Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 53
  • Weergaven 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wolf_pd
    Wolf_pd

Een FC Eindhoven save as usual. de roodwitte overheersing doorbreken. Een save met een van de landen die niet in FM zit, dus wachten tot een Georgië file uitkomt waarna het Europees succes met Dinamo

• Nom de Guerre
    Nom de Guerre

Dat snap ik, je bent nu al een aardig eind op weg, dan wil je ook all the way gaan. Dat is een leuk achtergrondverhaal! Toch geinig en Hasselt is niet zo gek ver van hier... Misschien moet ik 'es ee

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Game starten met @Thierryvane

Geplaatst

Aangezien het een compleet nieuwe game is ga ik mij proberen verdiepen in tactieken. Een beta save met een subtopper denk ik. Voor mijn main save ga ik naar de heimat, en kiezen we een Waalse club.

Geplaatst

Een privé estafette en waarschijnlijk de game leren kennen met een save in eigen land.

bewerkt door Ciro

Geplaatst

Een FC Eindhoven save as usual. de roodwitte overheersing doorbreken.
Een save met een van de landen die niet in FM zit, dus wachten tot een Georgië file uitkomt waarna het Europees succes met Dinamo Tbilisi moet komen.

Edit: En mijn usual 3000 uur in de editor om allerlei files te maken waarmee ik paniek, chaos en disorder veroorzaak in FM26. De regel in FM24 waarmee na de registratieperiode in de Engelse Premier League alles niet-geregistreerde spelers werden gereleased was goed gelukt bijvoorbeeld.

bewerkt door Wolf_pd

Geplaatst
22 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Heb je nog een speciale connectie met Haifa?

Ik volg wel alles wat zij doen, me vader is er ook geboren (Haifa dan) en ik vind de clubkleuren ook erg nice. Heb een paar voetbalshirts van hun op zolder liggen en zodra de situatie wat vriendelijker is wil ik zeker naar een wedstrijd.

Geplaatst
  • Auteur
21 minuten geleden zei La Pulga:

Ik volg wel alles wat zij doen, me vader is er ook geboren (Haifa dan) en ik vind de clubkleuren ook erg nice. Heb een paar voetbalshirts van hun op zolder liggen en zodra de situatie wat vriendelijker is wil ik zeker naar een wedstrijd.

Vet! Israël staat als vakantiebestemming op mijn bucketlist, maar mevrouw De Guerre ziet dat niet zo zitten met alle spanningen in die regio.

Geplaatst
35 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Vet! Israël staat als vakantiebestemming op mijn bucketlist, maar mevrouw De Guerre ziet dat niet zo zitten met alle spanningen in die regio.

Ah ja dat snap ik ook wel, door de situatie daar zijn familieleden en vrienden van mij ook even niet meer in Israël.

Maar goed, kans is groot dat het Maccabi Haifa gaat worden voor mij. Even kijken hoe ze het vinden daar op de CL te winnen

Geplaatst
28 minuten geleden zei Thomassje123:

Ik twijfel nog tussen een building a nation met FC Twente in het vrouwenvoetbal of een journeyman

Zo'n legendarische FC Twente save staat mij nog bij. Weet alleen niet meer welke editie dat was.

Geplaatst
Zojuist zei sennid:

Zo'n legendarische FC Twente save staat mij nog bij. Weet alleen niet meer welke editie dat was.

FM 09 geloof ik

Geplaatst
  • Auteur
38 minuten geleden zei Thomassje123:

Ik twijfel nog tussen een building a nation met FC Twente in het vrouwenvoetbal of een journeyman

Cool, in het vrouwenvoetbal is Twente zo'n beetje de grootste club van het land, toch? Ik heb zelf nul komma nul feeling met vrouwenvoetbal. Ik kan nu wel roepen dat ik daar nooit iets mee ga doen, maar goed, ik heb ook nul komma nul feeling met Hong Kong en daar ga ik ook vaker heen. Ik zie wel of ik vrouwenvoetbal een kans geef in FM26. Het staat vooralsnog niet zo hoog op de lijst.

