Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

ik zou graag een nouvelle willen maken maar ik weet niet hoe je de screenshot op het forum krijgt. ik had al geken wat er op de site staat( hoe maak je screenshot of zo iets op manutd.nl) maar ik snap het niet echt. kan iemand dit eens goed uitleggen of door sturen waar deze vraag al eens is gesteld. dank u

Geplaatst
  • Auteur

ik zou graag een nouvelle willen maken maar ik weet niet hoe je de screenshot op het forum krijgt. ik had al geken wat er op de site staat( hoe maak je screenshot of zo iets op manutd.nl) maar ik snap het niet echt. kan iemand dit eens goed uitleggen of door sturen waar deze vraag al eens is gesteld. dank u

Geplaatst

Re: screenshot

Start FM op -> Ga naar het gene waar je een screen van wilt maken -> druk op Print Scrn.

Ga naar Paint -> druk op ctrl + v -> knip het uit en sla het op.

Ga naar http://www.imageshack.us -> upload je plaatje die je kan vinden in de map waar je hem hebt opgeslagen.

Nu staat je plaatje op het internet -> nu kan je hem dus ook in een post op MU plakken en dat doe je zo.

je plaats de link tussen [ img ]www.hierplaatsjedelink.nl[ /img ] (alleen dat zonder de spatie's!! tussen [ en img!!)

Geplaatst

Makkelijkere manier:

Druk ingame op ALT + F9 (Je kunt meerdere screenshots maken, worden automatisch opgeslagen.

Wil je je screenshots zien? Ga naar je map C:\\documents and setting\mijn documenten\sports interactive\screenshots (zoiets)

Ga naar http://www.imageshack.us -> upload je plaatje die je kan vinden in de map waar je hem hebt opgeslagen.

Nu staat je plaatje op het internet -> nu kan je hem dus ook in een post op MU plakken en dat doe je zo.

je plaats de link tussen [ img ]www.hierplaatsjedelink.nl[ /img ] (alleen dat zonder de spatie's!! tussen [ en img!!)

Geplaatst

uitleg blablabla

tofheid dat wist ik nog niet :D

Geplaatst
  • Auteur

ik ben iemand van traag begrip... als je dat doet wie of wat of waar krijg ik dan mijn plaatje in 'snel beantwoord' ???

Geplaatst

Leuke screen, maar waarom post je hem hier?

moest hem uitproberen
Geplaatst

oke .. goed gelukt;) geloof alleen niet heilig dat je dat seizoen eerlijk hebt gespeeld

Geplaatst

Makkelijkere manier:

Druk ingame op ALT + F9 (Je kunt meerdere screenshots maken, worden automatisch opgeslagen.

Wil je je screenshots zien? Ga naar je map C:\\documents and setting\mijn documenten\sports interactive\screenshots (zoiets)

Top deze kon ik ook nog niet TNX

Geplaatst

is wel handig he haha

ben net bezig beetje wegwijs aan het maken hoe alles in me kaar zit....

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]