Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Prachtig hersteld in minder dan twee maanden tijd. Wat je zegt, de League Cup niet meer spelen scheelt enorm in de belasting van de spelers. Dat betaalt zich later in het seizoen uit.

• Antwoorden 1,1k
  • Weergaven 15,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• delichris
    delichris

Seizoen 2023 - 2024   Voordat we aan de wedstrijden beginnen zal ik eerst flink moeten kijken waar ik de selectie kan versterken. En ik vond dat wij een linksback, aanvaller en een aanvallen

• delichris
    delichris

Seizoen 2023 - 2024   De laatste maand van het seizoen staat op het punt van beginnen. We spelen de finale van de Northern Premier Cup, maar deze behandel ik apart. In de competitie gaan we

• delichris
    delichris

Seizoen 2025 - 2026   We gaan nu eindelijk beginnen aan de wedstrijden. Ik heb een zware voorbereiding in elkaar gezet. We beginnen met wat makkelijke tegenstanders en gaan daarna het uitbou

Geplaatst

Ze kunnen je beter meteen een contract voor het leven geven. December was een erg goede maand en daardoor heb je halfweg al een mooi gaatje weten te slaan in de PL. De nederlaag tegen Real valt te relativeren.

Geplaatst
  • Auteur

6829d20a729d1-fcumbannerFM22.png

Seizoen 2033 - 2034

Als de maand januari aangebroken is dan weet je dat er weer transfers worden gedaan. Ook weet je dat er een nieuw jaar is begonnen en dat het FA Cup toernooi voor ons gaat beginnen. Daar later meer over. Ik begin eerst maar eens met de transfers. De eerste die ik verkoop is Mickey Morgan. Hij gaat naar Brentford voor 9 miljoen. Helaas zijn potentie nooit waar kunnen maken. En ik verkoop nog Alex McIllwaine aan Birmingham City voor 105k. Verder nog twee spelers verhuurd.

Ik haal ook maar één speler die ik ook meteen weer terugverhuur. Ik heb het over een Griekse middenvelder genaamd Diamantis Mavropanos. Hij komt over van Panathinaikos en wij betalen hun 12 miljoen. Meer transfers heb ik niet gedaan. Ik wilde Diamantis ook niet direct erbij hebben en daarom besloot ik hem terug te verhuren. 

We gaan uiteraard ook voetballen in de Premier League gaan we spelen tegen Brighton & Hove Albion, Leicester City, Tottenham en Sunderland. In de FA Cup gaan we de clash spelen tegen Liverpool. De eerste wedstrijd eindigt in 1-1 en dat betekent replay. In de Champions League gaan we spelen tegen Sporting Lissabon en Sparta Praag.

Transfers uit

6829d4dc5695e-transfersuit.png

Transfer in

6829d4e6c1b96-transfersin.png

Spoiler

6829d4ff127f8-mavropanos.png

FC United - Liverpool FA Cup

6829d51802ff0-united_liverpool_replay.pn

FC United - Brighton & Hove Albion FA Cup

6829d52a788ca-united_brighton_fa_cup.png

FC United - Tottenham Premier League

6829d540d0e5f-united_tottenham.png

Sporting - FC United Champions League

6829d550e1978-sporting_united.png

Sparta Praag - FC United Champions League

6829d56299163-sparta_praag_united.png

Januari

6829d577c14d8-januari.png

Stand Premier League

6829d58cb5a38-stand_pl.png

Stand Champions League

6829d59b77419-stand_cl.png

Loting Champions League

6829d5ab26e95-loting_cl.png

Loting FA Cup

6829d5bd5a72d-loting_fa_cup.png

Overzicht manager

6829d5ce54607-overzicht.png

Financien

6829d5dca1550-financien.png

Antwoorden op posts van users

@Titan We hebben ons heel goed hersteld en vanaf nu gaat de tweede seizoenshelft beginnen.

@Marius Helaas doet FM daar niet aan. Maar ik ga toch niet weg. Dat we verliezen van Real is voor nu nog geen schande.

