Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Re: [FM 2007] Tottenham Hotspur

ik heb heel weinig tijd, daarom zet ik ook niet per wedstrijd de opstelling erbij enzo, het kost me gewoon ontzettend veel tijd, maar ik zal kijken of ik er wat aan kan doen.

ik heb al eerder met spurs gespeelt, toen werd ik 5e en won ook net als jou de uefa cup. Tom Huddlestone is ook gruwelijk in seizoen 2.

vanavond kan ik niet de plaatjes toevoegen, ditalles omdat internet stront en stront traag is, tspijt me

• Antwoorden 75
  • Weergaven 213
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Begin van de Competitie

Doelstellingen seizoen 2:

- Top 4 halen in Premier League

- FA Cup winnen

- Europees overwinteren

De eerste 15 wedstrijden verliepen erg goed, ben er dus ook zeer tevreden over. Voetballend zijn we er ook op vooruit gegaan en ben dus erg blij.

1e15wedstrijdenhb2.png

De Stand na 15 wedstrijden:

standna15wedstrijdenaq3.png

Opvallend is de stand van Liverpool, het team wist vorig jaar ook al geen potten te breken. Ondanks de komst van oa N'Zogbia en Owen draait het elftal nog voor geen meter. Plymouth kreeg 40 miljoen om spelers te kopen, hebben dit ook gedaan maar kunnen de Premier League waarschijnlijk niet volgend jaar hervatten. We staan ''gewoon'' eerste, erg zwaar hebben we het nog niet gehad, maar voor de rest ben ik heel tevreden. Ook wil ik even aangeven dat Berbatov niet meer zoveel scoord als vorig jaar, dit jaar heeft Defoe zijn taken overgenomen qua doelpunten maken :D

Ook europees hebben we gevoetbalt, we kwamen in Poule D met:

- Barcelona

- Gotenborg

- HSV

Barcelona zal lastig worden en van heb wel het vertrouwen dat we in iedergeval wel 2e kunnen eindigen in deze poule.

De wedstrijden in de Champions League:

clpoulecj8.png

Barcelona werd op een gelijkspel gehouden, een fantastisch resultaat!

clpoule2va1.png

Gotenborg werd door ons afgemaakt, heerlijke wedstrijd!

clpoule3fo4.png

King kopte in de laatste minuut volkomen verdient de 2-1 binnen.

clpoule4og3.png

HSV hield ons knap op 2-2, de keeper van HSV keepte werkelijk fantastisch.

clpoule5ec6.png

We hielden weer knap stand tegen Barca.

clpoule6mf4.png

Gotenbord werd door ons afgeslacht, geweldige partij!

De eindstand in Poule D:

eindstandclpouledd6.png

Rox erg tevreden met 2e plaats

Trainer Rox van Tottemham Spurs verklaarde tegenover de pers erg blij te zijn met het resultaat in Poule D van de Champions League, vorig jaar werden we erg vroeg uitgeschakeld, en ik was er ook op gebrand dat we deze poule zouden doorkomen. We hebben ons erg groot gehouden tegen Barcelona en 2e achter Barca eindigen is echt niet verkeerd

Premier League wedstrijden 16-32:

wedstrijden1632og0.png

De Stand na 32 wedstrijden:

standna32wedstrijdenbn9.png

Opvallend is de stand van Liverpool, en we staan nog steeds bovenaan! gaan we het redden of niet?

Ook werd er in de Champions League gevoetbalt, we loten in de 1e Ronde Bayern. Een zware tegenstander, maar zeker niet onverslaanbaar.

1erondecllr2.png

Door een eigendoelpunt in de allerlaatste seconde werden we gelukkig wel verdient de winnaar!

