Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik twijfel om met met FC Vaduz de Champions League proberen te winnen. Je kan je alleen voor de Conference League kwalificeren, dus dan zou je deze moeten winnen, jaar erna de Europa League en dan de CL. Nog nooit geprobeerd, maar lijkt mij een leuke manier om de engine mee te leren kennen.

bewerkt door Sander.

• Antwoorden 53
  • Weergaven 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wolf_pd
    Wolf_pd

Een FC Eindhoven save as usual. de roodwitte overheersing doorbreken. Een save met een van de landen die niet in FM zit, dus wachten tot een Georgië file uitkomt waarna het Europees succes met Dinamo

• Nom de Guerre
    Nom de Guerre

Dat snap ik, je bent nu al een aardig eind op weg, dan wil je ook all the way gaan. Dat is een leuk achtergrondverhaal! Toch geinig en Hasselt is niet zo gek ver van hier... Misschien moet ik 'es ee

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Game starten met @Thierryvane

Geplaatst
Op 6-8-2025 om 14:48 zei Urbeto:

Een andere optie is om eindelijk eens een game te spelen in Portugal. Hier heb ik wel interesse in een uitdaging te vinden zoals Belenenses, Beira-Mar, Académica Coimbra of, hij werd al genoemd, Boavista. Kortom, keuze te over!

Portugal is echt een dikke aanrader. Heb me er gewoon echt 70 jaar vermaakt. Zoveel leuke clubs met interessante verhalen die inderdaad afgezakt zijn. Ook blijft de uitdaging er wel omdat je niet heel veel prijzengeld binnenharkt en de opleidingen van de grote drie gewoon parels voort blijven brengen die voor veel geld weg gaan. Die clubs blijven altijd wel een uitdaging.

Ik denk, en hoop, dat ik mijn pentagon in FM24 nog wel af ga krijgen. Aleen een kwestie van de CL in Azië en Afrika te winnen en hoe groot ik de uitdaging daar maak is natuurlijk helemaal aan mijzelf. Het werkloos beginnen en gewoon kijken wat op mijn pad komt is me wel echt goed bevallen in FM24 dus ik zit er aan te denken om dit in FM26 weer te gaan doen.

Het idee dat nu in mijn hoofd spookt is om Scandinavië te gaan overheersen. Werkloos beginnen en proberen om alle prijzen die er zijn te winnen te winnen in Scandinavië en dan ook een CL of WK voor clubs met een club uit alle landen te pakken. Als extra bonus een extreme versie van een Building a Nation. Alle landen opbouwen zodat ze in de top 10 komen te staan. Hopelijk werkt de AI een stuk beter aan hun squad en groeien die ook sneller mee met de competitie.