Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Re: [FM2007]Chelsea

die quote in een andere quote was niet de bedoeling bedankt dat je het zegt, maar die aankopen: alex, metuzalem en millan kunnen nog niet spelen, ook heb ik ondertussen fred gehaald en ook die kan nog niet spelen wegens werkvergunning, is heel irritant want ze beginnen te zeuren dat ik ze niet opstel, maar als ze geen werkvergunning hebben kan dat ook niet weet iemand wat ik hier tegen kan doen?

• Antwoorden 93
  • Weergaven 202
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

ze weigeren zeker als je ze naar een andere club stuurt? maar is denk ik weinig wat je er aan kan doen misschien verkopen met een lage optie tot terug koop.

Geplaatst

Ik heb hetzelfde met Jo in mijn game...

Proberen te verhuren, verkopen met terugkoopoptie, sattelietclub, ...

Moeilijke situatie !!

Geplaatst
  • Auteur

Chelsea-Watford 0-1

Doelpunten:

50' King

shittu_205.jpg

Motm: Shittu: terecht hij had de twee spitsen van Chelsea in zijn zak.

Verslag: Een goede wedstrijd van Watford, een Watford dat Chelsea liet verbazen, Chelsea speelde niet alert genoeg en verliest hierdoor belangrijke punten in de race van het kampioenschap.

Werder-Chelsea 0-1 (1ste ronde RU Champions League)

Doelpunten:

43' Drogba

_40400997_cech300_getty.jpg

Motm: Petr Cech: Hij keepte een verbluffende wedstrijd, hield er vele 1-1 situaties uit en hielp Chelsea zo naar de kwartfinales.

Verslag: Een wedstrijd waarin de Duitsers overheerste maar Chelsea het enige doelpunt maakte en zich zo plaatst voor de kwartfinales van het toernooi waarin ze tege aartsrivaal Barcelona uitkomen.

Chelsea-Arsenal 2-2 (6e ronde FA Cup)

Doelpunten:

5' Ljungberg

20' Drogba

44' Drogba

77' Baptista

3882666

Motm: Baptista: Hij liet zich overal zien, pikte een doelpunt mee en zorgde daarmee voor de 2-2 en een goede uitgangspositie voor The Gunners.

Verslag: Een mooie wedstrijd waarin het goed tegen mekaar opging, door de 2-2 einduitslag heeft Arsenla een betere uitgangspositie.

Sheffield Utd-Chelsea 1-4

Doelpunten:

3' Shevchenko

8' Robben

45' Smith

53' Smith

81' Reyna

smith.jpg

Motm: Smith: Een goede wedstrijd aan zijn kant, liet zich goed zien met 2 doelpunten.

Verslag: Een gemakkelijke overwinning van Chelsea, waarin we toch weer een doelpunt tegen krijgen, het begint nu toch wel een beetje vervelend te worden, in de strijd om het kampioenschap kan je maar beter geen tegendoelpunten krijgen.

Reading-Chelsea 0-2

Doelpunten:

6' Terry

11' Shevchenko

Bijz: Doyle rood 90'

robben%20ja%20passou.jpg

Motm: Robben: 2 assists, lijkt me terecht dat hij het is geworden.

Verslag: Een makkelijke wedstrijd voor Chelsea waarin we kalm aan speelden, en belangrijker: GEEN tegendoelpunt.

Arsenal-Chelsea 0-2 (6e ronde FA cup)

Doelpunten:

28' Simons (pen)

30' Huntelaar

Bijz: Gilberto rood 86'

20051206PSVSimons.jpg

Motm: Simons: Hij speelde een goede wedstrijd en gaf de spitsen van Arsenal geen kans.

Verslag: Een prachtige wedstrijd waarin Chelsea doorgaat naar de volgende ronde van de FA Cup waarin ze Everton geloot hebben.

Chelsea-Spurs 2-2

Doelpunten:

19' Lampard

56' King

73' Lampard

77' Jenas

Lampard,%20Frank.jpg

Motm: Lampard: Met twee goals is hij vandaag de reddende engel van Chelsea.

Verslag: Een redelijke wedstrijd waarin beide ploegen aan mekaar gewaagd waren, een gelijkspel is dan ook het terechte resultaat.

Manager van de maand:Harry Redknapp (Portsmouth)

Interview met Roman Abramovic.

