Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 93
  • Weergaven 202
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Re: [FM2007]Chelsea

ok doe ik vanaf volgend seizoen het is nu nog 6 wedstrijden dus is de moeite niet echt die 6 wesdtrijden ga ik nu spelen en de update komt dadelijk

Geplaatst
  • Auteur

Maand april:

Chelsea-Barcelona 5-1 (Kwartfinale Champions League)

Doelpunten:

20' Huntelaar

41' Terry

45' Drogba

54' Drogba

64' Deco (Barcelona)

65' Huntelaar

Bijz: 32' Simons mist penalty

71' Ronaldinho rood

90' Bojan geblesseerd

43567.jpg

Motm: J.Cole: Speelde een mooie wedstrijd, hier wat hij er zelf van vind: "I think I played very well and I disurved this 'prize', with 3 assists I really am happy.

Verslag: Zo nu weer in het nederlands: Een uitmuntende zege van Chelsea, eentje die zelfs NIEMAND had durven dromen, maar wat liep het lekker bij Chelsea. Door frustratie krijgt Ronaldinho ook nog eens rood en dat zou ons wel eens goed kunnen doen naar volgende wedstrijd toe, want tegen Barcelona weet je maar nooit of je door bent of niet, ook al lijkt Chelsea dit niet meer uit handen te kunnen geven.

Wigan-Chelsea 0-0

Geen doelpunten

288247_MEDIUMSQUARE.jpg

Motm: Cech: Een goede wedstrijd van de keeper, alhoewel hij niet al te veel te doen heeft gehad.

Verslag: Een saaie wedstrijd waarin we niets terug zagen van het Chelsea van 2 dagen terug, weinig tot geen inzet, flauwe passes, veel balverlies. We hadden wel het geluk dat dit bij Wigan ook zo was en we het op een 0-0 konden houden.

Barcelona-Chelsea 2-1 (Kwartfinale Champions League)

Doelpunten:

39' Eto'o

66' Drogba

83' Gudjohnsen

Bijz: 87' Eto'o rood

p1_terry_1005.jpg

Motm: Terry: Speelde een matige wedstrijd, de twee goals kon ie weinig aan doen.

Verslag: Een goede wedstrijd met hoog tempo waarin barcelona won, maar Chelsea zich voor de Halve Finale plaats door de 5-1 thuisoverwinning. In deze Halve Finale speelt Chelsea tegen Bordeaux, de heenwedstrijd is in Frankrijk.

Everton-Chelsea 0-3 (Halve Finale FA Cup)

Doelpunten:

34' Garcia (own)

40' Smith

86' Huntelaar

medium_cech.jpg

Motm: Cech: Keepte een goede wedstrijd, hield er kans na kans uit, wat mij betreft verdient hij het.

Verslag: Een klasse wedstrijd van Chelsea waarin ze echt naar die Finale wilden denk ik, ze creeërden veel balbezit en kansen. We spelen in de Finaletegen onze grootste concurrent: Manchester United.

Man City-Chelsea 1-3

Doelpunten:

45' Huntelaar

52' Smith

74' Lampard

85' Barton

smith_look.jpg

Motm: Smith: Speelde een goede wedstrijd en scoorde een keer.

Verslag: Een goede overtuigende wedstrijd van Chelsea, jammer van de tegengoal want die hebben we niet nodig in de strijd om het kampioenschap, we staan gelijk met doelsaldo op dit moment.

Portsmouth-Chelsea 0-3

Doelpunten:

34' Cole

58' Ballack

86' Shevchenko

Bijz: 43' Arshavin geblesseerd

huntelaar.jpg

Motm: Huntelaar: Hij is in vorm de laatste tijd, heeft zelfs Shevchenko ingehaald met aantal goals en staat nu op de 2e postitie, 2 zéér mooie assists deze wedstrijd.

Verslag: Een overtuigende overwinning van Chelsea, geen tegengoal en daardoor leiden we nu een doelpunt op Manchester, maar zij hebben twee punten meer maar ik heb nog een wedstrijd te goed.

Chelsea-Liverpool 1-0

Doelpunten:

48' Carvalho

Bijz: 21' Ferreira geblesseerd

62' Gonzales rood

Joe%20ColeFCCHELSEA2.jpg

Motm: J.Cole: speelde een goede wedstrijd waarin hij de belangrijke assist gaf en in de resterende tijd vaak zijn duels won.

Verslag: Een mooie wedstrijd waarin Chelsea het verzuimde te beslissen, maar de wedstrijd toch won en drie belangrijke punten pakte in het kampioenschap, het staat nu gelijk met Manchester, maar Chelsea heeft een wedstrijd tegoed.

Bordeaux-Chelsea 2-3 (Halve Finale Champions League)

Doelpunten:

2' Chamack

25' Lampard (own)

63' Drogba

75' Drogba

90+3' Simons

Bijz: 45' Ferreira geblesseerd.

drogba-imgettingbetter.jpg

Motm: Drogba: Hij speelde schitterend in de tweede helf en scoorde twee maal en had daarmee een groot aandeel in de overwinning van Chelsea.

