Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Re: [FM2007]Chelsea

ok bedankt allemaal voor de tips, met quotes bedoel je van de spelers ofzo toch he? en die foto's komen er zo spoedig mogelijk bij ik ben het programmaatje photoshop aan het downloaden en ga ermee te werk. Bedankt iedereen.

• Antwoorden 93
  • Weergaven 201
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

leuk dat je met chelsea bent begonnen, maar mijn mening is dat je het niet echt goed doet. heb in de demo ook met chelsea gespeeld, heb veel betere transfers gedaan, voor vaak veel minder geld. en de resultaten waren er ook veel beter om.

mijn advies: verkoop crespo, shevchenko en koop betere goalgetters zoals bijv. fred (heb hem toen voor 25 miljoen gehaald maa dat kwam ondermeer ook omdat hij het niet naar zijn zin had) en torres (weet niet meer voor hoeveel k hem had)

voor het middenveld: wright-phillips verkopen en spelers als bijv. aguero, yeste en zo kan k nog wel even doorgaan

verdediging hoef je niet veel te doen, miss wat talenten als vanden borre

keepers: hebben verjonging nodig, verkoop 2 oudere en haal 2 jongere terug, ik heb 2de en 3de keeper verkocht, weet de namen even niet en heb proto (7.5 miljoen issie cker waard) en vermeer (500 K) gehaald

hoop dat je er wat aan hebt

Geplaatst

ok bedankt allemaal voor de tips, met quotes bedoel je van de spelers ofzo toch he? en die foto's komen er zo spoedig mogelijk bij ik ben het programmaatje photoshop aan het downloaden en ga ermee te werk. Bedankt iedereen.

Nee een quote is je tekst in zo'n wit vakje plaatsen... doe dit niet voor alle tekst maar voor bepaalde stukjes dat oogt wat mooier !!

Geplaatst
  • Auteur

Nee een quote is je tekst in zo'n wit vakje plaatsen... doe dit niet voor alle tekst maar voor bepaalde stukjes dat oogt wat mooier !!

Bedankt voor de tip, heb bij je novelle ff gekeken als voorbeeld en ik zie wat je bedoel ik zal het doen vanaf volgende maand.

Geplaatst
  • Auteur

Liverpool-Chelsea 2-3

Doelpunten:

25' Lampard

35' Shevchenko

57' Bellamy

80' Drogba

86' Kewell

robben.jpgMotm: Robben Hij speelde een schitterende wedstrijd in deze topper, gaf 2 assists en was aanleiding tot een vrije trap die lampard er in schoot. Kortom: Dé Man of the match.

Verslag: Een wedstrijd van topklasse van beide kanten(wat ook hoort bij een topper), je kon niet echt zeggen wie er beter was, het ging goed gelijk op. Chelsea scoorde echter 3 doelpunten en trok daarmee aan het langste eind.

Olympiakos-Chelsea 1-1

Doelpunten:

11' Terry

79' Pappas

p1_terry_1005.jpgMotm: Terry Stond achterin goed zijn mannetje zoals dat bij een topverdediger hoort en pikte ook nog een doelpunt mee waardoor Chelsea een punt pakte

Verslag: Een Mindere wedstrijd van beide kanten omdat Chelsea al door was naar volgende ronde en Olympiakos zich al had geplaatst voor de UEFA CUP. Loting 1ste ronde met Rechtstreekse Uitschakeling: Chelsea-Werder Bremen en Werder Bremen-Chelsea

Chelsea-Aston Villa 2-1

Doelpunten:

9' Drogba

28' Baros

90+2' Lampard

mbepa.jpgMotm: Baros Een zeer degelijke wedstrijd van de Tsjech, hij scoorde en maakte de Chelsea verdediging het leven zuur.

Verlsag: Een lust voor het oog, WAT een wedstrijd!! Schitterend spel langs beide kanten, hoog tempo, directe passen, vele schoten op doel en vooral een drukke wedstrijd voor de keepers die er beide veel tegen hebben kunnen houden, maar er allebei hebben doorgelaten en dat was de beslissing van de wedstrijd waar Chelsea zeer goed weg kwam op het eind.

