Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik gebruik de FMInside database en heb gemerkt dat er ontzettend veel teams een negatieve balans hebben.

In de premier league, meer dan de helft, in Nederland waar veel teams mijn spelers niet kunnen betalen, maar ook in andere landen.

Spelers verkopen gaat bijna niet. Als mijn speler 80 miljoen waard is, komen teams met een bod van 25 miljoen. Speelplezier wordt hierdoor minder.

Iemand enig idee of dit met de database te maken heeft? Of met het spel?

Geplaatst
Op 20-6-2025 om 09:12 zei znight:

Ik gebruik de FMInside database en heb gemerkt dat er ontzettend veel teams een negatieve balans hebben.

In de premier league, meer dan de helft, in Nederland waar veel teams mijn spelers niet kunnen betalen, maar ook in andere landen.

Spelers verkopen gaat bijna niet. Als mijn speler 80 miljoen waard is, komen teams met een bod van 25 miljoen. Speelplezier wordt hierdoor minder.

Iemand enig idee of dit met de database te maken heeft? Of met het spel?

Maar dat is toch de update van 25/26? Als er net een berg transfers is geweest? Dan verwacht je ook niet heel veel geld bij clubs.

Daarbij is een negatieve balans in de premier league na 1 seizoen ook weer positief.

Geplaatst
  • Auteur
20 uur geleden zei Rrrood:

Maar dat is toch de update van 25/26? Als er net een berg transfers is geweest? Dan verwacht je ook niet heel veel geld bij clubs.

Daarbij is een negatieve balans in de premier league na 1 seizoen ook weer positief.

Nee ik gebruik de update van daarvoor, de mei update. Ik zit nu in 2035 (Journey challenge) en merk dat er veel clubs een negatief saldo hebben. Ik weet alleen niet of dat "normaal" is. Bijv. AC Milan -388m, Liverpool -339m, Arsenal -310m, Everton -237m, Inter -170m, Juve -167m. Zo is er van de 97 clubs (reputatie hoger dan 7000) 58 met een negatief saldo. Hierdoor ook maar 22 clubs met een transferbudget van meer dan 30 miljoen. Dit lijkt totaal niet op de werkelijkheid naar mijn inziens. Dit zorgt er ook voor dat spelers die veel waar zijn, vrijwel niet verkocht worden.

Vandaar dat ik dus niet weet of dit klopt of er ergens iets mis is met de database.