Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ben goed bezig met RC Genk.

Eerste seizoen: 3de in Jupiler League,7de ronde van de beker uitgeschakeld

2de seizoen:

-voorlopig 4de in Jupiler league

-Uefa(EURO)CUP: 1ste ronde van de groepsfase met de klotigste loting ooit met RC Genk:

-Bayern Munchen(geen uitleg zeker)

-Chievo(werd in 1ste seizoen 2de in de EURO CUP.)

-Besiktas(op zich wel mogelijk)

-Atletico Madrid(op zich mogelijk om een punt te halen)

In:

Cesare Rossi(30.00)

Lebohang Moekoena(850.000

José Sosa(1.3M)

Luis Clement Ngwat Mahop(1.9M)

Mohammed Lartey(Vrij)

Jonathan Borstein(55.00)

Alejandro Gomez(55.00)

Alois Ncube(Vrij)

Digao(150.000)

Ieuan Lewis(20.00)

Uit:

Faris Haroun(500.000)

G.Vandooren(800.000)

S. Pocognoli(2M)

W. Vrancken(900.000)

G. Ljubojevic(1.2M)

Tactiek: 442 Koning

rcgenktactiekya4.jpg

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit word dus geen verhaal voor alle duidelijkheid,ik wil hier gwn wat statistieken posten en tips krijgen ;)

Om de 5 à 10 matchen update ik dit soms wel ;)

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben goed bezig met RC Genk.

Eerste seizoen: 3de in Jupiler League,7de ronde van de beker uitgeschakeld

2de seizoen:

-voorlopig 4de in Jupiler league

-Uefa(EURO)CUP: 1ste ronde van de groepsfase met de klotigste loting ooit met RC Genk:

-Bayern Munchen(geen uitleg zeker)

-Chievo(werd in 1ste seizoen 2de in de EURO CUP.)

-Besiktas(op zich wel mogelijk)

-Atletico Madrid(op zich mogelijk om een punt te halen)

In:

Cesare Rossi(30.00)

Lebohang Moekoena(850.000

José Sosa(1.3M)

Luis Clement Ngwat Mahop(1.9M)

Mohammed Lartey(Vrij)

Jonathan Borstein(55.00)

Alejandro Gomez(55.00)

Alois Ncube(Vrij)

Digao(150.000)

Ieuan Lewis(20.00)

Uit:

Faris Haroun(500.000)

G.Vandooren(800.000)

S. Pocognoli(2M)

W. Vrancken(900.000)

G. Ljubojevic(1.2M)

Tactiek: 442 Koning

rcgenktactiekya4.jpg

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit word dus geen verhaal voor alle duidelijkheid,ik wil hier gwn wat statistieken posten en tips krijgen ;)

Om de 5 à 10 matchen update ik dit soms wel ;)

Geplaatst

Re: [FM07] RC GENK 2007-2008

Tof dat je mijn tactiek gebruikt. Van Besiktas en Chievo winnen moet wel lukken man, zet m op! ;)

Geplaatst

Met krc genk is het mogelijk om halve finale euro cup te halen en meerdere malen kampioen te spelen... zelf ben ik ook voor genk en een paar talenten die het goed deden bij mij waren: jelle vossen wouter vandermieren en ömer özparez (ofzoiets)

Geplaatst

screentje verdonk graag..

Geplaatst
  • Auteur

Ondertussen een kleine update:

Deel1: RC GENK Europees en Internationaal

EURO CUP:

Groep D Van de Supercup was de poule des doods. met Atletico,Chievo,Besiktas en Bayern stond de belg Lattrez een zware opdracht te wachten.

De eerste match was thuis tegen Chievo,de ploeg die vorig jaar de finale verloor in deze competitie. de Bookmakers waren duidelijk,Chievo was favoriet.

22503 toeschouwers en Peter Walton als Scheidsrechter. Een gelijk op Gaande match tussen Beide teams eindigde op 0-0.hiermee mocht ik niet klagen want Logan Bailly hield schitterend zijn netten schoon en werd dan ook uitgeroepen als man van de match ook was er nog een kleine tegenslag met Lebohang Moekoena die na 11 min. de match moest verlaten.. Missie geslaagd dus,1 punt.

Jupiler League:

De Competitie waar ik vorig jaar nog 3de werd en de titel uit handen moest geven op de laatste speeldag,ik was vastberaden om het nu beter te doen.

na 7 matchen stond ik nog maar 4de. Het werd tijd dat ik eens vernietigend uit zou halen. De match tegen antwerp mocht geen probleem zijn.

Het zag er eventjes niet goed uit toen ik in de 19de minuut Hans Cornelis met een tè aggresieve tackle van het veld zag gestuurd worden. de match leek op een 0-0 af te steven maar uiteindelijk besliste mijn speler,Ngwat-Mahop daar anders over. hij Kreeg een mooie voorzet van Iakovenko die hij binnenkopte met het hoofd.

1-0 dus thuis in het Fenixstadion.

Beker van België:

De beker van België,hier liep het vorig jaar allemaal mis tegen anderlecht. nu ben ik in de 6de ronde uitgeloot tegen FCF Dender. Ik zoek even op wat zij tot nu toe presteerden. tot mijn grote verbazing versloegen ze anderlecht in het begin van het jaar in een vrienschappelijke match. ik moest dus uitkijken.

In het eigen fenixstadion moest ik de klus gaan klaren. 0-0 tijdens de rust maar 5 minuten daarna haalt de topscorer van RC Genk,Kevin Vandenbergh vernietigend uit. 1-0.

