Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Alle andere sporten die geen topic hebben zoals paardensport, golfen of tafeltennis mogen hier besproken worden. 

Geplaatst

Één van de kanshebbers op goud in de paardensport heeft zich teruggetrokken nadat er een video van 4 jaar terug naar boven is gekomen waar ze een paard nogal fors in het gareel probeert te krijgen.

Ze noemt het een 'error in judgment', maar gezien haar zweepkwaliteiten is ze een rijke carriëre als dominatrix misgelopen. Die slaat op een manier die te casual is.

Geplaatst
3 uur geleden zei Wolf_pd:

Één van de kanshebbers op goud in de paardensport heeft zich teruggetrokken nadat er een video van 4 jaar terug naar boven is gekomen waar ze een paard nogal fors in het gareel probeert te krijgen.

Ze noemt het een 'error in judgment', maar gezien haar zweepkwaliteiten is ze een rijke carriëre als dominatrix misgelopen. Die slaat op een manier die te casual is.

Deze timing is geen toeval. Hadden ze dit drie jaar geleden naar buiten gebracht dan had ze wellicht alleen een WK moeten missen en had ze hier wel kunnen staan. Blijft een aparte dynamiek. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Lenstra:

Deze timing is geen toeval. Hadden ze dit drie jaar geleden naar buiten gebracht dan had ze wellicht alleen een WK moeten missen en had ze hier wel kunnen staan. Blijft een aparte dynamiek. 

Eens. Dit is gedaan door iemand die haar die potentieel gouden medaille absoluut niet gunde.

Geplaatst

Rugby is in ieder geval stukken beter om naar te kijken dan voetbal van een neutraal standpunt.

bewerkt door himan

Geplaatst

Mijn favoriete Olympische sport is vandaag ook weer begonnen. Weinig medailles bij het boogschieten denk ik.

Geplaatst
Op 25-7-2024 om 18:40 zei timpy00:

Mijn favoriete Olympische sport is vandaag ook weer begonnen. Weinig medailles bij het boogschieten denk ik.

Gewoon drie toch? Net als bij alle andere onderdelen.

Geplaatst

Nou, nog een 4e plek bij het handboogschieten van het vrouwenteam. Zaten toch net teveel matige beurten tussen.

Geplaatst
49 minuten geleden zei 007mark:

Nou, nog een 4e plek bij het handboogschieten van het vrouwenteam. Zaten toch net teveel matige beurten tussen.

Heel knap van de dames.

Geplaatst

Uberhaupt de halve finale halen na de kwalificatie is een mooi resultaat maar als je dan ziet hoe dicht je bij een finaleplaats ben in die wedstrijd met Korea is het wel zuur als je uiteindelijk helemaal zonder medaille staat.

Geplaatst

Toch nog een beetje kunnen genieten van een vna de leukere sporten die ik eens per 4 jaar zie.

Geplaatst

Teddy Riner! Wat een absolute legend _O_

Even los van de Nederlanders echt een prachtig judo toernooi gezien. Met de individuele winst en de landenwedstrijd van vandaag als kers op de taart :classic_love:

Geplaatst

Deze medaillewedstrijden van het schermen zijn me een partij vet. Enorm toffe locatie ook. 

Geplaatst

Er is vijf jaar bijna geen gezeik over en nu op de olympische spelen is het bingo. Wel redelijk opvallen mijn inziens. Dan moet je die gast ook vijf jaar uit blijven uitfluiten met zijn allen als je dat vindt.

Geplaatst
7 uur geleden zei himan:

Er is vijf jaar bijna geen gezeik over en nu op de olympische spelen is het bingo. Wel redelijk opvallen mijn inziens. Dan moet je die gast ook vijf jaar uit blijven uitfluiten met zijn allen als je dat vindt.

De Britse pers was hier volgens mij mee begonnen. Alle andere beachvolleyballers doen normaal tegen hem. 

Geplaatst

Hup Anne van Dam. De enige die ik bij naam ken vandaag bij het golf. Wel een erg mooie baan moet ik zeggen.

Geplaatst
8 minuten geleden zei timpy00:

Hup Anne van Dam. De enige die ik bij naam ken vandaag bij het golf. Wel een erg mooie baan moet ik zeggen.

Full-time golfer? Lijkt mij ook mooi, inderdaad.