Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: The diary of Nicklas Bendtner

dit is egt zoooooo schitterend :clap:

leest heerlijk weg en is orgineel :D

ga zo door

• Antwoorden 90
  • Weergaven 229
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Schitterend geschreven gaat zo door! KUTGW succes :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Dit is mijn verhaal, mijn leven.. het leven van Nicklas Bendtner (14)

Het gaat goed hier in Londen, ik mag af en toe invallen in wedstrijden en Arsenal doet mee op alle fronten. In de competitie lijkt Liverpool een maatje te groot maar er kan nog van alles gebeuren, er zijn immers nog 13 wedstrijden te gaan. In de FA Cup staan we in de halve finale en ook in de Champions League doen we goed mee. Daar staan we in de kwartfinale tegen Lazio Roma.

Ik ben tot nu toe 9x ingevallen en heb vorige week tegen Charlton mijn eerste competitietreffer gemaakt voor Arsenal. De stand was al 2-0 voor ons, het werd uiteindelijk 3-1. Een tegenvaller is dat ik op dit moment geblesseerd ben. Op de training kwam ik verkeerd terecht na een luchtduel.

Maar ik heb goede hoop voor de laatste fase van de competitie. Ik denk dat ik op tijd fit ben om de ontknoping mee te maken. Zo kan ik toch nog wat wedstrijden meepikken en misschien zit er wel een Champions League finale in? Verder heb ik in Thierry Henry een nieuw maatje gevonden. Hij begeleidt mij op trainingen en ook buiten het veld steek ik veel van hem op, hij is een soort mentor voor mij. Ik weet zeker dat zijn ervaringen mij verder zullen helpen.

Geplaatst

Ik hoop echt dat je het lang volhoudt dit fantastisch om te lezen

Geplaatst
  • Auteur

Schitterend, echt schitterend. Speel je ook FM met Arsenal of wat?

Nee, met een ander elftal, maar dat komt later nog aan bod..

Geplaatst
  • Auteur

Dit is mijn verhaal, mijn leven.. het leven van Nicklas Bendtner (15)

Het is al weer een tijd geleden dat ik een stukje heb geschreven, maar dat komt omdat ik het erg druk heb met Arsenal. Eerst moest ik volledig herstellen van mijn lichte blessure en vervolgens stond alles in het teken van de Champions League. De competitie is beslist, Liverpool is niet meer te achterhalen en zij zijn dan ook de verdiende winnaar. Met spelers als Gerrard, Julio Baptista en Micah Richards hebben ze dan ook een uitstekende selectie.

De Champions League dan, het grootste toernooi voor clubvoetballers. Nadat we Lazio hadden uitgeschakeld en Barcelona ook het onderspit moest delven tegen ons, waren we geplaatst voor de finale. En wie o wie was de tegenstander.. Chelsea FC. Vorig jaar al verliezend finalist (tegen Barcelona) en dit jaar op zoek naar revanche. Allemaal mooie dingen vooraf aan de wedstrijd, media van overal uit Europa hadden aandacht voor deze wedstrijd. Het stadion was ook indrukwekkend, het Santiago Bernabeu te Madrid.

De dagen vooraf aan de finale waren spannend.. zou ik wel bij de selectie zitten? De laatste wedstrijden had ik niet veel speelminuten gemaakt. Ook tijdens de verloren FA Cup finale (1-0 tegen Aston Villa) zat ik niet bij de selectie. Het beslissende woord was van uiteraard Arsene Wenger. Hij noemde de gebruikelijke namen op. Tot aan de aanvallers hoorde ik haast niets.. Hij noemde de aanvallers op die hij zou meenemen naar Spanje.. Thierry Henry, Emmanuel Adebayor, Jose Antonio Reyes en.. Theo Walcott..

Mijn eerste grote teleurstelling in het voetbal was een feit. Ik zou niet meereizen naar Spanje en ik zou de wedstrijd thuis moeten kijken. Wenger kwam me nog uitleggen dat ik nog niet helemaal fit was en dat Theo de laatste wedstrijden goed had gespeeld enzo maar ik was even van de wereld. Ik belde naar huis (in Denemarken) om het slechte nieuws te vertellen. Me pa vertelde me dat ik hier sterker van moet worden en dat ik me als een prof moet gedragen, alleen op die manier zou ik in de toekomst nog die beker omhoog kunnen tillen.

