Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 223
  • Weergaven 650
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Het lijkt me ook wel leuk om ass-manager te zijn

Waarom?

Geplaatst
Het lijkt me ook wel leuk om ass-manager te zijn

Waarom?

Dan kan je bijv. leren van hoe andere managers het doen en daardoor de stap naar manager zetten en dat je niet gelijk al manager bent en je hebt is niet de eindverantwoording.

Geplaatst

hier 5 suggesties die van mij zouden mogen worden toegevoegd aan de nieuwe FM om het spelen makkelijker en realistischer te maken.

3 zijn in de filter mode.

1: zoeken op spelers die 'unhappy' zijn. zullen sneller naar jou tean komen.

2: zoeken op spelers die in het 2de team zitten. zullen sneller naar jou tean komen.

deze 2 zijn wel te vinden door te kijken naar moraal en het aantal gespeelde wedstrijden, maar dit vind ik te omslachtig.

3: zoeken naar spelers die uit jouw jeugdopleiding komen. met europees voetbal moet je minimaal 2 spelers hebben die uit je eigen opleiding komen. aangezien dit in de toekomst ook verhoogd wordt lijkt het me handig dat dit wordt toegevoegd. ook gezien de eventuele plannen dat een een elftal uit minimaal 6 spelers moet bestaan met de nationaliteit van het land van de competitie.

dan nog 2 andere verbeter punten.

4: je moet spelers kunnen terug roepen, als ze uitgeleend zijn, aan het begin van je eerste seizoen. stel je ben trainer van groningen dan moet het toch niet zo zijn dat ron jans beslist dat een bepaalde speler verhuurt wordt, terwijl jij hem graag wil gebruiken.

5; het onderhalen zou moeten gaan als in de eerste FM (93/94). daar kon je een bod doen en kreeg je gelijk een tegenbod. dit ging dan nog 2x over en weer. jij je bod mss wat verhogen, zij mss wat verlagen en hopen op een accoord. lukte dit niet kon je het de volgende dag nog een keer proberen. nu doe je een bod en moet je wachten tot de volgende dag. als het niet wordt geaccepteerd en er een tegen bod kom moet je weer bieden en wachten. als je het naar de eerste versie aanpast loopt het sneller en realistischer in mijn aanzien.

Geplaatst

Ik vind de 1e wel goed maar de rest is nogal bullshit als je het mij vraagt. En meestal kun je spelers wel al terugroepen.

Geplaatst
5; het onderhalen zou moeten gaan als in de eerste FM (93/94). daar kon je een bod doen en kreeg je gelijk een tegenbod. dit ging dan nog 2x over en weer. jij je bod mss wat verhogen, zij mss wat verlagen en hopen op een accoord. lukte dit niet kon je het de volgende dag nog een keer proberen. nu doe je een bod en moet je wachten tot de volgende dag. als het niet wordt geaccepteerd en er een tegen bod kom moet je weer bieden en wachten. als je het naar de eerste versie aanpast loopt het sneller en realistischer in mijn aanzien.

FM poogt realistisch te zijn, dan ga je toch niet zoiets er in gooien? Dit gaat in het echte leven ook niet zo, hooguit op de deadline van de transferwindows.

Wat ik wel graag wil zien is dat er meer opties komen voor de deadline als je een offer maakt. Nu is het vandaag, morgen, volgende week, daar kunnen wel wat meer bij.

Geplaatst

neem aan dat dat in het echt wel zo gaat. lijkt me sterk dat als clubs gaan onderhandelen zolang gewacht wordt. dat als een bod wordt afgewezen ze stoppen en niet nog een bod doen. verkopende ploeg zakt iets mss, kopende ploeg biedt weer wat meer enz. ik vind dat realistisch en in FM 93/94 speelde dat heel lekker

Geplaatst

Meer tactische functies. Wat ik zelf erg handig zou vinden, is het kunnen instellen hoe de speler moet staan bij balbezit, en wat die moet doen enzo, maar ook bij balverlies. Dus dat je beide goed apart kan instellen.

Bijv; Bij balbezit speel je met 17 tikjes mentaliteit

Bij balverlies speel je met slechts 12 tikjes.

Geplaatst

Ik zou het wel leuk vinden als ze ook aan jou vragen wat de "keeper van het jaar" en het talent van het jaar enz moeten worden. Er staat altijd wel van "volgens de managers" maar je kan zelf niet stemmen. In cm 00/01 kon ik me herinneren dat je mee mocht stemmen voor speler van het jaar (wereldwijd) als je bondscoach was. Dat lijkt me wel leuk

Geplaatst

Er zou wel verbeterd moeten worden dat een speler (bijv. Curtis Davies in mijn spel) dat die een keuze maakt tussen 2 landen, zoals Davies die Sierra Leoner is, maar ook Engelsman. Nu is het zo van de eerste de beste die komt daar kiest de speler voor. Dat zou van mij wel veranderd mogen worden

Geplaatst
Er zou wel verbeterd moeten worden dat een speler (bijv. Curtis Davies in mijn spel) dat die een keuze maakt tussen 2 landen, zoals Davies die Sierra Leoner is, maar ook Engelsman. Nu is het zo van de eerste de beste die komt daar kiest de speler voor. Dat zou van mij wel veranderd mogen worden

Kijk dat vind ik nou ook het is ook bij een speler van willem II

Geplaatst

Dat spelers een rechtszaak aan kunnen spannen(of jy kan zeggen dat ze dat moeten doen)

Geplaatst

de optie om speler-manager te worden zou ook leuk zijn. Zaakwaarnemer enzo..

