Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,1k
  • Weergaven 15,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• delichris
    delichris

Seizoen 2023 - 2024   Voordat we aan de wedstrijden beginnen zal ik eerst flink moeten kijken waar ik de selectie kan versterken. En ik vond dat wij een linksback, aanvaller en een aanvallen

• delichris
    delichris

Seizoen 2023 - 2024   De laatste maand van het seizoen staat op het punt van beginnen. We spelen de finale van de Northern Premier Cup, maar deze behandel ik apart. In de competitie gaan we

• delichris
    delichris

Seizoen 2025 - 2026   We gaan nu eindelijk beginnen aan de wedstrijden. Ik heb een zware voorbereiding in elkaar gezet. We beginnen met wat makkelijke tegenstanders en gaan daarna het uitbou

Geplaatst
  • Auteur

680f16cfc94f1-fcumbannerFM22.png

Seizoen 2033 - 2034

We gaan beginnen aan de wedstrijden dit seizoen. In de voorbereiding ga ik eerst drie wedstrijden spelen in de regio. We spelen tegen New Mills, Barrow en Altrincham. Na deze drie wedstrijden vertrekken we richting Zuid-Korea. Daarin gaan we spelen tegen FC Seoul, April 25, Daegu FC en Jeonbuk Hyundai Motors. Na onze tour spelen wij nog vier wedstrijden tegen AS Monaco, Fiorentina, Ayr United en RB Leipzig. 

Om de Community Shield is Manchester City onze tegenstander. Om de Europese Super Cup spelen wij tegen Arsenal. In de Premier League gaan we spelen tegen Tottenham, Leicester City en Fulham. In de League Cup spelen wij tegen Tottenham. 

Voorbereiding

6826f6e07bd56-voorbereiding.png

Community Shield

6826f6eae6ba9-community_shield.png

6826f70117c3b-winst_community_shield.png

Europese Super Cup

6826f712cde40-esc1.png

6826f728aac79-esc2.png

6826f73e6e39a-winst_europese_super_cup.p

FC United - Tottenham League Cup

6826f758eb24e-united_tottenham_league_cu

Augustus

6826f76c84931-augustus.png

Stand Premier League

6826f784b0da9-stand.png

Loting League Cup

6826f79d063e6-loting_league_cup.png

Overzicht manager

6826f7c0d7f5a-overzicht.png

Financien

6826f7cbcc9a7-financien.png

Antwoorden op posts users

@FSc1997 Het gaat ook moeilijk worden, maar een poging wagen is altijd wel fijn.

@Titan Ik ben meer dan tevreden over mijn transfers. Ik zat al een half jaar achter die jongen aan. Ik moest hem hebben.

@Marius Ik was er niet eens mee bezig om een Gavi te halen. Die kwam toevallig via mijn scouts op de radar. Dan ga ik ook niet meer nadenken en ik besloot hem direct te halen.

@MNie Dit zijn wel leuke spelers voor de selectie.

@Djurovski Nee je zou denken dat het een Duitser is. Maar het is gewoon een Nederlander :P . 

@007mark @ElMarcos @Wesley @Elbisto @'Jochem @Marvin @Boyzone @keano77 @Jónstærke @John Terry 2.0 @wanus @chrisje1993 @Mordurette @Thymen @KayDeManaager @Satioz @Elano @FSc1997

Geplaatst

Dat is nog eens een goede start met direct twee prijzen tegen clubs die makkelijk je grootste concurrenten kunnen zijn dit seizoen dus dat moet vertrouwen geven. Die nederlaag tegen Tottenham is natuurlijk logisch!

Geplaatst

Een mooie selectie, twee prijzen binnen en hoewel je in de competitie begon met een klein slippertje ben je al met al lekker in vorm! 

Geplaatst

Het seizoen is nog maar pas begonnen en de eerste twee prijzen zijn al binnen! In de League Cup krijg je wel meteen zware tegenstanders zeg. 

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2033 - 2034

Na de uitglijder tegen Tottenham ging het allemaal goed. Ook twee leuke prijzen gewonnen die wij nog niet hadden. Deze maand spelen wij in de Champions League tegen Tottenham en Juventus. In de Premier League gaan we spelen tegen Leeds, Sunderland en Everton. Let vooral de komende maanden op onze tegenstanders. We gaan vaak dezelfde tegenstander treffen.