Daar had hij natuurlijk gelijk in, maar het was even niet leuk om Nicklas Bendtner te zijn. Voor wie het nog wil weten: ik heb dit seizoen 13x gespeeld in de Premiership en daarin (slechts) 1 x gescoord. Verder heb ik nog een aantal wedstrijden meegespeeld in de beker en ook europees. Het seizoen zat erop van mij, het eindigde in een anticlimax. Ohja Arsenal won nog wel hoor, met 1-0, doelpunt Henry. Wat ik gedaan heb tijdens de wedstrijd? Pizzaatje besteld en naar de wedstrijd gekeken op tv..

Geplaatst

Mooi geschreven :clap:

KUTGW :thumb:

Geplaatst

idd mooi geschreven, ga zo door ;)

Geplaatst

mooi geschreven !

Geplaatst

mooi geschreven en vertrek bij Arsenal! ;)

Geplaatst

schitterend gepresenteerd.

Geplaatst

Ongelooflijk leuk geschreven en leuk om volgen !!

Kijk uit naar je toekomst !!

Geplaatst
  • Auteur

Dit is mijn verhaal, mijn leven.. het leven van Nicklas Bendtner (16)

Het seizoen 2008/2009. Een nieuw begin, iedereen begint met een schone lei aan het seizoen, iedereen krijgt de kans om zich te bewijzen. Het vorige jaar is goed voor mijn ontwikkeling geweest, ik heb veel geleerd van mijn medespelers, en van Henry, wat een voetballer is dat zeg. Nu is het tijd om me te bewijzen dat ik elke week erbij moet zijn. De concurrentie is zwaar:

Thierry Henry is onze nummer 1 spits, afgelopen seizoen goed voor 19 competitiedoelpunten en natuurlijk de winnende in de CL-finale.

Jose Antonio Reyes, blinkt niet uit in enorme hoeveelheid doelpunten maar speelt altijd wel goede wedstrijden en Wenger is zeer tevreden over hem.

Theo Walcott, de hoop van alle Engelsen. Hij moet nog 20 jaar worden maar is nu al de lieveling van het publiek hier. Scoorde 7x in 25 wedstrijden vorig jaar.

Emmanuel Adebayor. Deze afrikaan gaat het moeilijk krijgen. Vorig jaar 7x gescoord in 20 wedstrijden, niet slecht, maar overklast door Walcott. Ik denk dat als ik mijn best doe, ik hem eruit kan spelen.

Arturo Lupoli, vriend van me. Deze Italiaan staat op de nominatie om verhuurd te worden, goed nieuws dus, al hoop ik dat hij elders wel gaat schitteren, want zijn vriendin maakt heerlijke lasagna.

Nacer Barazite en Carlos Vela zijn inmiddels verhuurd aan respectievelijk Bristol City en Hearts (sco).

Ik zal mijn uiterste best moeten doen om meer speelminuten te maken, maar ik heb er alle vertrouwen in. De nare smaak van het slot van de afgelopen competitie zijn weg, en ik heb er zin in om te spelen. Ervan uitgaande dat Arturo verhuurd wordt, blijven er inclusief mijzelf 5 spelers over voor 2 beschikbare posities in het veld.

Verder is er ook nog goed nieuws hier uit Londen, Arsenal heeft keeper Carlos Kameni gekocht van Espanyol. Hij moet de plaats innemen die Lehmann achterlaat nu hij gestopt is. Als tweede keeper hadden we al Rüstu, de ervaren Turk, maar Wenger lijkt meer vertrouwen te hebben in Kameni.

Binnekort staan ook de WK kwalificatiewedstrijden voor de deur met Denemarken. Het EK hebben we moeten missen, Spanje en Zweden waren te sterk in de poule. We hebben een moeilijke maar ook niet onmogelijk poule:

Zweden (die gaan we echt terugpakken)

Denemarken

Oostenrijk

Slowakije

Azerbeidzjan

Litouwen

De eerste wedstrijd staat gepland voor begin september, uit in Slowakije.

Geplaatst

Ik vind dit nog steeds een topper hoor, zeer leuk om de kant van de speler eens te bekijken !!

Succes dit jaar

Geplaatst

Zeker..

Succes!

Geplaatst

prachtig !!! in een x doorgelezen

Geplaatst
  • Auteur

Dit is mijn verhaal, mijn leven.. het leven van Nicklas Bendtner (17)

Lekker weer was het in België, een trainingskamp van een week. Ik heb zelfs een lekker kleurtje gekregen, ha en dat voor een Deen. Wedstrijden tegen RC Genk, Antwerp en Lierse gespeeld, en alledrie meegedaan. Resultaten zeggen niet veel in de voorbereiding, maar we hebben wel verloren van RC Genk met 2-0. Desondanks was Wenger tevreden over de trip naar België en zijn we klaar voor 16 augustus. Competitiestart, Chelsea uit.

