Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Re: FM Verbeter topic

Het zou mooi zijn als je de slijders voor aanvallende impulsen enzow op meerdere standen kan zetten. Ook lijkt het me tof als je assistent jou ook helpt met een formatie te maken. Dat hij gewoon er advies voor over uit brengt. Dan is het altijd nog aan jou om der wat mee te doen.

• Antwoorden 223
  • Weergaven 650
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik heb ook een vraagje.

Als ik een scout een opdracht geef, bijvoorbeeld talenten jonger dan 23 zoeken in Brazilië, staat er nog geen enkele speler op zijn verslag na 2 maanden!! Moet ik daarvoor ergens anders kijken misschien?

Geplaatst
  • Auteur

Met die vraag moet je ergens anders zijn. Dit topic gaat over wat nog verbeterd kan worden aan fm in de toekomst.

Geplaatst

Wat nieuwsfragmenten over hooliganisme.Als je bijvoorbeeld cardiff ofzo hebt,dat als er ongeregeldheden zijn met je fans,dat je beboet word enz.

Geplaatst

Wat nieuwsfragmenten over hooliganisme.Als je bijvoorbeeld cardiff ofzo hebt,dat als er ongeregeldheden zijn met je fans,dat je beboet word enz.

je hebt aan de ene kant gelijk, maar het valt wel op dat het vaak alleen genoemd wat als er iets gebeurt is met de fans, zoals laatst bij ADO

Geplaatst
  • Auteur

Ik wil wel eens iets meer rugdekking zien.

Vooral met verdedigers

Geplaatst
  • Auteur

Ik wil het in bepaalde situaties hebben dat ze rugdekking geven.

Geplaatst
  • Auteur

Tempo per speler aanpassen zou ook leuk zijn.

Kun je ze achterin rustig de bal rond laten spelen en de tegenstander voorin met hoog tempo weg tikken.

Geplaatst

je hebt aan de ene kant gelijk, maar het valt wel op dat het vaak alleen genoemd wat als er iets gebeurt is met de fans, zoals laatst bij ADO

Nee ik roep dat al langer.Het hoort bij het voetbal,dat is de realiteit.

Geplaatst

maar hoe vaak gebeurt het nou? 1/2x per jaar?

Geplaatst

Dat er meer met je profiel wordt gedaan, dat je bijv. ook je favo spelers erin kan zetten.

En dat je het geld wat je verdient ergens aan kunt besteden

Geplaatst

Dat er meer met je profiel wordt gedaan, dat je bijv. ook je favo spelers erin kan zetten.

1ste idee is goed, 2de idee minder, je speelt Football Manager, geen The Sims eropuit!

Geplaatst

Ik ben het wel eens met allebij de dingen die je aangeeft.

Het zou mooi zijn, dat als je je geld kan opsparen.. en bijvoorbeeld een X bedrag zelf kan besteden aan dingen die jij wilt.

Om zo bijvoorbeeld bijdrages te doen aan je nieuwe traininsfaciliteiten of dergelijke

Geplaatst
  • Auteur

1ste idee is goed, 2de idee minder, je speelt Football Manager, geen The Sims eropuit!

Jullie spelen te vaak Fifi football mannager met je gezin opbouwen enzow. Dat heeft allemaal niks met voetbal te maken.

Geplaatst

maar hoe vaak gebeurt het nou? 1/2x per jaar?

Dat maakt niet ,het ene jaar 2 keer,en het andere jaar 6 keer.Verschilt ook nog eens per club.Waar wil je heen?

Geplaatst

Meerdere looplijnen kunnen uitzetten.

Hooligans heb ik zelf ook al eens aan gedacht, maar of het nou zo leuk is....

Een technisch directeur kunnen aantrekken die de transfers regelt of helpt met de transfers?

Geplaatst

Dat er iets gedaan wordt aan tijdrekken, ik vind het zo frustrerend als mijn spitsen tot 5 keer toe de bal goed moeten leggen voor de keeper van de tegenstander, en het is ook nog eens totaal onrealistisch...

Geplaatst

Meerdere looplijnen kunnen uitzetten.

Hooligans heb ik zelf ook al eens aan gedacht, maar of het nou zo leuk is....

Een technisch directeur kunnen aantrekken die de transfers regelt of helpt met de transfers?

Nee, gaan technisch directeur, transfers zijn zon beetje het leukste aan fm :P

Geplaatst

Dat er iets gedaan wordt aan tijdrekken, ik vind het zo frustrerend als mijn spitsen tot 5 keer toe de bal goed moeten leggen voor de keeper van de tegenstander, en het is ook nog eens totaal onrealistisch...

Dat word verholpen in de patch

Geplaatst

Dat word verholpen in de patch

Welke patch? Ik heb het nogsteeds hoor, Ik moet zeggen dat het wel minder is, en bijvoorbeeld bij uittrappen word de bal niet eerst 10 meter te ver gegooid waarna hij weer gehaald moet worden, maar het blijft wel zo dat de tegenstander steeds de bal moet halen, en als dat in het echt zou gebeuren zou dat flink wat kaarten opleveren...

Geplaatst

Dat je met je hele elftal uitstapjes kan doen om het moraal wat omhoog te krijgen, dit kan dan misschien 2x in het seizoen en je moet er genoeg geld voor hebben.

Geplaatst

Paintballen xD

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]