Middlesbrough-Chelsea 2-4

Doelpunten:

20' Maccarone

36' Drogba

61' Drogba

62' Maccarone

72' Drogba

86' Lampard

drogba_dider_cfc_profile_2004_new.jpgMotm: Drogba _O_ Zijn drie doelpunten zeggen al genoeg, hij was overal en liet ook overal zijn visitekaartje achter: 3 doelpunten en een assist.

Verslag: Een puike wedstrijd aan Chelsea zijde, ze laten nog maar eens zien dat ze dit jaar kampioen willen worden.

Chelsea-Newcastle United 5-2 ( League Cup)

Doelpunten:

8' Shevchenko

30' Shevchenko

76' Martins

83' Emre

103' Huntelaar

105' Moore (own)

108' Shevchenko

p1_shevchenko_1128.jpgMotm: Shevchenko Een shitterende wedstrijd van de Oekraïniër, 3 goals en een assist.

Verslag:Een uitmuntende wedstrijd van Chelsea waarin ze pas in de verlenging kregen waarop ze zoveel recht hadden, namelijk een zege en plaatsing voor de halve finale. Loting voor de halve finale is: Chelsea-Liverpool.

Chelsea-Charlton 3-1

Doelpunten:

31' Hasselbaink

37' Robben

64' Drogba

73' Drogba

4131.jpgMotm: Drogba: Een man die zich elke wedstrijd weer laat zien en voor ontelbare waarde is voor Chelsea.

Verslag: Een wedstrijd die een beetje aan me voorbij is gegaan omdat hij niet al te boeiend was, een beetje eentonig Chelsea was de hele partij aan de bal, maar door nonchalanche kwamen we wel op 0-1 en toen werd Chelsea al helemaal wakker en ging er iets aan doen en binnen 6 minuten had het resultaat. De tweede helft drukte we goed door en konden we het gelijkspel omzetten in een overwinning.

Chelsea-Blackburn 4-1

Doelpunten:

1' Shevchenko

17' McCarthy

21' Drogba

59' Lampard

79' Shevchenko

shevchenko-chelsea(g).jpgMotm: Shevchenko Hij liet zich weer zien, net als drogba trouwens, maar hij stak er toch bovenuit en is de enige echte Man of the match.

Verslag: Een uitmuntende wedstrijd van Chelsea waarin ze overtuigend de 3 punten pakken en nog maar eens laten zien dat ze thuis niet te verslaan zijn.

Manager van de maand: Martin Jol(Spurs)

Interview met de coach van Chelsea: Patrick Lemmens

Wat vind je van de prestaties tot nu toe met Chelsea?

Nou kijk, we begonnen niet goed zoals je al had kunnen zien, maar we pakte de draad na een paar wedstrijden op en kwamen zo aan de leiding.

Wat is je mening van Drogba tot nu toe? En waarom krijgt Klaas-Jan Huntelaar zo weinig minuten?

Drogba is een klasse spits. Hij laat zich echt altijd zien en bewijst zich keer op keer. Wat Klaas betreft: Hij is 2 weken geblesseerd geweest en heeft een wedstrijd uit voorzorgsmaatregelen niet bij de selectie gezeten, maar hij zit nu weer gewoon op de bank en krijgt zijn speelminuten zo mee en dan, maar Andriy en Didier zijn zo lekker bezig dat ik heb besloten het zo maar eventjes te houden.

Wat vind je van de lotingen voor de League Cup en Champions League?

Wat betreft de League cup: Gunstig, we hebben Liverpool al 2x gepakt en gaan dat nu weer doen dus daar staan we gewoon met een been in de finale. Wat betreft de Champions League: Ook niet verkeerd, Werder is natuurlijk niet de makkelijkste maar moet wel te doen zijn. Trouwens als je naar de andere clubs kijkt die we hadden kunnen loten is deze wel zeer gunstig.

O.K tot zover mijn vragen en veel succes verder Patrick

O.K, bedankt en jij ook het beste verder.

