Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: [FM 2007] Tottenham Hotspur

mooi team,

ik was ze ook,

alleen huddlestone zou ik niet uithuren, bij mij eerste jaar basisspeler en in de winterstop al gewild door man utd en chelsea echt een topper

• Antwoorden 75
  • Weergaven 213
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

@ Wigger:

programmazq5.png

@ Ingrid: dit zegt genoeg denk ik:P

financienke0.png

zal probere vanavond nieuwe update te geven, ff kijke hoeveel ik vanavond kan doen.

Geplaatst

Wel raar dat jij Sevilla niet als gevaarlijke tegenstander in de UEFA Cup beschouwt, zij zijn toch titelverdediger en Europese Super Cup winnaar! Verder zie thet er goed uit en vooral doorgan

Geplaatst
  • Auteur

haha als ik eerlijk ben heb ik hun over het hoofd gezien:P

Geplaatst
  • Auteur

Het gaat dus uitstekend tot nu toe, maar we hebben wel een relatiev licht schema gehad. maar ik had al aangegeven dat daar snel verandering in zou komen, hieronder het schema voor de komde maanden.

zwaarprogrammagq9.png

Er staan dus enkele top wedstrijden voor de deur, ik hoop hierbij zoveel mogelijk punten te verzamelen, maar reker hier niet op.

Groepronde UEFA Cup:

Partizan, op papier zeker wel te kloppen. de media omschreef ons als underdog.

partizanrv4.png

We wonnen ook dik en dik verdient door een mooi doelpunt van Lennon, we hadden hier eigenlijk met 3 a 4 -0 van moeten winnen maar het ontbrak ons in de scherpte.

Na de wedstrijd kwam er dit bericht uit de media:

voetballesvp0.png

Premier League Ronde 11:

De eerste ''topper'' van dit seizoen, Blackburn staat knap 3e en beschouw dit dus echt niet als een makkelijke wedstrijd.

plr11sr1.png

Qua spelbeeld is dit wel een rechtvaardige stand, bijde ploegen waren enkele keren gevaarlijk voor elkaars doel, maar een overwinning van een van de teams was teveel van het goede geweest.

Ook voor de league cup moest nog gevoetbalt worden, omdat ik zelf geen ene donder om deze beker geef was ook ik tegen Cardiff van plan mijn reserves op te laten draven, en ze hebben mij teleurgestelt moet ik zeggen. het niveau was niet om aan te zien en Cardiff won ook dikverdient van een slap Spurs.

leguecupnl3.png

Premier League Ronde 12:

De 2e topper en ditmaal tegen Manchester United, zal een moeilijke pot worden. maar wist wel dat het wel eens mogelijk was om tegen ze te stunten.

plr12pw9.png

Een super spannende westrijd, alleen dat verdomde Manchester kwam steeds meer op gelijke hoogte, erg jammer want we hadden hier gewoon moeten winnen, desondanks ben ik wel tevreden met de uitslag, ook omdat we erg verzorgd voetbal speelden!

70270.jpg

Berbatov maakte alweer zijn 15e treffer van het seizoen tegen Man utd.

Groepsronde UEFA Cup:

cskaor8.png

CSKA was gelijkwaardig aan ons, maar trok helaas toch aan het laatste eind, desalniettemin ben ik niet ontevreden over deze wedstrijd, mede omdat de spelers ondanks het weer goed gevoetbalt hebben.

Groepsronde UEFA Cup:

Sevilla, de winnaar van vorig jaar dus. was eigenlijks een dood saaie wedstrijd, beide ploegen hadden de volgende ronde al bereikt en dat kon je ook terug zien in het spel. een doodsaaie nul nul wedstrijd helaas.

sevillakw7.png

En dit was de eindstand van de groepsronde:

eindstandgroepsrondeiu7.png

Premier League Ronde 13:

De 3e topwedstrijd in de premier league, vooraf geen rekening mee gehouden om punten mee te nemen.

plr13kg6.png

Als er een ploeg de punten verdiende dan was het Arsenal wel, we hadden niet veel in te brengen tegen Arsenal. maar dankzij Paul Robinson wonnen we de wedstrijd!

