Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik wou een discussie of een ideeën topic plaatsen over wat jullie vinden wat aan FM verbeterd kan worden. Ik heb het hier niet over stats die omlaag of omhoog moeten want daarvoor moet je maar naar Data Update gaan.

Mijn idee is er een nieuwe state bij doen bij fusiek. Er bestaat al snelheid, maar dat is vooral loop snelheid van spelers. Mijn idee was daarom ook om er een nieuwe state bij te doen namelijk handelingssnelheid.

• Antwoorden 223
  • Weergaven 649
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Ik wou een discussie of een ideeën topic plaatsen over wat jullie vinden wat aan FM verbeterd kan worden. Ik heb het hier niet over stats die omlaag of omhoog moeten want daarvoor moet je maar naar Data Update gaan.

Mijn idee is er een nieuwe state bij doen bij fusiek. Er bestaat al snelheid, maar dat is vooral loop snelheid van spelers. Mijn idee was daarom ook om er een nieuwe state bij te doen namelijk handelingssnelheid.

Geplaatst

Re: FM Verbeter topic

Misschien iets van sfeer in het stadion zetten ofzo.. dan bedoel ik het geluid van de supporters of dat ze iets gaan zingen.. iets in die richting lijkt me wel leuk maar weet alleen niet of dit te maken valt :P

Geplaatst
  • Auteur

Zoiets kan wel leuk zijn. Bijvoorbeeld bij liverpool het clublied of bij twente.

Of bij het winnen van een grootte wedstrijd We are the champions ofzow.

Kost alleen wel erg veel aan geheugen als je dat voor elke club wilt doen.

Geplaatst

ja idd daarom is het denk ik niet haalbaar .. en het is al zo'n groot spel

Geplaatst

- CM 7 heeft een mooie optie in de wedstrijd. Je ziet een aanval van dichterbij dus je ziet van die poppetjes lopen en dan zie je ze de bal in de bal koppen enzo... In CM nog niet zó mooi, maar ik denk dat FM dit wel kan verbeteren.

- Publliek om het veld heen

Enz, Cris ik denk dat dat wel meevalt. Zulke soundpacks zijn er wel al, maar niet zo mooi...

Geplaatst

Meer teksten in dat balkje onder de wedstrijden! En wat meer realischter in sommige dingen!

Geplaatst
  • Auteur

Misschien wat meer tactisch overleg met je assistent. Dat hij naast zijn voorkeurs opstelling ook gewoon aan geeft in welke formatie je het beste kunt spelen.

Dan is het nog wel altijd aan jezelf om te bepalen wat jij het beste lijkt.

En ik zou de spelers wel iets meer willen zien vrijlopen. Wat meer beweging.

Geplaatst

Die optie's in de contracten die zeggen van .... tekent een contract voor 4 jaar, met nog een optie van 2 jaar, dit gebeurd in het hedendaagse voetbal zo veel, en zit er in FM niet in, wat onrealistisch is

Geplaatst

aparte looplijnen voor met balbezit en zonder balbezit ofzo? dat jonge talenten uit eigen jeugd echt kunnen groeien, dat doen ze nu niet? waardoor je als je een game van 15jaar hebt met allemaal slechte voetballers aant spelen bent gok ik?

Geplaatst

ik mis nog altijd de optie om competitiewedstrijden om een gegronde reden te laten verplaatsen.

Geplaatst

aparte looplijnen voor met balbezit en zonder balbezit ofzo? dat jonge talenten uit eigen jeugd echt kunnen groeien, dat doen ze nu niet? waardoor je als je een game van 15jaar hebt met allemaal slechte voetballers aant spelen bent gok ik?

dat is een bug, die word verholpen in de aankomende patch :cab:

Geplaatst

Handelingssnelheid is nou niet bepaald een fysiek iets...

Ik zou graag de instellingen voor in en zonder balbezit allebei willen instellen. Zou mooi zijn als dat ooit kan.

Geplaatst

Hoofd klasse derin zetten van Nederland!

Niet zolang er niet gepromoveerd kan worden vanuit de hoofdklasse naar de Jupiler League.

Geplaatst

Dat kan wel, maar het ligt aan verschillende punten zoals geld, capaciteit van je stadion. Dus als je bijvoorbeeld aan alle punten voldoet dat je dan promoveert! Ik heb btw nog een idee: Een eigen competitie kunnen maken met eigen teams. Maar je kan weliswaar niet Uefa enzo spelen want dan gaan mensen teams maken emt spelers die overal kunnen spelen en in alles goed zijn. Zo kan je je eigen competitie maken die je IRL ook speelt. Bijvoorbeeld als je in VFC B1 zit en dat je dan je eigen competitie kan namaken!

Geplaatst
  • Auteur

Nog een nieuwe state voor spelers. Een state voor schwalbes, blunders en ander soort nare dingen.

Geplaatst

Blunders = Concentratie

Hoe lager de concentratie van een speler, hoe eerder ze zijn geneigd om blunders te maken.

Geplaatst
  • Auteur

Owke das dan blunders maar schwalbes dan?

Geplaatst

Er is een verbergen stat genaamd Smerige overtredingen, misschien zit het daar in verwerkt.

Geplaatst

Er is een verbergen stat genaamd Smerige overtredingen, misschien zit het daar in verwerkt.

Vandaar dat Bouahouzan bij mij 8 keer per seizoen rood krijgt?

Geplaatst
  • Auteur

Vandaar dat Bouahouzan bij mij 8 keer per seizoen rood krijgt?

Dat kan ook die gele kaarten bug zijn.

Geplaatst

Combinatie van beide denk ik. Alhoewel ik vind dat als hij zo'n hoog cijfer voor smerige overtredingen heeft, dat dat onterecht is. Hij heeft een keer een ongeluk gehad, voor de rest doet hij nooit iets.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]