Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Een succesvolle loopbaan [ Start Ek 2012 ]

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Je kan de een succesvolle manager herkennen aan de manier waarop die langs de kant zit. Een manager die hele tijd langs de lijn staat te bazuinen, is meestal niet zo succesvol. Nee, een succesvolle manager zit achterovergeleund in zijn stoel, wetend dat het in 9 van de 10 gevallen allemaal goed komt. Inmiddels ben ik zover gereikt, dat ik me zo'n houding kan veroorloven. Ik zal eventjes kort beschrijven wat mij tot nu toe is toegekomen.

In Juli 2006 ben ik begonnen bij FC Inter. Daar zit ik momenteel nog steeds. Ik heb inmiddels een zeer mooi palmares opgebouwd. In mijn prijzenkast staan:

6 Opeenvolgende landstitels

1 Italiaanse beker

6 Italiaanse Supercups

5 Champions League eindzege's, alleen 2008 heb ik niet binnengesleept.

4 Europese Supercups.

4 Wereldkampioenschappen voor clubs gewonnen.

Ik denk dat dit toch aardig te noemen is. Er is echter een 2e deel aan mijn loopbaan toegevoegd. Naast mijn contract bij Inter, ben ik ook aangenomen door de Nederlandse voetbalbond. Zonder kleerscheuren heb ik mij dan ook geplaatst voor het EK 2012, gehouden in Denemarken. Hier aangekomen zijn we ingedeeld in een poule met Oekraine, Servie en Spanje. Voor mij telt uiteraard alleen de eindzege. Mijn Selectie waar ik dit doel mee probeer na te leven is:

selectieek2012wp6.jpg

Zo dat was de inleiding voor nu. De volgende keer zal ik het verloop van het EK posten. Na het EK zal ik de verrichtingen met Inter gaan posten. Mijn contract loopt nog 1 jaar door bij Inter.

Geplaatst
  • Auteur

Je kan de een succesvolle manager herkennen aan de manier waarop die langs de kant zit. Een manager die hele tijd langs de lijn staat te bazuinen, is meestal niet zo succesvol. Nee, een succesvolle manager zit achterovergeleund in zijn stoel, wetend dat het in 9 van de 10 gevallen allemaal goed komt. Inmiddels ben ik zover gereikt, dat ik me zo'n houding kan veroorloven. Ik zal eventjes kort beschrijven wat mij tot nu toe is toegekomen.

In Juli 2006 ben ik begonnen bij FC Inter. Daar zit ik momenteel nog steeds. Ik heb inmiddels een zeer mooi palmares opgebouwd. In mijn prijzenkast staan:

6 Opeenvolgende landstitels

1 Italiaanse beker

6 Italiaanse Supercups

5 Champions League eindzege's, alleen 2008 heb ik niet binnengesleept.

4 Europese Supercups.

4 Wereldkampioenschappen voor clubs gewonnen.

Ik denk dat dit toch aardig te noemen is. Er is echter een 2e deel aan mijn loopbaan toegevoegd. Naast mijn contract bij Inter, ben ik ook aangenomen door de Nederlandse voetbalbond. Zonder kleerscheuren heb ik mij dan ook geplaatst voor het EK 2012, gehouden in Denemarken. Hier aangekomen zijn we ingedeeld in een poule met Oekraine, Servie en Spanje. Voor mij telt uiteraard alleen de eindzege. Mijn Selectie waar ik dit doel mee probeer na te leven is:

selectieek2012wp6.jpg

Zo dat was de inleiding voor nu. De volgende keer zal ik het verloop van het EK posten. Na het EK zal ik de verrichtingen met Inter gaan posten. Mijn contract loopt nog 1 jaar door bij Inter.

Geplaatst

Re: Een succesvolle loopbaan [ Start Ek 2012 ]

Hej leuk ben benieuwd of het lukt, heb je screentje van die Halil Colak, Ferdi Sonmez en kevin van de berg?

Geplaatst
  • Auteur

Zo, hier volgt het verslag van het EK 2012.

We beginnen het toernooi met een wedstrijd tegen Oekraine, die m.i. geen problemen mag opleveren. Hier het resultaat :

Poule D

nedoekraine71qx9.jpg

Weinig uitleg nodig; een half uur bagger en een uur subliem.

serviened11qp1.jpg

De 2e wedstrijd was Servie, een stugge tegenstander. Ons veldspel was dominant, we waren beter, maar een moment van de lengte van Zigic en daarna verdedigen van Servie leverden ze toch nog een puntje op. Theoretisch is er nog een kans op slagen voor Servie na dit resultaat.

wedstrijd3spanjenedmt3.jpg

Hier was de eerste helft gewoon slecht. Vicente was gelukkig voor ons de enige die net vond.Blijkbaar hoort op achterstand komen erbij. In de 2e helft pakten de wissels van Barazite en Sonmez goed uit. Beiden scoorden ze en zetten ons op 1-2. Collins John maakte het feest uiteindelijk compleet. We werden groepswinnar van de Poule D en in de volgende ronde wacht Engeland.

kwartfinale

18efinaleengelandfr7.png

Op achterstand komen hoort er blijkbaar niet bij. We kwam op 2-0 voorsprong met goed voetbal. Luke Moore dacht de spanning terug te brengen, maar Collins John besliste nog voor rust de wedstrijd en 3-1 was de eindstand. Halve finale wordt tegen titelhouder Italie, waar ik al 6 jaar actief ben als manager.

