Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hi allemaal,

Acht seizoenen geleden kreeg ik met Ajax een nieuw stadion. 80k zitjes. Vanaf het eerste moment uitverkocht. Nu kan ik wel een nieuw stadion aanvragen, maar van uitbreiden is geen sprake. Dat is toch vreemd? Of komt die optie pas na een paar jaar beschikbaar? Iemand enig idee?

Geplaatst
  • Auteur

Stadium is natuurlijk stadion. Maar ik was in het Engels de oplossing aan het googelen. Zonder gewenst resultaat.

Geplaatst
Op 17-5-2025 om 22:04 zei bas huijsmans:

Dan kan je stadion dus niet verder uitgebreid worden en is de enige manier om je stadion te vergroten een nieuwe bouwen.

Ik heb dat er ook niet bijstaan, maar kan stadion wel uitbreiden.

Geplaatst

Niet in elke skin kun je dat zien dus als het er niet bij staat moet je toch even in de editor koekeloeren denk ik

Ik heb zelf bijvoorbeeld de Zealand skin en ik kan het ook niet zien, wel in de editor

Een stadion kan inderdaad maximaal uitgebreid zijn en als je al eerder een nieuwe stadion hebt gebouwd duurt het 20 jaar voor je weer een nieuwe kunt bouwen

Geplaatst

Ik speelde in met een team uit San Marino met een team wat meerdere keren de CL had gewonnen (ik was al een paar decennia verder) in een stadion waarin 350 man paste. Een uitbreiding van het stadion of een nieuw stadium werd hem echter steeds toch niet... Vanaf het begin was simpelweg helemaal niets mogelijk.. 

Geplaatst
6 minuten geleden zei MisterX:

Ik speelde in met een team uit San Marino met een team wat meerdere keren de CL had gewonnen (ik was al een paar decennia verder) in een stadion waarin 350 man paste. Een uitbreiding van het stadion of een nieuw stadium werd hem echter steeds toch niet... Vanaf het begin was simpelweg helemaal niets mogelijk.. 

Misschien hardcoded ofzoiets. 

Geplaatst
42 minuten geleden zei MisterX:

Kan een fout in de database zijn.

Geplaatst
  • Auteur

Maar ik heb dit stadion ook nog nooit uitgebreid? Dus hij zou dan meteen op zijn max gebouwd zijn?

Geplaatst
17 uur geleden zei Mascini:

Maar ik heb dit stadion ook nog nooit uitgebreid? Dus hij zou dan meteen op zijn max gebouwd zijn?

Een stadion kan met tussenstappen of meteen maximaal worden uitgebreid. Dat is afhankelijk voornamelijk van hoeveel extra bezoekers de game voor je inschat (grof gezegd).

Geplaatst
  • Auteur

Duidelijk. Dank allemaal! Het is dus wachten tot ik een nieuw stadion kan bouwen. Gelukkig heb ik nog even tot FM26.