Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Bij deze een nieuwe novelle van mijn kant, nadat de nieuwe patch uitwas had ik geen zin meer in mijn celtic game.

Daarom besloot ik maar om met de mooiste club van België iets te doen, deze club zit aardig in het slop.

Ik kan me nog goed herinneren dat toen ik 16 was ik de wedstrijd Parma - RAFC op tv zag de Europacup finale, tijdens deze wedstrijd is denk ik ook mijn sympathie voor Antwerp ontstaan.

Van die wedstrijd weet ik alleen nog dat Antwerp verloor en dat Cisse Severijns mij opviel in positieve zin (misschien fout geschreven) mij opviel.

Royal Antwerp Football Club (RAFC) is de oudste voetbalclub van België. De club werd opgericht in 1880 en is bij de Voetbalbond aangesloten met stamnummer 1. De bijnaam van de club is "The Great Old". De laatste jaren is het team in tweede klasse terecht gekomen. In 1993 was Royal Antwerp Football Club onder trainer Walter Meeuws nog finalist van de Europabeker voor Bekerwinnaars. De op het legendarische Wembley gespeelde finale tegen AC Parma werd weliswaar verloren met 1-3. Royal Antwerp F.C. is daarmee wel de laatste Belgische voetbalclub die een Europese Bekerfinale betwistte. Sinds 1998 loopt er een samenwerkingsakkoord met Manchester United.

RAFC speelt sinds 1923 in het Bosuilstadion (16.649 plaatsen).

Het Bosuil stadion van Antwerpen.

bosuilit9.jpg

• Erelijst van Royal Antwerp FC

Belgisch landskampioenschap
    Winnaar (4): 1928/29, 1930/31, 1943/44, 1956/57
    Tweede (11): 1895/96, 1924/25, 1929/30, 1931/32, 1932/33, 1945/46, 1955/56, 1957/58, 1962/63, 1973/74, 1974/75
    Beker van België
    winnaar (2): 1955, 1992
    Finalist (1): 1975
    Belgische Supercup
    Finalist (1): 1992
    Europese Beker voor Bekerwinnaars
    Finalist (1): 1993

Na een snelle blik op de selectie viel me 1 ding op weinig kwaliteit, met uitzondering de huurlingen van Man Utd (samenwerking al zo’n 8 jaar).

Mede hierdoor werd er besloten om veel en vooral transfervrije spelers naar Antwerpen te lokken.

1transinuc8.jpg

Geen screen van vertrokken spelers aangezien er niets vertrok.

Dan de selectie die het voor “the great old†moest doen, en ik kreeg geen spijt van deze selectie.

1selectierl5.jpg

Onder aanvoering van de huurlingen van Man Utd werd het kampioenschap behaald.

Echter aankomend seizoen na de promotie verwacht ik grote problemen voor ons, tenzij ik wederom zo makkelijk spelers van Man utd kan krijgen.

1standwv0.jpg

1bestespeler2divisiesl1.jpg

Bij een kampioenschap horen allerlei prijzen zo ook de beste speler en manager enz enz enz.

bestemi9.jpg

managervhjaarwd6.jpg

Team van het jaar in de Belgische 2de klasse.

Waaronder een aantal Antwerp spelers.

selectievhjaarmn7.jpg

Graag hoor ik op en aanmerkingen van jullie kant.

Nieuwe post bevat transfers en start van het nieuwe seizoen.

En tevens probeer ik meer belgische spelers aan te trekken, dit omdat de 3/4 van de belsgische competitie uit vage buitenlandse spelers bestaat.

Geplaatst
  • Auteur

Bij deze een nieuwe novelle van mijn kant, nadat de nieuwe patch uitwas had ik geen zin meer in mijn celtic game.

Daarom besloot ik maar om met de mooiste club van België iets te doen, deze club zit aardig in het slop.

Ik kan me nog goed herinneren dat toen ik 16 was ik de wedstrijd Parma - RAFC op tv zag de Europacup finale, tijdens deze wedstrijd is denk ik ook mijn sympathie voor Antwerp ontstaan.

Van die wedstrijd weet ik alleen nog dat Antwerp verloor en dat Cisse Severijns mij opviel in positieve zin (misschien fout geschreven) mij opviel.

