Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Spalletti weg bij AS Roma!!

De 47 jarige Luciano Spaletti heeft ontslag genomen bij AS Roma. Na afgelopen seizoen waar het vierde werd en voor AS Roma heel teleurstellend is heeft hij verder niks gepresteerd. Het bestuur heeft een goed gesprek gehad met Spaletti en die zei:’’Ik kan geen motivatie meer opbrengen om het team weer het beste team van Italië te maken.’’Verder voegde hij er nog aan toe:’’Ik heb de afgelopen tijd ook veel zitten nadenken. Ik trek me voorlopig uit de voetballerij.’’

Topspeler en boegbeeld van AS Roma Totti zegt:’’Het is jammer dat hij weg is. We hebben onder hem niet de beste resultaten geboekt maar de band die hij met elke speler had was speciaal. Verder wil ik er niks over kwijt.’’

AS Roma haalt Setz als nieuwe manager!

AS Roma heeft vriend en vijand verrast. Het heeft een onervaren manager binnen gehaald. De club is hartstikke blij maar de supporters snappen de keuze voor Setz niet. Het bestuur heeft laten weten dat ze de volste vertrouwen hebben in Setz. Hij zei zelf:’’Het is een grote uitdaging om AS Roma dé club van Italie te maken. Ik heb er veel vertrouwen in en ik hoop de spelersgroep ook. Ik kan alvast verklappen dat ik een haalbare spelers bovenaan mijn lijstje heb staan.’’

Info over AS Roma

Stadion: Stadio Olimpico, Rome OLIM01.jpg

Plaatsen: 82.307

Erelijst:Italiaanse landskampioenschap: 1941/42, 1982/83, 2000/01

Coppa Italia: 1964 1969 1980 1981 1984 1986 1991

Italiaanse SuperCup: 2001

Jaarbeursstedenbeker (UEFA Cup): 1961

Later meer!!

Geplaatst
  • Auteur
Spalletti weg bij AS Roma!!

De 47 jarige Luciano Spaletti heeft ontslag genomen bij AS Roma. Na afgelopen seizoen waar het vierde werd en voor AS Roma heel teleurstellend is heeft hij verder niks gepresteerd. Het bestuur heeft een goed gesprek gehad met Spaletti en die zei:’’Ik kan geen motivatie meer opbrengen om het team weer het beste team van Italië te maken.’’Verder voegde hij er nog aan toe:’’Ik heb de afgelopen tijd ook veel zitten nadenken. Ik trek me voorlopig uit de voetballerij.’’

Topspeler en boegbeeld van AS Roma Totti zegt:’’Het is jammer dat hij weg is. We hebben onder hem niet de beste resultaten geboekt maar de band die hij met elke speler had was speciaal. Verder wil ik er niks over kwijt.’’

AS Roma haalt Setz als nieuwe manager!

AS Roma heeft vriend en vijand verrast. Het heeft een onervaren manager binnen gehaald. De club is hartstikke blij maar de supporters snappen de keuze voor Setz niet. Het bestuur heeft laten weten dat ze de volste vertrouwen hebben in Setz. Hij zei zelf:’’Het is een grote uitdaging om AS Roma dé club van Italie te maken. Ik heb er veel vertrouwen in en ik hoop de spelersgroep ook. Ik kan alvast verklappen dat ik een haalbare spelers bovenaan mijn lijstje heb staan.’’

Info over AS Roma

Stadion: Stadio Olimpico, Rome OLIM01.jpg

Plaatsen: 82.307

Erelijst:Italiaanse landskampioenschap: 1941/42, 1982/83, 2000/01

Coppa Italia: 1964 1969 1980 1981 1984 1986 1991

Italiaanse SuperCup: 2001

Jaarbeursstedenbeker (UEFA Cup): 1961

Later meer!!

Geplaatst

Re: Kan AS Roma dé club van Italië worden?!

Mooie club vind ik, succes.

