Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Jol stapt op bij Spurs

Martin Jol heeft zijn ontslag als trainer ingedient bij Tottenham Hotspur na een hevige ruzie met het bestuur, Jol wou alleen verder met de Spurs als spits Keane vertrok en zijn heil ergens anders zou vinden. Keane had ook al aangegeven niet meer met Jol samen te kunnen werken, het bestuur liet weten dat het een van zijn beste spelers zeker niet zou laten vertrekken, waarop Jol de Spurs meedeelde dat hij dat zou vertrekken. Opvolger van Jol word naar alle waarschijnlijkheid de toch nog onervaren Tukker Rox. de supporters deelden mee hevig verontwaardigd te zijn door dit nieuws

Rox nieuwe trainer Tottenham

De geruchten gingen al rond maar vandaag heeft het bestuur van de Spurs een officieel bericht naar buiten laten komen, de onervaren trainer Tukker Rox zal Martin Jol op moeten volgen als trainer van Tottenham Hotspur. het bestuur liet weten erg blij te zijn met de vervanger van Jol, en er ook veel vertrouwen in te hebben dat Rox zal slagen bij de Spurs

Intervieuw met Tukker Rox

Allereerst gefeliciteerd met je trainerschap bij de Spurs!

Ja dankjewel! ik vind het een grote eer om met een club als Tottenham te kunnen werken!

Kun je ons wat vertellen over je plannen dit jaar?

Jazeker, het is de bedoeling om dit jaar een plaats bij de eerste 5 van de Premier League te bereiken, daarnaast wil ik proberen zo ver mogelijk te komen in de UEFA Cup.

Wat zijn je plannen op spelers gebied? staan er eventuele aankopen op het programma?

Ik heb met mijn assistent trainer de selectie bestudeerd, en ik moet zeggen dat we een sterk elftal hebben. het is alleen wel de bedoeling dat we onze linkerflank wat aan willen sterken. Ook wil ik eraan toevoegen dat ik geen vreemdelingen legioen van plan ben te kweken, als jij kijkt wat er bij Arsenal bijvoorbeeld aan Engelsen rondlopen, dat vind ik ronduit schandalig!

Kun je ons namen geven van spelers waar je interesse in hebt?

Ik zal geen namen geven, maar kan je wel verklappen dat we bij Wigan en Middlesbrough op de tribune hebben gezeten.

Acht jij je elftal in staat om voor de titel mee te doen?

Nee, daarvoor komen we nog echt kwaliteit te kort, maar het is voor mij zeker zaak ervoor te zorgen dat dit over een paar jaar wel het geval is. dit jaar zal de strijd gaan tussen Chelsea, Arsenal en Man. Utd,

Bedankt dat jij even tijd voor ons had en succes met de Spurs!

Goed dat ter inleiding van mij Novelle, overgens de naam Tukker Rox is mijn nickname:P

Mijn doelstelling voor dit seizoen zijn, even op een rijtje gezet:

- Plaats in de top 5 weten te bereiken

- Het zo vermogelijk schoppen in de UEFA Cup

- En evt een Fa of Carling Cup

Info over Tottenham Hotspur

Stadion:White Hart Lane.

Aantal plaatsen: 36.267

spursstade.jpg

Erelijst:

Engels kampioenschap: 1950-51, 1960-61

FA Cup: 1901, 1921, 1961, 1962, 1967, 1981, 1982, 1991

League Cup: 1971, 1973, 1999

Europa Cup II: 1963

UEFA CUP: 1972, 1984

• Antwoorden 75
  • Weergaven 213
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur
Jol stapt op bij Spurs

Martin Jol heeft zijn ontslag als trainer ingedient bij Tottenham Hotspur na een hevige ruzie met het bestuur, Jol wou alleen verder met de Spurs als spits Keane vertrok en zijn heil ergens anders zou vinden. Keane had ook al aangegeven niet meer met Jol samen te kunnen werken, het bestuur liet weten dat het een van zijn beste spelers zeker niet zou laten vertrekken, waarop Jol de Spurs meedeelde dat hij dat zou vertrekken. Opvolger van Jol word naar alle waarschijnlijkheid de toch nog onervaren Tukker Rox. de supporters deelden mee hevig verontwaardigd te zijn door dit nieuws

Rox nieuwe trainer Tottenham

De geruchten gingen al rond maar vandaag heeft het bestuur van de Spurs een officieel bericht naar buiten laten komen, de onervaren trainer Tukker Rox zal Martin Jol op moeten volgen als trainer van Tottenham Hotspur. het bestuur liet weten erg blij te zijn met de vervanger van Jol, en er ook veel vertrouwen in te hebben dat Rox zal slagen bij de Spurs

Intervieuw met Tukker Rox

Allereerst gefeliciteerd met je trainerschap bij de Spurs!

