Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Tsja als iedereen straks de rechterkant van de bracket misheeft, en Nebrida straks de finale wint, maakt het allemaal niet meer zo veel uit._O_

• Antwoorden 74
  • Weergaven 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Richarð.
    Richarð.

EINDSTAND MU PDC WK Poule 2025;   Peter Wright, John Part, Adrian Lewis, Gary Anderson en nu ook @Fabian.. Het rijtje tweevoudig WK winnaars. Fabian is de eerste die meerdere malen de

• Tussenstand na dag 6     White heeft een bye gekregen in zijn wedstrijd tegen Sosing, wegens zijn opname in het ziekenhuis. Hierdoor heb ik de wedstrijd beshouwd als niet gespeeld

• Tussenstand na dag 1     20 van de 20 deelnemers hadden Huybrechts als winnaar in zijn duel tegen Barry. Dus alle gepakte punten zijn in de overige drie wedstrijden van vandaag.

Geplaatst

Zo, die tussenstand had ik even gemist :D 

vandaag wel weer minder gescoord vrees ik.

EDIT: Oh, dat weet ik wel zeker.

bewerkt door neva

Geplaatst

Zo zie je maar weer he, de grootste kenners eindigen altijd onderaan.

Geplaatst
  • Auteur

Tussenstand na dag 15

998202b83bfa314ed3bb7e5075efc96a.png

Zoals jullie zien, zijn de scores van de laatste twee dagen voor de bovenste vier heren van de tussenstand niet ingevuld. Dit heb ik bewust gedaan om voor jullie de spanning even te verhogen. ;c

Geplaatst

Nouja, deze finale kwam 5x voor. Dus moeten er 3 vd 4 de finale goed hebben, toch? ;)

Hier ook de finale goed, een schrale troost voor een verder matig voorspeld toernooi.

Geplaatst

Uit mijn hoofd heb ik inderdaad finale MvG vs Littler, dan MvG als winnaar maar als Littler gooit zoals gister dan wordt het een oorwassing voor onze Shrek uit Vlijmen.

Geplaatst

Verdorie, had 7-2 Littler. Net niet goed haha.

Maar zal nog wel wat stijgen tot een respectable positie denk ik.

Geplaatst
  • Auteur

EINDSTAND MU PDC WK Poule 2025;

8060fa762d21e57bc7a8a14bb1094016.png

Peter Wright, John Part, Adrian Lewis, Gary Anderson en nu ook @Fabian.. Het rijtje tweevoudig WK winnaars. Fabian is de eerste die meerdere malen de MU PDC WK Poule op zijn naam heeft staan. Na 2023 nu ook 2025. Gefeliciteerd! En de rest bedankt voor het meedoen. We hadden weer een mooi aantal deelnemers. Hopelijk zie ik jullie allemaal weer terug bij het volgende WK Darts. Tot dan!

Geplaatst

Dank heren! Toch een mooie streak te pakken zo aan het eind. Was weer een leuk WK om te volgen. 

Bedankt Richard voor de organisatie!