Dit werd dus ook de eindstand. een gecontroleerde partij die terecht in het voordeel van GENK eindigde.

Euro Cup:

Na de 0-0 tegen Chievo moest ik naar Munchen waar Bayern op me wachtte. ik rekende hier niet op een punt. Ook de Bookmakers geloofden niet in mijn kansen.

Na 14 minuten maakte Sven Verdonck een fout op Salhiamidzic in het strafschopgebied. de scheidsrechter beslist strafschop. die zelfde Salhiamidzic maakt al meteen de 1-0 en nog geen 7 minuten daarna scoorde Obefami Martins. 2-0 dus voor de duitsers. het werd een ware afstraffing,of toch niet? Na een halfuur kwam ik wat beter in de match en kreeg een paar goede kansen zoals vandenbergh er 1 op de paal trapt. Uiteindelijk word het nog 3-0 door een late Goal van Roque Santa Cruz op aangeven van Pizarro. enigzins had ik dit wel verwacht. Ik zeg tegen de spelers ook dat ze zich het niet te hard moeten aantrekken en stap met volle moed naar de volgende confrontatie.

Jupiler League:

Zouden ik en de spelers de nederlaag al verwerkt hebben van in Munchen. In ieder geval het zal wel moeten want deze match is van cruciaal belang. Het is namelijk tegen Anderlecht. De zenuwen staan gespannen er waren nog voor de match zelf al grove woorden tussen beide managers. Het duel zou op leven en dood worden gestreden...

Next coming up: Het Duel tegen anderlecht en het verdere verloop van het Europees avontuur.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ik heb besloten om mijn verslagjes altijd in deze styl te gaan maken. a.u.b wat reacties en ik hoop dat ik jullie wat heb meegesleept in mijn verhaal. ;)

Geplaatst

mensen hoeven niet altijd een reactie te geven.. gewoon doorgaan.. Ook zonder reacties zullen mensen het blijven lezen..

Geplaatst
  • Auteur

mensen hoeven niet altijd een reactie te geven.. gewoon doorgaan.. Ook zonder reacties zullen mensen het blijven lezen..

ik heb idd genoeg ervaring en ik weet dat mensen dit lezen maarja als je geen reactie's krijgt valt mijn motivatie ook weg..
Geplaatst

waarom? waarom zou je motivatie wegvallen? je bent toch zelf lekker leuk een spelletje aant spelen, je doet het toch niet alleen maar voor de mensen die het lezen? :cab:

Geplaatst
  • Auteur

waarom? waarom zou je motivatie wegvallen? je bent toch zelf lekker leuk een spelletje aant spelen, je doet het toch niet alleen maar voor de mensen die het lezen? :cab:

idd nee,maar niet om te spelen maar gwn om dit te posten...
Geplaatst
  • Auteur

Deel2: de Topper tegen anderlecht en het vervolg

Jupiler League:

De topper tegen anderlecht stond vandaag voor de deur. Ik moest uit tegen misschien wel de sterkste club uit België spelen. Ik speelde vooral op de counter en dat loonde, na 19 minuten kopt Jose Sosa de 1-0 binnen. na de rust speelde anderlecht ons van de mat maar een schitterende Logan Bailly hield ons tot 9x recht. Natuurlijk werd hij dus uitgeroepen als man van de match!

Jupiler League:

Na de 1-0 winst tegen Anderlecht moet ik het nu opnemen tegen St-Truiden. Altijd al een moeilijke opdracht geweest dus verwachtte ik de beste inzet van mijn spelers. St-Truiden had meer balbezit het eerste halfuur maar daarna onderging GENK een metamorfose,de instructies van Lattrez hielpen duidelijk. Ze kregen de éne kans na de andere en in de 39 min. was het raak. Tom soetaers met een mooi en laag schot. Na de rust domineerde ik de partij en zette die dominantie ook nog eens in om in een goal. 2-0,Dankzij Vandenbergh. Deze stand bleef op het bord staan. Een verdiende 2-0 overwinning dus.

EURO CUP:

Na het zware verlies tegen Bayern had ik wat recht te zetten. Ik had nog maar 1 punt op 6 en het was dus noodzakelijk om te winnen. Atletico speelde me van het kastje naar de muur maar Bailly was weer super. Als na 30 minuten Maniche rood pakt kantelt de partij. Genk komt beter in de partij en krijgt ook halve kansen. De grootste kansen krijgt Atletico nog via Cesar Delgado maar Logan Bailly pakte vandaag alles! De match eindigde op 0-0 en het zag er niet al te best uit. Ik had nu 2/9 en ik moest dus winnen van Besiktas als ik nog kans wou maken op de volgende ronde.

Dit is dus op dit moment de stand in mijn groep:

2 matchen:Atletico: 7 Punten (Geplaatst)

3 matchen:Bayern Munchen: 6 punten ( Geplaatst)

2 matchen:Chievo: 4 punten

3 matchen:RC Genk: 2 punten

2 matchen:Besiktas: 0 punten

Chievo mocht niet winnen tegen Atletico en ik mocht niet verliezen van Besiktas of mijn Europese carière was voorbij.

Geplaatst

wie spelen tot nu toe het beste? @ spelers?

Geplaatst

Jammer van Pocognoli :O 2M is niet genoeg vind ik :O

Geplaatst

waarom posten jullie hiernog terwijl het laatste bericht van 16 dagen geleden was

Geplaatst

omdat sommige mensen @ ik kijken nooit naar de datum:)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]