Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
9 uur geleden zei Wolf_pd:

Klopt. Er is wel een link met FM in de zin dat er data vanuit de FM database wordt gebruikt, maar de game zelf is vooral een SEGA ding en heeft niks met FM te maken.

Side question, maar jij bent dezelfde Wolf_pd die moderator is bij SI, right?

• Antwoorden 399
  • Weergaven 17,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Henk Mansveld
    Henk Mansveld

Eindelijk is er een update waar wij hier wat aan hebben met zn allen!! Hoppaaa dan weten we dat!  

• Schijnt dat ze willen wachten tot ik een volledig seizoen heb uitgespeeld in FM24..

Geplaatst
4 uur geleden zei Nom de Guerre:

Side question, maar jij bent dezelfde Wolf_pd die moderator is bij SI, right?

Dat klopt.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Dan heb ik je, zonder dat ik er erg in had, donderdag en vrijdag in levende lijve gezien. 😅

Viel het tegen? wink

bewerkt door Wolf_pd

Geplaatst

Dat zou zonde zijn zeg, mocht er van de naam FM afgestapt worden..

bewerkt door Urbeto

Geplaatst
38 minuten geleden zei Urbeto:

Screenshot_20250808-143058.png

Zeg verder niet wat de waarheid is, maar er is een reden dat ik die gast geblokkeerd heb.

Geplaatst
4 minuten geleden zei Stefan:

Screenshot_20250808-143058.png

Zeg verder niet wat de waarheid is, maar er is een reden dat ik die gast geblokkeerd heb.

Ah ja ik liet me even gaan op het MU account. Oeps.

Geplaatst
24 minuten geleden zei neva:

Ah ja ik liet me even gaan op het MU account. Oeps.

Rustaaaaaaag! DG

Ik ga deze ff met onze SI forum admins delen (de out of context tweet) zodat als er mensen raar doen we ook meteen de banhammer kunnen grijpen ;)

Geplaatst
6 uur geleden zei Urbeto:

Grootste troll account die er is, die alles doet voor engagement dus ook ragebaiten.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Rrrood:

Grootste troll account die er is, die alles doet voor engagement dus ook ragebaiten.

De post waar het ontslag van Ten Hag wordt vergeleken met de dood van Hitler is een beetje overdreven wel. Dat is geen trollen meer.

Geplaatst
Zojuist zei Wolf_pd:

De post waar het ontslag van Ten Hag wordt vergeleken met de dood van Hitler is een beetje overdreven wel. Dat is geen trollen meer.

Dat account heb ik al zoooo lang op block staan, dus ik weet niets van de troep die ze gepost hebben. Al vrij snel was duidelijk dat al hun content gejat was en dat ze alles doen voor engagement. Dus als mensen boos worden en gaan reageren, dan doe je precies wat ze willen. Dus zo'n post zoals jij zegt zal zeker en vast in hun repertoire zitten.

Geplaatst

is no context fm niet die gozers die een twee weken geleden zeiden dat we echt wel FM nieuws gingen krijgen?

10 minuten geleden zei Rrrood:

Ik had een reply gepost hier maar was blijkbaar niet gesaved. maar was dit idd ook niet de account die een week of 2-3 geleden postte dat er zeker FM nieuws ging komen? en dan was er natuurlijk niets

ik zit op geen enkele sociale media, maar lijkt dat ik niets mis :)

Geplaatst
5 minuten geleden zei AntiChrist7:

is no context fm niet die gozers die een twee weken geleden zeiden dat we echt wel FM nieuws gingen krijgen?

Ik had een reply gepost hier maar was blijkbaar niet gesaved. maar was dit idd ook niet de account die een week of 2-3 geleden postte dat er zeker FM nieuws ging komen? en dan was er natuurlijk niets

ik zit op geen enkele sociale media, maar lijkt dat ik niets mis :)

Klopt, hij riep iets over creators die allemaal in Londen waren en dat er zeker nieuws zou komen. c

Geplaatst
4 minuten geleden zei Wolf_pd:

Klopt, hij riep iets over creators die allemaal in Londen waren en dat er zeker nieuws zou komen. c

oops, dus hier kwam het wel dubbel uit..

Vind het wel opvallend dat het nog geen titel heeft volgens SEGA.

Geplaatst
1 uur geleden zei AntiChrist7:

Ik heb het in eerdere jaren ook gezien, voor FM en andere games, dus ik maak me nergens zorgen over.