@Djurovski Ik ben ook meer dan tevreden over de maand december.

@MNie @FSc1997 @007mark @ElMarcos @Wesley @Elbisto @'Jochem @Marvin @Boyzone @keano77 @Jónstærke @John Terry 2.0 @wanus @chrisje1993 @Mordurette @Thymen @KayDeManaager @Satioz @Elano

Geplaatst

Liverpool bezorgde je wat kopzorgen. Ook al omdat je de competitiewedstrijd erop puntenverlies leed. Maar je ging wel door en verder was het een meer dan prima maand. De lotingen voor CL en beker konden beter, maar zeker ook slechter.

bewerkt door Marius

Geplaatst

Je blijft razend knap draaien in een druk programma. 

Heerlijke pingelaar binnen gehaald, alleen nog nooit gescoord voor Griekenland? Apart.

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2033 - 2034

In de FA Cup zit het qua loting niet mee. We krijgen alleen maar Premier League ploegen, maar als je de FA Cup wilt winnen zal je toch je iedereen moeten verslaan die je tegenkomt. In de Premier League en de Champions League zijn we in vorm en dat is gewoon lekker. Deze maand spelen wij tegen Everton in de FA Cup en spelen wij de eerste wedstrijd tegen Atletico Madrid in de Champions League. In de Premier League gaan we spelen tegen Everton, Fulham, Arsenal en Chelsea.

FC United - Arsenal Premier League

682affd60ce61-united_arsenal.png

FC United - Everton FA Cup

682affdfc47f7-united_everton_fa_cup1.png

682affef259da-united_everton_fa_cup2.png

Atletico Madrid - FC United Champions League

682afffdcd817-atletico_united.png

Februari

682b00119204d-februari.png

Stand Premier League

682b002772393-stand.png

Manager van de maand

682b003399d5e-manager_van_de_maand.png

Loting FA Cup

682b00420088c-loting_fa_cup.png

Overzicht manager

682b005370778-overzicht.png

Financien

682b006ec135e-financien.png

@Titan Geen idee of het een recordtransfer is, maar het is wel een hele fijne speler.

@Djurovski Ik heb niets te klagen.

@MNie En dan verhuur ik hem ook nog eens tot einde seizoen omdat ik nu geen plek voor hem heb.

@Marius Ik baalde van de replay, want het is toch weer een wedstrijd erbij. De lotingen hadden misschien beter gekund, maar ik mag niet klagen.

@FSc1997 Komt misschien dat hij centraal op het middenveld staat. 

@ElMarcos We lijken nu echt een topclub te zijn geworden.

@007mark @Wesley @Elbisto @'Jochem @Marvin @Boyzone @keano77 @Jónstærke @John Terry 2.0 @wanus @chrisje1993 @Mordurette @Thymen @KayDeManaager @Satioz @Elano

Geplaatst

Meer dan prima resultaten in eigen land waardoor je op koers blijft liggen voor de twee hoofdprijzen. De nederlaag in Madrid is klein genoeg om nog goed te maken in eigen huis. Dus ook met dat resultaat hoeft niets mis te zijn.

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2033 - 2034

Nog drie maanden en dan zit het seizoen er al weer op. Maar voor dat het zover is gaan we nog drie mooie maanden tegemoet. We krijgen een nieuwe jeugdlichting. Ik ben niet ontevreden, maar ik vind wel dat het beter kan. Ook krijgen wij een update qua trainingscomplex en jeugdopleiding. Dat is ook nodig om beter te worden. 

Deze maand spelen wij de return tegen Atletico Madrid in de Champions League. In de FA Cup gaan we spelen tegen Tottenham. In de Premier League gaan we spelen tegen Crystal Palace, Manchester City en West Ham United.

