Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 53
  • Weergaven 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wolf_pd
    Wolf_pd

Een FC Eindhoven save as usual. de roodwitte overheersing doorbreken. Een save met een van de landen die niet in FM zit, dus wachten tot een Georgië file uitkomt waarna het Europees succes met Dinamo

• Nom de Guerre
    Nom de Guerre

Dat snap ik, je bent nu al een aardig eind op weg, dan wil je ook all the way gaan. Dat is een leuk achtergrondverhaal! Toch geinig en Hasselt is niet zo gek ver van hier... Misschien moet ik 'es ee

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Game starten met @Thierryvane

Geplaatst

Ik ga denk ik met FC Dordrecht beginnen of met een grote club. Eerst kijken hoe de game in elkaar steekt.

bewerkt door sennid

Geplaatst
  • Auteur
58 minuten geleden zei Martijn1978:

Als het speelbaar is Sporting Hasselt. Maar een nieuwe challenge van manager dames bij een club, manager van de heren bij dezelfde club worden.

Dat is een leuke invalshoek. Is Hasselt je lokale ploeg, of is er een andere reden waarom je ze kiest?

46 minuten geleden zei Djurovski:

Beetje klooien met Groningen denk en hopelijk kan ik de savegame mee nemen naar 26

Ik zou het wel mooi vinden als je de wereldreis kunt completeren, dat zou echt een epische reis zijn.

Zojuist zei sennid:

Ik ga denk ik met FC Dordrecht beginnen of met een grote club. Eerst kijken hoe de game in elkaar steekt.

Van Dordt naar een grote club is wel nogal een stap hehe. Welke grote club had je in gedachten?

Geplaatst

Ik denk dat ik eerst start met Ajax om het spel beter te leren kennen. Daarna weer een wereldreis maken denk ik. In combinatie met het vrouwenvoetbal zijn er natuurlijk veel meer internationale prijzen te winnen.

Geplaatst

Ik zat er aan te denken om met Schalke 04 te starten in FM26, maar dat kriebelde inmiddels al zo lang dat ik daar nu met FM24 alvast maar mee begonnen ben mrgy Duitsland bevalt me wel, dus ik sluit een andere ploeg daar niet uit. En ongetwijfeld dat we weer een keer (of vrij snel) in IJsland gaan belanden!

Geplaatst
3 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Van Dordt naar een grote club is wel nogal een stap hehe. Welke grote club had je in gedachten?

Nog geen flauw idee c Kijken of er ergens leuke spelers zijn. Ik ben iemand die gewoon bij clubs gaat rondsnuffelen in het kiesmenu.

Misschien een Liverpool ofzo.

Geplaatst
  • Auteur
11 minuten geleden zei AntiChrist7:

De kat uit de boom kijken, want als je drie maand voor release nog niets wilt/kan delen van een game die jaren in ontwikkeling is, dan scheelt er iets

Die radiostilte is geen goede look, dat ben ik met je eens. Ik weet niet of iets laten zien wat niet af is de zaak echt zou helpen, dan krijg je commentaar dat je een heel jaar extra hieraan hebt kunnen werken. Can't win here, voor mijn gevoel althans.

9 minuten geleden zei FMNOOB:

Ik denk dat ik eerst start met Ajax om het spel beter te leren kennen. Daarna weer een wereldreis maken denk ik. In combinatie met het vrouwenvoetbal zijn er natuurlijk veel meer internationale prijzen te winnen.

Normaal gesproken zou ik zeggen dat Ajax inderdaad de perfecte club is om het spel mee te leren kennen, maar je mag nog steeds de nasmeulende puinhopen van Mislinsven blussen, dus of dat een succes gaat worden cab

8 minuten geleden zei Fantasy:

Ik zat er aan te denken om met Schalke 04 te starten in FM26, maar dat kriebelde inmiddels al zo lang dat ik daar nu met FM24 alvast maar mee begonnen ben mrgy Duitsland bevalt me wel, dus ik sluit een andere ploeg daar niet uit. En ongetwijfeld dat we weer een keer (of vrij snel) in IJsland gaan belanden!

De Tweede Bundesliga is sowieso topzwaar qua ploegen met een roemrucht verleden. Naast Schalke heb je dus ook Hertha, Nürnberg, Hannover, Bielefeld, Kaiserslautern, Dynamo Dresden, Magdeburg...

3 minuten geleden zei sennid:

Nog geen flauw idee c Kijken of er ergens leuke spelers zijn. Ik ben iemand die gewoon bij clubs gaat rondsnuffelen in het kiesmenu.

Misschien een Liverpool ofzo.

Slot is een lekker team voor je aan het bouwen DG

2 minuten geleden zei Mordurette:

Hoop dat Laporte weer bij Athletic Bilbao terecht komt deze transferperiode, dan wil ik wederom met hen starten. Anders misschien toch weer een keer Feyenoord.

Bilbao is sowieso tof vanwege de goeie jeugdopleiding.

Geplaatst
31 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Ik zou het wel mooi vinden als je de wereldreis kunt completeren, dat zou echt een epische reis zijn.