Geplaatst
  • Auteur

Volgende update: Maand Januari met:

Chelsea-Arsenal

Chelsea-Man City (3e ronde FA cup)

Chelsea-Liverpool(heenwedstrijd League Cup)

Bolton-Chelsea

Spurs-Chelsea

West Ham-Chelsea

Liverpool-Chelsea(Return League Cup)

Chelsea-Man Utd

En uiteraard de Manager van de maand.

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt Hoekie. En voor de rest Opmerking/Kritiek zijn welkom Screentje is zo gemaakt:)

Geplaatst

Ziet er goed uit, let nog wat op je spelling (Cheslea ...) maar niemand is perfect en ik ben aan het ziften op muggen!

Als ik dan toch nog één minpuntje mag aanhalen: Zet die uitslag op lijn 1 en dan maak je een nieuwe lijn met:

DOELPUNTEN:

1' ...

4' ...

Nu is dat precies 1 zin Liverpool-Chelsea 2-3 doelpunten

Verder topper in wording :clap:

Geplaatst
  • Auteur

ok bedankt en over dat muggenziften, nee hoor is gewoon zo;) bedankt voor het compliment.

Geplaatst

Het ziet er nu 1000x beter uit dan eerst! Echt heel mooi. Zorg alleen dat je bji MotM even een enter indrukt, omda thet nu naast het plaatje staat. Verder zo doorgaan!

Geplaatst
  • Auteur

bedankt beide zal er aan denken bij motm heb net fred gecontracteerd maar hij heeft nog geen werkvergunning dus vitesse heeft hem nu op huurbasis

Geplaatst

Klasse novelle Patrick, goede resultaten ook. Maar, Fred op huurbasis naar Vitesse :P

Geplaatst
  • Auteur

ja, omdat hij nog geen werkvergunning heeft moet hij ff op huurbasis spelen bij een van mijn sattelietclub en ik wou vitesse wel steunen.

Geplaatst

Haha, ik vind het wel grappig. Fred bij Vitesse, maar je hebt er een goeie reden voor.

Geplaatst
  • Auteur

De maand januari

Chelsea-Arsenal 3-1

Doelpunten:

29' Drogba

48' Touré

53' Shevchenko

61' Shevchenko

Bijz: Joe cole geblesseerd

kalou_salomon_cfc_profile_2006.jpg

Motm: Kalou: Met een goede invalbeurt doordat Cole geblesseerd raakte werd hij man of the match.

Verslag: We hoopte op een revanche en dat is gelukt ook! 3-1 wat een uitslag. We wonnen de wedstrijd doordat arsenal vergat de kansen af te maken en wij deden dat wel. Door deze nederlaag staat arsenal op een 6e plek. Mooi voor Chelsea dus.

Chelsea-Man City 3-1 (3e ronde FA cup)

Doelpunten:

19' Drogba

30' Shevchenko

32' Samaras

44' Lampard

Bijz: Shevchenko geblesseerd

4146322088pb1.jpg

Motm: Ashley Cole: Hij speelde een perfecte wedstijd, zijn man is er hoogstens 3 keer langs geweest en dat resulteerde in een doeltrap. Dus de enige terechte Motm.

Verslag: De verwachting was doorgaan naar de volgende ronde en dat hebben we ook gepresteerd. Helaas is Shevchenko gebleseerd uitgevallen maar dat pikken we wel op, het is namelijk geen ernstige blessure.

Chelsea-Liverpool 3-2 (Halve Finale heen League Cup)

Doelpunten:

9' Huntelaar

26' Ballack

39' Drogba

49' González

59' Gerrard

Ballack.jpg

Motm: Ballack: Speelde een gecontroleerde wedstrijd op het middenveld en vond óók één keer de netten.

Verslag: Een leuke wedstrijd waarin Chelsea dacht dat ze de partij al lang beslist had in de eerste helft, dat was dus niet het verhaal, waar coach Lemmens nog had gewaarschuwd voor zelfgenoegzaamheid gingen de spelers gewoon het veld weer op met een instelling van niets. Gelukkig konden ze wel de schade beperkt houden tot 3-2 maar Liverpool had de 3-3 en misschien zelfs de 3-4 in kunnen schieten.

