Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hockey is een van de sporten op de Olympische Zomerspelen 2024 in Parijs. In totaal strijden 24 nationale ploegen – twaalf bij de mannen en twaalf bij de vrouwen – om de medailles. Met zestien atleten per ploeg bestaat het deelnemersveld uit 384 atleten. De wedstrijden worden gespeeld in het Stade Yves-du-Manoir in Colombes. Als er één sport is waar België en Nederland erg aan elkaar gewaagd zijn, is het wel in deze sport. 

De wedstrijden vinden plaats vanaf  27 juli tot en met 9 augustus.

• Antwoorden 75
  • Weergaven 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Hoe noem je een hockeyer die een ei is? Een eierbal.

• Ik vind je kind Duco noemen veel erger.

• Hahaha heerlijk hoor dat vingertje. Even die bijdehante Duitse keep op z’n plek zetten met ‘ze zijn bang voor ons’. De Noa Lang van het hockey hebben we gevonden hoor 

Geplaatst

Dames maken hun favorietenstatus voorlopig waar. Alles gewonnen in de poule en vrijwel niet in de problemen gekomen. Spelen in de kwartfinale tegen Groot-Brittanië. Zij hebben weliswaar van Zuid-Afrika en USA, maar noteerden verliespartijen tegen Spanje, Australië en Argentinië.

Geplaatst
  • Auteur

Wat een teleurstelling bij de mannen. Dag Medaille.

Geplaatst
  • Auteur
5 minuten geleden zei delichris:

3-2 nu. Het kan nog voor België.

Ze hebben het volledig aan zichzelf te danken.

Geplaatst

Wat een slotfase :<. Ging ook weer stuk om die commentator. Dat doen ze altijd wel leuk bij Sporza.

Geplaatst
  • Auteur
Zojuist zei delichris:

Wel verrassend dat ze eruit liggen. Had ik niet verwacht.

Ik ook niet. Zoals ik al zei voor het toernooi, geen top drie plaats is teleurstelling.

Geplaatst
13 minuten geleden zei Beppu:

Wat een slotfase . Ging ook weer stuk om die commentator. Dat doen ze altijd wel leuk bij Sporza.

Haha die zag het leven bijna niet meer zitten. Mooie emotie. Zie je in Nederland zelden.

Geplaatst
Op 27-7-2024 om 21:11 zei 007mark:

Nog niemand iets gezegd over Joosje Burg? Ik ben fan hoor 

:classic_sad:

Geplaatst
5 uur geleden zei 007mark:

:classic_sad:

Die kwam aardig binnen idd. Heb zo'n 30 jaar vrij actief gehockeyd en ook wel eens een bal gekopt. Je voelt ze goed.

Geplaatst

In de poule ook al tegen elkaar gespeeld. Toen won Nederland 3-0, dus wel zwaar favoriet voor de wedstrijd van vrijdag.

Geplaatst

Joosje Burg mist de final met een gebroken neus.

Opvallend feitje over de mannenfinale. Er staat een voormalig Olympisch kampioen op het veld die niet met Nederland of Duitsland kampioen is geworden (en het is niet de scheidsrechter).

Geplaatst

Gelezen en ben het totaal niet eens met die bondscoach. Vreemd contrast ook met Mbappe bijvoorbeeld.

Citaat

"Medisch gezien zou ze kunnen spelen, maar we willen Joosje ook in bescherming nemen. We moeten morgen maximaal presteren en nemen in een olympische finale geen enkel risico. Daarom heb ik in het belang van het totale team het moeilijke besluit genomen dat Joosje er morgen niet bij is."

Juist in een OS finale is dit toch een aanvaardbaar risico