Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
25 minuten geleden zei Bogatyr:

Niet met een hakbijl, maar met een hamer.

Screenshot_2024-06-16-13-04-12-930_be.persgroep.android_news.mobilehln-edit.thumb.jpg.0117a23bab34d7c9a2404341f693461e.jpg

Zowel SBS6 als RTL Nieuws zeggen een bijl. Maar maakt niet uit. Het is een gestoorde gek. 

• Antwoorden 89
  • Weergaven 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
1 minuut geleden zei delichris:

Zowel SBS6 als RTL Nieuws zeggen een bijl. Maar maakt niet uit. Het is een gestoorde gek. 

Het maakt inderdaad niet uit. Hopelijk geen gewonden.

Geplaatst

Nog 2 dagen en dan kunnen we eindelijk stoppen met de berichten of Mbappe wel of niet meedoet 

Geplaatst

Was nog niet 100% overtuigd van Spanje, maar inmiddels wel. Duitsland - Spanje zou alvast een mooie finale/Ko-wedstrijd zijn. Hopelijk wordt attractief voetbal beloond.

Geplaatst

Valt me wel op hoevaak die commentatoren het fout hebben met wat er gebeurd, vooral met overtredingen en bal over de achterlijn.

Geplaatst
15 uur geleden zei La Pulga:

Valt me wel op hoevaak die commentatoren het fout hebben met wat er gebeurd, vooral met overtredingen en bal over de achterlijn.

Droevig niveau ja. Idem met de mensen aan tafel die qua voetbalkennis nog minder weten dan mijn schoonmoeder.

Geplaatst

Is er ook een wisselkanaal bij dit soort avonden? In NL of eventueel buitenlands (legaal) kanaal?

Geplaatst
27 minuten geleden zei Thierryvane:

Kleine hot take: de FIFA moet stoppen met 'de beste nummer 3's gaan door'.

Dus terug naar 16 deelnemers of verder uitbreiden naar 32? Vanuitgaande dat je vasthoud aan 2 per poule door.

Geplaatst

Je bedoelt UEFA? Eens, het verandert de het hele ecosysteem. Toplanden die al door zijn en niet alles willen geven. Hoewel dat met 2 ook al kan, gaat dat met mogelijke nummers 3 nog veel harder. Hebben jullie al zin in Slowakije-Roemenië 0-0?

Geplaatst

Begrijp ik goed dat als Tsjechië wint van Turkije, Nederland tegen de nummer 1 van poule E moet? En zo niet tegen Engeland?

Geplaatst

Marco'tje heeft ons door jongens;

Citaat

Van Basten: ‘Die jongen is de beste van het veld, maar ik kende hem niet’

Marco van Basten ziet Cole Palmer als een van de weinige lichtpunten in de nationale ploeg van Engeland. De analyticus was allerminst te spreken over het optreden van de Engelsen tegen Slovenië (0-0), ondanks dat ze zich als groepshoofd plaatsten voor de achtste finale.

Geplaatst
8 minuten geleden zei Arles:

Begrijp ik goed dat als Tsjechië wint van Turkije, Nederland tegen de nummer 1 van poule E moet? En zo niet tegen Engeland?

Ja, op 2 uitzonderingen na:

- Nr. 3 poule E heeft doelsaldo -3/4 (moeten beide wedstrijden heel dik gewonnen worden, kans nihil)

- Als Tsjechië met 4 doelpunten of meer verschil wint van Turkije (zeer kleine kans) / Georgië wint van Portugal (zeer kleine kans)

Dus grosso modo: ja.

bewerkt door Rogier.

Geplaatst
10 uur geleden zei Thierryvane:

Kleine hot take: de FIFA moet stoppen met 'de beste nummer 3's gaan door'.

image.thumb.png.117fcc9b74a77f294b5a9b48e7280a98.png

Kun je nagaan hoe belachelijk veel spannender dit was geweest als er maar twee teams doorgingen. 

Geplaatst

Na de goal van Depay zou Nederland 2e zijn toch, maar inderdaad dat er zoveel nummers 3 doorgaan slaat nergens op. 

Geplaatst
17 minuten geleden zei Erwin.:

Na de goal van Depay zou Nederland 2e zijn toch, maar inderdaad dat er zoveel nummers 3 doorgaan slaat nergens op. 

Volgens mij wel, ja. Voor een land als Slovenië/Hongarije natuurlijk hartstikke leuk dat je doorgaat als nummer drie. Voor Nederland ronduit lachwekkend.