Bolton-Chelsea 3-0

Doelpunten:

24' Gardner

45' Anelka

84' Giannakopoulos

players_102221.jpg

Motm: Giannakopoulos: Hij speelde een goede wedstrijd, viel me veel op, naar mijn mening dus terecht.

Verslag: Een trieste wedstrijd waarbij Chelsea een instelling had van: Pff, hier winnen we toch wel. Niet dus! Bolton speelde sterk en verraste Chelsea op alle posities.

West Ham-Chelsea 1-1

Doelpunten:

34' McCartney (own)

70' Ashton

Bijz: J.Cole geblesseerd

680chelsea_drogba.gif

Motm: Drogba: Hij speelde goed, maar miste vele kansen waardoor hij dit keer de wedstrijd niet kon beslissen.

Verslag: Een mindere wedstrijd waarbij beide partijen niet verdiende te winnen een 1-1 is dus een mooi resultaat voor deze wedstrijd.

Liverpool-Chelsea 1-5 (Halve Finale return League Cup)

Doelpunten:

18' Drogba

26' González

31' Drogba

38' Drogba

44' Huntelaar

66' Huntelaar

Bijz: Bellamy, Carragher rood

drogba4.jpg

Motm: Drogba: Hij en Huntelaar hadden het kunnen zijn: hij werd het door 3 goals, beide een 10 als beoordeling in dit doelpuntenfestijn.

Verslag: Wat een wedstrijd aan Chelsea-zijde, 5 doelpunten wie had dat gedacht, een totaal andere instelling bezorgde ons de Finale van de League cup tegen Arsenal, die we kunnen hebben dat hebben we immers net bewezen :-D.

Sheff Utd-Chelsea 0-5 (4e ronde FA CUP)

Doelpunten:

3' Krohn-Delhi (own)

45' Ballack

58' Lampard

67' Shevchenko

71' Kalou

Bijz: Huntelaar, Drogba geblesseerd.

lampard.jpg

Motm: Lampard: Speelde gecontroleerd en een zeer zekere wedstrijd was op geen een fout te betrappen.

Verslag: Een overtuigende wedstrijd van Chelsea, waar wel 2 minpuntjes waren te zien: namelijk het uitvallen van Huntelaar én Drogba, Huntelaar bleek na de wedstrijd niets te hebben en kan gewoon meedoen volgende wedstrijd Drogba zal 1 week aan de kant moeten blijven, het heeft dus gelukkig geen ernstige gevolgen

Manager van de maand: Stuard Pearce(Man City)

Geplaatst
  • Auteur

vind het zelf ook wel grappig inderdaad.:-D

Geplaatst
  • Auteur

Volgende update:

Maand februari

Manager van de maand

Geplaatst

Mooie stukjes !! Resultaten hier en daar iets minder maar gaat wel he...

Doe zo verder en hou vol !!

Geplaatst
  • Auteur

Ja inderdaad eventjes wat mindere resultaten, maarja we zullen wel kampioen worden toch?

Geplaatst

chelsea is schitterende ploeg, maar wat mij een beetje stoort is het woord niet, maar wat ik niet begrijp is het feit dat je elke match een doelpunt tegenkrijgt. je hebt wereldverdedigers en ofwel gebruik je slechte tactiek ofwel geef je foute individuele tactische opdrachten

maar verder goeie resultaten, probeer enkel meer de 0 te houden

Geplaatst
  • Auteur

Everton-Chelsea 3-4

Doelpunten:

6' Boulahrouz (own)

12' Ballack

31' Beattie

64' Cahill

67' Kalou

84' Terry

86' Huntelaar

_41415483_salomonkalou270b.jpg

Motm: Kalou: Door zijn goal en 2 assists is hij man of the match geworden.

Verslag: Een mooie wedstrijd om naar te kijken waar het heen en weer ging, even dacht ik dat we punten zouden verliezen nadat we op 3-1 achterstand kwamen maar dankzij Kalou, Terry en Huntelaar pakte we toch de volle winst.