Verslag: Wat een flitsende eerste helft van Bordeaux, ik denk dat er onderschatting was bij Chelsea en ze daarmee verrast werden, 2-0 bij rust. In de rust zei coach Lemmens helemaal niets, hij liet ze erover nadenken en het werkte, 3 goals waren het resultaat en omdat ze het achterin nu wel knap dichthielden pakte we de zege.

Chelsea-Newcastle United 1-0

Doelpunten:

20' Shevchenko

nzogbia_charles_nufc_profile_2005.jpg

Motm: N'Zogbia: Hij speelde zeker goed, maakte het Chelsea zeer lastig.

Verslag: Een overtuigende wedstrijd van Chelsea, ook al zou de score dat niet zeggen. Manchester United heeft punten laten liggen en daardoor staan we 2 punten voor met een wedstrijd tegoed.

Aston Villa-Chelsea 1-2

Doelpunten:

9' Barry

42' Drogba

52' Shevchenko

garethbarryGETTY_228x342.jpg

Motm: Barry: De captain speelde een goede wedstrijd en maakte het openingsdoelpunt, helaas voor Villa was het niet genoeg voor de zege.

Verslag: Chelsea kwam goed weg dat het geen 2-0 werd vlak voor Drogba scoorde, een goal werd afgekeurd wegens buitenspel, wat het absoluut niet was. Chelsea komt goed weg en komt op 5 punten van Man Utd waar het de voorlaatste wedstrijd tegen moet.

Geplaatst
  • Auteur

volgende update:

Maand mei met:

FINALE FA Cup

Verloop Champions League

Kampioensstrijd Premier League

Geplaatst
  • Auteur

Maand Mei:

Chelsea-Bordeaux 3-1 (Halve Finale return Champions league)

Doelpunten:

3' Ballack

16' Huntelaar

18' Chamakh

35' Drogba

carvalho_ricardo_cfc_profile_2005.jpg

Motm: Carvalho: Speelde een goede wedstrijd achterin, won vele kopduels en gewone duels.

Verslag: We wisten dat we een niet al te ruime uitgangspositie hadden, hoewel we uit wel gewonnen hadden. We gingen dus het veld op met een instelling van: "We moeten winnen!" En dat deden we dan ook, overtuigend zelfs. In de Finale loten we het Italiaanse Inter, wat van Liverpool had gewonnen met 3-1 over de 2 wedstrijden.

Chelsea-Fulham 2-1

Doelpunten:

26' Adam

32' Robben

85' Drogba

000EF5B7-EC2C-12DC-9B9A0C01AC1BF814.jpg

Motm: Queudrue: Hij speelde goed tegen Robben, de Nederlander is er dan ook niet vaak voorbij geweest. De goal kon hij niks aan doen want dat was een vrije trap.

Verslag: Chelsea begon wat lakoniek aan deze wedstrijd, het kwam dan ook op achterstand. Het kwam wel terug en won de wedstrijd ook uiteindelijk, Manchester laat punten liggen en Chelsea kan volgende wedstrijd tegen Middlesbrough kampioen worden.

Middlesbrough-Chelsea 0-5

Doelpunten:

12' Huntelaar

16' Kalou

47' Simons(str)

61' Drogba

80' Drogba

Bijz: Woodgate rode kaart in 43'

_39567165_alan_smith203.jpg

Motm: Alan Smith: Speelde goed en had 2 assists.

Verslag: CHELSEA KAMPIOEN! Na een uitmuntende wedstrijd waarin de spelers nu al kampioen wouden worden zodat de wedstrijd tegen de nummer 2 Manchester er niet meer toe deed.

Chelsea-Manchester United 0-0

image_1253.jpg

Motm: Kuszczak: Keepte redelijk in deze saaie vertoning.

Verslag: Het ging nergens meer om, Chelsea was al kampioen en Manchester was al zeker van een 2e plaats en dat kon je zien aan de wedstrijd, er was geen inzet meer.

Charlton-Chelsea 0-0

Bijz:

6' Shevchenko geblesseerd

9' Bent geblesseerd

19833409_9ea2c4f29c_o.jpg

Motm: A.Cole: Speelde een goede verdedigende partij, ook al was er niet veel aan.

Verslag: Wederom een saaie pot, een 0-0 waarmee Charlton tevreden is en Chelsea het weinig uitmaakt.

Manchester-Chelsea 1-4 (Finale FA Cup)

Doelpunten:

9' Drogba

25' Drogba

45' Robben

48' Saha

57' Lampard

didierdrogba.jpg

Motm: Drogba: Speelde formidabel, scoorde twee maal.