Robinson,%20Paul2004GK.jpg

Paul Robinson MOTM tegen arsenal!

Premier League Ronde 14:

Het nietige Watford kwam bij ons op bezoek, ik had weer een naar voor gevoel dat deze wedstrijd wel weer eens in 0-0 zou kunnen eindigen. gelukkig onderschatte mijn spelers Watford niet en boekten we een keurige overwinning!

plr14qf9.png

Geplaatst

Redelijke prestaties, mooie overwinning uit bij Arsenal :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

klote, ik zie nu dat er een paar afbeeldingen het niet doen, ik zal vanavond dit even goed maken + nog een update, met oa de stand na 20 wedstrijden. alleen dat imageshack werkt bij mij de helft van de tijd niet:S

Geplaatst
  • Auteur

Premier League Ronde 15

Chelsea kwam bij ons op bezoek, en ik hoopte op een puntje.

plr15nw1.png

we speelden tot de rode kaart van Dawson een redelijke pot, ook met 10 man kwamen we tegen Chelsea goed aan het voetballen toe, helaas starte Chelsea een slotoffensief op en verloren we deze wedstrijd ook, er had meer ingezeten, en het was gewoon balen dat Dawson uitviel, anders had er mischien wel meer ingezeten.

Premier League Ronde 16

plr16dh7.png

Liverpool draait slecht op dit moment, dus ik wist dat we van ze moesten kunnen winnen, dat gebeurde ook. een keurige overwinning tegen liverpool! Jammer dat berbatov de penal nog miste, maar dat zou alleen leuk zijn voor de statestieken.

Premier League Ronde 17

plr17kt5.png

Uit bij Aston Villa, dat kan wel eens voor problemen zorgen, gelukkig waren mun spelers scherp en wonnen we ook dik verdient met 3-1, een prachtige overwinning dus!

Premier League Ronde 18

plr18qe1.png

Bolton kwam hier duidelijk voor een punt, ze kwamen niet op onze helft. gelukkig scoorden we elke kans die we kregen en wonnen we ook ''gewoon'' van Bolton!

Premier League Ronde 19

plr19rg1.png

We kwamen niet in de problemen, we lieten goed spel zien, alleen had er wel wat vaker gescoord moeten worden.

Premier League Ronde 20

plr20fp4.png

Berbatov was weer heerlijk bezig vandaag!

De stand na 20 Wedstrijden:

standna20wedstrijdenum6.png

Intervieuw met Spurs trainer Rox

Hoe vind je het tot dusver gaan?

Ja geweldig natuurlijk, echt prachtig dat er op dit moment eerste staan!

Had je dit van tevoren verwacht?

Nee. absoluut niet, ik had wel aangeven een plek bij de eerste 5 te willen spelen, maar daar bedoelde ik meer de plaatsen 4 en 5 mee, maar het seizoen is nog lang niet gespeelt en wil hier verder ook nog niet op ingaan

Dan Robbie Keane, vorig jaar een van de beste spelers en dit jaar bankzitter, hoe verklaar je dit?

Robbie is natuurlijk een topaanvaller, alleen ik vind op dit moment Berbatov en Defoe beter, ik heb hier met Robbie over gesproken en hij had begrip voor mij keuze, Keane is wel de eerste man achter Jermaine en Dimitar

De media vind dat jij veel punten te danken hebt aan jullie keeper Paul Robinson, hoe kijk jij hier tegenaan?

Kan ik mij gedeeltelijk in vinden, Paul heeft al veel punten voor ons gepakt, maar ik wil toch aanhalen dat wij al deze punten als team hebben gepakt, daar bedoel ik iedereen mee ook die wisselspelers

Ok bedankt en succes, en ik verheug me alweer op ons volgende gesprek!