Geplaatst

Ik denk eerst met FC Twente om spel te leren kennen en daarna nog even kijken. Ik heb nu nog een save met de lokale amateurclub waarbij ik met eigen jeugd omhoog wil klimmen. Alleen hopen dat iemand het in de editor speelbaar maakt (inclusief promotie/degradatie naar KKD). Of ik ga weer zelf een vage structuur bedenken.

Geplaatst
  • Auteur
Zojuist zei schermnaamalingebruik:

Ik denk eerst met FC Twente om spel te leren kennen en daarna nog even kijken. Ik heb nu nog een save met de lokale amateurclub waarbij ik met eigen jeugd omhoog wil klimmen. Alleen hopen dat iemand het in de editor speelbaar maakt (inclusief promotie/degradatie naar KKD). Of ik ga weer zelf een vage structuur bedenken.

Misschien krijg je de mogelijkheid om je save te poorten, zou je dan je oude save meenemen?

Geplaatst
12 minuten geleden zei sennid:

Volgens mij niet want het was met de nieuwe UI. Dacht FM 11 of 12?

FM 2011 inderdaad, screens niet meer zichtbaar. Dat is wel jammer

3 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Cool, in het vrouwenvoetbal is Twente zo'n beetje de grootste club van het land, toch? Ik heb zelf nul komma nul feeling met vrouwenvoetbal. Ik kan nu wel roepen dat ik daar nooit iets mee ga doen, maar goed, ik heb ook nul komma nul feeling met Hong Kong en daar ga ik ook vaker heen. Ik zie wel of ik vrouwenvoetbal een kans geef in FM26. Het staat vooralsnog niet zo hoog op de lijst.

Zit weinig tussen Twente, Ajax en PSV. Zo'n Twente save is wel heel dichtbij dus ik heb daar dan juist wel weer feeling mee

Geplaatst
Zojuist zei Nom de Guerre:

Misschien krijg je de mogelijkheid om je save te poorten, zou je dan je oude save meenemen?

Dat zal ik dan zeker doen. Ben nog maar in 4e seizoen dus nog genoeg te spelen. Maar ik ben niet heel goed in football manager zoals de meesten hier en besteed ook niet zoveel tijd aan alle trainingen en dergelijke dus ik verwacht niet de top te gaan halenDG. Maar ik zal dan zeker verder willen spelen.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Thomassje123:

Zit weinig tussen Twente, Ajax en PSV. Zo'n Twente save is wel heel dichtbij dus ik heb daar dan juist wel weer feeling mee

Die ja. Heb heel mijn berichten bestand doorgespit. Man man man wat een broekkie was ik toen met 19 jaar met welkom heten in 2012 c Nu 32 DG

bewerkt door sennid

Geplaatst
  • Auteur
2 minuten geleden zei Thomassje123:

Ik heb oprecht geen idee. Ik weet dat Fortuna een paar jaar heeft meegedaan en een subtopper was, maar dan houdt het een beetje op met mijn kennis van het vrouwenvoetbal in Nederland.

2 minuten geleden zei schermnaamalingebruik:

Dat zal ik dan zeker doen. Ben nog maar in 4e seizoen dus nog genoeg te spelen. Maar ik ben niet heel goed in football manager zoals de meesten hier en besteed ook niet zoveel tijd aan alle trainingen en dergelijke dus ik verwacht niet de top te gaan halenDG. Maar ik zal dan zeker verder willen spelen.

Al doende leert men, toch? Gewoon vragen als je wat wil weten en qua prestaties lekker je eigen ding doen, zonder je te spiegelen aan anderen.

Geplaatst

Als het speelbaar is Sporting Hasselt. Maar een nieuwe challenge van manager dames bij een club, manager van de heren bij dezelfde club worden.