Verslag: Chelsea wint FA Cup Een mooie wedstrijd, alleen jammer dat Manchester iets minder was vandaag, het zou mooier geweest zijn als het gelijk opging, maarja we hebben de titel.

Inter-Chelsea (Finale Champions League)

Doelpunten:

3' Huntelaar

78' Kalou

90+2' Kalou

Bijz:

6' Maicon geblesseerd

30' Grosso geblesseerd

_41415483_salomonkalou270b.jpg

Motm: Kalou: Speelde een goede wedstrijd en was ook matchwinner.

Verslag: Chelsea wint Champions League Voor het eerst in haar bestaan staat Chelsea in de Finale van de Champions League en ze wint deze ook nog eens: Wat een prestatie! Door een vroege voorsprong ging Chelsea goed voetballen ne kwam Inter er eigenlijk niet aan te pas.

[glow=red,2,300]Bedankt voor de reacties en tips allemaal. Reacties nog steeds welkom. Screentje is zo gemaakt.

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2

Voorbereiding:

Chelsea-Inter 4-1

Doelpunten:

3' Robben

26' Huntelaar

45' Lampard (str)

69' Shevchenko

88' Coelho

Bijz: Smith Rode%20Kruis.jpg

Chelsea-Benfica 2-0

Doelpunten:

57' Drogba

71' Shevchenko

Chelsea-Manchester United 4-1 (Community Shield)

Doelpunten:

3' Drogba

29' Rooney

36' Shevchenko

38' Huntelaar

62' Shevchenko

Bijz:

12' Ferdinant

70' Sylvestre Rode%20Kruis.jpg

397492_MEDIUMSQUARE.jpg

Motm: Huntelaar: Speelde goed, scoorde een keer.

Verslag:[glow=red,2,300]Chelsea wint Community Shield! Een mooie wedstrijd waar het het eerste half uur gelijk opging, maar Chelsea drukte na de 1-1 goed door en scoorde vor rust de 2-1 en 3-1 nog. Na rust zorgde de Oekraïnse spits Shevchenko nog voor de 4-1 en was de wedstrijd helemaal gespeeld.

Geplaatst

in de wedstrijd tegen man utd staat een fout. Het is FerdinanD ipv ferninanT

maar KUTGW

Geplaatst

in de wedstrijd tegen man utd staat een fout. Het is FerdinanD ipv ferninanT

maar KUTGW

Er zijn er nog enkelen... het zijn kleintjes wel hoor (Silvestre, scoorde vOOr rust) mar je brengt het best leuk en mooi!!

KUTGW

Geplaatst
  • Auteur

bedankt maar ik ga ze toch veranderen, want de stroom is uitgevallen dus zijn mijn wedstrijden tegen benfica en Man Utd weggevallen en moet ik deze opnieuw spelen. Maar bedankt voor de opmerkingen zodat ik er rekening mee kan houden.

Geplaatst
  • Auteur

Chelsea-Benfica 2-0

Doelpunten:

29' Carvalho

80' Palladino

Chelsea-Manchester United 3-1 (Community Shield)

Doelpunten:

19' Huntelaar

62' Huntelaar

74' J.Cole

81' Rooney

Bijz:

17' Shevchenko Rode%20Kruis.jpg

67' Ferdinand

57625972rm070_final_italy_v.h2.jpg

Motm: Buffon: De vervanger van Cech die naar Inter is keepte voortreffelijk.

Verslag: Chelsea wint Community Shield! Een mooie wedstrijd waarin in won door invaller Huntelaar, hij stond nog maar 2 minuten in het veld of hij had er al een inliggen. Mooie prestatie om 2x achter elkaarhet Community Shield te winnen.

Hier nog een kleine samenvatting van seizoen 1seizoen1overzichtgi9.png

Het komt zo laat omdat ik wat problemen had met imageshack, maar nu die verholpen zijn is ie er.

Geplaatst

Netjes hoor! drogba 47 keer het net gevonden klasse!

Geplaatst
  • Auteur

gvd, ik heb het spel afgesloten gisteren en ik dacht dat ik al verder was maar zat nog in mijn spel met man u dus nu heeft ie hem nie opgeslagen, dus moet ik weer die wesdtrijden opnieuw doen..

transfers volgen met de update

Geplaatst
  • Auteur

Ook ben ik coach van Griekenland geworden, ook daar de uitslagen van in deze novelle.

Geplaatst
  • Auteur

ik stop er ff mee, er zit te veel werk in. Begin na mijn proefwerkweek weer.

Geplaatst

oke suc6 ermee

Geplaatst
  • Auteur

dankjewel.Maar ik denk dat ik er helemaal mee stop, vind het best veel werk, je mag deze openlaten want ik verwacht wel dat ik nog verder ga maar nu nog even niet.

De screen van Drogba: drogbait1.png

Geplaatst
  • Auteur

ja ik stop voor even, maar ik ga er nog wel een keer mee verder uiteraard.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]