Geplaatst

Mooie club idd, leuke spelers! Succes!

Geplaatst
  • Auteur

AS Roma verliest de Supercup van Internatzionale

AS Roma is er niet in geslaagd om de Supercup te winnen. Roma had in de 2-0 overwinning van Inter niks te vertellen in het San Siro. Inter was de hele wedstrijd de bovenliggen partij. Roma had alleen een paar ongevaarlijke counters en Inter creëerde kans na kans. Dus de Supercup is terecht naar Inter. Een klein interview met Christian Chivu

Christian, wat ging er allemaal verkeerd?

Nou dat is makkelijk uit te leggen. Niemand heeft de inzet getoond en als niemand inzet toont dan kan je ook geen wedstrijd winnen op dit niveau.

Jullie hebben wel last van blessures. Hierdoor kon Vincenzo Montella niet mee spelen. Dat is toch wel een goeie spits die er zo een paar ballen in kan leggen

Ja, Vicenzo kon inderdaad niet meedoen maar dit is geen reden om te verliezen. Nogmaals, we hebben geen inzet getoond. Klaar, ik wil er geen woorden meer aan vuil maken.

De eerste competitie wedstrijd is thuis tegen Ascoli, zie jij die wedstrijd met vertrouwen tegemoet?

Ja, deze moeten we makkelijk kunnen winnen. We moeten deze wedstrijd winnen om een goeie indruk achterlaten op de andere ploegen. Want we willen de beste club van Italië worden.

Christian, bedankt voor het interview.

Graag gedaan.

supercupinterasroma20aw7.jpg

De Selectie:

1. Júlio Sérgio, 27

2. Christian Panucci, 33

3. Gilberto Martínez, 26

4. Anthony Vanden Borre. 18

5. Philiipe Mexès, 24

6. Simone Perotta, 29

7. David Pizarro, 27 (Was eerst mede-eigenaar met Inter. Maar ik heb 4.8 miljoen voor de andere 50% betaald)

8. Alberto Aquilani, 22

9. Vincenzo Montella, 32

10. Francesco Totti, 29

11. Rodrigo Ferrante Taddei, 26

12. Loris Lorini, 18

13. Christian Chivu, 25

14. Alessandro Simonnetta, 20

15. Jacob Petersen, 20 (gekocht van Colorado Rapids. Een leuke speler voor erbij. 725K betaald)

16. Daniele De Rossi, 23

17. Miroslav Klose, 28 (Wat een geweldige spits is dit. Gekocht voor 31 miljoen, 21 miljoen op afbetaling)

18. Valerio Virga, 20

19. Gianluca Curci, 21

20. Rodrigo Defendi, 20

21. Matteo Ferrari. 26

22. Max Tonetto, 31

23. Mirko Vucinic, 22

30. Mancini, 24

32. Doni, 26

77. Marco Cassetti, 29

Reacties en hulp altijd welkom. Screens op Aanvraag!

Geplaatst

het is wel Internazionale hoor! die N moet weg

Geplaatst
  • Auteur

denk af en toe om je spelling: Montella ipv Monteela en Internazionalen ipv internatzionale

bedankt voor die spelfout van Montella, ik heb Internatzionale wel geod geschreven hoor

Vanmidag/Vanavond komt een nieuwe update!!

Geplaatst

Het is zelfs internazionale als ik me niet vergis. En daarbij is het Christian Chivu ;)

Geplaatst
  • Auteur

AS Roma – Ascoli 3-1

7e minuut Klose 1-0

22e minuut Pizarro 2-0

33e minuut Bjelanovic 2-1

65e minuut Totti 3-1

88e minuut Rood Foglio (Ascoli)

Opstelling:

Sérgio; Panucci, Mexès, Chivu; Mancini, De Rossi, Aquilani, Pizarro, Taddei; Klose, Totti

Verslag :

Een makkelijk wedstrijd voor AS Roma. Ascoli had bijna niks in te brengen. Alleen een goeie counter van Ascoli waar Bjelanovic uit scoorde. AS Roma had de score nog naar 4-1 of zelf 5-1 uit kunnen bouwen maar het verzuimde te scoren.