Geplaatst

Misschien is het idee om je taktiek te uploaden en neer te zetten in het Download's Forum?

Het is (zo te zien) namelijk een best goede taktiek voor Tottenham ;)

Geplaatst

Goed gepresenteerd. leuke intervieuws. zou ik een screen van Lennon en Berbatov mogen?

Geplaatst
  • Auteur

op de vorige pagina staan screens van Berbatov en Lennon, heb seizoen 1 nu uitgespeelt en zal zo snel mogelijk een update plaatsen van de rest van het seizoen!

Geplaatst

Oow oke sorry!

Geplaatst
  • Auteur

Premier League Ronde 21

plr21ch7.png

De thuisploeg speelde erg sterk, en we hadden ook alle moeite nodig om ze bij te houden, maar om nou te zeggen dat ze veel beter als ons waren, nee dat niet, we kwamen er soms gevaarlijk uit, en een gelijkspel is ook de juiste uitslag van de krachtsverhoudingen.

Premier League Ronde 22

plr22at9.png

Super pot van Newcastle, doen het redelijk goed en dat lieten ze ook tegen ons zien, we werden compleet van de mat getikt de 1e helft, in de rust wat wissels geplaats mara het bleef uiteindelijk 0-2

remier League Ronde 23

plr23ri1.png

Man City doet het ook erg goed in de competitie, goede pot van ons, we wonnen ook verdient met 2-0

Premier League Ronde 24

plr24le0.png

Goede pot tegen Everton, en weer was Berbatov heel erg scherp.

Premier League Ronde 25

rlr25xg1.png

Helaas speelden we gelijk tegen Wigan, we hadden deze pot gewoon moeten winnen!

Premier League Ronde 26

rlr26xt5.png

Thuis speelden we al 0-0 en ook uit konden we niet winnen, geen idee waarom deze ploeg op de laatste plaats staat speelden verschrikkelijk goed tegen ons.

Geplaatst

gaat lekker, mooie transfers ook

KUTGW!

Geplaatst
  • Auteur

Hier de Europese en Beker Wedstrijden:

3e Ronde FA Cup:

facup3rondepq7.png

De Fa en League Cup wedstrijden zijn voor de reserves van het eerste, dit omdat ik alles op de competitie wil gooien nu het zo goed gaat, en de reserveren doen het naar behoren!

4e Ronde FA Cup:

4erfawb7.png

Het B elftal mocht aantreden tegen Liverpool, en deden dat naar behoren. met name Mido speelde heel erg goed!

5e Ronde FA Cup:

5erfa2yd8.png

Eerste wedstrijd was 0-0, dus moest de wedstrijd over gespeelt worden en we wonnen ook verdient!

6e Ronde FA Cup:

6erfacupqd9.png

Manchester kwam op bezoek, altijd lastig. deze keer niet.. we wonnen ook verdient met 3-1!

Halve Finale Fa Cup:

halvefinalefacuppw0.png

Helaas, ook geen Fa Cup. wel jammer maar zo kunnen we wel alles op de competitie zetten en proberen de titel binnen te krijgen.

Eerste ronde Rechtstreekse uitschakeling UEFA Cup:

uefacup1erfg8.png

erg zwakke pot van ons, lens had mischien wel recht op meer.

uefacup1er2di8.png

We speelden erg slap, erg jammer want ik had van ons europese avontuur echt heel wat meer verwacht dat dit.

De rest van de Competitie zal ik ook zo snel mogelijk posten...

Geplaatst

Jammer van je Europees avontuurtje, had beter gekund!

In de competitie doe je het daarentegen master! Enne, ik verlies ook altijd van Sheff Utd ;)

Geplaatst
  • Auteur

Ja ben het ook met je eens hoor, baalde er ook flink van. ik dacht Lens hmm in mun gedachten had ik de volgende ronde al gehaalt, maar nee dus, erg jammer idd. en sheffield utd heb ik ook geen verklaring voor, we winnen op dit moment alles in de competitie en dan verlies je weer van sheffielf (ploeg die elke week 3 a 4-0 aan de kont krijgt)

maargoed, ik zal ws morgen avond de rest van de competitie erop gooien + start van het 2e seizoen!