Ja dankjewel! ik vind het een grote eer om met een club als Tottenham te kunnen werken!

Kun je ons wat vertellen over je plannen dit jaar?

Jazeker, het is de bedoeling om dit jaar een plaats bij de eerste 5 van de Premier League te bereiken, daarnaast wil ik proberen zo ver mogelijk te komen in de UEFA Cup.

Wat zijn je plannen op spelers gebied? staan er eventuele aankopen op het programma?

Ik heb met mijn assistent trainer de selectie bestudeerd, en ik moet zeggen dat we een sterk elftal hebben. het is alleen wel de bedoeling dat we onze linkerflank wat aan willen sterken. Ook wil ik eraan toevoegen dat ik geen vreemdelingen legioen van plan ben te kweken, als jij kijkt wat er bij Arsenal bijvoorbeeld aan Engelsen rondlopen, dat vind ik ronduit schandalig!

Kun je ons namen geven van spelers waar je interesse in hebt?

Ik zal geen namen geven, maar kan je wel verklappen dat we bij Wigan en Middlesbrough op de tribune hebben gezeten.

Acht jij je elftal in staat om voor de titel mee te doen?

Nee, daarvoor komen we nog echt kwaliteit te kort, maar het is voor mij zeker zaak ervoor te zorgen dat dit over een paar jaar wel het geval is. dit jaar zal de strijd gaan tussen Chelsea, Arsenal en Man. Utd,

Bedankt dat jij even tijd voor ons had en succes met de Spurs!

Goed dat ter inleiding van mij Novelle, overgens de naam Tukker Rox is mijn nickname:P

Mijn doelstelling voor dit seizoen zijn, even op een rijtje gezet:

- Plaats in de top 5 weten te bereiken

- Het zo vermogelijk schoppen in de UEFA Cup

- En evt een Fa of Carling Cup

Info over Tottenham Hotspur

Stadion:White Hart Lane.

Aantal plaatsen: 36.267

spursstade.jpg

Erelijst:

Engels kampioenschap: 1950-51, 1960-61

FA Cup: 1901, 1921, 1961, 1962, 1967, 1981, 1982, 1991

League Cup: 1971, 1973, 1999

Europa Cup II: 1963

UEFA CUP: 1972, 1984

Geplaatst
  • Auteur

Re: [FM 2007] Tottenham Hotspur

De Transfers:

Ik wilde dus graag nog versterking aan de linkerkant, ik ben op zoek gegaan en kwamen bij een paar spelers uit, ik heb mijn scouts eropuit gestuurt en zei adviseerden mij om Steward Downing aan te trekken, Ik heb onmiddelijk een bod gedaan van 18 miljoen euro. Middlesbrough ging daar niet mee akkoord maar kwam wel met een tegenbod, 20.5 miljoen + mijn rechtsback Paul Stalteri. ik heb met mijn assistent overlegt en het bod aanvaard. Downing wou dolgraag naar de Spurs komen en tekende ook een 4 jarig contract bij ons!

transferdowningtw9.png

Downing is dus binnen! daar ben ik heel tevreden over, alleen zou ik graag nog een linksback aan mijn elftal toe willen voegen. ik heb het bestuur gevraagd of ze nog geld opzij konden zetten voor evt een nieuwe linksback, hun antwoord daarop was:

extratransfergeldwz6.png

ik kreeg 12,3 miljoen euro van het bestuur waar ik dol gelukkig mee was! ik en mij scouts zijn gelijk op zoek gegaan naar een linksback en kwamen al gauw bij Leighton Baines uit spelend bij Wigan. de deal was snel rond, Wigan ging akkoord met een bod van 12 miljoen euro en ik was dolgelukkig met onze nieuwe aankoop!

transferbainestt0.png

Tom Huddlestone vertrekt op huurbasis naar Hearts, en Phillip Ilif eveneens.

De Selectie voor komend seizoen zal er dus zo uitzien:

selectieseizoen0607gf3.png

Volgende update: De Voorbereiding

Geplaatst

De spurs zijn wel stoer ja om mee te beginnen. Kun je ook goede resultaten mee halen als je de jusite tactiek hebt.

Maar wel veel geld voor die Verdediger van Wigan. Zulke bedragen zijn denk ik niet realistisch.

Maar verder:

Succes!!!! :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Resultaten van de voorbereiding:

voorbereidingseizoen1sb9.png

Toch wel tevreden over de oefenpotten aan het begin van het seizoen, de laatste wedstijd speelde ik tegen leeds met mijn reserve elftal omdat ik het elftal voor de wedstrijd tegen Charlton al in mijn hoofd had zitten, en de reserves eens de kans te geven om zich te laten zien.

