Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Op 8-5-2025 om 23:43 zei joostmakaay:

Ondertussen alweer drie maanden radiostilte vanuit SI :mrgy:

plaatje

Maandje verder en nog steeds geen enkel geluid vanuit SI, PR-afdeling hebben ze onder tussen al laten gaan om kosten te besparen lijkt het. Hou m'n hart vast voor het Football Manager-franchise.

• Antwoorden 399
  • Weergaven 17,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Henk Mansveld
    Henk Mansveld

Eindelijk is er een update waar wij hier wat aan hebben met zn allen!! Hoppaaa dan weten we dat!  

• Schijnt dat ze willen wachten tot ik een volledig seizoen heb uitgespeeld in FM24..

Geplaatst
Op 6-6-2025 om 19:18 zei joostmakaay:

Maandje verder en nog steeds geen enkel geluid vanuit SI, PR-afdeling hebben ze onder tussen al laten gaan om kosten te besparen lijkt het. Hou m'n hart vast voor het Football Manager-franchise.

Prestatie van formaat als ze dat om zeep weten te helpen

Geplaatst

Zou niet de eerste franchise zijn met een quasi monopolie op een genre dat zichzelf in de voet zit.

Ik geloof niet dat er een FM26 komt, ik denk dat het beste waar we kunnen op hopen (buiten miles die buiten vliegt) is dat ze een database update dlc ofzo maken

Geplaatst

Ik neem aan dat iedereen te druk bezig is met die shitshow in breaking news, maar de eerste glimp van de nieuwe FM. of beter gezegd, bevestiging dat er FM aankomt. Release Fall 2025 volgens de sega kwartaal rapportering

https://www.footballmanagerblog.org/2025/06/fm26-release-window-confirmed.html

Zelf ben ik nog altijd skeptisch. Dit was het ideale moment voor SI om zelf een aankondiging te doen, en weer krijgen we die radiostilte. Dat geef tmij de indruk dat ze niet veel vetrouwen hebben in hun eigen game

Geplaatst

Dat is nog erg ruim want de herfst is van eind september tot december c

Maar serieus dan mogen ze wel vanaf nu een update eruit gooien elke maand.

Geplaatst
13 minuten geleden zei AntiChrist7:

Ik neem aan dat iedereen te druk bezig is met die shitshow in breaking news, maar de eerste glimp van de nieuwe FM. of beter gezegd, bevestiging dat er FM aankomt. Release Fall 2025 volgens de sega kwartaal rapportering

https://www.footballmanagerblog.org/2025/06/fm26-release-window-confirmed.html

Zelf ben ik nog altijd skeptisch. Dit was het ideale moment voor SI om zelf een aankondiging te doen, en weer krijgen we die radiostilte. Dat geef tmij de indruk dat ze niet veel vetrouwen hebben in hun eigen game

Kom rellen in het breaking news

Geplaatst

Ze zullen gewoon het normale pad volgen. September aankondiging, eind september feature drops, oktober screenshots, eind oktober beta, begin/half november release.

Geplaatst
44 minuten geleden zei neva:

Ze zullen gewoon het normale pad volgen. September aankondiging, eind september feature drops, oktober screenshots, eind oktober beta, begin/half november release.

mja als ze nu bij SI nog niet beseffen dat doen alsof afgelopen jaar niet gebeurd is met bussines as usual, eigenlijk geen optie is, dan heb ik er niet veel vertrouwen in

Geplaatst

Heel benieuwd wat de prijs gaat zijn eigenlijk. Het zal wel duurder zijn onder het mom van: nieuwe engine, jaar overgeslagen bla bla bla.

Geplaatst
4 uur geleden zei neva:

Verwacht ik ook. Ik hoop wel dat ze met een kwalitatief goede game gaan komen. Na het debacle van vorig jaar is het niet het moment om half werk te leveren. Ik snak wel naar een nieuwe versie, na inmiddels 10x de CL met RKC te hebben gewonnen en het seizoen 2049-2050 in te gaan ben ik er wel klaar mee.

Geplaatst
2 uur geleden zei Boppah:

Verwacht ik ook. Ik hoop wel dat ze met een kwalitatief goede game gaan komen. Na het debacle van vorig jaar is het niet het moment om half werk te leveren. Ik snak wel naar een nieuwe versie, na inmiddels 10x de CL met RKC te hebben gewonnen en het seizoen 2049-2050 in te gaan ben ik er wel klaar mee.

nog net tijd om even goed te doen met willem 2

Geplaatst
5 minuten geleden zei AntiChrist7:

nog net tijd om even goed te doen met willem 2

Er zijn uitdagingen die te groot zijn.

Even zonder dollen wat voor wensen of dingen zouden jullie graag in de game zien?

Je hebt een game motorsportmanager meen ik, daar had je in het seizoen een aantal momenten dat er voorstellen konden worden gedaan of over konden gestemd qua regelwijzigingen. Zo iets zou mij wel vet lijken in de zin van dat competities minder statisch worden. Bijvoorbeeld dat je als RKC zijnde je beloften team in de KKD kan laten spelen, of juist dat team er uit halen. Of dat promotie/degradatie structuur kan worden aangepast etc.

bewerkt door Boppah

Geplaatst
7 uur geleden zei Boppah:

Er zijn uitdagingen die te groot zijn.