Roman, ten eerste welkom in de studio.

Dankje, ik doe het met plezier.

Wat vind je van coach Lemmens?

Ik vind dat hij het goed doet tot nu toe, maar de laatste wedstrijden zijn de resultaten in de Premier League wat minder, wat teveel puntverlies, maar ik blijf geloven in hem en het team dat zij dit jaar gewoon de titel pakken. Bovendien blijkt dat vertrouwen wel uit het nieuwe contract dat ik hem heb voorgesteld tot medio 2010 en wat hij ook heeft getekend.

Wat vind je dan van de resultaten in de bekers?

In de beker doet hij het zéér goed, de League Cup en het Community Shield zijn al gewonnen en hij zit ook nog in de race voor de FA Cup en de Champions league.

Ok Roman dat was het weer. Bedankt dat je wou komen en succes verder met je club en we hopen hier allemaal dat Chelsea de drie prijzen nog pakt.

Dat hoop ik ook natuurlijk en tot nog eens zeker?

Natuurlijk, je bent hier altijd welkom.

Geplaatst
  • Auteur

Volgende update:

Maand april met de kwartfinale Champions League tegen Barcelona

Manager van de maand

Reden genoeg dus om te blijven volgen!

Geplaatst

Resultaten zijn niet heel denderend maar de presentatie des te meer :)

Op 't begin was het niet veel soeps, daarna heb je de draad goed opgepakt en er verder een schitterende novelle van gemaakt! :thumb: Complimenten!

Geplaatst
  • Auteur

dankjewel allebei, helaas kan ik vandaag geen update doen omdat ik net heb gevoetbalt en dadelijk naar verjaardag moet, maar morgen nieuwe update.

Geplaatst

dankjewel allebei, helaas kan ik vandaag geen update doen omdat ik net heb gevoetbalt en dadelijk naar verjaardag moet, maar morgen nieuwe update.

Offtopic: Wat heb je gedaan met voetbal? En waar zit je? Ik voetbal zelf namelijk ook:)
Geplaatst

Offtopic doe je lekker via PM :P

Heb je nog aankopen opt oog?

Geplaatst
  • Auteur

ik voetbal bij de raven b1 ken je dnk ik niet is een klein clubje

wat betreft aankopen, nog niet maar in de voorbereiding op volgend seizoen zal ik er wel wat krijgen

Geplaatst

Mooi om de evolutie van matig naar goed te zien in je novelle.

Hoeveelste sta je nu?

Geplaatst
  • Auteur

op dit moment sta ik 2e met 5 punten minder dan Man U, maar heb nog 2 wedstrijden te goed

Geplaatst

komt wel goed dan, bij mij heeft Chelski Rooney gekocht voor 79,000,000 :cab:

Geplaatst
  • Auteur

Lol heb hem ook op het oog na nu een paar wedstrijden, maar ben toch zeker niet van plan zoveel te geven. Heb trouwens nieuw transferbudget van 60 miljoen, maar ga Sheva misschien verkopen en mikel gaat ook weg.

Geplaatst

79 mil. is wel veel maar een speler als Rooney is het zeker wel waard!

Geplaatst

Ik wilde hem eerst ook halen,, maar 79 miljoentjes had ik niet :D

Mijn scout vond hem trouwens helemaal geen bijzondere speler hoor, ik heb Nani in zijn plaats gehaald

Geplaatst

Beetje gekke scout heb je dan! ;)

Geplaatst
  • Auteur

Lol dat was zeker een scout van Top Oss ofzo :cab:

Maar Nani is ook een goede speler.

Geplaatst

Mag ik screentjes van je transfers, want ik zie opeens Simons en Smith ertussen staan? En misschien kan je ook transfers weergeven in je novelle. Verder ziet het er nog steeds prachtig uit en hou Mikel joh!

Geplaatst

Lol dat was zeker een scout van Top Oss ofzo :cab:

Maar Nani is ook een goede speler.

Nope,, dat was een scout van Millwall met Beoordelen PA 20, en die andere ook 20, kweet ook niet hoe het zit met die gozer, kdenk dat ik hem maar ontsla =)
Geplaatst

Hoe doet Simons het bij je ?

Geplaatst
  • Auteur

Simons doet het zeer goed straks waarschijnlijk weer een update maar denk dat ik de komende twee a drie weken iets minder doe in verband met proefwerkweken.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]