Geplaatst
1 uur geleden zei AntiChrist7:

Is vrij standaard als een project nog niet officieel is aangekondigd.

Geplaatst
42 minuten geleden zei neva:

Mja gezien de release in autum is, dus binnen een 3 maanden max, mag een officiele aankondiging wel gaan komen.

Ik weet wel de standaard reply "ja maar in de voorgaande jaren deden ze de aankondigingen ook pas een x aantal weken op voorhand". Kan zijn, in de voorgaande jaren kwam er telkens een FM... Als SI gewoon de bussines as usual wilt doen en hopen dat de hele FM community geheugenverlies lijdt, dan vind ik dat a) weinig hoopgevend en b) nogal onrespectvol

1 uur geleden zei Wolf_pd:

Ik heb het in eerdere jaren ook gezien, voor FM en andere games, dus ik maak me nergens zorgen over.

In het rapport van vorig jaar stond wss ook dat FM25 ging releasen, dus...past results dont garantuee future outcomes.

Geplaatst
11 uur geleden zei AntiChrist7:

Mja gezien de release in autum is, dus binnen een 3 maanden max, mag een officiele aankondiging wel gaan komen.

Ik weet wel de standaard reply "ja maar in de voorgaande jaren deden ze de aankondigingen ook pas een x aantal weken op voorhand". Kan zijn, in de voorgaande jaren kwam er telkens een FM... Als SI gewoon de bussines as usual wilt doen en hopen dat de hele FM community geheugenverlies lijdt, dan vind ik dat a) weinig hoopgevend en b) nogal onrespectvol

In het rapport van vorig jaar stond wss ook dat FM25 ging releasen, dus...past results dont garantuee future outcomes.

Als FM dit jaar niet uitkomt is het game over voor SI, dus lijkt me toch meer dan logisch dat het dit jaar sowieso uitkomt? En ze willen zich meer dan waarschijnlijk aan hun eigen tijdlijn houden van voorbije jaren om zo terug duidelijkheid te hebben voor de consumenten.

Wie zegt er trouwens dat ze niet gaan komen met een uitleg waarom FM25 er niet was? Een duidelijke uitleg?

Geplaatst

Ik twijfel er niet aan dat er iets gaat uitkomen, maar de staat waarin, dat is het grote vraagteken. Dat ze er al geen naam op willen plakken zegt veel.

En de mogelijkheid om FM25 uit te leggen is al meermaals gepasseerd, dat schip is vertrokken. Als jet al zo lang negeert, is het domste wat je kan doen het oprakelen wanneer je je nieuw product aankondigt. Bedenk je dat als het niet ven Sega en hun rapportering afhing, SI wss helemaal niets had gezegd

Geplaatst
4 minuten geleden zei AntiChrist7:

Ik twijfel er niet aan dat er iets gaat uitkomen, maar de staat waarin, dat is het grote vraagteken. Dat ze er al geen naam op willen plakken zegt veel.

Lees je bewust andermans posts niet? Of ben je echt zo halsstarrig? Dit is toch duidelijk over het huidige ontbreken van een officiële titel:

12 uur geleden zei neva:

Geplaatst
6 minuten geleden zei Urbeto:

Lees je bewust andermans posts niet? Of ben je echt zo halsstarrig? Dit is toch duidelijk over het huidige ontbreken van een officiële titel:

12 uur geleden zei AntiChrist7:

Ik weet wel de standaard reply "ja maar in de voorgaande jaren deden ze de aankondigingen ook pas een x aantal weken op voorhand". Kan zijn, in de voorgaande jaren kwam er telkens een FM...

Net zoals jij de mijne niet leest blijkbaar

Geplaatst
2 minuten geleden zei AntiChrist7:

Net zoals jij de mijne niet leest blijkbaar

Dat lees ik wel, maar verwacht je nu echt dat men dit jaar van het gebruikelijke release pad afwijkt? En waar zou dat dan goed voor zijn? Dat is dan toch enkel voor zenuwpezen zoals AntiChrist7 op een willekeurig gamingforum? Een praktisch nut dient het immers niet.

Geplaatst

Wat een discussie weer lol

Boeie als er iemand 300x zegt dat hij twijfelt of er wel of geen nieuwe editie komt. Als je je er aan irriteert zeg je toch lekker niks.

edit: Op dit moment zouden ze wel van die vage screens kunnen delen waar je via een pixel kan zien wat er anders is.

bewerkt door sennid