De sterkste opstelling op dit moment voor mij is:

opstellingvv4.png

Geplaatst
  • Auteur

klopt, vond het ook veel geld voor Baines, maar wou hem perse aantrekken omdat ik Ekotto niet sterk genoeg achte voor een linksback voor het niveau voor de spurs. deed eerst een bod van 7 miljoen, maar Wigan gaf aan minimaal 12 te willen hebben, en aangezien ik dat gelukkig in kas had heb ik maar besloten hem te kopen:)

Geplaatst

goede voorbereiding en goed overzichtelijk gepresenteerd :clap:

mag k een screentje van Lennon?

Geplaatst
  • Auteur

Goed de eerste competitiewedstrijd staat op het programma, uit bij Charlton. ik zou ook teleurgesteld zijn als we hier niet met 3 punten weg zouden kunnen gaan.

wedstrijd1fz8.png

Overwinning was verdiend, al speelden we niet ons beste spel. ben dus een tevreden man:)

Jenas 2 maand aan de kant

Jermain Jenas, de aanvallende middenvelder van Tottenham heeft tijdens de wedstrijd Charlton - Spurs gebroken ribben opgelopen in een duel met een van de middenvelders van Charlon, verwacht wordt is dat Jenas over 2 maanden pas weer inzetbaar is. een grote teleurstelling dus voor trainer Rox, hij liet weten het erg jammer te vinden een speler als Jenas 2 maanden te moeten missen

Ronde 2 van de Premier League

wedstrijd2yh7.png

Erg tevreden over deze wedstrijd, en werd goed gevoetbalt in tegenstelling tot de eerste wedstrijd. nadeel alleen is dat na Jenas nu Aaron Lennon 3 weken aan de kant staat.

Ronde 3 van de Premier League

Omdat nu ook Aaron Lennon geblesseerd is heb ik Danny Murphy bij de selectie gevoegd, hij mocht van mij beginnen en speelde een hele goede wedstrijd met als cijfer een 9. hem houd ik dus bij de selectie!

wedstrijd3xi6.png

De 3-1 overwinning leek makkelijk dan dat hij echt was, Newcaste was het eerste half uur heer en meester en kwamen dus ook verdient met 1-0 voor. Newcaste stond daarnaa gewoon te slapen en daar profiteerde onze spits Berbatov van hij scoorde nog 2 maal voor rust, na rust kwamen we goed uit de start blokken en scoorden ook nog de 3-1, maar de rest van de wedstrijd was Newcaste gewoon veel beter als ons en hadden minimaal een gelijkspel verdient.

Geplaatst

Met Aaron Lennon en Stewart Downing 2 goeie vleugels :)

Voor de rest goed aankoop beleid is natuurlijk top!

Geplaatst
  • Auteur

Vleugels zijn idd heel gevaarlijk, alleen jammer dat elke wedstrijd wel iemand geblesseerd raakt. vanavond nieuwe update waarschijnlijk.

Geplaatst

Als ik jou was zou ik een speler als crouch proberen te halen, met je vleugels

Geplaatst

Ik denk dat berbatov daar ook heel goed mee overweg kan... zo te zien wel, Mag ik een screen van hem?

Geplaatst
  • Auteur

Ronde 4 Premier league:

wedstrijd4ur0.png

Goede wedstrijd van onze kant, had veel meer dan 1-0 moeten worden, maar onze spitsen waren niet scherp vandaag. maar het belangrijkste is dat er weer 3 punten binnengehaalt zijn.

En dit is natuurlijk altijd leuk :D

leukys6.png

1e Ronde UEFA Cup:

wedstrijd5uv7.png

verdiende winst, Setubal had niets in te brengen in ons aanvallende spel en we wonnen dus ook verdient met 3-0

Ronde 5 Premier league:

wedstrijd5bc0.png

Nette overwinning tegen Everton

Ronde 6 Premier league:

wedstrijd6ab3.png

We deden gewoon ons werk en wonnen ''gewoon'' met 2-0 van Wigan!

1e Ronde UEFA Cup:

wedstrijd2europadr4.png

Ik speelde wel met de reserves, maar het spel was een drama, maar wel door naar de groepsronde. dus ik ben tevreden:)

Ronde 7 Premier league:

wedstrijd7bl7.png

Ik had al zon naar gevoel over deze wedstrijd, je weet wel, in topvorm zijn, maar tegen een degradatiekanidaat niet kunnen winnen. dat kwam dus ook zo uit, we hebben wel een stuk of 20 goede kansen gehad maar het net niet weten te vinden. aldus niet echt tevreden over deze wedstrijd.

Ronde 8 Premier league:

wedstrijd8rb6.png

Lekkere overwinning op Fulham met goed spel van onze kant!

