Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

faLBne1.png

Welkom terug in Lviv!

Naast oorlogsprojectielen vliegen de muzikale hoogstandjes je hier om de oren, getuige de vele lofzangen die we in de voorbeschouwingen voorbij hebben zien komen. Een goed teken, voor hopelijk ook een zeer goede editie. Echter, voor wie het in ieder geval géén goede editie wordt is @Laki. Hij bracht met Zuid-Korea een sterke act die volgens een van de stemmers Tame Impala achtige trekjes had. ADOY zong er wel over, maar van Grace is geen sprake in deze bikkelharde competitie. Laki verzuimde namelijk om zelf stemmen aan te leveren en is dus helaas gediskwalificeerd.

Wie dat niet is, is onze Zieke Top 2000 koning @Chiemel. Hij stuurt Palace Winter – of is dat gewoon een synoniem voor Nederland op dit moment? - naar Lviv. Deze band is een samenwerking tussen de Deense Caspar Hesselager en de Australische Carl Coleman. Het nummer Positron werd uitgebracht in 2016 en verscheen op het album met de nog altijd toepasselijke titel Waiting for the World to Turn. Tot dusverre is Positron nog geen groot succes, daar ze op 0 punten staan. Maargoed, als we Maarten van Rossem als jurylid hadden gehad had je nu te horen gekregen dat dergelijke flauwekul evident is. Het is dan ook jammer dat jullie het voor nu met zijn vakgenoot oftewel ondergetekende moeten doen.

Genoeg gesproken, op naar de eerste punten van deze 47ste editie van de MU Worldvision Song Contest.

Dit zijn de punten uit Australië (1/25).

Mentions: 

@ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski@Bogatyr@timpy00 @xanderoo

• Antwoorden 342
  • Weergaven 20,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Deelnemende landen:  Guernsey België Verenigde Staten Noorwegen Denemarken Finland Canada Nederland Engeland Oekraïne Scho

• Belangrijke mededeling:   Ik was in de veronderstelling dat alles qua streams en maandelijkse luisteraars al op Spotify én YouTube gecontroleerd was, maar ik heb twee steekjes laten vallen.

• Goedenavond allen! Inmiddels heb ik 18 van de 26 lijstjes binnen. De deadline ligt morgen eigenlijk om 15:00, maar door gewijzigde plannen kunnen de mensen die nog niks hebben opgestuurd dit morgen de

Geplaatst

Leuk mijn vergelijking met Tame Impala voor Zuid Korea, maar wederom laat Laki verstek gaan. Jammer.

Wel keurig begonnen met 7 puntjes. Dank Chiemel en Urbeto wens in veel plezier in Budapest.

Geplaatst

Na de teleurstelling van geen Laki, die mij bovendien vaak goed gezind is, gelijk 12 punten binnengeharkt. Dankuwel

Geplaatst

Meteen 10 ptn! We zijn los! Jammer van Laki, hij was 1 van mijn favorieten.

Geplaatst

Lol, Satyr heeft gewoon één op één dezelfde inzending gedaan als in editie 35. Ik dacht dat iemand anders 'm dit keer had ingezonden dus ik dacht: laat ik mijn mond eerst maar houden. :classic_biggrin:

Tip van het huis aan een ieder: even de artiest of het nummer zoeken met de forumsoftware, dan zie je vaak direct of het nummer al eens heeft meegedaan.

Geplaatst

Punten verwacht en gekregen. Ben heel benieuwd hoe mijn pokoe in de smaak valt.

Geplaatst
8 minuten geleden zei Titan:

Wie als laatste de stemlijst inlevert, verdient niet direct punten. En zo geschiedde

Hoe laat heb jij hem ingeleverd? ;c

Geplaatst
  • Auteur
33 minuten geleden zei Grote Ree:

Lol, Satyr heeft gewoon één op één dezelfde inzending gedaan als in editie 35. Ik dacht dat iemand anders 'm dit keer had ingezonden dus ik dacht: laat ik mijn mond eerst maar houden:classic_biggrin:

Tip van het huis aan een ieder: even de artiest of het nummer zoeken met de forumsoftware, dan zie je vaak direct of het nummer al eens heeft meegedaan.

Geef dit de volgende keer hoe dan ook even bij mij aan, want dit is natuurlijk eigenlijk niet de bedoeling van het spel. 

Geplaatst
34 minuten geleden zei Erwin.:

Hoe laat heb jij hem ingeleverd? ;c

Vanochtend om 5 over 10. 

Geplaatst

Dramatisch begin, niet zozeer omdat ik nu geen punten kreeg maar geen Laki scheelt er me minstens 10 😄

Geplaatst
4 uur geleden zei Grote Ree:

Lol, Satyr heeft gewoon één op één dezelfde inzending gedaan als in editie 35. Ik dacht dat iemand anders 'm dit keer had ingezonden dus ik dacht: laat ik mijn mond eerst maar houden. :classic_biggrin:

Oh, dat is wel klote, sorry :classic_huh:

Geplaatst

Hier alvast wat eerste punten binnen! Mooi dat het nummer van Denemarken ook gewoon niet op het balkje past 🤣

Geplaatst
  • Auteur

Oh9HtQR.png

Indierock, psychpop, dreampop. Dat zijn allemaal termen die je voor @Bogatyr's The Haunted Youth zou kunnen gebruiken. The Haunted Youth is de act van Joachim Liebens en Broken is afkomstig van het album Dawn of the Freak. Onze voormalig organisator koestert goede hoop dat dit plaatje goed gaat scoren deze editie en met tien punten is het begin zeker niet slecht te noemen. Mocht het vervolg echter tegenvallen is het te hopen dat Bogatyr wat olijker blijft dan Liebens in dit nummer.

No, you don't even wanna think about the way it hurts

To see you downtown with another guy

To acquire not so many points in MU Worldvision #47.

U ziet het, aan mij is geen groots songwriter verloren gegaan. Laten we deze speculaties dus maar laten voor wat ze zijn en snel overgaan tot de punten vanuit België. De volgende update zal na het weekend zijn, daar ik een aantal dagen in Boedapest zal zijn alvorens Burkina Faso te bereiken.

Dit zijn de punten uit België (2/25).

Mentions: 

@ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski@Bogatyr@timpy00 @xanderoo