FC United - Tottenham Champions League

682746cfe7101-united_tottenham_cl.png

Juventus - FC United Champions League

682746dadd5d8-juventus_united.png

FC United - Everton Premier League

682746eeca826-united_everton.png

September

682746ff67c8b-september.png

Stand Premier League

682747119f359-stand_pl.png

Stand Champions League

6827471e69191-stand_cl.png

Manager van de maand

6827472ec47c6-manager_van_de_maand.png

Overzicht manager

682747496ab28-overzicht.png

Financien

682747596915d-financien.png

@MNie Ik ben blij met deze twee prijzen. Ze ontbraken nog in de prijzenkast. De nederlaag tegen Tottenham was voor ons erg zuur.

@007mark Zijn niet de belangrijkste prijzen, maar ze staan leuk in de prijzenkast.

@ElMarcos Dit is op de nederlaag na een goede periode geweest van ons.

@Marius Twee prijzen dichterbij mijn doel. League Cup is ook geen doel meer voor mij.

@Djurovski Je kan maar beter meteen beginnen met prijzen winnen. Die nederlaag was wel zuur voor ons.

@FSc1997 @Titan @Wesley @Elbisto @'Jochem @Marvin @Boyzone @keano77 @Jónstærke @John Terry 2.0 @wanus @chrisje1993 @Mordurette @Thymen @KayDeManaager @Satioz @Elano

Geplaatst

Perfecte maand, en meteen al een kleine revanche beet op Spurs! 

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2033 - 2034

Vorige maand was een top maand voor ons. Dit was ook nagenieten. De maand oktober gaat niet onze beste maand worden tot nu toe. In de Premier League gaan we spelen tegen Arsenal, Manchester City en Chelsea. In de Champions League gaan we spelen tegen Celtic. En in de League Cup is Chelsea onze tegenstander. Oftewel dit is niet een maand waarin we mogen verslappen.

Arsenal - FC United Premier League

682835ea9b464-arsenal_united.png

FC United - Manchester City Premier League

682835f8c882b-united_city.png

Chelsea - FC United Premier League

6828360badd23-chelsea_united.png

FC United - Celtic Champions League

6828364113f5d-united_celtic.png

Oktober

6828365974df9-oktober.png

Stand Premier League

6828366e0f79d-stand_pl.png

Stand Champions League

682836ab7081d-stand_cl.png

Overzicht manager

68283684ed348-overzicht.png

Financien

68283694d3beb-financien.png

@MNie Dat zou wel gaaf zijn, maar ik reken nergens op.

@Djurovski Dat wij vaker tegen Tottenham gaan spelen is wel een zekerheid. Ik ben blij dat wij ze verslagen hebben.

@Marius Dat was wel even nodig om ze terug te gaan pakken.

@007mark Ik heb niets te klagen.

@Titan Ik ben tevreden over hoe we gestart zijn.

@ElMarcos @FSc1997 @Titan @Wesley @Elbisto @'Jochem @Marvin @Boyzone @keano77 @Jónstærke @John Terry 2.0 @wanus @chrisje1993 @Mordurette @Thymen @KayDeManaager @Satioz @Elano

Geplaatst

Zware kalender en dan is het onvermijdelijk dat je hier en daar iets laat liggen. De belangrijkste confrontatie met Chelsea heb je wellicht wel gewonnen aangezien de League Cup geen prioriteit was.

Geplaatst

Pittige reeks, en ja dan laat je punten liggen hier en daar. Nog geen man overboord, alles staat nog redelijk dicht op elkaar.

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2033 - 2034

Ik ben blij dat we uit de League Cup zijn. Waarom? Dit scheelt ons minimaal vier wedstrijden. Dat is allemaal rust die ik mijn jongens gun. Met de Champions League wedstrijden erbij is het al pittig genoeg. Pedro Felipe ben ik voor zo'n vijf weken kwijt wegens een blessure. Hier baal ik van, want hij is de stand-in van Maggi. Nu moet Iredale deze positie in nemen. 

Deze maand spelen wij tegen Young Boys Bern en FC Porto in de Champions League. In de Premier League gaan we spelen tegen Crystal Palace, West Ham United, Aston Villa en AFC Bournemouth.  

