Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hierbij begin ik mijn novelle met Chelsea, de eerste prijs is binnen in de vorm van het community shield. Liverpool werd in een mooie wedstrijd verslagen met 3-2 we kregen het eventjes moeilijk door bij rust met 2-0 achter te staan maar knokte ons prima terug in de wedstrijd en dankzij 2 doelpunten van drogba pakte we de beker mee naar stamford bridge te Londen.

communityshieldde5.png de loting voor de groepsrondes van de champions league is ondertussen ook gebeurt een mooie groep die toch wel te doen is op het eerste gezicht: milan, chelsea, olympiakos en ten slotte spartak moskou

• Antwoorden 93
  • Weergaven 200
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Hierbij begin ik mijn novelle met Chelsea, de eerste prijs is binnen in de vorm van het community shield. Liverpool werd in een mooie wedstrijd verslagen met 3-2 we kregen het eventjes moeilijk door bij rust met 2-0 achter te staan maar knokte ons prima terug in de wedstrijd en dankzij 2 doelpunten van drogba pakte we de beker mee naar stamford bridge te Londen.

communityshieldde5.png de loting voor de groepsrondes van de champions league is ondertussen ook gebeurt een mooie groep die toch wel te doen is op het eerste gezicht: milan, chelsea, olympiakos en ten slotte spartak moskou

Geplaatst

Re: [FM2007]Chelsea

hmm.. voorhoeveel heb je huntelaar gekocht?

Geplaatst

Hmm beetje matig :)

Maar waarom haalde je Huntelaar?

Ik vind hem zoiezo niet goed genoeg voor Chelsea in ieder geval niet als je kijkt naar een Drogba of Shevchenko,

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb huntelaar gehaald voor 34 miljoen ongeveer is inderdaad zeer veel maar hij presteerd er ook zeker naar

Geplaatst

34 miljoen? ik ben ook chelsea en heb hem ook gehaald ( en is het waard ) vor 17.25 mil.

Geplaatst
  • Auteur

nou het komt eigenlijk ik heb zoiets ook geboden en toen wezen ze het af. Dus toen heb ik nog een keer geboden en toen wouden ze onderhandelen en ik accepteede en realiseerde me toen pas dat het echt veel geld was maar goed ik heb hem en hij is het gelukkig wel waard.

Geplaatst
  • Auteur

arsenaluitnf1.png

De wedstrijd uit tegen arsenal verliep zeker niet goed voor mijn team, een 3-1 nederlaag was dan ook het resultaat ik ben er zeker niet tevreden mee maar arsenal overklaste ons gewoonweg

spartakmoskouuituw2.png

De eerste wedstrijd van de champions league stond op het programma: spartak moskou uit, een redelijk makkelijke overwinnig was de verwachting. Dat werd het ook we speelden klassen beter dan tegen arsenal en wonnen dan ook uiterst eenvoudig met 0-4

westhamthuisra4.png

Ook tegen west ham pakte we drie punten door in stamford bridge met 1-0 te winnen, maar daar hebben we dan ook hard voor moeten werken het ging zeer gelijk op maar in de tweede helft drukte we goed door en konden we een overwinning veilig stellen. Wat wel een zeer grote tegenslag is is dat shevchenko gebleseerd uitviel en maarliefst 4 maanden onbeschikbaar is met een serieuse heupblessure.

Geplaatst

Iets uitgebreider mag wel, doe een update over een langere periode dat is handiger want anders krijge je allemaal dan die korte stukjes. ;) Verder leuk team mag ik je aankopen zien? Verloren van arsenal is jammer

Geplaatst
  • Auteur

commentaar en complimentjes zijn zeer welkom zeker het commentaar want het is pas mijn eerste novelle ooit dus tips zou ik zeer erg appriciëren.

Geplaatst
  • Auteur

bedankt voor de tips ik ga ze na deze maand toepassen en updates per maand doen ik denk dat dat een stuk overzichtelijker is.

Geplaatst
  • Auteur

hiebij mijn inkomende transfers

transfersinax4.png

Millán: een groot talent die ik heb gehaald voor de toekomst

Huntelaar: een spits die echt een neusje voor de goal heeft en zeker een basisplaats krijgt nu shevchenko geblesseerd is

Simons: Heb ik gehaald als goede vervanger van een eventuele geblesseerde verdediger en terry is nu ook geblesseerd dus hij heeft zijn wedstrijdjes al meegipikt

Alex had ik eerst op het oog maar duurde lang wegens afgewezen boden maar we zijn nu toch tot een compromis gekomen en heb hem dus alsnog gecontracteerd

Matuzalém: in mijn ogen toch overbodig, een domme transfer dus maar misschien dat hij nog wat invalbeurtjes kan krijgen

Geplaatst
  • Auteur

manuuitmh1.png

manchester uit niet de makkelijkste maar het door ons vertoonde spel was briljant. Helaas konden we dat niet uitdrukken met 3 punten en gingen we met 1 punt naar huis, wat als een verlies aanvoelde, maar door het vertoonde spel gingen we vol goede moed naar de wedstrijd tegen olympiakos toe, waar ons spel toch al wat minder werd en we onnodig onder druk kwamen staan, maar gelukkig wel 3 punten pakten en een goede stap deden naar kwalificatie voor de volgende ronde champions leauge

olympiakosthuisgs1.png

evertonthuiswc1.png

thuis tegen everton was het vertoonde spel weer dramatisch we werden langs alle kanten overklast en kwamen dan ook zeer onterecht op een 1-0 voorsprong, maar everton sloeg terecht terug met de 1-1 en ik den dat we zeer tereen kunnen zijn met het behaalde puntje, maar er moeten nu toch echt eens resultaten komen want de koppositie wordt steeds moeilijker haalbaar.