Tot mijn grote verbazing zit ik bij de selectie voor deze wedstrijd. Ik had een goede voorbereiding meegemaakt dat wel, maar dat Adebayor niet is geselecteerd zegt toch wel wat denk ik. Ondanks dat ik niet ben ingevallen heb ik een positief gevoel overgehouden aan deze zet van Wenger. De competitie begint trouwens goed voor ons:

Chelsea 1-0

Bolton 2-2 ingevallen in de 71e minuut

Sunderland 2-0

West Ham 2-1 ingevallen in de 83e minuut

Man Utd 3-1 ingevallen in de 54e minuut, 3e doelpunt gescoord

Charlton 2-1

Dat zijn 16 punten uit 6 wedstrijden, we staan fier aan kop momenteel. Ook heb ik al aardig wat minuten gemaakt. Helaas hebben we de Europese Supercup verloren van onze rivaal de Spurs. We hadden niet het geluk aan onze zijde die wedstrijd ondanks dat we 1-0 voorkwamen. Uiteindelijk verloren met 2-1, niet ingevallen. Maar ik heb wel een medaille ontvangen, tja het is een begin van mijn prijzenkast. Die Johansson van de Uefa zei nog iets in het Zweeds tegen mij maar ik verstond er niks van, knikte en lachte maar beleefd.

In de competitie gaat het goed, Europees ook met een poule met Porto, HSV en Bordeaux. Na 4 wedstrijden zijn we al zo goed als door. Ik voel me nu ook meer gewaardeerd in de selectie, maak veel minuten, zo stond ik afgelopen weekend tegen Newcastle (1-1) voor het eerst in de basis.

De winterstop nadert alweer, en het ziet er naar uit dat Adebayor zijn langste tijd heeft gehad hier. De laatste wedstrijden zit hij niet meer bij de selectie en krijgen Theo en ik steeds vaker de voorkeur van Wenger.

Geplaatst

Dat is goed nieuws he...

Hopelijk krijg je af en toe je kans en neem je die met beide handen !!

Geplaatst
  • Auteur

bedankt voor de lovende reacties, als jullie tips hebben hoor ik het ook graag, ik ben van plan om wat plaatjes toe te voegen om het wat leuker te maken

Geplaatst

bedankt voor de lovende reacties, als jullie tips hebben hoor ik het ook graag, ik ben van plan om wat plaatjes toe te voegen om het wat leuker te maken

Het zou idd wel leuk zijn om wat plaatjes toe te voegen, maar het ziet er nu ook al heel goed uit. Ga zo door!

Geplaatst
  • Auteur

Dit is mijn verhaal, mijn leven.. het leven van Nicklas Bendtner (18)

Zo dan, 21 alweer. Iedereen op de club die me feliciteert en na de training is er gebak, heb ik meegenomen uit het centrum. Nog meer goed nieuws? Ja, Adebayor heeft de knoop doorgehakt, hij wil weg. Op zijn leeftijd wil hij gewoon spelen en daar heeft hij natuurlijk gelijk in, voor bijna 11 miljoen verkocht aan Fulham. Nog meer transfernieuws: Freddy Adu, het welbekende wonderkind uit Amerika komt ons versterken. Freddy heeft al meegetraind en maakt een goede indruk, hij is inzetbaar als aanvallende middenvelder en moet op termijn de opvolger worden van naamgenoot Freddy Ljungberg.

De competitie gaat goed, we hebben weliswaar in December wat punten laten liggen, maar Liverpool en Man Utd staan slecht op enkele punten boven ons. Bovendien heb ik de laatste 2 wedstrijden in de basis gestaan, tegen West Ham en Newcastle dus ik heb niets te klagen, Reyes had een lichte spierblessure en had wat rust nodig. Ik hoop wel dat ik Wenger heb overtuigd, want een basisplaats voelt toch wel lekker.

Tevens was er het WK voor clubs, door Wenger niet echt belangrijk gevonden, maar toch leuk om te spelen. Ik speelde alleen in de halve finale tegen een ploeg uit Marokko, Wydad. De finale tegen Racing uit Argentinië werd helaas verloren maar voor Wenger was het niet meer dan een oefentrip.

nick1iw8.png

Nicklas Bendtner in het shirt van Arsenal

Februari, een maand vol wedstrijden, wedstrijden tegen Liverpool, Spurs, Watford en Villa op het programma. Een maand vol averij. Alleen de wedstrijd tegen Watford levert 3 punten op. Op die manier kunnen we het kampioenschap wel vergeten. En dan nog de CL tegen CSKA. Het wordt een drukke en zware periode, maar ik ben er klaar voor.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]