Blessure Felipe

68289b4608c97-blessure_felipe.png

FC United - Young Boys Bern Champions League

68289baca3915-united_ybb.png

FC Porto - FC United Champions League

68289b607c138-porto_united.png

AFC Bournemouth - FC United Premier League

68289bc6ae717-bournemouth_united.png

November

68289bdaca074-november.png

Stand Premier League

68289bed178eb-stand_pl.png

Stand Champions League

68289bf987f94-stand_cl.png

Loting FA Cup

68289c0a0dbbb-loting_fa_cup.png

Overzicht manager

68289c2bd4ccf-overzicht.png

Financien

68289c3ab5eda-financien.png

@007mark We kunnen op dit moment niet alle topwedstrijden aan en dat vind ik niet erg.

@Marius Het was inderdaad pittig. League Cup is niet de beker die ik nu graag win. Misschien later wel weer.

@Titan Met zo''n maand is het logisch dat wij punten verliezen. Onze kracht ligt ook in de tweede helft van het seizoen.

@FSc1997 Ik maak me ook geen zorgen om de maand. Ik weet wat mijn spelers kunnen.

@MNie @Djurovski @ElMarcos @Wesley @Elbisto @'Jochem @Marvin @Boyzone @keano77 @Jónstærke @John Terry 2.0 @wanus @chrisje1993 @Mordurette @Thymen @KayDeManaager @Satioz @Elano

Geplaatst

Perfecte maand met als beloning de koppositie in beide klassementen. Lekker hoor! Die FA Cup loting is ook wel balen. Hoeveel pech kan je hebben om meteen zo'n tegenstander te loten.

Geplaatst

Hoppa, wat een sportieve revanche. En terecht dat je je niet druk maakt om de League Cup, er zijn grotere prijzen om voor te strijden.

Geplaatst

Waar de vorige maand nog wat minder was , niet vreemd gezien de tegenstanders , wat was dit weer een heerlijke maand zeg. En de koppositie veroverd lekker bezig

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2033 - 2034

We hebben ons goed hersteld en we doen weer lekker bovenin mee in de Premier League. Doelstelling in de Champions League is top acht en dat moet wel gaan lukken. Ik mocht wederom bij het bestuur komen. Ze willen mijn contract openbreken. En ik ga hier mee akkoord. Mijn contract wordt verlengd van 2035 naar 2038. Ik kan nog verder bouwen aan een mooie selectie. Helaas kreeg ik ook een domper te verwerken. Iredale de vervanger van Felipe raakt geblesseerd en nu moet Bas Jansen de plek achter Maggi innemen.

Wordt er dan niet gevoetbald? Tuurlijk wel, want het is de maand december en dat betekent dat er rond kerst en nieuwjaar veel wedstrijden zijn. In de Champions League gaan we spelen tegen Real Madrid. En in de Premier League gaan we spelen tegen Liverpool, Nottingham Forest, Leeds United, Manchester United, Southampton en Newcastle United.

Nieuw contract

68298dce5c674-nieuw_contract_opgebroken_

Blessure Iredale

68298e18289c8-blessure_iredale.png

FC United - Liverpool Premier League

68298e2ee3137-unitedliverpool1.png

68298e48656d7-unitedliverpool2.png

FC United - Manchester United Premier League

68298e65e91a1-united_mufc.png

FC United - Real Madrid Champions League

68298e7a70ebc-united_real.png

December

68298e93c3206-december.png

Stand Premier League

68298ebb915cc-stand_pl.png

Stand Champions League

68298ee2aacdb-stand_cl.png

Manager van de maand

68298ef484eaf-manager_van_de_maand.png

Overzicht manager

68298f0c310a6-overzicht.png

Financien

68298f374b56f-financien.png

@MNie Het ziet er goed uit voor ons. We komen steeds beter in onze vorm.

@Marius We zijn op dit moment heel erg in vorm en ik baal uiteraard van de loting in de FA Cup. 

@FSc1997 Dit gaat voor ons heel goed. De League Cup wordt wel weer eens door ons gewonnen vermoed ik.

@Djurovski Het was genieten van de maand november. Maar deze maand was nog lekkerder.

@007mark @ElMarcos @Wesley @Elbisto @'Jochem @Marvin @Boyzone @keano77 @Jónstærke @John Terry 2.0 @wanus @chrisje1993 @Mordurette @Thymen @KayDeManaager @Satioz @Elano