Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Weten jullie een gemakkelijke en vooral snelle manier om je scouting op te stellen?

Je kunt wel elke keer een pop-up openen, dan bijv. instellen dat hij in Zuid-Amerika moet scouten met minimaal 3 sterren en 4 sterren potentieel, vervolgens een scout en analist eraan hangen en opslaan, maar met 25 scouts vind ik dit erg veel tijd kosten.

Wat ik eigenlijk wil is elke scout naar een bepaald gebied te sturen waar hij het hele jaar door scout. Zo wordt de scoutingskennis als goed is ook beter.

Geplaatst
51 minuten geleden zei znight:

Weten jullie een gemakkelijke en vooral snelle manier om je scouting op te stellen?

Je kunt wel elke keer een pop-up openen, dan bijv. instellen dat hij in Zuid-Amerika moet scouten met minimaal 3 sterren en 4 sterren potentieel, vervolgens een scout en analist eraan hangen en opslaan, maar met 25 scouts vind ik dit erg veel tijd kosten.

Wat ik eigenlijk wil is elke scout naar een bepaald gebied te sturen waar hij het hele jaar door scout. Zo wordt de scoutingskennis als goed is ook beter.

Als je een scoutingsopdracht aanmaakt dan kan je onderin iets aan of uitvinken. Geen idee hoe het precies heet maar het is iets als: Verslagen uit eerdere rapporten meenemen.

Als je dit uitschakeld dan blijven je scouts continu in het gebied scouten en hoef je de opdrachten niets steeds vernieuwen

Geplaatst
13 minuten geleden zei bas huijsmans:

Als je een scoutingsopdracht aanmaakt dan kan je onderin iets aan of uitvinken. Geen idee hoe het precies heet maar het is iets als: Verslagen uit eerdere rapporten meenemen.

Als je dit uitschakeld dan blijven je scouts continu in het gebied scouten en hoef je de opdrachten niets steeds vernieuwen

Nee je moet de instructies op 'Voortdurend' zetten. Staat ook ergens onderin aangegeven, drie blokjes naast elkaar. Beste, Standaard en Voortdurend.  

Geplaatst
7 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Nee je moet de instructies op 'Voortdurend' zetten. Staat ook ergens onderin aangegeven, drie blokjes naast elkaar. Beste, Standaard en Voortdurend.  

Dat maakt volgens mij niet per sé uit hoor. Alleen de beste en standaard opdrachten krijgen volgens mij voorrang over de andere scoutingsopdrachten. Als je op voortdurend zet en je vinkt dat onderste aan dan krijg je ook elke keer weer een nieuw rapport etc.