilt, moet je nu Intel Duo Core nemen, geen Intel pentium 3,8 ofzo.. 2gig mbram geheugen is ook wel handig, minimaal 1gig.. Als je echt een goede video kaart wilt om de laatste spellen af te laten spelen moet je daar minstens zo een 250 euro aan uitgeven.

Ik had laatste een computer opgebouwd, zou zo een 900/1000 euro kosten. Super computer, fakking snel en gewoon chill, maarja.. geld groeit me niet uit de rug. :cab:

Geplaatst

doorgaan op mijn oude pc, het is namelijk een speciale actie, waardoor ik 15euro per maand moet betalen :) wat op dit moment dan extra aantrekkelijk is vanwege een kut financieele status :)

Financieel kut zitten en dan wel een nieuwe pc kopen ik zal het wel nooit snappen hoe sommige mensen met de financieen omgaan :sorry:

Geplaatst

Ik zou een Intell Duo Core 2 proccessor aanschaffen. Lekker veel RAM-geheugen een goede videokaart(256-512MB). Verder kun je uitzoeken wat je wilt. Wss wil je dat je computer snel opstart enzo, dan zou ik minimaal 2 Ghz erbij pakken. Lekker grote schijf, doe wat je niet laten kunt. Ik had vandaag trouwens nog een vette comp gezien, 800 euri, en is al klaargestoomd voor Windows Vista dus miss ga ik die halen... Ik zie wel...

Geplaatst

Of je gaat naar Utrecht in de weekend en haalt m daar voor zo een 100 euro goedkoper. ;)

Geplaatst

Weet je welke ik bedoel dan ;c ? Maar de HCC-dagen ga ik wss niet meemaken, helaas :(

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]