Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Idd voetbalscholen neerzetten, wat uitgebreidere scouting, en vooral meer afwisselende communicatie met de pers, ik heb nu voor elke wedstrijd van `Rotherham staat 7de in de competitie en is al 2 wedstrijden ongeslagen. Denk je dat ze een kans maken`, behoorlijk saai

• Antwoorden 223
  • Weergaven 650
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Idd voetbalscholen neerzetten....
Zou een mooie aanvulling zijn zoals nu al de feedercubs leuk meegenomen zijn. Zou op net dezelfde manier in FM kunnen verwerkt worden. Man van de match mee op het wedstrijd overzicht ipv enkel in het teamratingveld.
Geplaatst
je bent toch niet verplicht van die landen aan te kruisen, dus ik kan u niet zo goed volgen.

Beetje laat maar goed. Kijk, je hebt veel landen waar weinig mensen mee spelen. Toch zitten deze erin en zal het spel groter worden, waardoor het meer ruimte inneemt op je computer. Als er een optie bestond om deze alleen te kunnen downloaden, om ze zo in te voegen in het spel, zou het minder groot worden en als je er toch mee wil spelen kan het uiteindelijk wel. Bovendien zijn er een hoop competities niet in het spel. Denk maar aan bijvoorbeeld landen als Irak, om maar een voorbeeld te noemen. Misshcien zijn er mensen die wel in deze competitie willen spelen. Als je die dan kan downloaden.. ;)

Geplaatst

Een bepaald type speler vragen aan je moederclub.

Stel dat je linkermiddenvelders beide gekwetst raken, kan je bij hun dan vragen of ze een linkermiddenvelder sturen.

Geplaatst

Ik vind dat je het stadion enzo zelf moet uitbreiden, dus dat je zelf kunt kiezen hoeveel plaatsen erbij komen etc. en dan wat voor plaatsen; staanplaatsen, vip-plaatsen etc..

Geplaatst

1. Ik zou het realistisch vinden als je, afhankelijk van je status, een aantal taken van het bestuur krijgt. Er zijn dan bijvoorbeeld een X-aantal taken (trainingen, spelers contracteren, stadion uitbreiden, merchandising etc) die in de contractbesprekingen kunnen worden meegenomen.

Je kan bijvoorbeeld aangesteld worden als trainer, die alleen de trainingen en wedstrijden mag leiden of als manager die ook spelers mag aantrekken. het zou mij zelf ook wel leuk lijken om als technisch directeur aan de slag te gaan en merchandising e.d. te doen.

2. De contracten mogen wel wat uitgebreider.

3. Ik zou het leuk vinden als er meer opties komen op financieel gebied. Dat je zelf naar sponsoren kan zoeken en zo bijvoorbeeld je eigen shirt kan maken.

4. 3-D wedstrijden zou echt mooi zijn.

5. Veel uitgebreidere media-aandacht. Verzoeken voor interviews ed.

Geplaatst

Als je 3D speelt, betekent het al gauw dat het spel veel langzamer gaat. Geef mij maar 2D. :)

Geplaatst
Als je 3D speelt, betekent het al gauw dat het spel veel langzamer gaat. Geef mij maar 2D. :)
Inderdaad. Zoals CM2007 het nu heeft is best leuk, niet 3d maar ook niet 2d....
Geplaatst

Dat je zelf kan bepalen hoeveel geld ze moeten betalen voor een kaartje :)

Geplaatst

In Fifa Manager 07 kan je ook een vrouw zoeken en kinderen krijgen.... Hoe je eraan komt kom je er ook weer af, wat een bullshit zeg.

Geplaatst
Dat je zelf kan bepalen hoeveel geld ze moeten betalen voor een kaartje :)

Dit kan je instellen bij de Editor maar het lijkt me ook wel leuk jaa als je iets meer met de financien kan kloten. Dus merchandising en kraampjes opzetten ofzo .. of de fanshop beheren.

Geplaatst

Precies. Met dat soort randzaken zou het helemaal compleet zijn. Ook leuk: als je 50 bent ofzo en je hebt heel veel geld verdiend met managen dat je dan een club kan kopen :D

Geplaatst

Of je stadion beschikbaar maken voor optredens , CL of UEFA finales , WK's en EK's ... waar je natuurlijk aan verdient .

Geplaatst

Allemaal wel mooie ideetjes jaa :) .. vergeet alleen niet dat het spel dan nog groter wordt en de systeem eizen :cab: dan alleen maar groter worden. En dus voor de meeste slomer.

Geplaatst

Laten we dat dan maar even vergeten ;c

Edit : 1 111de post ! :)

Geplaatst
Allemaal wel mooie ideetjes jaa :) .. vergeet alleen niet dat het spel dan nog groter wordt en de systeem eizen :cab: dan alleen maar groter worden. En dus voor de meeste slomer.

Als ik zie wat fifa manager 2007 voor opties bied. En mijn computer kan dat spel wel aan. Je moet ook niet vergeten dat de computers steeds beter worden :banana:

Geplaatst

Maar dat 80% nog steeds een oude pc heeft vergeten we dan maar wel.

Ze mogen opzich ook wel eens die huur optie verbeteren, alsof in het echt spelers die van een club zijn gehuurd niet mogen spelen tegen die club. Wordt er ziek van dat ik belangrijke spelers mis tegen vaak de top 3 van Nederland.

Geplaatst

Als je weet dat je een oude PC hebt moet je ook niet gaan zeiken dat je het spel niet aan kan.. De spellen gaan ze toch echt niet maken voor oude pc's :cab:

Geplaatst

Het zou fijn zijn dat je altijd de stand van een competitie kunt bekijken ondanks dat je deze niet hebt geselecteerd..

Ik zit nu vaak met het dilemma zal ik hem wel of niet selecteren.. Dan doe ik het vaak alleen omdat ik graag van veel clubs de verrichtingen wil volgen.. niet om daar te gaan spelen..

Geplaatst

Met clubs kunnen fusioneren......je bestuursleden aanspreken......de voorzitter aanspreken......je spelers straffen omdat ze niet op de training komen....er staat wel straffen, maar niet omdat ze niet op training komen :)

Managers communicatie uitgebreider

hetzelfde voor teamtalk.....bijv.

Boos: Verschillende Opties

Normaal: Verschillende Opties (o.a. Dat ze het karwei af moeten maken)

Blij: Verschillende Opties

Erg Blij: Verschillende Opties (Na Wedstrijd)

Geplaatst
Het zou fijn zijn dat je altijd de stand van een competitie kunt bekijken ondanks dat je deze niet hebt geselecteerd..

Ik zit nu vaak met het dilemma zal ik hem wel of niet selecteren.. Dan doe ik het vaak alleen omdat ik graag van veel clubs de verrichtingen wil volgen.. niet om daar te gaan spelen..

Je kan al wel een competitie 'basis' of 'volledig' selecteren en bij basis kan je dan daar niet managen. Het is ongeveer wat jij bedoelt, maar het kost toch weer best veel snelheid vind ik.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]