Geplaatst
  • Auteur

Premier League Ronde 27

rlr27wa1.png

Heerlijke overwinningen tegen Fulham, we waren thuis heer en meester en wonnen ook dikverdient met 5 tegen 1

Premier League Ronde 28

rlr28jm9.png

Goede uitoverwinning op Middlesbrough, thuis zorgen ze vaak voor stunts (oa winst op Arsenal en Liverpool) maar gelukkig maakten we onze kansen goed af, en wonnen ook verdient met 4-2

Premier League Ronde 29

rlr29gp0.png

West-Ham speelde erg sterk, wij waren beter. we vergaten helaas onze kansen af te maken.

Premier League Ronde 30

rlr30ok3.png

Blackburn doet het uitstekend in de competitie, speelden ook heel goed tegen ons, maar wij speelden weer heerlijk, met veer spel over de flanken via Downing en Lennon, verdiende overwinning, dat wel.

Premier League Ronde 31

rlr31oz4.png

Goede overwinning, thuis zijn we echt heel goed bezig, uit wat minder, maar Watford ontkwam ook niet aan een nederlaag tegen ons.

Premier League Ronde 32

rlr32sj1.png

Uit bij Man Utd, altijd heel lastig, we beten goed van ons af maar ik moet zeggen dat Manchester meer recht op een overwinning had dan ons, maar ik ben natuurlijk heel tevreden met het resultaat

Premier League Ronde 33

rlr33jb1.png

Liverpool is ondanks de lage stand een behoorlijke ploeg, het beet ook fel van zich af tegen ons maar we wonnen gelukkig wel dikverdient, we hadden alleen wat meer doelpunten moeten maken, maarja dat is achteraf makkelijk praten,

Premier League Ronde 34

rlr34tf5.png

Bolton mocht niet voor problemen zorgen en deed dat dus ook niet, we wonnen gewoon verdient met 2-0

Premier League Ronde 35

Het moment van de waarheid is aangebroken, als ik minimaal een punt mee naar huis neem uit deze wedstrijd is Spurs kampioen van Engeland!

rlr35ah0.png

Thuis tegen Arsenal, wist van te voren dat dit erg moeilijk ging worden, en ben blij met het resultaat ondanks dat wij het meeste recht op een overwinning hadden.

Spurs wint de Premier League 2006-2007

Totaal onverwacht is Tottemham Spurs de nieuwe kampioen van Engeland, Chelsea dat zijn titel moest verdedigen slaagde hier niet in. Spurs werd voor het seizoen op een 5e plek voorspelt, Spurs liet zien erg goed te kunnen voetballen onder de nieuwe trainer, met leuk en aanvallend voetbal. Ondanks dat Spurs een gemiddelde leeftijd had van slechts 24 jaar is het toch gelukt om de titel te pakken. Trainer Tukker Rox liet weten dolgelukkig te zijn met dit resultaat. Direct na de wedstrijd tegen Arsenal liet Rox weten dolgelukkig te zijn met zijn eerste prijs als coach, binnenkort een intervieuw met de dolgelukkige trainer.

Premier League Ronde 36

rlr36tn9.png

We waren al kampioen, liet de reserves dus opdraven voor de wedstrijd tegen Chelsea, we verloren kansloos van de titelverdediger, maarja, what the heck. we zijn toch al kampioen!

Premier League Ronde 37

rlr37mi4.png

Juan Pablo Angel bezorgen Aston een knappe overwinning op ons, na een 2-0 achterstand kwamen ze goed terug maar een overwinning was te veel van het goede geweest.