Motm: Klose

AC Milan – AS Roma 1-2

61e minuut Montella 0-1

70e minuut Gilardino 1-1

83e minuut Mancini 1-2

Opstelling:

Sérgio; Panucci, Mexès, Ferrari, Chivu ; Mancini, Aquilani, Pizarro, Taddei ; Klose, Montella

Verslag:

AS Roma verslaat rivaal AC Milan. Milan dat dit seizoen begint met minpunten. Was de gevaarlijkste ploeg, maar ze konden de kansen niet afmaken. AS Roma dat eigenlijk een beetje laf speelde. Normaal speelt de ploeg 3-5-2 maar in de moeilijk wedstrijden speelt het 4-4-2 en ook op de counter. Roma kwam voor door een mooie kopbal van Montella. Milan maakte echter binnen 10 miunten weer gelijk. De 1-2 kwam volgens de Milan spelers uit een buitenspelpositie maar nadat de beelden goed waren bekeken kon je zien dat Mancini niet buitenspel stond. Milan speelde vol op de aanval en Roma ging verdedigen.

Wissels:

84e minuut Perotta voor Montella

84e minuut Peterson voor Mancini

84e minuut De Rossi voor Klose

Motm: Mancini

AS Roma – Chievo 2-1

57e minuut Klose 1-0

65e minuut Klose 2-0

66e minuut Bruno 2-1

Opstelling:

Sérgio; Panucci, Mexès, Chivu; Mancini, De Rossi, Aquilani, Pizarro, Taddei; Klose, Petersen

Verslag :

De hele wedstrijd was AS Roma de bovenliggende partij. Ze lieten Chievo alle hoeken van het veld zien, maar ze hadden 1 probleem. De kansen wouden er maar niet in. Petersen 1 keer een goeie kopbal op de paal. Schoten van afstand ging allemaal naast. In de 2e helft waarin Totti meespeelde draaide Roma een stuk beter. Dit resulteerde in de 1-0 en 2-0 van Klose. Direct na de aftrap scoorde Chievo de 2-1. Voor de rest kwam Roma niet meer in gevaar en verzuimde het weg te lopen bij Chievo.

Wissels:

45e minuut Totti voor Petersen

73e minuut Ferrari voor Aquilani

Sampdoria – AS Roma 1-3

35e minuut Pizarro 0-1

45e minuut Montella 0-2

48e minuut Romeo 1-2

71e minuut Aquilani 1-3

Opstelling :

Sérgio; Panucci, Mexès, Chivu; Mancini, Aquilani, Totti, Pizarro, Taddei ; Klose, Montella

Verslag :

AS Roma boekt alweer de vierde zege op rij. De ploeg was de hele wedstrijd de bovenliggende partij. Sampdoria had niks in te brengen. Dit kwam mede door een sterk 5 mans middenveld. De verdediging had niks te doen, maar ze baalden flink toen de 2-1 in de 48e minuut viel. Verder was Roma veel sterker en heel zorgvuldig met de kansen.

Wissels:

60e minuut Vanden Borre voor Montella

72e minuut Perotta voor Mancini

72e minuut Ferrari voor Mexès

Motm: Aquilani

AS Roma – Udinese 2-0

19e minuut Vucinic 1-0

37e minuut Pizarro 2-0

84e minuut Blessure Pinzi (Udinese)

Opstelling:

Sérgio; Panucci, Ferrari, Vanden Borre, Chivu; Mancini, Aquilani, Pizarro, Taddei; Klose, Vucinic

Verslag:

AS Roma pakt de volle winst maar speelde niet overtuigend. Roma dat begon in een 4-4-2 opstelling tegen de nummer 3 Udinese. Udinese had een goede mogelijkheid op de 0-1 maar het verzuimde te scoren. Daardoor kon Roma de 1-0 en de 2-0 maken. Na rust kwam de ploeg niet meer in gevaar. Udinese speelde de laatste 5 minuten nog met een man minder omdat Udinese geen wissler meer had en Pinzi noodgedwongen naar de kant moest.maar Roma kon er doelpuntje meer bijprikken.