1erondeclreturnct6.png

Podolski scoorde 2x, en ik had alweer soiets van nee he, niet weer. Maar gelukkig schoot Cardenas ons op een fenomenale manier naar de volgende ronde :clap:

Zoals jullie zien in mijn presentatie anders dan het eerste seizoen, het kost me gewoon ontzettend veel tijd dit alles, en heb dus ook besloten om het zo te doen. zal proberen zo snel mogelijk de rest van het seizoen te posten.
Geplaatst

top zeg KUTGW (maar dat van lpool :cab:, ze zijn egt wel underrated op dit spel zeg)

Geplaatst

top zeg KUTGW (maar dat van lpool :cab:, ze zijn egt wel underrated op dit spel zeg)

ja idd, in ingrid er reading verhaal waren ze ok al na 2 of 3 seizoenen gedegradeerd....

ontopic: een schitterend verhaal, met werkelijk fantastische resultaten!!! ik kan dat echt niet met spurs kampioen worden meteen... mooi trouwens met die 2-1 in de 90ste minuut!! op duitse wijze verder!!

Geplaatst
  • Auteur

idd, wat opvalt aan liverpool is dat ze het eerste seizoen slecht gepresteerd hebben, maar wel met flink wat geld strooiden. Owen en N' Zogbia werden voor veel geld gekocht. en die goal van Cardenas bleek echt een hele belangrijke treffer te worden. ik zal jullie vanmiddag even de rest van het seizoen laten zien, en ik zeg een ding het werd echt een fantastisch seizoen!

Geplaatst
  • Auteur

Theo Walcott vertrekt naar Spurs

Theo Walcot heeft zijn handtekening gezet onder een 4 jarig contract bij Tottenham Spurs, het super talent kwam bij Arsenal niet aan spelen toe, hij mocht slechts 1 maal invallen van trainer Wenger. Met de transfer zou een enorm bedrag van 14 miljoen euro zijn gemoeit. Trainer Rox van Spurs gaf aan erg blij te zijn met de transfer, hij is een enorm talent, en nog engels ook nog! hij zal de rest van het seizoen bij de A-selectie voegen, hij zal zeker aan spelen toe komen. Aan het begin van volgend seizoen zullen we oordelen of hij nog een jaar word uitgeleent of dat hij definitief bij de A-selectie komt.

TheoWalcott.jpg

Ook werd er in deze periode voor de beker gespeelt, hieronder de uitslagen daarvan:

bekerwedstijdentw2.png

Weer vroegtijdig uigeschakeld in de League Cup, maar dat is eigenlijk de cup voor de mensen die niet veel aan spelen toe komen, de FA Cup halen we mooi de halve finale!

Na de 32ste Premier League wedtrijd werd het tijd voor de Arsenal-week, we loten voor zowel de kwartfinale van de Champions League als de halve finale voor de FA Cup onze Londense concurrent Arsenal

arsenalweekss6.png

We moesten eerst naar Arsenal toe, een doodsaaie wedstrijd omdat beide teams niet durfden te voetballen:

clarsenaluitgm3.png

Wat een wedstrijd werd dit, Theo Walcott bewees zich maar eens weer tegen Arsenal dat hij echt veel te weinig aan spelen toe kwam bij Arsenal, we speelden verreweg het beste voetbal van dit seizoen, we speelden Arsenal helemaal weg, en wat een erg spannende wedstrijd had moeten worden werd een super partij van onze kant.

clarsenalthuisur6.png

Spurs loot Valencia in de halve finale van de Champions League

Tottenham Hotspur speelt in de halve finales tegen het spaanse Valencia. Spurs is dit seizoen de verassing in de Champions League, het rekende ternauwenood met Bayern af, waarna er op een geweldige manier van Arsenal werd gewonnen.

In de halve finale van de FA Cup voetbalden we weer tegen Arsenal. Het was duidelijk dat Arsenal gebrand was op een revange van vorige week, dit ging helaas niet door omdat we goed voetbalden en ook zeer terecht (weer) van ze wonnen.

halvefinalefacuphb0.png

De laatste 6 competitiewedstrijden:

latste6compwedstrijdenbh6.png

Spurs flikt het weer!