Premier League Ronde 38

rlr38rm2.png

Defoe liet zien nog altijd scherp te zijn aan het einde van het seizoen, een verdiende overwinning op Reading

Eindstand Seizoen 2006-2007:

eindstandal2.png

Zal vanavond mischien nog even alle statestieken erop gooien + begin Seizoen 2007-2008

Geplaatst
  • Auteur

Supportersavond in White Hart Lane

Het bestuur heeft een supporters avond georganiseerd, er is een zeer grote opkomst, dit alles heeft ook te maken met het kampioenschap van The Spurs.

Voorzitter Daniel Levy, trainer Tukker Rox en aanvaller Dimitar Berbatov zullen vragen van de fans beantwoorden

Daniel, wat vind je van het afgelopen seizoen?

Fantastisch, in 1 woord fantastich, aan het begin had ik goede hoop dat we in de top 5 terecht zouden komen. Als je dan kampioen van Engeland word is dat natuurlijk super, het enige smetje is dat we europees vrij vroeg zijn uitgeschakeld.

Trainer Rox, heb je daar nog wat aan toe te voegen?

Jazeker wel, ik vind dat het het natuurlijk super gedaan hebben in de Premier League, het is jammer dat we europees niet verder zijn gekomen dan de 1e ronde met rechtstreekse uitschakeling, ik moet wel zeggen, ik zou alle bekers die we dit seizoen konden winnen wel inruilen voor een titel, dus wat dat betreft hoor je mij daarover niet klagen. we hebben een jonge ploeg en moeten nog heel veel leren, hopelijk kunnen we in de toekomst voor betere europese resultaten gaan.

Daniel, er word gefluisterd dat Spurs maarliefst 25 miljoen in het rood staat, kun je dit ontkrachten?

Wat jij zegt is inderdaad juist, Rox heeft erg geinvesteerd in spelers. daarom staan we 25 miljoen in het rood, ik wil hier wel aan toevoegen dat we daarover ons geen zorgen moeten maken, omdat we dit seizoen kampioen zijn geworden is die schuld nu al bijna weer afgeschonden, volgend jaar gaan we wel zorgvuldiger met het geld om, maar waarschijnlijk hebben we dan ook meer te besteden, dit ivm wachtrijen voor seizoenkaarten, Champions League voetbal en nog veel meer extra inkomsten.

Dimitar, mogen we stellen dat jij dit seizoen in bloedvorm verkeerd?

Haha, het ging inderdaad erg lekker, en dat ik topscoorder werd van de Premier League is natuurlijk helemaal geweldig, maar vergeet niet dat ik al deze doelpunten ook aan het team te danken heb, vele van hun stelden mij in staat om veel doelpunten te maken.

Aanvankelijk dacht iedereen dat Robbie Keane en Jermain Defoe in de aanval zouden staan, trots dat jij nu naast Jermaine staat?

Trots is een groot woord, ik doe gewoon heel hard mun best, en probeer zo veel mogelijk voor de ploeg te scoren, het is heel sneu voor Robbie, hij had vaak last van blessures, en kon dus niet echt laten zien wat hij allemaal wel niet kon, hopelijk zal hij volgend seizoen meer spelen. Hij is namelijk een fantastische speler, niet alleen binnen het veld maar ook daarbuiten.

Trainer Rox, wat vond je van de nieuwkomers dit seizoen? (Downing & Baines)

Ondanks hun leeftijd hebben ze het beide fantastisch gedaan, de linkerkant liep erg lekker het gehele seizoen. echt de complimenten aan Steward en Leighton, ze hebben zich ook goed aangepast aan de speelstijl van Spurs. Leighton heeft als linksback toch even 10 assists op zijn naam gezet dit seizoen.