Motm: Sérgio

Empoli – AS Roma 0-1

22e minuut Vucinic

Opstelling:

Sérgio; Panucci, Mexès, Vanden Borre, Chivu; Mancini, Aquilani, Pizaro, Taddei; Klose, Vucinic

Verslag:

In een behoorlijk stadion voor de club Empoli had te club niets te vertellen. De 14 duizend thuissupporters hadden geen reden om trots te zijn op hun club. Empoli bakte er namelijk niks van en het leek dat AS Roma ook niet veel zin had en het vond een 0-1 overwinning wel genoeg.

Wissels:

45e minuut Martinez voor Panucci

Geplaatst

Een van de mooiste clubs van de wereld met geweldige spelers uit eigen jeugd, zoals Curci (waarom geen basis), de Rosi (waar is hij?), Aquilani, Totti, De Rossi en Okaka. Waarom speelt De Rossi zo weinig? Verder veel succes met deze geweldige club _O_

Geplaatst
  • Auteur

Curci gaat spelen in de bekerwedstrijden. Ik vind hem nog net te licht voor het eerste. Misschien dat hij in Maart 2007 bij de slectie komt. De Rossi is momenteel gebleseerd en kan dus niet spelen en de Rosi is verhuurd want voor hem is nog geen plek in het eerste. Vandaar ;)

Bedankt voor je reactie

Geplaatst
  • Auteur

Totti speelt ook niet zoveel of wel?

verder hoop ik dat je successen behaald

Totti is ook even geblesseerd geweest dus hij kan toen niet spelen

Geplaatst

Waar zijn je transfers uit ? Want ik ben ook AS Roma, maar ik kreeg maar 3 á 4 Miljoen om te besteden en jij haalt even klose voor 31 Miljoen + 21 Miljoen?

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb niemand verkocht.. Ik heb 2 keer geld van het bestuur gekregen

Geplaatst
  • Auteur

Competitie

AS Roma – Reggina 2-0

8e minuut Aquilani 1-0

17e minuut Klose 2-0

Opstelling :

Sérgio; Panucci, Mexès,Vanden Borre, ; Mancini, Aquilani, Pizarro, Taddei, Totti; Vucinic, Klose

Verslag :

AS Roma boekte alweer de 7e zege op rij. Hierdoor staat Roma dik bovenaan in de Serie A. Roma had geen problemen met Reggina al binnen 17 minuten stond het 2-0 en Roma hield het wel voor gezien. De wedstrijd werd professioneel uitgespeeld met nog een paar grote kansen voor Klose en Vucinic.

Messina – AS Roma 1-0

65e minuut Akgül 1-0

Opstelling:

Sérgio; Panucci, Mexès,Vanden Borre, Tonetto; Mancini, Aquilani, Pizarro, Taddei; Totti, Klose

Verslag:

Het eerste puntenverlies van Roma. Messina dat voor de wedstrijd 5e stond doet het erg goed in de Serie A. Messina kwam door een raar doelpunt op voorsprong en na de 1-0 ging het massaal verdedigen. Roma had nog 1 opgelegde kans maar Klose schoot de op de paal.

Motm: Stotari (Messina)

AS Roma – Internazionale 1-1

25e minuut Cruz 0-1

30e minuut Aquilani 1-1

Opstelling:

Sérgio; Panucci, Mexès,Vanden Borre, Tonetto; Mancini, Aquilani, Pizarro, Taddei; Totti, Klose

Verslag:

Internazionale een ploeg waar we dit seizoen al eerder tegen hebben gespeeld. Die wedstrijd werd met 2-0 verloren. Dat is gebeuren. Nu de wedstrijd van vandaag. Roma speelde op de aanval en Inter speelde catenaccio. Na de 0-1 van Cruz ging Roma aanvallen. Dit resulteerde in de 1-1. Roma of Inter kon niet verder drukken voor een overwinning. Beide teams mogen tevreden zijn met een punt.