Geplaatst
  • Auteur

volgende maand:

bolton T 4-10-06 premier division

newcastle U 14-10-06 premier division

milan U 17-10-06 champions league

sheffield T 21-10-06 premier division

walsall T 25-10-06 league cup

watford U 28-10-06 premier division

Geplaatst

Doe een update over een langere periode dat is handiger want anders krijge je allemaal dan die korte stukjes. ;)

Ik bedoel hiermee dat het een beetje onoverzichtelijk word als je steeds van die kleine stukjes blijft posten... Dus bedenk in een keer wat post ik dat vind ik er persoonlijk namelijk beter uit zien..

Geplaatst
  • Auteur

nu

Doe een update over een langere periode dat is handiger want anders krijge je allemaal dan die korte stukjes. ;)

Ik bedoel hiermee dat het een beetje onoverzichtelijk word als je steeds van die kleine stukjes blijft posten... Dus bedenk in een keer wat post ik dat vind ik er persoonlijk namelijk beter uit zien..

nu snap ik het niet ik dacht je bedoel post een maand in een keer ofzo maar dat bedoel je dus niet, wat dan?

Geplaatst

Als je naar boven scrolled zie je dat je 3 posts kort achter elkaar maakt, prop het gewoon in 1 post en schrijf er een leuk verhaaltje omheen :D

Geplaatst
  • Auteur

De maand oktober is inmiddels afgelopen en dit zijn de resultaten:

Chelsea-Bolton 3-0 (premier league)

doelpunten:

50' Drogba

56' J.Cole

69' Smith

Motm:Robben

een zeer dominante wedstrijd van Chelsea kant. De score had hoger kunnen zijn, maar ik ben uiters tevreden.

Newcastle-Chelsea 0-2 (premier league)

doelpunten:

45' Wright-Phlillips

58' Drogba

Motm: Drogba

Wederom een zeer goede speeldag van Chelsea, we waren weer in goede doen, vooral Drogba, hij was dan ook de terechte man of the match.

Milan-Chelsea 1-0 (champions league)

Doelpunten:

18' Seedorf

Motm: Seedorf

Een goede wedstrijd van beide kanten waar Milan aan het langste eind trok. Chelsea bood wel zeer goed partij maar het mocht niet baten. We wachten op de revanche in stamford bridge.

Chelsea-Sheffield Utd. 1-0 (premier league)

Doelpunten:

39' J.Cole

Motm: ferreira

Een mindere wedstrijd van Chelsea, maar we pakken wel 3 punten in de race om het kampioenschap, je word ten slotte niet in de toppers kampioen.

Chelsea-Walsall 2-0 (league cup)

Doelpunten:

15' Huntelaar

26' Drogba

Motm: Huntelaar

Een wedstrijd waar Huntelaar op dreef was met een doelpunt en een assist was hij dan ook de enige speler die het verdiende de titel van man of the match te worden.

Door deze reeks staan we nu op de koppositie in de premier league en hebben we Sheffield wednesday geloot in de league cup.

Manager van de maand: Patrick Lemmens(Chelsea)

Volgende update: Maand november

wedstrijden:

1-11 Chelsea-Milan(champions league)

4-11 Chelsea-Reading(premier league)

7-11 Sheff. Utd.-Chelsea(league cup)

12-11 Spurs-Chelsea(premier league)

18-11 Chelsea-Wigan(premier league)

21-11 Chelsea-Spartak Moskou(champiosn league)

25-11 Fulham-Chelsea(premier league)

28-11 Chelsea-Man. City(premier league)

en de Manager v/d maand

Geplaatst

Niet echt goede transfers voor een club als Chelsea

Geplaatst
  • Auteur

nee inderdaad maar de echte topspelers die ik wou transferteren op die posities kwamen niet maar Alex is in mijn ogen de beste transfer maar kan hem nog niet laten spelen wegens zijn werkvergunning.

Geplaatst
  • Auteur

Maand november:

1-11 Chelsea-Milan 2-2 Doelpunten:

2' Drogba

22' Suazo

23' Huntelaar

80' Kaká

Motm:Kaká: Hij was met niet echt opgevallen maar wel een zeer belangrijke goal voor Milan uiteraard.