Daniel, kun je ons wat vertellen over je plannen voor komend seizoen

Ik kan nog niet teveel zeggen, maar ik kan jullie wel verzekeren dat er plannen zijn om het stadion uit te bereiden, White Hart Lane zit elke thuiswedstrijd bomvol, en er zijn op dit moment meterslange wachtrijen voor een seizoenkaart voor volgend seizoen. verder wil ik nog niet teveel kwijt over volgend seizoen, we gaan eerst genieten van het succes en de rest zullen we over een paar weken gaan bekijken, en als er nieuws is horen jullie dat natuurlijk meteen

Dit was het voor vanavond, bedankt voor jullie komst.

Geplaatst
  • Auteur

ff de statestieken van dit seizoen:

algemeneshitlm4.png

Beste speler in de Premier Division:

besterspelerxr5.png

Samenvatting seizoen:

samenvattingseizoenun5.png

Topscoorders Seizoen 2006-2007:

topscoordersnr7.png

Next: Start seizoen 2007-2008

Geplaatst
  • Auteur

tottenham_180.gif

Start Seizoen 2007 - 2008

Rox lonkt naar Micah Richards

Trainer Rox van Tottenham Spurs heeft aangegeven zeer geintereseerd te zijn in Micah Richards van Manchester City, de veelbelovende verdediger schijnt zeer geintereseert te zijn in de overgang naar de nieuwe kampioen. Richards is slechts 18 jaar oud en geld als een van de grootste talenten in Engeland. Manchester heeft aangegeven aan de onderhandelingen mee te willen werken, alleen de enorme transfersom kan nog roet in het eten gooien voor Spurs. City vraagt een schamele 16 miljoen euro voor de rechtsback. Rox heeft aangegeven alles te willen doen om Richards zo snel mogelijk aan te trekken.

micah-richards-$12425$180.jpg

Blijft Richards bij City, of vertrekt hij naar Tottenham?

Intervieuw met Rox over het nieuwe seizoen

Kun je ons wat over je doelstellingen vertellen?

Ik denk dat velen van jullie denken dat mijn doelstelling nu is om opnieuw de Premier League te winnen, dat is niet juist. Ik wil wel graag in de top 4 terecht komen, zodat we ook volgend jaar weer Champions League voetbal kunnen spelen. Natuurlijk gaan we proberen om onze titel te verdedigen, maar ik denk als we daar niet in slagen dat we ons absoluut niet hoeven te schamen. Als jij kijkt wat voor een spelers onze concurenten voor de titel hebben, dan hebben wij nog echt een mindere selectie. Er zit wel meer talent in ons team, en ik denk dat wel over een paar jaar een echte topploeg kunnen worden. Ik hoop ook dat we europees overwinteren, als we in de uefa cup terecht komen zou ik het prachtig vinden om deze te winnen. Gaan we door in de Champions League? dan maakt het me geen fluit uit hoever we komen, als we in de 1e ronde als gelijk een grote europese topploeg tegen komen is de kans natuurlijk kleiner dan waneer we een europese suptopper als tegenstander krijgen.

Nog interesse in spelers?

Ik ben op het moment erg gecharmeerd van Micah Richards, spelend voor Man City. ik zal er ook alles aan doen om hem aan de selectie toe te voegen, hij is echt een versterking voor de ploeg. Ook met het oog op de toekomst zal hij erg belangrijk zijn voor Spurs. Een andere speler op mijn lijstje is Theo Walcott, het supertalent van Arsenal. hij was dit seizoen uitgeleent aan Newcastle, en hij deed het daar opvallend erg goed als 17 jarige, verder houden we meerdere spelers in de gaten, maar deze 2 zijn spelers die we echt graag willen hebben en ook reeel zijn als je kijkt naar onze financien.

Richards moet 16 miljoen euro gaan kosten.

Klopt, dat is inderdaad een enorm bedrag. Ik heb van het bestuur slechts 6 miljoen euro ter beschikking gekregen om spelers te kopen. Dit heeft alles te maken met de negatieve balans van vorig jaar. Maar ik ga proberen meer los te peuteren, en ook met de verkoop van spelers hoop ik dit bedrag te kunnen verhogen

We kunnen dus zeggen dat Richards vrijwel zekers naar Spurs komt?