Royal Antwerp Football Club (RAFC) is de oudste voetbalclub van België. De club werd opgericht in 1880 en is bij de Voetbalbond aangesloten met stamnummer 1. De bijnaam van de club is "The Great Old". De laatste jaren is het team in tweede klasse terecht gekomen. In 1993 was Royal Antwerp Football Club onder trainer Walter Meeuws nog finalist van de Europabeker voor Bekerwinnaars. De op het legendarische Wembley gespeelde finale tegen AC Parma werd weliswaar verloren met 1-3. Royal Antwerp F.C. is daarmee wel de laatste Belgische voetbalclub die een Europese Bekerfinale betwistte. Sinds 1998 loopt er een samenwerkingsakkoord met Manchester United.

RAFC speelt sinds 1923 in het Bosuilstadion (16.649 plaatsen).

Het Bosuil stadion van Antwerpen.

bosuilit9.jpg

• Erelijst van Royal Antwerp FC

Belgisch landskampioenschap
    Winnaar (4): 1928/29, 1930/31, 1943/44, 1956/57
    Tweede (11): 1895/96, 1924/25, 1929/30, 1931/32, 1932/33, 1945/46, 1955/56, 1957/58, 1962/63, 1973/74, 1974/75
    Beker van België
    winnaar (2): 1955, 1992
    Finalist (1): 1975
    Belgische Supercup
    Finalist (1): 1992
    Europese Beker voor Bekerwinnaars
    Finalist (1): 1993

Na een snelle blik op de selectie viel me 1 ding op weinig kwaliteit, met uitzondering de huurlingen van Man Utd (samenwerking al zo’n 8 jaar).

Mede hierdoor werd er besloten om veel en vooral transfervrije spelers naar Antwerpen te lokken.

1transinuc8.jpg

Geen screen van vertrokken spelers aangezien er niets vertrok.

Dan de selectie die het voor “the great old†moest doen, en ik kreeg geen spijt van deze selectie.

1selectierl5.jpg

Onder aanvoering van de huurlingen van Man Utd werd het kampioenschap behaald.

Echter aankomend seizoen na de promotie verwacht ik grote problemen voor ons, tenzij ik wederom zo makkelijk spelers van Man utd kan krijgen.

1standwv0.jpg

1bestespeler2divisiesl1.jpg

Bij een kampioenschap horen allerlei prijzen zo ook de beste speler en manager enz enz enz.

bestemi9.jpg

managervhjaarwd6.jpg

Team van het jaar in de Belgische 2de klasse.

Waaronder een aantal Antwerp spelers.

selectievhjaarmn7.jpg

Graag hoor ik op en aanmerkingen van jullie kant.

Nieuwe post bevat transfers en start van het nieuwe seizoen.

En tevens probeer ik meer belgische spelers aan te trekken, dit omdat de 3/4 van de belsgische competitie uit vage buitenlandse spelers bestaat.

Geplaatst

Re: Still making history "The Great Old" RAFC

Mooie clubkeuze(Ga zelf naar elke wedstrijd van Antwerp kijken _O_ ) en KUTGW :checkit:

sfeerrld1.png

Nog 'n mooie screen toen Antwerp in 1e zat.

Geplaatst

Yui de schande van belgie overal waar ze gaan moeten ze iets vernielen.

Maar ale succes in eerste

Geplaatst

Dé club van België !!

Succes in eerste, ben benieuwd wie je gaat halen !!

Geplaatst
  • Auteur

Beetje het feyenoord van belgie dus.

Zijn ze zo fanatiek de suporters van Antwerpen, enigste wat ik weet is dat ze een sc##t hekel hebben aan de paars/gelen uit antwerpen. (als ik me niet vergis)

Geplaatst

Beetje het feyenoord van belgie dus.

Zijn ze zo fanatiek de suporters van Antwerpen, enigste wat ik weet is dat ze een sc##t hekel hebben aan de paar/gelen uit antwerpen. (als ik me niet vergis)

Lol essevee,wij zijn fanatiek maar dingen vernielen?Waar heb je dat vandaan lol.

En wij hebben inderdaad een grondige hekel aan G*A

Geplaatst

ik mis wel sidi farssi, die normaal bij geel speelt, bij je inkomende transfers of vergis ik me nu ergens?

Geplaatst
  • Auteur

ik mis wel sidi farssi, die normaal bij geel speelt, bij je inkomende transfers of vergis ik me nu ergens?

stond gewoon bij antwerp in de game toen ik hem opstarte

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]