Motm: Córdoba (Inter)

AS Roma – Fiorentina 1-0

8e minuut Klose 1-0

Opstelling :

Sérgio; Panucci, Mexès,Vanden Borre, Tonetto; Mancini, Aquilani, Totti, Taddei;Vucinic, Klose

Verslag :

AS Roma pakt de volle buit tegen aartsrivaal Fiorentina. Roma dat sterk begon en daardoor met 1-0 voor kwam. Roma dat door wou drukken naar een comfortabele 2-0 maar dat lukte niet. Een afgekeurd doelpunt van Mancini en schoten recht op de keeper. In het laatste half uur ging Fiorentina vol op de aanval. Maar de verdediging stond zijn mannetje en liet er niemand meer doorheen.

sfeeractieum2.jpg

Lazio Roma – AS Roma 1-3

13e minuut Taddei 0-1

25e minuut Mudingayi 1-1

31e minuut Totti 1-2

63e minuut Totti 1-3

Bijzonder:

84e minuut Blessure Aquilani

Opstelling :

Sérgio; Panucci, Mexès,Vanden Borre, Tonetto; Mancini, Aquilani, Totti, Taddei;Vucinic, Klose

Verslag:

Een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen. Lazio Roma. Een leuke club die dit seizoen begon met minpunten. AS Roma dat dit seizoen sterk presteert in de Serie A moest deze wedstrijd winnen. Niet alleen voor het eigen publiek, maar ook voor de nieuwe manager. Roma begon sterk en scoorde via Taddei, maar binnen 15 minuten maakte Lazio gelijk. Daarna was het over met Lazio Roma werd helemaal weggespeeld. Hierdoor scoorde Totti 2 keer. Toen klonk het fluitsignaal en iedereen van AS Roma was blij. Want AS Roma heeft de aartsrivaal verslagen.

Wissels:

84e minuut De Rossi voor Aquilani

Motm: Panucci

Catania – AS Roma 1-5

50e minuut Pizarro 0-1

56e minuut García (Strafschop) 1-1

57e minuut Vucinic 1-2

59e minuut Taddei 1-3

71e minuut Klose 1-4

88e minuut Pizarro 1-5

Opstelling:

Sérgio; Panucci, Mexès, Chivu; Taddei, De Rossi, Pizarro, Perotta, Totti; Klose, Montella

Verslag :

AS Roma heeft deze wedstrijd aan het doelsaldo gewerkt. Het leek eerst moeilijk maar na 50 minuten kwam de wedstrijd los. AS Roma scoorde. Catania kwam terug door een strafschop, maar daarna ging AS Roma aanvallen en scoorde het meteen na de aftrap. Toen was de wedstrijd los. Roma had zelf vertrouwen en scoorde er nog 3 bij.

Wissels:

45e minuut Vucinic voor Montella

Motm: Pizarro

Tussenstand in de Competitie

verkleindii5.jpg

Champions League:

Osasuna – AS Roma 1-0

27e minuut Webo 1-0

Opstelling:

Sérgio; Panucci, Mexès, Chivu; Mancini, De Rossi, Aquilani, Pizarro, Taddei; Klose, Totti

Verslag:

De eerste Champions League wedstrijd van AS Roma onder de nieuwe coach. Osasuna had genoeg aan kans. Roma ging de hele wedstrijd verder aanvallen maar kon niks meer forceren. Osasuna pakte de onverdiende punten want Roma was sterker maar schoot de bal er niet in.