Na de Wedstijd tegen Arsenal mocht Tottenham zich weer kampioen van de Engelse competitie noemen. Trainer Rox verklaarde erg blij te zijn met dit resultaat. Ik wist dat het mogelijk was, maar rekende hier niet op i.v.m de enorme concurrentie in de top van het Engelse voetbal. Maar ik ben heel erg blij met dit resultaat. We speelden veel beter voetbal dan vorig jaar en we hebben naar mijn mening ook terecht de titel gepakt!

Goed, we konden dus nog 2 prijzen pakken, de FA Cup, en de Champions League.

Halve Finale Champions League:

Valencia werd onze tegenstander, niet geheel onklopbaar dacht ik.

halvefinaleclge5.png

Uit werd terecht verloren van een zeer sterk spelend Valencia, Klose werd de held van de dag en scoorde 2x

Ik achte mezelf al redelijk kansloos voordat de wedstrijd begon, we hadden een zwaar seizoen achter de rug en uit hadden we terecht verloren van Valencia. Maarrrrrrrrr.....

halvefinaleclreturnxv8.png

We speelden weer supervoetbal, echt ongelovelijk wat een wedstrijd. Defoe was echt megascherp vandaag, hij maakte 4 treffers! dat is het in de competitie nog nooit gelukt. Maar echt super natuurlijk. We staan de in de Finale van de Champions League, echt ziekelijk man :clap:

FA Cup:

Manchester United was onze tegenstander in de FA Cup, een erg moeilijke pot dat wist ik al van tevoren.

finalefacupwo3.png

Notabene Carrick scoorde al vroeg in de wedstrijd de 1-0, we waren de rest van de wedstrijd wel mischien de iets betere ploeg. maar echt grote kansen konden wij ook niet creeren. Mijn conclusie: Manchester wint gewoon terecht de FA Cup!

De Eindstand van de Premier League:

eindstandzz5.png

leukleuksw2.png :D

Finale Champions League

finaleclsk7.png

We speelden een redelijke wedstrijd, Inter was wel beter, maar kon ook niet echt imponeren. Een zeer saaie finale die door penaly's door ons werd gewonnen..

Wat? huh? wat zei je? Fuck! we hebben de Champions League gewonnen!!!! echt ongelovelijk natuurlijk. Dit had ik echt nooit ook maar niet eens kunnen dromen man! gezien het voetbal tegen Arsenal en Valencia thuis hebben we mischien ook wel recht op deze beker, maar het is natuurlijk fantaschtisch, ik had verwacht deze beker pas naar 4 jaar ofzo te kunnen winnen. Ookal werd er met penalty's gewonnen, dat intereseert me geen flikker! We winnen gewoon kats de CL :D

Speler van het seizoen:

25bestespelerplqo1.png

Topscoorders dit seizoen:

topscoorderscp6.png

de Financien:

financienrp7.png

Samenvatting seizoen:

samenvattingseizoenja6.png

Wat vond ik van dit seizoen:

Ik houd gek genoeg een beetje een dubbel gevoel over aan dit seizoen, we werden weer kampioen. Geweldig natuurlijk! had verwacht dat het dit seizoen veel moeilijker zou worden, maar we speelden beter als vorig seizoen, en de concurentie liet weer ongelovelijk veel punten overal liggen. Ook is het natuurlijk super hoe we gepresteerd hebben in de Champions League, maar niet echt heel realistisch, dat vind ik wel jammer, die 5-0 en 6-1 zul je niet snel in het echt tegenkomen, ja en het is wel zo dat ik nu de belangrijkste prijzen die ik met Spurs wou winnen nu al gewonnen heb, ik heb dus niet echt meer een uitdaging. Ik zal wel verder gaan met Spurs, ik ga ook verder met het verengelsen van het elftal, dit zal niet betekenen dat ik een 100% engelse selectie zal krijgen, maar wel dat er max 5 a 6 buitenlanders in de groep van ongv 24 zullen zitten. En ook ga ik door met het contracteren van talenten, ik heb ook een voorkeur voor talenten, waarom? geen id. al mijn aankopen zijn tot nu toe talenten geweest en de gemiddelde leeftijd slecht 23 jaar.