Chelsea-Leicester 3-1 (FA cup 5e ronde)

Doelpunten:

19' Ballack

77' Shevchenko

89' Fryatt

90' Shevchenko

shevchenko_andriy_cfc_profile_2006.jpg

Motm: Shevchenko: Lijkt me duidelijk 2 goals en plaatsing voor de 6e ronde veilig gesteld.

Verslag: Goede westrijd waarin we redelijk makkelijk de 6e ronde halen en daar uitkomen tegen, jawel Arsenal thuis.

Chelsea-Werder Bremen 2-1 (1ste ronde RU Champions League)

Doelpunten:

37' Terry (own)

55' Huntelaar

90+3' Drogba

328073_MEDIUMSQUARE.jpg

Motm: Drogba: Mijn plaatjes zijn bijna op zovaak is hij al man of the match geweest, maar hier had je ook Huntelaar kunnen benoemen tot man of the match, maar Drogba word verkozen omdat hij het winnende doelpunt maakte.

Verslag: Een leuke wedstrijd waar Werder in de eerste helft overheerste, maar wel een beetje hulp nodig had om te scoren. Na het theedrinken en de speech van Lemmens kwam Chelsea terug en kwam in blessuretijd wat gelukkig op voorsprong en gaat met een (redelijk) goed gevoel de return in.

Chelsea-Arsenal 1-0 (Finale League Cup)

Doelpunt:

46' Drogba

289799-1201549-458-238.jpg

Motm: Boulahrouz: Speelde een sterke wedstrijd. Liet er geen een aanvaller van Arsenal door.

Verslag: Ja hoor! De tweede prijs is ook binnen! Na het Community Shield nu ook de League Cup van Chelsea. Proficiat heren.

Spurs-Chelsea 2-3

Doelpunten:

34' Cole

39' Berbatov

45' Drogba

89' Drogba

90' Berbatov

4773711314651256Drogba.jpg

Motm: Droba: En ja hoor, alweer die Ivoriaan, woorden schieten gewoon te kort voor deze man, wat een klasse!!

Verslag: Een wedstrijd tegen een directe concurrent en ook nog eens een derby, dubbel zo mooi om zo'n wedstrijd te winnen, helaas van de twee doelpunten tegen maarja daar moet nog echt aan gewerkt worden en dat gaat ook gebeuren, wat ik nu even belangrijker vind is de punten pakken en dat doen we ook.

Interview met Didier Drogba:

Didier, wat vind je van jezelf tot nu toe?

Nou, ik vind het uiteraard goed gaan, maar ik denk dat ik nog niet aan mijn top ben en ik nog veel meer kan doen voor Chelsea.

Wat vind je van de loting voor de FA cup tegen Arsenal en natuurlijk de winst tegen ze in de Finale van de League Cup?

Schitterende loting vind ik zelf, makkelijker hadden we het niet kunnen treffen.(Haha dat is een grapje natuurlijk). Nee even serieus, ik denk dat het wel een mooie loting is ja maar had hem liever weer in een wat later stadium gezien, namelijk Halve Finale of misschien Finale.(Als zij die zouden halen). Wat betreft de bekerwinst: Prachtig, natuurlijk helemaal omdat ik heb gescoord. Ook vind ik het mooi voor Khalid die hier zijn eerste seizoen speelt en zijn eerste keer dat hij man of the match word in een wedstrijd, is uitgerekend in een Finale, schitterend gewoon.

Ok, bedankt voor je medewerking en tot ziens!

Ja, jij ook bedankt en tot nog eens inderdaad.

Manager van de maand: Steve Coppel (Reading)

Geplaatst
  • Auteur

Volgende update:

Maand maart.

Manager van de Maand.

Interview met de voorzitter.

Geplaatst

ziet er goed uit, vind het inderdaad met die quotes wel beter, alleen af en toe doe je een quote in een quote en dat vind ik er persoonlijk wat minder uit zien. zoals bijvoorbeeld dat interview met drogba wat dan als quote binnen de quote van de wedstrijd staat. verder doe je het goed, vind dat je originele aankopen heb gedaan.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]