Jeugdlichting

682b3ebf628dd-jeugd.png

Trainingscomplex

682b3ec96f73f-trainingscomplex.png

Jeugdopleiding

682b3edbd4152-jeugdopleiding.png

FC United - Atletico Madrid Champions League

682b3f0b72fa9-united_atelico.png

Manchester City - FC United Premier League

682b3f199e7fb-city_united.png

Maart

682b3f2ddc938-maart.png

Stand Premier League

682b3f46f3732-stand.png

Loting Champions League

682b3f5a79b6b-loting_cl.png

Loting FA Cup

682b3f6c7dbbb-loting_fa_cup.png

Overzicht manager

682b3f7de9fb4-overzicht.png

Financien

682b3f901bc33-financien.png

@Marius We zijn in de race voor mooie prijzen, maar ze worden pas verdeeld in mei. We kunnen het zeker nog goedmaken thuis tegen Atletico.

@Titan We spelen weer ouderwets goed en in de return kunnen wij zeker het omdraaien.

@Djurovski We moeten zeker aan de bak in de return. 

@MNie @FSc1997 @ElMarcos @007mark @Wesley @Elbisto @'Jochem @Marvin @Boyzone @keano77 @Jónstærke @John Terry 2.0 @wanus @chrisje1993 @Mordurette @Thymen @KayDeManaager @Satioz @Elano

Geplaatst

Veel later kon het beslissende doelpunt niet gescoord worden tegen Atlético zeg! Verder prima op koers voor alle prijzen nog steeds. Spurs blijf je maar tegen komen in de verschillende tornooien.

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2033 - 2034

@MNie gaf het al aan. Ik zal nog een paar dagen meerdere updates per dag kunnen plaatsen. Ik heb namelijk per 22 mei een nieuwe baan als personeelsplanner bij een zorginstelling. Ik ga vergeleken met mijn vorige baan meer verdienen en minder werken. 

En dan de 140ste update. We gaan in de Champions League spelen tegen Tottenham. Ik ben ze nu overal tegen gekomen en door mij gaan ze geen prijzen pakken. Of weten ze ons wel te verslaan in de Champions League? In de FA Cup gaan we weer naar Wembley en spelen daar tegen Middlesbrough. In de Premier League gaan we spelen tegen Aston Villa, Bournemouth, Notttingham Forest en Manchester United.

Tottenham - FC United Champions League

682c143659466-tottenham_united_cl.png

FC United - Tottenham Champions League

682c1452b792e-united_tottenham_cl.png

Loting Champions League

682c146778f8d-loting_cl.png

FC United - Internationale Champions League

682c1478ba09d-united_inter1.png

682c148b51fe8-united_inter2.png

FC United - Middlesbrough FA Cup

682c149d36963-united_middlesbrough_fa_cu

682c14ba62873-united_middlesbrough_fa_cu

April

682c14cbb0fa5-april.png

Stand Premier League

682c14e2e21d7-stand.png

Affiche finale FA Cup

682c14f3bed46-affiche_fa_cup.png

Overzicht manager

682c150517cb4-overzicht.png

Financien

682c151857fb7-financien.png

@Djurovski Eén keer de treble doen is al mooi, maar als wij dit voor een tweede keer kunnen doen zou helemaal mooi zijn.

@Titan En dan te bedenken dat Güler een reserve speler is geworden, maar iedereen is in mijn team belangrijk.

@MNie Nog twee dagen flink doorknallen en dan weer werken, maar ik blijf wel updaten. 

@007mark Ik krijg wel tegenstand. Alleen wij zijn wel erg sterk op dit moment.

@Marius Ik ga een patent krijgen op late goals dat ga je nog wel merken dit seizoen dacht ik en anders zeker volgend seizoen.

@FSc1997 @ElMarcos @Wesley @Elbisto @'Jochem @Marvin @Boyzone @keano77 @Jónstærke @John Terry 2.0 @wanus @chrisje1993 @Mordurette @Thymen @KayDeManaager @Satioz @Elano

Geplaatst

Blijft lekker gaan. De concurrentie loopt slechts twee puntjes in en met nog vier duels te gaan lijkt de titel wel voor jou ;)

Gefeliciteerd met je nieuwe baan!