Wat vond ik van de Spelers:

Paul Robinson - maakte weer een fantastische indruk, een geweldige keeper!

Micah Richards - Speelde een zeer degelijk seizoen

Dawson - Samen met King een beresterk duo achterin

King - Zoals ik al zei samen met Dawson een super duo!

Leighton Baines - Geweldige linksback, liep ook lekker met Downing!

Tom Huddlestone - Wat een talent zeg, heeft Sokora al rap uit de basis gespeelt om daar nooit meer weg te gaan, fantastische speler!

Jermaine Jenas - Top AMC, speelde ook een zeer degelijk seizoen. Alhoewel ik wel op zoek ben naar een AMC van wereldklasse.

Downing - Meester van de Assists, speelde weer een zeer goed seizoen

Lennon - Tjah, was niet echt opvallend aanwezig dit seizoen, maar kan absoluut een zeer goede voetballer worden!

Berbatov - Scoorde niet zovaak als vorig seizoen, maar liet wel zijn waarde voor het team zien!

Defoe - Liet eindelijk zien waarom hij en Berbatov voorin staan en niet Berbatov en Keane, hij was dit seizoen erg lekker bezig!

Dit is alleen van de Basiself, hieronder ook de normaal gesproken basiself van dit seizoen:

opstellingsk0.png

Wat ik erg mooi vind is dat alleen Berbatov van buitenlandse afkomst is, en vaak speelde wallcott ook op zijn plek.

Nog even de Transfers:

transfersinjo3.png

Richards & Walcott zijn jonge, talentvol, en Engels! :)

transfersuitgo0.png

Tjah, weinig over te zeggen. Deze jongens kwamen gewoon kwaliteit tekort.

Geleende Speler

leenenrw1.png

Lopez speelde bij Barca B, en ik dacht, waarom niet? maar kon niet imponeren. Zal ons dus ook weer verlaten.

Ook ff wat jonge spelers gestalt bij Hearts en onze nieuwe satelietclub van dit seizoen Q.P.R

leenenuitex4.png

Binnenkort het Begin van Seizoen 3!

Geplaatst

Echt super!!!

Wacht al op het volgende seizoen :mrgreen:

Geplaatst

Mooie prestaties met bijna alleen Engelsen :thumb: !!

Gewoon nog een keer overdoen !

Geplaatst
  • Auteur

Is al de 2e x dat ik met Spurs begin, maar blijf hiermee denk ik wel tijdje doorgaan. zit nu nl al op de helft van seizoen 3, mooie aankopen komen eraan. en ik zal trouwens de transfers van dit seizoen er ook nog ff opgooien, maar weet niet of dat vanavond nog gaat lukken.

Geplaatst
  • Auteur

Kutzooi! ik heb een groot probleem, mischien dat iemand mij kan helpen. Ik kan mijn savegames niet meer openen:S allemaal niet meer, echt heel erg balen. maar mischien dat iemand dit probleem kan verhelpen?

ik krijg dus een nieuw venster met daarin: het opgeslagen spel kan niet worden geopend.

/Edit: Phuuuw, heb het spel ff er opnieuw opgezet en alles werktweer, dus ik kan gelukkig gewoon weer verder, + de transfers van vorig seizoen er ff opgeknalt.

Geplaatst
  • Auteur

tottenham_180.gif

Start Seizoen 2008 - 2009

Doelstellingen Seizoen 2008-2009:

- Kampioen worden in Engeland (lijkt me wel duidelijk dacht ik)

- Halve Finale Champions League halen (we wonnen hem wel vorig jaar, maar word ook dit jaar weer erg lastig

- Wereldkampioenschap voor Clubs winnen (niet al te moeilijk lijkt me)

- FA Cup winnen (ontbreekt nog op het lijstje, netals de League Cup)

Transfergeld dit seizoen

In het begin kreeg ik 38 miljoen transfergeld, maar kon dit verhogen naar maar liefst 57(!) miljoen euro, ik zou het dan wel meoten doen van een salaris budget van ongv 1 miljoen per week. Heb dus gekozen voor die 57 miljoen.