Geplaatst
de optie om speler-manager te worden zou ook leuk zijn. Zaakwaarnemer enzo..

Manager/voorzitter zie ik wel zitten.

Geplaatst

Misschien kan FM een samenwerking aangaan met The Sims ofzo. Kan je gelijk een heel leven opbouwen :mrgy: :cab: .

Ik hoop dat die scouts wat realistischer worden. Met een transferbudget van 117k hoef ik echt niet te horen dat de topscorer van de competitie perfect in mn team zou passen, terwijl ie 1.4 mln waard is.

Geplaatst

lijkt me ook wel leuk om persconferenties toe te voegen, aangezien het de laatste tijd helemaal in is (van gaal, koeman, ten cate)

nu heb je al zo'n optie om opmerkingen te maken, maar het lijkt me leuker om dit een stuk uitgebreider te zien

Geplaatst

Ik zou het handig vinden als je een huuraanbieding krijgt voor een speler, je dan kunt afwijzen met als reden "De hurende club neemt te weinig salaris voor zijn rekening". Kun je gelijk al die clubs die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten waarschuwen. Krijg vaak aanbiedingen van clubs die mijn supertalenten willen huren voor 0% loon terwijl hij 3000 ofzo verdiend.

Geplaatst
lijkt me ook wel leuk om persconferenties toe te voegen, aangezien het de laatste tijd helemaal in is (van gaal, koeman, ten cate)

nu heb je al zo'n optie om opmerkingen te maken, maar het lijkt me leuker om dit een stuk uitgebreider te zien

Eensch, en na elke wedstrijd commentaar kunnen geven op de wedstrijd zelf. Net als in het echt dus.

Geplaatst

Mijn idee is er een nieuwe state bij doen bij fusiek. Er bestaat al snelheid, maar dat is vooral loop snelheid van spelers. Mijn idee was daarom ook om er een nieuwe state bij te doen namelijk handelingssnelheid.

Handelingssnelheid is nou niet bepaald een fysiek iets...

Ik zou graag de instellingen voor in en zonder balbezit allebei willen instellen. Zou mooi zijn als dat ooit kan.

Handelingssnelheid is er al dat is (ik speel in het engels) Anticipation. Ik zag iemand over spelers hun snelheid on stellen. (achterin snel en voorin langzaam en wachten op het gaatje). Een uitje voor het moreel. En dat je iets met je loon kan doen zoals een uitje organiseren. of als je club schulden heeft deel van je loon inleveren. Dat je een speler kan kopen en dan nog kan stallen bij de club voor een jaar waar je hem hebt gekocht

Geplaatst

Dat is zeker geen anticipation hoor!

Decisions bepaalt met name de handelingssnelheid. Dit attribuut bepaald hoe snel een speler beslissingen kan nemen. Wil niet zeggen dat het een goede beslissing is. Dat hangt dan wel weer van anticipation en nog enkele dingen af.

Geplaatst

Investeren van persoonlijk budget

De laatste dagen heb ik van tijd tot tijd nagedacht over hoe de functie van eigen bezit beter kan worden gemaakt;

Zoals jullie weten is het sinds FM2007 gebruikelijk dat de speler zelf (de manager dus), ook een loon heeft. Er kan hier zelfs over onderhandeld worden. Dat laatste is echter achterhaald; want wat heeft het voor nut jezelf meer loon toe te willen eigenen? Je club houdt er alleen maar minder geld van over en je kunt er niets mee.

"Je kunt er niets mee", dus, daar moet iets mee gedaan worden. Mijn voorstel richting SI is dat je dat geld moet kunnen investeren. Wellicht tè onrealistisch, maar ik zie het voor me dat je na vele jaren van topmanagement met het opgebouwde budget een kleine locale club kunt overkopen om vervolgens de cariërre van manager achter je te laten en clubeigenaar te kunnen worden.

Hoe denken jullie hierover en wat zijn jullie suggesties betreffende dit onderwerp? Of denk ik veel te moeilijk en moet het blijven voor wat het is (vanwaar dan de - toch best realistische - onderhandelingen met de clubleiding over je eigen loon).

Geplaatst

Ja, da's de zoveelste verwijzing naar TCM/FIFA Manager.

FM heeft betrekking op het 'voetbal gedeelte' van het spel. Er is al eeuwen gezeurd om dit soort veranderingen en geloof me: Die komen er nooit.

Als je voorzitter wilt zijn van een club, zul je je tot bijvoorbeeld FIFA Manager moeten beperken.

Geplaatst

Het gaat me niet om het zijn van voorzitter, maar wat te doen met je opgebouwde budget, snappie.

Geplaatst
Het gaat me niet om het zijn van voorzitter, maar wat te doen met je opgebouwde budget, snappie.

Nee, wat heeft dat met het managen van een team te maken?

Ik weet niet hoe jij FM speelt, maar als ik me ook nog druk moet gaan maken over het inrichten van een huis of het kopen van een auto, dan heb ik niet genoeg tijd over om belangrijke dingen te doen.

Nogmaals, je bedoeld het goed, maar het komt toch niet.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]