Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Mancini weg na spanningen

Roberto Mancini is bij Inter Milan opgestapt vanwege 'spanningen', dat meldde het officiële persbericht van FC Internazionale. Vermoedelijk zou hij ruzie hebben gehad met onder andere Materazzi, Adriano en Luís Figo. Hij stuurde de spelers van de training toen hij dacht gezien te hebben dat Materazzi een vuist uitdeelde in het gezicht van Adriano en hierbij zou Figo Materazzi hebben uitgescholden voor een niet nader te noemen scheldwoord. Het trio werd niet meegenomen naar het trainingskamp in Sicilië, en dat konden de fans niet op prijs stellen. Toen een week later bleek dat Mancini het trio wou verkopen sloegen de stoppen door bij de fans. Er kwamen massaal anti-Mancini spandoeken te hangen langs het trainingsveld, en zo fanatiek als de Italiaanse supporters zijn ook dreigbrieven naar hem en zijn familie. Hierop besloot Roberto Mancini ontslag aan te vragen.

P_Zinedine_Zidane_1.jpg

Zizou is nieuwe trainer Internazionale

Zinedine Zidane is aangesteld bijna Inter Milan. Hij is de vervanger van de opgestapte Roberto Mancini. Zidane heeft een één-jarig contract getekend wat aan het eind van het seizoen -mogelijk- verlengd wordt. Zidane reageerde erg trots op zijn aanstelling. Er is één probleem: `Ik ben nu coach van Materazzi, dat wordt nog een probleem, haha. Nee, ik heb alles geregeld met Marco. Het was iets wat hij tegen me zij tijdens een van de belangrijkste wedstrijden in z`n leven. Tijdens zo'n finale zeg je dat gewoon per ongeluk, aldus de trotse en blije Zidane."

Geplaatst
  • Auteur

Mancini weg na spanningen

Roberto Mancini is bij Inter Milan opgestapt vanwege 'spanningen', dat meldde het officiële persbericht van FC Internazionale. Vermoedelijk zou hij ruzie hebben gehad met onder andere Materazzi, Adriano en Luís Figo. Hij stuurde de spelers van de training toen hij dacht gezien te hebben dat Materazzi een vuist uitdeelde in het gezicht van Adriano en hierbij zou Figo Materazzi hebben uitgescholden voor een niet nader te noemen scheldwoord. Het trio werd niet meegenomen naar het trainingskamp in Sicilië, en dat konden de fans niet op prijs stellen. Toen een week later bleek dat Mancini het trio wou verkopen sloegen de stoppen door bij de fans. Er kwamen massaal anti-Mancini spandoeken te hangen langs het trainingsveld, en zo fanatiek als de Italiaanse supporters zijn ook dreigbrieven naar hem en zijn familie. Hierop besloot Roberto Mancini ontslag aan te vragen.

P_Zinedine_Zidane_1.jpg

Zizou is nieuwe trainer Internazionale

Zinedine Zidane is aangesteld bijna Inter Milan. Hij is de vervanger van de opgestapte Roberto Mancini. Zidane heeft een één-jarig contract getekend wat aan het eind van het seizoen -mogelijk- verlengd wordt. Zidane reageerde erg trots op zijn aanstelling. Er is één probleem: `Ik ben nu coach van Materazzi, dat wordt nog een probleem, haha. Nee, ik heb alles geregeld met Marco. Het was iets wat hij tegen me zij tijdens een van de belangrijkste wedstrijden in z`n leven. Tijdens zo'n finale zeg je dat gewoon per ongeluk, aldus de trotse en blije Zidane."

Geplaatst

Re: Zizou bij Internazionale

per ongeluk zal het niet zijn geweest ;)

mar origineel gebracht

Geplaatst

Materatzzi doet nooit iets perongelijk! het is een echte Clown, en ik haat clowns ;)

Geplaatst

Leuk bedacht succes met inter moet toch lukken lijkt mij

Geplaatst
  • Auteur

Raymond Domenech stopt bij Frankrijk

Raymond Domenech heeft besloten te stoppen bij het Franse nationale elftal. Z'n reden werd niet genoemd maar volgens de insiders zou het komen omdat hij dacht niet verder te kunnen komen met dit team, en het dus alleen maar slechter zou kunnen gaan. De meest genoemde kandidaten om Domenech op te volgen zijn Paul le Guen, Gérard Houllier, Didier Deschamps en Zinedine Zidane. De opvolger wordt volgens de officiële verklaring bekend gemaakt rond het begin van Augustus[/b]