Rox druk bezig met Steven Gerrard

Tukker Rox, de trainer van Tottenham Hotspur is druk bezig met Steven Gerrard. Liverpool presteerd al jaren ondermaats en Gerrard heeft al aangegeven open te staan voor een transfer. Een struikelblok voor Rox is de enorme transfersom die Liverpool verlangt, 40 miljoen zou de club willen hebben voor hun sterspeler. Rox heeft aangegeven er alle aan te doen om Gerrard te contracteren.

Hunt vertrekt van Bremen naar Londen

Aaron Hunt, de talentvolle spits van Weder Bremen vertrekt transfervrij naar Tottenham Spurs. De jonge Duitser met Engelse ouders gaf aan zijn contract niet te willen verlengen bij Weder, dit omdat hij geen kansen zag om in het 1e te spelen. Rox gaf aan erg blij tet zijn met het jonge talent, ik zie mogelijkheden voor Aaron om hier te slagen. Hij zal wel verschikkelijk zijn best moeten doen, maar zal genoeg speel minuten krijgen om zich te bewijzen.

Aaron%20Hunt.PNG

Aarox Hunt speelt dus vanaf dit seizoen in het shirt van Tottenham

Rox verwelkomd Gerrard & Carson

Trainer rox heeft maarliefst 35 miljoen euro neergelegt voor de Engelse superster Steven Gerrard, ook de reserve keeper van Liverpool, Scott Carson vertrekt naar Spurs. Rox had al eerder aangeveven een speler van wereldklasse te willen aanschaffen. Ook zijn reserve keeper Cerny vertrok weer terug naar zijn vaderland. Rox vertelde toen hij naar Gerrard aan het kijken was ook erg gecharmeerd was van Carson, we zochten ook nog een keeper achter Robinson en daar is hij uitermate geschikt voor.

Steven%20Gerrard.jpgcharlton29460news2.jpg

Gerrard en Carson spelen dus allebei dit seizoen in White Hart Lane

Intervieuw met Tottenham trainer Rox

Hallo Tukker, verwacht je de lijn met Tottenham door te zetten, en ook dit jaar weer kampioen te worden met Spurs?

Moeilijk te zeggen natuurlijk, maar ik denk dat de selectie ook dit jaar weer een flinke kwaliteits injectie heeft gekregen en ik denk dat het kampioenschap zeker tot de mogelijkheden ligt dit seizoen

Gerrard en Carson werden dus tot nu toe aangekocht, kun je deze transfers uitleggen?

Cerny vertrok weer terug naar Tsjechie, en daar moest dus een vervanger voor komen, we kwamen uit op Scott, een heel goede keeper en zal ook absoluut zijn minuten wel pakken dit seizoen. dan Steven, Steven is natuurlijk een geweldige speler. Hij is aangetrokken als vervanger van Jenas. Jenas speelde ook dit seizoen weer een zeer degelijk seizoen, maar ik wil met dit Spurs echt naar de wereldtop toe, en met alle respect naar Jermain toe, maar daar heb ik toch echt een Steven Gerrard op het middenveld nodig.

Gerrard is nieteens jong.

Haha, dat klopt. Ik heb inderdaag de afgelopen 2 jaar bijna alleen maar jonge spelers aangetrokken, maar het is ook zaak om een goede mix te vinden tussen routine en talent, en dat wil ik doormiddel van Steven proberen te creeren.

Staan er nog meer aankopen op het programma?

Ja, en ik kan jullie ook verklappen wie. Steven Taylor, van Newcastle. We zijn al bijna rond met hem. Ook houden we overal talenten in de gaten, en er zullen er waarschijnlijk ook wel een paar nieuwe spelers in de reserves zijn te verwelkomen dit seizoen.