Even zonder dollen wat voor wensen of dingen zouden jullie graag in de game zien?

Je hebt een game motorsportmanager meen ik, daar had je in het seizoen een aantal momenten dat er voorstellen konden worden gedaan of over konden gestemd qua regelwijzigingen. Zo iets zou mij wel vet lijken in de zin van dat competities minder statisch worden. Bijvoorbeeld dat je als RKC zijnde je beloften team in de KKD kan laten spelen, of juist dat team er uit halen. Of dat promotie/degradatie structuur kan worden aangepast etc.

Tja noem me cynisch, maar ik zou het al een prestatie vinden als we de dingen krijgen die ze al jaren beloven, zoals verbeterde spelers interactie, verbeterde AI squad building,... En dat de verschillende rare dingen die in de loop der jaren zijn aangetoond (zoals hoe je CL voetbal kan halen in de PL met spelers die alleen maar snel zijn, of hoe de beste trainingshedules onlogisch zijn), wat getweaked worden

Veranderende competitieregels zou inderdaad wel realistisch zijn (gezien we in belgie de laatste 15j x aantal formules hebben gehad), maar zou wss te moeilijk te implementeren zijn

bewerkt door AntiChrist7

Geplaatst
52 minuten geleden zei AntiChrist7:

Tja noem me cynisch, maar ik zou het al een prestatie vinden als we de dingen krijgen die ze al jaren beloven, zoals verbeterde spelers interactie, verbeterde AI squad building,... En dat de verschillende rare dingen die in de loop der jaren zijn aangetoond (zoals hoe je CL voetbal kan halen in de PL met spelers die alleen maar snel zijn, of hoe de beste trainingshedules onlogisch zijn)

Veranderende competitieregels zou inderdaad wel realistisch zijn (gezien we in belgie de laatste 15j x aantal formules hebben gehad), maar zou wss te moeilijk te implementeren zijn

Regels veranderen kan al met de ingame editor toch? Zo moeilijk lijkt me dat niet te verwerken, dat je gewoon op een bepaalde datum allemaal opties krijgt voor het komend seizoen

Geplaatst
2 minuten geleden zei La Pulga:

Regels veranderen kan al met de ingame editor toch? Zo moeilijk lijkt me dat niet te verwerken, dat je gewoon op een bepaalde datum allemaal opties krijgt voor het komend seizoen

Ja natuurlijk, maar bedoel maar dat er een veel grotere interconnectie is vergeleken met F1 manager, waar er gewoon wat regeltjes en cijfers worden aangepast. Als je sleutelt in competities in FM/voetbal verandert er zoveel meer. je beinvloedt de competities er onder, de speelkalender moet vanuit een nieuwe basis vertrekken (die rekening moet houden met eventueel europees voetbal). eventuele jeugdcompetities kunnen ook veranderen,...

Ik herriner me in FM23 hoe de zwitserse competitie na het eerste seizoen van 10 naar 12 teams gaat. Maar ze hadden geprogrammeerd dat alleen de eerste tien teams prijzengeld kregen en geen rekening gehouden met de uitbreiding....

Geplaatst
59 minuten geleden zei AntiChrist7:

Ja natuurlijk, maar bedoel maar dat er een veel grotere interconnectie is vergeleken met F1 manager, waar er gewoon wat regeltjes en cijfers worden aangepast. Als je sleutelt in competities in FM/voetbal verandert er zoveel meer. je beinvloedt de competities er onder, de speelkalender moet vanuit een nieuwe basis vertrekken (die rekening moet houden met eventueel europees voetbal). eventuele jeugdcompetities kunnen ook veranderen,...

Ik herriner me in FM23 hoe de zwitserse competitie na het eerste seizoen van 10 naar 12 teams gaat. Maar ze hadden geprogrammeerd dat alleen de eerste tien teams prijzengeld kregen en geen rekening gehouden met de uitbreiding....

Bij Motorsportmanager kreeg je keuzes en alle teams stemde dan. Dat ging van aantal teams, wel of niet tanken, banden keuzes tot aan de hoeveelheid races. Dat gaf een interessante dynamiek op strategisch niveau.

Geplaatst

Debbie downer time, maar hoogstwaarschijnlijk stond dat ook in sega hun presentatie van vorig jaar, dat fm zou uitkomen in de herfst 2025 :)

zolang SI zelf niets zeg, hebben we eigenlijk niets. Ik zie de laatste tijd toch weer wat opflakkering van de FM community (wss door de transferperiode en de CWC) en weer mist SI de boot om er iets mee te doen

Geplaatst
SEGA's Next Football Management...
No image preview

SEGA's Next Football Management Sim is Here! | SEGA Footb...

This is the official teaser page for SEGA Football Club Champions, an all-new football club management sim coming to multiple platforms. Start off with a small club competing locally, and aim to ta...

Gaat SEGA de concurrentie aan met zichzelf?

Geplaatst
Op 12-7-2025 om 21:52 zei FMNOOB:

Nou niet echt, dit is de nieuwe game binnen de Pro Soccer Club o Tsukurou (SakaTsuku) reeks. Normaal alleen gericht op de Japanse markt dacht ik. Is ook anders dan FM.

Klopt. Er is wel een link met FM in de zin dat er data vanuit de FM database wordt gebruikt, maar de game zelf is vooral een SEGA ding en heeft niks met FM te maken.