Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: FM Verbeter topic

Hoofd klasse derin zetten van Nederland!

Maar dan kan je nooit promoveren, omdat dat er (nog) niet is. Dan zou het dus een op eenstaande competitie worden waarbij je nooit die overstap kan maken...
  • Antwoorden 223
  • Weergaven 650
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Meerdere looplijnen kunnen uitzetten.

Hooligans heb ik zelf ook al eens aan gedacht, maar of het nou zo leuk is....

Een technisch directeur kunnen aantrekken die de transfers regelt of helpt met de transfers?

Nee, gaan technisch directeur, transfers zijn zon beetje het leukste aan fm :P

heb je wel gelijk in maar het is toch realistischer, want er zijn clubs met technisch directeurs. In het spel zijn er trouwens wel t.d. maar die doen niks, het staat er alleen maar=> zie van geel bij ajx.

Geplaatst
  • Auteur

Uhm misschien is het leuk om meer dingen te doen met karakter eigenschappen van spelers. Bijvoorbeeld ego trippers of spelers die domme dingen via de pers gaan goepen.

Ook iets met beboetingen van de uefa en fifa zou ook leuk zijn.

Geplaatst

Tijdens de wedstrijden misschien dingen zoals supporters bij het veld, opstootjes, stakingen van wedstrijden, zo van die dingen die de wedstrijden echter maken dan dat ze al zijn...

Geplaatst

Ooh sorry, heb ik niet gelezen

Geplaatst

Tijdens de wedstrijden misschien dingen zoals supporters bij het veld, opstootjes, stakingen van wedstrijden, zo van die dingen die de wedstrijden echter maken dan dat ze al zijn...

Opstootjes tussen de spelers wel, maar de rest, hoe vaak wordt er nou een wedstrijd gestaakt? 1x per seizoen? Hoevaak komen er nou supporters op het veld? 1x in de 10 jaar? laten we het maar gewoon zo houden, want SI overdrijft de boel dan meteen weer en dan hebben we 8 stakiningen per speelronde :cab:

Geplaatst

Moederclubs sturen NOOIT een lijstje met hun spelers die verhuurd mogen worden. Wij, satellietsclubs moeten zelf initatief nemen.

Geplaatst

Voetbalscholen kunnen opstarten in bijvoorbeeld Zuid-Afrika ofzo

Geplaatst
  • Auteur

Dat kon inderdaad wel beter worden uitgewekt. Net zoals die deals van PSV met Chelsea. Heb het dan bijvoorbeeld over Alex.

Geplaatst

Meerdere looplijnen kunnen uitzetten.

*~*

Looplijnen aanvallend en verdedigend en/of links+rechts voor bijvoorbeeld een aanvallendemiddenvelder, dit zou toch realistischer zijn vind ik

Geplaatst

Dat kon inderdaad wel beter worden uitgewekt. Net zoals die deals van PSV met Chelsea. Heb het dan bijvoorbeeld over Alex.

Dat zit er al lang in hoor. Soms heb je spelers gekocht in Engeland, maar kunnen ze nog geen echte werkvergunning krijgen. Je hebt ze dan wel bij je selectie, maar je kan ze niet selecteren voor een wedstrijden. Dan moet je hem dus uitlenen.

Geplaatst

Er mogen ook wel straftrainingen in komen, helpt veel beter dan boetes :)

Geplaatst
  • Auteur

Of voetbal uitjes voor team building.

Met zijn allen paintballen :P

Geplaatst

Het stond al ergens; Meer communicatie met je spelers buiten de pers om. Daarnaast ook meer communicatie met je gehele selectie (met en zonder pers). Nu moet je steeds maar één speler aanspreken terwijl ik graag iets tegen het hele team zou zeggen, en dan niet voor- of na de wedstrijd.

Daarnaast een stat (misschien onder Informatie o.i.d.) voor je supporters, waarin staat hoe fanatiek en trouw ze zijn e.d. Al wordt het daarmee wel uitkijken geblazen want iedereen geeft natuurlijk commentaar als SI de supporters van "zijn" club lage stats geeft. :cab:

Op financieel gebied vind ik het moeilijk, aan de ene kant verdien je geld maar doe je er geen hol mee, aan de andere kant is het ook niet de bedoeling bij FM om een rijk Abramovic-leven te krygen.

En sowieso, als belangrijkste, het instellen van je team bij balbezit én balbezit tegenpartij want dat is in het echt vaak een groot verschil. Dit punt is op FM nu te simpeltjes gehouden.

Geplaatst

Ik dacht aan iets van dat je competities kon downloaden van internet. Zo hoef je ze er niet allemaal in te doen, en kan je kiezen welke aanstaat zodat het niet al te groot word. Bijvoorbeeld competities als Finland, Denemarken, Ijsland. Zulke competities. Er zullen wel mensen mee spelen, maar niet erg veel. Als je die dan van internet kan downloaden, zal het spel kleiner worden en sneller gaan lopen

Geplaatst
  • Auteur

De bug van de defensive line eruit. Verder tempo per speler instellen.

Geplaatst

Clubs in geldnood die fusioneren of failliet verklaard worden en zakker naar lagere divisie.

Geplaatst

- De mogelijkheid om bij stilstaande fases ingestudeerde nummertjes zelf te maken en in te stellen m.b.v pijltjes

Geplaatst

De bug van de defensive line eruit. Verder tempo per speler instellen.

welke?

Geplaatst

Moederclubs sturen NOOIT een lijstje met hun spelers die verhuurd mogen worden. Wij, satellietsclubs moeten zelf initatief nemen.

Niet waar,heb al enkele keren gehad dat ze een lijst met spelers stuurden die verhuurd werden aan ons.

Geplaatst

Waar ik laatst bij een wedstrijd aan zat te denken. Het zou mooi zijn denk ik zelf, als een speler die licht geblesseerd is, dus de wedstrijd nog wel door kan spelen, in de rust verzorgd kan worden zodat zijn blessure over is. Dit hoeft niet bij iedere licht geblesseerde speler te gebeuren, maar het zou misschien wel een idee zijn.

Geplaatst

Ik dacht aan iets van dat je competities kon downloaden van internet. Zo hoef je ze er niet allemaal in te doen, en kan je kiezen welke aanstaat zodat het niet al te groot word. Bijvoorbeeld competities als Finland, Denemarken, Ijsland. Zulke competities. Er zullen wel mensen mee spelen, maar niet erg veel. Als je die dan van internet kan downloaden, zal het spel kleiner worden en sneller gaan lopen

je bent toch niet verplicht van die landen aan te kruisen, dus ik kan u niet zo goed volgen.

Geplaatst

Ik was net tegen Lyon aan het spelen, 0-0 tijdens de rust in de uitmatch.

2 nieuwe spitsen ingebracht tijdens de rust... 2 maal op de counter en 2 maal goal.

Dacht dat het misschien ook leuk zou zijn bij de seizoensstatistieken in FM (onder de history - spelers van iedere league) naast assists, goals, oudste, jongste enzoverder ook degene met de meeste countergoals erbij te zetten

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]