Taylor is een VC, heb jij geen vertrouwen in King of Dawson?

Oh, absoluut wel. Maar verdedigend zitten we gewoon erg krap op dit moment, en Tayler zal niet als reserve gekocht worden, maar wel als concurentie voor de VC positie. We zullen zien wie er de eerste competitie wedstrijd centraal achterin zal staan. Maar zoals ik al zei de deal is nog niet helemaal rond, maar ik verwacht dat dat heel snel zal komen.

Wat verwacht je van de Champions League dit jaar?

Iedereen zal wel hoge verwachtingen van ons hebben in de CL dit seizoen, dat is natuurlijk ook logisch na ons fantastische spel vorig jaar. Ik zal een trotse trainer zijn als we dit jaar in de halve finales komen. Natuurlijk gaan we er alles aan doen om onze titel te verdedigen, maar beloven kan ik jullie dat natuurlijk niet!

Ok bedankt en succes!

Taylor vertrekt naar Spurs

Steven Taylor, de centrale verdediger van Newcastle vertrekt met onmiddelijke ingang naar Tottenham Spurs, Spurs betaalde een bedrag van 13,75 miljoen euro. Taylor is erg blij met de overgang, ik zal er echt alles aan gaan doen om te slagen bij Spurs!

steventaylor.jpg

Alle aankopen van dit seizoen:

transfersinxv6.png

Van Breugel - Talent van Ajax, zal in de reserves beginnen, en mischien uitgeleent worden.

Peter Burn - Zelfde verhaal als Van Breugel

Grahammer - Spaanse keeper, een enorm talent van nog maar 17 jaar

En de Selectie voor dit seizoen:

selectiemg4.png

Theo Walcott word uitgeleent aan Reading

Theo Walcott, het supertalent van Spurs, word voor 1 seizoen uitgeleent aan Reading. Ik denk dat het heel belangrijk is voor Theo dat hij elke week speelt, en dit garantie kan ik hem op dit moment nog niet geven, aldus trainer Rox van Tottenham. Theo zelf heeft aangegen ontzettend zijn best te doen, en hij hoopte volgend jaar definitief bij het 1e elftal van de Spurs te kunnen komen.

En de eerste 11 spelers zijn:

opstellingom5.png

Zit nog wel te twijfelen tussen Taylor en Dawson, King staat achterin wel vast.

Totzover weer even van mij, binnenkort het begin van de competie!

Geplaatst

Leuk een team met maar 1 buitenlander!

Geplaatst
  • Auteur

Ja, dat is ook een beetje mijn doel, om zo weinig mogelijk buitenlanders in een team te hebben. het is niet mijn streven trouwens om een 100% Engelse ploeg te hebben, er loopt namelijk zoveel buitenlands schoon rond in mun spel:P maar mijn oog ligt op talent en engels, en er zullen vast nog wel buitenlanders komen:) snel trouwens een update tot de winterstop:)

Geplaatst

R1E dat is inderdaad mooi :)

Mooie resultaten en Gerrard _O_

verder werd bij mij Liverpool gewoon kampioen :O

Geplaatst

lekkere prestaties man en ook leuk en overzichtelijk neer gezet, mooie transfers... kan alleen maar lovend zijn xD!!!

succes verder!

Geplaatst

Heerlijke resultaten geboekt met de spurs, echt petje af, ook een mooie engelse selectie aan het neerzetten :thumb:

Ga zo door en screentje van Richards aub :) .

Geplaatst

Leest zeer goed en mooie prestaties natuurlijk :clap:

Geplaatst

Gerrard voor zo'n prikkie :cab:

Geplaatst
  • Auteur

Screen Richards:

richardsua3.png

Vind 35 miljoen voor Gerrard anders niet niks, maar gaat lekker tot nu toe:)

Geplaatst

Het gaat lekker.. Die Richards wordt echt goed.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]