Geplaatst

Raymond Domenech heeft besloten te stoppen bij het Franse nationale elftal. Z'n reden werd niet genoemd maar volgens de insiders zou het komen omdat hij dacht niet verder te kunnen komen met dit team, en het dus alleen maar slechter zou kunnen gaan. De meest genoemde kandidaten om Domenech op te volgen zijn Paul le Guen, Gérard Houllier, Didier Deschamps en Zinedine Zidane. De opvolger wordt volgens de officiële verklaring bekend gemaakt rond het begin van Augustus[/b]

zo snel al? :O]:

zit jij te cheaten jongeman? :cab:

Geplaatst
  • Auteur

zo snel al? :O]:

zit jij te cheaten jongeman? :cab:

Nee! Was in het begin al :S:S:S

Geplaatst

Mooi, :thumb:

Anders komt Materazzi even langs mr zizou :D

ga zo veder !

Geplaatst
  • Auteur

NOS kort-sport

- ZZ Top is de nieuwe coach van het Franse nationale elftal

Zinedine Zidane is door de Franse bond aangesteld als bondscoach. Hij was derde coach nadat ze eerder Lyon-succescoaches Gérard Houllier en Paul le Guen hadden benaderd, beide weigerden het voorstel. Zidane zal de baan combineren met zijn huidige baan bij Inter.

- Esteban Cambiasso vertrekt naar The Blues

Esteban Matías Cambiasso is voor een bedrag van 16,75 miljoen euro vertrokken naar Chelsea. Hij belandde bij Inter op een zijspoor, omdat Zidane Vieira boven hem verkoos. Cambiasso hoefde niet weg, maar Inter kon hem voor zo'n bedrag niet behouden. Geruchten gaan dat ze van het geld Adriano van Sevilla willen kopen.

Geplaatst

echt een standaard transfer: Cambiasso naar Chelsea voor pakweg 16 miljoen Euro.

Suc6 bij Frankrijk en Inter, wel raar dat de Zonnekoning bij Inter aan de slag gaat maar goed!

Geplaatst

wel raar dat de Zonnekoning bij Inter aan de slag gaat maar goed!

In het echt zou hij zelfs niet eens een managersfunctie ambiëren.

Geplaatst

Meneer is nog maar 12 jaar laat hem zijn creativiteit spuien ;)

Succes heurr

Geplaatst

wel raar dat de Zonnekoning bij Inter aan de slag gaat maar goed!

In het echt zou hij zelfs niet eens een managersfunctie ambiëren.

nee :P, maargoed, het zij zo! :-D

Geplaatst
  • Auteur

bannerxx3.png

1. Júlio César

2. Iván Córdoba

3. Marco Materazzi

4. Javier Zanetti

5. Fabio Grosso

6. Patrick Vieira

7. Luis Figo

8. Zlatan Ibrahimovic

9. Hernán Crespo

10. Adriano Leite

12. Francesco Toldo

13. Maicon

15. Oliver Dacourt

16. Nicólas Burdisso

17. Dejan Stankovic

18. Maxwell

19. Julio Cruz

20. ÃÂÂlvaro Recoba

21. Santiago Solari

22. Paolo Orlandoni

25. Walter Samuel

26. Mariano González

79. Fabián Carini

supercoppaew3.png

Ik moest op 26 augustus tegen AS Roma om de Supercup spelen. Een moeilijk karwei tegen mijn directe concurrent in de competitie. Het was een goede wedstrijd van mijn kant en mijn beide spitsen hebben gescoord. Mijn tacktiek was eerst twee goals maken en dan Italiaans verdedigen. De man of the match was keeper Júlio César.

Overzicht:

interasromayq8.png

Mijn opstelling:

formatiejm9.png

Geplaatst

Zo gek vind ik dat nou ook weer niet! Het blijft nog altijd een goede voetballer!

Geplaatst

Inderdaad, Materazzi is echt een held.

Geplaatst

raar dat materazi in de basis staat :-D

Eerder raar dat Grosso niet speelt ;)

Geplaatst

OMG OMG heb je 46,5 miljoen euro voor hem betaald?? hij is meestal al te halen voor 11 of 12 miljoen, met wat geluk zelfs minder :cab:. Maja het ziet er verder prima uit.

Succes verder :).

Geplaatst

té veel idd. Maar wel gewonnen tegen Roma desondanks... ga zo door met presenteren, en met presteren!

:thumb: :clap:

Geplaatst

leuk verhaal

succes verder

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]