Groepsronde UEFA Cup:

We werden ingedeeld bij de volgende teams:

groepindelingeuropakm2.png

een gunstige loting naar mijn zeggen, alleen CSKA zou voor problemen kunnen zorgen.

wedstrijd9ac0.png

verwachte ook geen problemen, alleen jammer van het tegendoelpunt. dat was absoluut niet nodig geweest.

Ronde 9 Premier league:

wedstrijd10cq9.png

Mooiste wedstrijd tot nu toe, Middlebrough counterde zich naar 0-2, ik ging aanvallender voetballen en kwam tot 1-2, door de ruimte die bij ons achterin te vinden was scoorde Middlebrough nog 1-3. heb toen alles op de aanval gezet en dat leide tot een schitterende 4-3 overwinning door goals van Mido en Downing.

3e Ronde League Cup:

3erleageci6.png

liet de reserves maar weer opdraven, McKenna mocht debuteren, als rechtsbuiten. dit omdat ik lennon rust wilde geven en geen fatsoenlijke andere opties had. waarschijnlijk komt er in de winterstop een rechtsbuiten.

Ronde 10 Premier League:

speeldag9ir5.png

Heet avondje in Westham, zei hadden recht op een gelijkspel, maar omdat we zo goed bezig zijn blijven we gewoon winnen, ben dus zeer te vreden over deze wedstrijd en de compliment aan de verdedigers!

De stand na 10 wedstrijden Premier League voetbal:

standna10wedstrijdenod7.png

Ben dus zeer tevreden over het resultaat tot nu toe, zal de doelstelling ook niet opschroeven, omdat ik weet dat ik deze plek waarschijnlijk niet vol kan houden. we hebben ook nog geen echt zware tegenstanders gehad, maar die zullen snel komen!

Cardenas vertrekt naar Spurs

Sherman Cardenas, spelend bij Bucaramunga vertrekt naar Tottenham Hotspur, Rox liet weten nog een talentvolle rechtbuiten aan zijn selectie wou voegen omdat hij achter Lennon geen goede backup had. Cardenas meld zich op 2 januari bij zijn nieuwe werkgever en heeft aangegeven niet te kunnen wachten om voor de Spurs uit te komen. met de transfer zou een bedrag gemoeid zijn van ongeveer 1,4 miljoen euro opleidingskosten.

transfercardenasvl6.png

shermancardenascol190920051ut.jpg

Cardenas verklaarde dolgelukkig te zijn met zijn transfer naar de Spurs

Geplaatst
  • Auteur

@ Hoekie:

Berbatov doet het idd heel erg goed op dit moment, alleen hij schommeld heel erg met zijn stats, maar normaal gesproken staat afwerken op 17 evenals koppen.

berbatovfg5.png

@ iedereen: dit is mun eerste nouvelle dus tips zijn altijd welkom:)

Geplaatst

Gaat hartstikke goed man, ga gewoon zo door, af en toe een interview of zoiets dergelijks is natuurlijk wel leuk. maar k ben onder de indruk van je prestatie. Ga zo door

Geplaatst

Dit doe je echt goed !!

Ik vind het leuk om volgen en mooi & netjes gepresenteerd!!

Doe zo verder en tips zal ik je geven wanneer nodig !!

Misschien hier en daar een foto of een interview met je spelers ofzo... maar dat is maar een klein tipje!!

Hou vooral vol dat is het belangrijkste !!

Geplaatst
  • Auteur

Ok thnx voor de positieve reacties:) zal er meer plaatjes aan toevoegen, dus dat komt wel goed:)

Geplaatst

Je doet het goed, maar je hebt ook nog niet echt de topploegen zoals Arsenal, Liverpool, Chelsea en Manchester United tegen gehad. Presentatie is verder goed en duidelijk! Ga zo door!

Geplaatst
  • Auteur

klopt, maar dat had ik ook al aangegeven.

we hebben ook nog geen echt zware tegenstanders gehad, maar die zullen snel komen!

maar hoop toch wel op een paar punten tegen deze tegenstanders.

Geplaatst

Berbatov is echt een held! Echt lekkere presta's :thumb:

Wel jammer van Cardenas, zo'n standaard aankoop, Spurs hebben toch genoeg geld...

Geplaatst

Berbatov is dodelijk als hij zulke sterke vleugelspelers om zich heen heeft. Hoop voor je dat hij niet geblesseerd raakt binnenkort. Verder ziet het heel overzichtelijk uit. Ga zo door.

Geplaatst

Berbatov is dodelijk als hij zulke sterke vleugelspelers om zich heen heeft. Hoop voor je dat hij niet geblesseerd raakt binnenkort. Verder ziet het heel overzichtelijk uit. Ga zo door.

IDEM... Berbatov gaat in een verdere FM-fase altijd naar een grote club (Milan, Barca, Real, ...)

Hij is TOP in FM07

Geplaatst

Gaat lekker, nu hopen dat je ook de grote teams kan verslaan ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]