Zou hem graag afmaken idd

Geplaatst
46 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Dat is een leuke invalshoek. Is Hasselt je lokale ploeg, of is er een andere reden waarom je ze kiest?

Het verhaal achter de club maakt mijn keuze.

Sporting Hasselt is de Wrexham van België, een acteur Rik Verheye en podcastmaker Sam Kerkhofs hebben samen de club gekocht. Hier hebben ze net als Wrexham een docu-soap gemaakt "de Spor"

Volgens mij hebben ze ook ooit via FM een speler in het echt gekocht. Maar dat weet ik niet zeker. Dus ik kan mij vergissen.

https://www.voetbalkrant.com/nieuws/2023-12-05/sam-kerkhofs-haalde-hasseltse-topschutter-binnen-dankzij-wel-heel-aparte-scouting-niet-twijfelen-vastleggen

bewerkt door Martijn1978
Link met bron toegevoegd

Geplaatst
11 uur geleden zei Martijn1978:

Sporting Hasselt is de Wrexham van België, een acteur Rik Verheye en podcastmaker Sam Kerkhofs hebben samen de club gekocht. Hier hebben ze net als Wrexham een docu-soap gemaakt "de Spor"

Volgens mij hebben ze ook ooit via FM een speler in het echt gekocht. Maar dat weet ik niet zeker. Dus ik kan mij vergissen.

https://www.voetbalkrant.com/nieuws/2023-12-05/sam-kerkhofs-haalde-hasseltse-topschutter-binnen-dankzij-wel-heel-aparte-scouting-niet-twijfelen-vastleggen

Zijn zeker speelbaar nu ze op het 3e niveau spelen. Hasselt zal een populaire club zijn in deze FM vermoed ik.

Geplaatst

Ik ben nog zoekende. De beta ongetwijfeld met Anderlecht of Ajax. Daarna had ik in gedachten om weer iets in Scandinavië te beginnen met Odds BK, Rosenborg of in Zweden zoals indertijd die leuke Varnamo save uit de podcast. De balkan met Partizan of Hajduk Split is ook nog een kanshebber.

Geplaatst
  • Auteur
13 uur geleden zei Djurovski:

Zou hem graag afmaken idd

Dat snap ik, je bent nu al een aardig eind op weg, dan wil je ook all the way gaan.

13 uur geleden zei Martijn1978:

Dat is een leuk achtergrondverhaal! Toch geinig en Hasselt is niet zo gek ver van hier... Misschien moet ik 'es een keer gaan kijken 😅

1 uur geleden zei FlyD:

Zijn zeker speelbaar nu ze op het 3e niveau spelen. Hasselt zal een populaire club zijn in deze FM vermoed ik.

Club van de Week potentie?

1 uur geleden zei Lensherr:

Ik ben nog zoekende. De beta ongetwijfeld met Anderlecht of Ajax. Daarna had ik in gedachten om weer iets in Scandinavië te beginnen met Odds BK, Rosenborg of in Zweden zoals indertijd die leuke Varnamo save uit de podcast. De balkan met Partizan of Hajduk Split is ook nog een kanshebber.

Ik weet toevallig uit ervaring dat je, met wat hulp van bepaalde forumleden, aan een Varnamoshirtje kunt komen. Speaking of, heb je de Champions League inmiddels gepakt, @Fabian. ?

Geplaatst

36 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Dat is een leuk achtergrondverhaal! Toch geinig en Hasselt is niet zo gek ver van hier... Misschien moet ik 'es een keer gaan kijken 😅

Zeker de moeite. Zijn daar ook veel bezig met wedstrijdbeleving en alles eromheen. Vorig jaar regelmatig uitverkocht.

De Spor
No image preview

De Spor

Na een zinderend slot vorig seizoen speelt Sporting Hasselt vanaf nu in eerste nationale. Dat trapje hoger betekent ook nieuwe spelers, een nieuwe coach en een nog professionelere aanpak.

Hier kun je de serie volgen (mogelijk een Belgisch adres nodig of een VPN?).

36 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Club van de Week potentie?

Zijn het al geweest denk ik DG Maar anders; zeker!

Geplaatst
5 uur geleden zei FlyD:

Zeker de moeite. Zijn daar ook veel bezig met wedstrijdbeleving en alles eromheen. Vorig jaar regelmatig uitverkocht.

De Spor
No image preview

De Spor

Na een zinderend slot vorig seizoen speelt Sporting Hasselt vanaf nu in eerste nationale. Dat trapje hoger betekent ook nieuwe spelers, een nieuwe coach en een nog professionelere aanpak.

Hier kun je de serie volgen (mogelijk een Belgisch adres nodig of een VPN?).

Zijn het al geweest denk ik DG Maar anders; zeker!

Ik heb dat hele Sporting Hasselt verhaal al meermaals verteld in de podcast, zijn sowieso al eens besproken geweest in een club save, of als club van de week.