Halve finale

14efinaleitalieiq7.jpg

Een wedstrijd tussen 2 zeer goeie ploegen. De eerste helft deed niemand iets voor elkaar onder. Kansen over en weer en het publiek zag een leuke wedstrijd. Op slag van rust brak Greene de wedstrijd open. Uit een corner kopte hij binnen. De tweede helft komt er misschien geflatteerd uit. Italie moest komen en zette meer aan, maar het waren van der Vaart en Maduro die binnen 4 minuten de wedstrijd beslisten. Wat volgde was een saai aftreksel van het voorgaande. Rafael maakt het feestje in de 90e minuut compleet door de titelhouder af te drogen met 4-0. Dit zullen ze me bij inter niet in dank afnemen ;).

Finale

12efinaleportugalgw1.jpg

Nou, kijk zelf maar. Portugal volledig weggespeeld met 5-0.

aangevraagde screens

kevinvdbergno6.jpg

ferdisonmezrk9.jpg

halilcolakin8.jpg

Colak en Sonmez waren er op basis van een goed seizoen in de Serie A bij. Echter was ene van de 2 thuis moeten blijven als van Persie niet geblesseerd geweest. Van den Berg is een zekerheid binnen de selectie. Tevens ook bij mijn inter.

De volgende keer zullen mijn verrichtingen met Inter te zien zijn en de eerste wedstrijden op weg naar het WK 2014.

Hier alvast de selectie :

selectieinter1rb7.jpg

selectieinter2vc7.jpg

De selectie zal nog worden ingekort, maar volgende keer meer!.

Screens op aanvraag en reacties zijn welkom

Geplaatst

leuke selectie, dat je zo makkelijk europees kampioen word _O_ en dan nogmet 5-0 ook pff _O_ maarja screentje van millan en dembélé graag :P

Geplaatst
  • Auteur

Screens zullen morgen komen, heb nu even geen tijd ervoor.

Geplaatst

Leuk is dit joh!!!

Ga zo door

Geplaatst

39 man in je selectie! Pfff.

Goed gedaan met NL.

Geplaatst

Ging je behoorlijk makkelijk af met NL.

Mag ik een screen van Bojan?

Geplaatst

Ik kan die kevin op 1 of andere manier nergens vinden, terwijl ik toch een grote database heb geselecteerd...speelt hij op het moment ergens in het buitenland dan?

Geplaatst

Waarschijnlijk is ie laat in het spel gekomen. ;)

Geplaatst
  • Auteur

Kevin vd Berg is inderdaad een regen.

Bojan

bojanvw1.jpg

Kampt momenteel met een gebroken voet, stats zijn dus wel flink gedaald.

Dembele

moussadembeleau7.jpg

Is net terug van 4 maanden blessureleed. Zijn stats zijn dus ook niet op het niveau dat ze horen te zijn.

Millan

nicoalmillanba8.jpg

Dit waren de gevraagde screens. Binnekort zal seizoenshelft 1 van 2012/2013 gepost worden. Verder bedankt voor de reacties!

Geplaatst

mag ik aub een screen van de tacktiek van nederland en inter

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb geen vaste tactiek, die stel ik af op de spelers die ik ter beschikking heb. Meestal speel ik met een ruit op het middenveld en 2 spitsen.

Geplaatst

mag ik een screentje van Nacer ?..

Geplaatst

Screentje de Guzman? en Van Persie alsjeblief?

Geplaatst
  • Auteur

Als er interesse is wil ik deze game wel oppakken, dan begin ik in het seizoen 2015/2016. Is eens wat anders dan gelijk vanaf het begin.

Geplaatst
  • Auteur

Oke, ik zal het ook gaan oppakken. Ik heb zojuist seizoen 14/15 afgerond. We werden voor de 9e keer op rij kampioen. Echter was het voor de rest een relatief mager jaar. De CL werd niet gepakt voor het 2e jaar op rij ( word volgend seizoen dus een must ! ), een fout in de heenwedstrijd in de halve finale tegen Celtic ( 2-0 verloren ) werd niet meer goed gemaakt. In de beker waren we ook niet succesvol. Latere winnaar Fiorentina schakelde ons in de halve finale uit. De Italiaanse supercup konden we wel nog in de prijzenkast zetten. Ik heb na het EK van 2012 ontslag genomen bij Nederland. Ruud Gullit is echter onlangs ontslagen en ik heb het weer overgenomen. Volgend seizoen zal ik verslag geven door middel van screens.

Geplaatst

Als ik het goed begrijp ben je dus bondscoach van Nederland en daarover ga je nu verder(ben in die tijd nieuw gekomen) of heb je een club die ik zo gauw niet kan terugvinden in deze novelle waar je verder mee gaat?

Geplaatst

mag ik een screen van je tackiek zien die je voor het ek gebruikt heb?

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben Inter, al vanaf het allereerste seizoen. Nederland ben ik na het EK mee gestopt en nu weer meebegonnen in 2015. De tactiek die ik in 2012 heb gebruikt heb ik dan ook niet meer. Ik heb nu weer tijd om verder te gaan. Heb het erg druk de laatste tijd dus vandaar..

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]