Verslag: Het was wederom een wedstrijd van zeer grote klasse van beide partijen, maar Chelsea was de betere en had een overwinning verdient, nochtans mogen ze met een gelijkspel niet ontevreden zijn

4-11 Chelsea-Reading 2-0 Doelpunten:

57' Drogba

83' Drogba

Motm kan hier maar een man zijn: Drogba. Waarom lijkt me vanzelfsprekend, hij besliste de wedstrijd in zijn eentje.

Verslag: Een zeer matige partij van beide kanten, waar Chelsea wel aan het langste eind trok en zo zijn koppositie behield.

7-11 Sheffield Utd.-Chelsea 0-2 Doelpunten:

37' Drogba

45' J.Cole

Motm: Drogba. Deze speler laat zich elke wedstrijd zien en laat de tegenstander alle hoeken van het veld zien. Ook zijn collegaspits Huntelaar laat zich positief zien, deze wedstrijd bracht hem 2 assists.

Verslag: Een makkelijke overwinning voor Chelsea, wat overigens ook verwacht werd, de tweede helft werd rustig uitgespeeld door Chelsea dat trouwens wel Joe Cole met gebroken ribben zag uitvallen hij is er gedurende 2 maanden niet bij. Loting kwartfinal is Chelsea-Newcastle United.

12-11 Spurs-Chelsea(uitgesteld naar 20-12 wegens interlandverplichtingen)

18-11 Chelsea-Wigan 3-1 Doelpunten:

14' Kilbane

22' Drogba

42' Lampard

75' Drogba

Motm: Lampard. Terecht hij speelde een zeer overtuigende wedstrijd en was overal te zien, overigens pikte hij ook een doelpuntje mee.

Verslag: Een goede wedstrijd van Chelsea waarin ze zeer dominant speelden, de 3 punten bleven ook in Londen en Chelsea blijft koploper in de premier league.

21-11 Chelsea-Spartak Moskou 1-0 Doelpunten:

90+2' Kalou

Motm: Titov. Ik heb hem niet veel gezien omdat ik naar mijn eigen team aan het kijken was, maar hij viel me wel een paar keer op dus ik denk gewoon terecht.

Verslag: Een zwakke wedstrijd aan de kant van de Londenaren. De drie punten pakken we wel en dat betekend plaatsing voor de volgende ronde. Mooi dus dat het er de laatste wedstrijd niet meer om gaat.

25-11 Fulham-Chelsea 0-1 Doelpunten:

3' Drogba

Motm: Drogba. Alweer onze Ivoriaan die de laatste weken zeer goed presteerd. Hij speelde een mooie pot en is ook terecht man of the match geworden.

Verslag: Chelsea pakte de winst mede dankzij 2 rode kaarten aan Fulham zijde(alhoewel er een in de 90ste minuut was). Dankzij puntverleis van Arsenal staan we nu steviger op de koppositie en hebben we de matige seizoensstart goed opgepakt.

28-11 Chelsea-Man City 0-0

Motm: Isaksson. De keeper van Manchester City was zeer goed aan het keepen heeft er een aantal 1-1 situaties knap uitgehouden.

Verlsag: Redelijke wedstrijd van beide kanten. Door 2 rode kaarten van Manchester City en respectievelijk de 83e en 84e minuut zette de Londenaren er eventjes nog wat extra druk achter wat nog een hoekschop opleverde en een afgekeurde goal door een overtreding van Huntelaar, een punt blijft op Stamford Bridge maar we blijven gewoon bovenaan staan en hebben voor het eerst sinds 7 wedstrijden in de premier league weer eens puntverlies geleden.

Manager van de maand is: David Moyes(Everton)

Volgende update:

Maand december met volgende wedstrijden

2-12 Liverpool-Chelsea (Premier Division)

6-12 Olympiakos-Chelsea (Champions League)

9-12 Chelsea-Aston Villa (Premier Division)

17-12 Middlesbrough-Chelsea (Premier Division)

20-12 Chelsea-Newcastle (League Cup)

23-12 Chelsea-Charlton (Premier Division)

26-12 Chelsea-Blackburn (Premier Division)

30-12 Portsmouth-Chelsea (Premier Division)

En uiteraard Manager van de Maand

Geplaatst

Probeer met quotes te werken dan wordt het iets overzichtelijker:

"Dus vooraleer je start met typen druk je bovenaan, tussen de icoontjes op het tekstballontje... da krijg je 2 keer het woord quote tussen haakjes... hier tussenin schrijf je je tekst en dan krijg je een mooi kader eromheen!"

Probeer ook wat afwisseling te brengen dmv enkel foto's of prenten... dat maakt het geheel wat lichter om te lezen !!

Zijn enkel tips en zeker geen kritiek !!

Geplaatst

En als je zo door gaat, zou ik het fijn vinden als je de wedstrijden een kopje geeft ofzo, zodat het wat overzichtelijker wordt

Ga zo door :thumb: :clap:

Geplaatst

Geluk dat je in de 90+2 minuut nog scoort via kalou tegen spartak :P Maar idd probeer het iets overzichtelijker te maken doormiddel van

Quotes
of Zoiets

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]