Geplaatst

Hopelijk heb ik het geduld om nog effe de kat uit de boom te kijken als het uit is. Ik wil eerst nog wat downloaden voor in lagere, niet-bespeelbare competities aan de slag te gaan in FM. Dan goed kijken waar ik de beste prijs voor FM26 kan vinden, en dan is mijn doel om veel sneller dan mijn vorige save iets te kunnen beteken in FM. Ik ben na ruim 100 jaar nog altijd geen topper, ben vrijwel overal ontslagen geweest door slechte resultaten, wel bij 2 clubs een legende, maarja.

Toch in minder dan !65! speeldagen de hoogste divisie te halen met een ploeg die echt wonderbaarlijk slecht is. 13de divisie van Engeland, of zelfs de 20ste, waarom niet?

Geplaatst
16 uur geleden zei xanderoo:

Toch in minder dan !65! speeldagen de hoogste divisie te halen met een ploeg die echt wonderbaarlijk slecht is. 13de divisie van Engeland, of zelfs de 20ste, waarom niet?

Bedoel je 65! aka factorial? :p dan heb je wel even

Moest ik hem halen zal het wss pas lente 2026 ofzo zijn. Anno 117 gaat het meeste tijd opnemen. Maar wat ik al in gedachten heb:

-Zulte waregem - pas terug naar belgische eerste klasse gepromoveerd. Leuk lang term project om club brugge van de troon te stoten in west vlaanderen.

-AC Milan - Lievelingsclub, maar ook zien of ik Modric assistkoning kan maken en op temrijn CL nr8 toe kan voegen. Met een echte italiaanse core.

-Boavista - Enige club buiten de grote 3 in portugal die een landstitel haalde na 2000. Degradeerde afgelopen seizoen, maar hebben zich ook niet ingeschreven voor 2de liga, dus ze zouden in de 4de divisie uitkomen.

Geplaatst
2 uur geleden zei AntiChrist7:

Bedoel je 65! aka factorial? :p dan heb je wel even

Moest ik hem halen zal het wss pas lente 2026 ofzo zijn. Anno 117 gaat het meeste tijd opnemen. Maar wat ik al in gedachten heb:

-Zulte waregem - pas terug naar belgische eerste klasse gepromoveerd. Leuk lang term project om club brugge van de troon te stoten in west vlaanderen.

-AC Milan - Lievelingsclub, maar ook zien of ik Modric assistkoning kan maken en op temrijn CL nr8 toe kan voegen. Met een echte italiaanse core.

-Boavista - Enige club buiten de grote 3 in portugal die een landstitel haalde na 2000. Degradeerde afgelopen seizoen, maar hebben zich ook niet ingeschreven voor 2de liga, dus ze zouden in de 4de divisie uitkomen.

65 echte dagen, je leest het goed. Maar heb er tussen ook soms geslapen of 's nachts laten draaien, omdat het soms wel eventjes kan duren voordat ik aan het nieuwe seizoen kan beginnen.

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei xanderoo:

65 echte dagen, je leest het goed. Maar heb er tussen ook soms geslapen of 's nachts laten draaien, omdat het soms wel eventjes kan duren voordat ik aan het nieuwe seizoen kan beginnen.

De faculteit van een getal (n!) is het product van de getallen 1 tot en met whatever. 65! is een gigantisch getal. 1 keer 2 meer 3 enzovoort tot je aan 65 komt.

Geplaatst

Hier starten we FM26 denk ik even met een korte Feyenoordsave om de nieuwe engine te leren kennen. Voor de langere termijn zijn er nog wel diverse clubs die me trekken. Na mijn Zweedse escapades met Örgryte IS trekt Noorwegen me inmiddels ook wel weer eens. Lillestrom op het tweede niveau is daarbij een interessante optie, maar een Fredrikstad met Europees voetbal trekt me ook wel aan.

Een andere optie is om eindelijk eens een game te spelen in Portugal. Hier heb ik wel interesse in een uitdaging te vinden zoals Belenenses, Beira-Mar, Académica Coimbra of, hij werd al genoemd, Boavista. Kortom, keuze te over!

Geplaatst
Op 4-8-2025 om 15:49 zei Thierryvane:

100%

Mijn jaarlijkse Vitesse-game goed naar de herrie. Tenzij ze een 18e kans krijgen.

D-Day!

Anders lekker met PEC Zwolle beginnen. #MacNultyArmy

Geplaatst
22 uur geleden zei Nom de Guerre:

De faculteit van een getal (n!) is het product van de getallen 1 tot en met whatever. 65! is een gigantisch getal. 1 keer 2 meer 3 enzovoort tot je aan 65 komt.

Het lot van een nerd; je grapjes worden niet opgemerkt :)

Geplaatst

Zoals altijd start ik een save met m'n favoriete club, KAA Gent. Dat blijft dan ook de save waar ik tot de nieuwe FM aan blijf spelen en naar terug grijp tussen andere saves door. Daarnaast ook benieuwd om het vrouwenvoetbal uit te testen, en een save met Arsenal lijkt me ook een zekerheid te worden.