Haha. Nee dat nog niet. ik ben op het moment druk bezig om het geld wat nodig is te krijgen, ik ben niet bereid 16 miljoen euro te betalen, maar ik het een goed gevoel dat we er wel uit kunnen komen

Ok bedankt tot zover, als we meer willen weten, weten we je te vinden!

Ja klopt maar aan hoor:)

Ons sponsor contract liep dit jaar af, maar na ons kampioenschap stonden er natuurlijk sponsoren in de rij. Onse sponsor van vorig jaar kwam met een heel goed aanbod, en we hebben ook besloten dat Mansion onze hoofdfsponsor voor nog eens 3 jaar blijft. Tevens zal Puma ook dit jaar voor onze shirts zorgen.

nieuwesponsorkf4.png

logo_mansion.giflogo_puma.gif

Een paar dagen later kwam de pers met het volgende nieuws:

Micah Richards naar titelhouder Spurs

Micah Richards heeft door zijn opvallend goede spel van vorig jaar een transfer naar Tottenham Spurs afgedwongen. Naar verluid heeft Tottenham diep in de buidel moeten tasten voor het talent, 14,25 Miljoen euro moesten de Londenaren overmaken naar de rekening van Manchester City. Richards gaf aan dolblij te zijn met de transfer ''dit is voor mij echt een stap omhoog, hopelijk kunnen we mooie dingen laten zien met Spurs dit seizoen''

De Selectie

selectie20062007nn7.png

Yeathes, Stroud en Pekhart komen vanuit de jeugd. Mido is naar de reserves overgeplaats omdat hij tijdens de voorbereiding echt helemaal niets en dan ook niets heeft laten zien. hij zal ook mogen vertrekken

Ook kwam het bestuur met dit fantastische bericht:

uitbereidingstadionnl7.png

Door het kampioenschap heb ik in het nieuwe seizoen nu al 10 miljoen meer verdient aan de verkoop van seizoenskaarten. het stadion zat elke week bomvol, en moest daarom ook wel uitgebreid worden. White Hart Lane krijgt straks dus in totaal 43.750 duizend plekken, allemaal zitplaatsen. Ik wil in de toekomst richting de 55/60 duizend als dat mogelijk is.

De Voorbereiding

voorbereidinghi3.png

Ben over het algemeen tevreden over de voorbereiding, alleen onnodig van Dortmunt verloren. Goede winst op Roma. Ook heb ik de degene die aanvankelijk niet in de basis stonden tegen de reserven laten voetballen, kijken of er nog wat leuks tussen zat. Thomas Pekhart maakte alle 3 de doelpunten, dus die maakte een zeer goede indruk op mij

Geplaatst

de laatste fototjes doen ut niet :cab: maar geweldige prestatie :thumb:

en veel suc6 in europa

Geplaatst
  • Auteur

de kruisjes in mijn laatste update zal ik vanavond ff plaatjes achter gooien, dit omdat ik nu niet achter de pc zit waar ik FM op heb staan. graag reacties over vorig seizoen, en is hij een beetje makkelijk leesbaar en leuk?

Geplaatst

Leuke serie, je schrijft doelgericht. Kan je iets meer vertellen over tactiek, opstelling, wie je opsteld bij blessures enzo.

Heb je nog veel spelers gediff'd?

In mijn eerste seizoen met de Spurs had ik erg veel blessures vooral op het middenveld. In de PRM 8e geworden, maar verrassend genoeg wel EURO kampioen.

Ik speel met de 442king variant vr,vc,vc,vl,vmc,ml,amc,mr,ac,ac waarbij de ml,mr en amc vooruitgericht zijn en de invulling altijd AM-ers zijn.

Wellicht komt er nog eens een novelle vanaf seizoen 2 met mijn belevenissen zodat er wat referentie materiaal ontstaat.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]