Motm: Quim (Osasuna)

AS Roma – Benfica 3-3

15e minuut Fonseca 0-1

19e minuut Aquilani 1-1

21e minuut Katsouranis 1-2

29e minuut Katsouranis 1-3

49e minuut Klose 2-3

86e minuut Klose 3-3

Bijzonder:

2e minuut blessure Totti

39e minuut blessure Ferreira ( Benfica)

Verslag:

De tweede Champions League wedstrijd. De eerste helft ging redelijk tot de 20e minuut. Want toen scoorde Benfica 2 keer binnen 10 minuten. Maar na een donderspreek in de rust ging AS Roma beter voetballen en kon het nog 2 keer scoren. Hierdoor kwam er een 3-3 eindstand en het eerste punt in de CL.

Wissels:

2e minuut Montalla voor Totti

Motm: Katsouranis

AS Roma – Liverpool 2-2

14e minuut Klose 1-0

22e minuut Gerrard 1-1

40e minuut Bellamy 1-2

48e minuut Klose

Opstelling:

Verslag:

Roma moest deze wedstrijd eigenlijk winnen, maar als de spitsen de kansen niet afmaken kan je ook niet winnen. Liverpool dat speelde in een verassende opstelling met veel aanvallende mensen stond in de rust met 1-2 voor. Dus weer een donderspreek in de rust. Klose scoorde vlak na rust. Daarna kon geen ploeg meer scoren.

Motm: Gerrard

Liverpool – AS Roma 2-1

10e minuut Xabi Alonso 1-0

45e minuut Bellamy 2-0

81e minuut Klose 2-1

Opstelling:

Sérgio; Panucci, Mexès,Vanden Borre, Tonetto; Mancini, Aquilani, Totti, Taddei; Vucinic, Klose

Verslag:

Wat gaat er toch mis in de CL. Alles wat in de Serie A wel lukt, lukt niet in de Champions League. Met 2 punten uit 4 wedstrijden staat het dik laatste in de poule. Roma moet in de komende 2 CL wedstrijden 6 punten pakken als het nog door wil in de CL. 4 punten is genoeg voor Uefa Cup.

Motm: Xabi Alonso

Tussenstand in Champions League Groep F

tussenstandcl4wedstrijdmk8.jpg

Coppa Italia

AS Roma – Spezia 4-0

13e minuut De Rossi 1-0

19e minuut Montella 2-0

29e minuut Vucinic 3-0

63e minuut Vucinic 4-0

Bijzonder :

68e minuut Blessure Báu (Spezia)

Opstelling:

Doni; Martínez, Ferrari, Cassetti, Tonetto; Petersen, De Rossi, Palermo, Perotta; Vucinic, Montella

Verslag :

De heenwedstrijd van de Coppa Italia. Spezia een club in de Serie B. AS Roma won oververdiend van Spezia. Veel doelpunten voor de 77 duizend toeschouwers.

Wissels:

45e minuut Pizarro voor De Rossi

Motm: Perotta

Geplaatst

zou je misschien een screenshot van je tactiek/opstelling kunnen posten, alvast bedankt en veel succes :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Ja tuurlijk kan dat. Hier is die

opstellingtaktiekzj9.jpg

Geplaatst

top :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Ohw ja hoor graag gedaan. Hopelijk heb je er wat aan

Geplaatst

Gaat niet goed in de Champions League, misschien met twee overwinningen nog naar de volgende ronde, maar ik vrees het ergste voor je. Competitie gaat in tegendeel wel weer erg lekker. Maarja typisch FM, dan verlies je oppeens Messina terwijl je verwacht dat je die gaat oprollen. Afijn, gaat zo door!

Geplaatst
  • Auteur

Weer een update. Ik heb deze keer niks geschreven omdat ik daar iets te ver voor achter lag ;)

parmaatalantacagliaribz0.jpg

sienapalermotorinong3.jpg

ascolimilanchievorp7.jpg

sampdoriaudineseql0.jpg

clgroepvh2.jpg

bekerspeziavicena2keerwr4.jpg

milanbekeryu3.jpg

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]