Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: The diary of Nicklas Bendtner

Ik heb hem weer ff doorgelezen, in een woord prachtig!!

Heel mooi hoe je alles beschrijft vanuit de ogen van de voetballer.

KUTGW :thumb:

• Antwoorden 90
  • Weergaven 229
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Dit is mijn verhaal, mijn leven.. het leven van Nicklas Bendtner (19)

De competitie nadert het einde. Een beetje een verloren jaar voor de club, in de competitie hebben inmiddels aardig wat averij opgelopen en is de achterstand op Liverpool en Man Utd 4 punten. In de League Cup bleek Queens Park Rangers verrassend te sterk. De FA Cup staan we in de finale tegen Man City en de Champions League bleek Liverpool in de halve finale te sterk. Heel jammer want anders zou ik dit jaar wel bij de finale aanwezig zijn.

Er staan nog 4 competitie wedstrijden op het programma maar we richten ons nu op de FA Cup. Het is de enige prijs die we nog kunnen winnen dit seizoen. De competitiewedstrijden winnen we allen, maar het is niet genoeg voor het kampioenschap. Liverpool wint de titel op doelsaldo(!) van Man Utd.

De FA Cup finale, het oudste toernooi ter wereld. Na onder andere Liverpool en Chelsea te hebben verslaan, staan we tegenover Manchester City in de finale. Man City, 9e geëindigd in de competitie heeft een goed elftal met spelers als Samaras en Tuncay. Toch moeten we in staat zijn om de wedstrijd te winnen.

facupkz1.png

FA Cup Final: Man City vs Arsenal

Wenger houdt zijn gebruikelijke toespraak en tot mijn grote verbazing zit ik niet bij de selectie. Als spitsen neemt hij Henry (logisch) Reyes (niet echt op dreef laatste tijd) en Walcott (lieveling van Arsenal) mee. Ik vraag hem na de toespraak of hij mij vergeten was ofzo maar hij wil liever een extra middenvelder meenemen omdat hij bang is dat Man City op het middenveld de slag gaat winnen. Ik rijd naar huis, gedesillusioneerd en vol ongeloof. Dit had ik niet zien aankomen. Ik heb dit jaar 22 competitiewedstrijden gespeeld waarvan 10 in de basis. Daarin heb ik 7 x gescoord. Dat kan en moet natuurlijk beter maar ik ben in vorm en snap dan ook niets van deze beslissing.

De finale zit ik op de tribune, samen met Arturo Lupoli. Samen kijken we hoe Arsenal wordt overtroefd door Manchester City. Man City is veel agressiever en aanvallend heeft Arsenal niets in te brengen. Een extra spits was toch wel handig nu, denk ik bij mezelf. Na de wedstrijd zit ik thuis, nadenkend waarom ik toch niet ben opgenomen in de selectie. Is dit wat mijn toekomst me brengt? Finales missen? Moet ik hier wel blijven, ik heb het naar me zin maar me ambitie is om prijzen te winnen. En op deze manier gaat dat niet. Is Arsenal wel de juiste club voor me?

Geplaatst

Nog steeds zeer mooi, ziet er ook goed uit met die plaatjes. Ga zo door ;)

Geplaatst

Vet geschreven.. Ben benieuwd hoe het verder gaat

Geplaatst

Ik zou verhuizen man...

Wegrotten op de bank tijdens belangrijke wedstrijden ?!

Je verdient wel meer respect volgens mij!

Geplaatst

Hij kan toch niet beslissen wat die Bendter doet..?

Ik denk dat MajinRico hem gaat kopen

Geplaatst
  • Auteur

Dit is mijn verhaal, mijn leven.. het leven van Nicklas Bendtner (20)

In de zomer heb ik contact met Sören Lerby, mijn zaakwaarnemer. Ik vertel hem dat ik meer speeltijd wil hebben en dat ik niet meer tweede viool wil spelen. Na een middagje erover gepraat te hebben besluit ik om toch maar bij Arsenal te blijven. Al wil ik eerst wel een gesprek met Wenger. In dat gesprek maakt Wenger duidelijk dat ik niet weg mag. Hij ziet mij als de ideale opvolger voor Henry. Al moet ik wel geduld hebben volgens hem. Om aan te geven hoezeer ze mij willen houden krijg ik een nieuw contract aangeboden. Mijn contract loopt eind van het seizoen af (juli 2010) en anders ben ik transfervrij na dit seizoen. Uit dat nieuwe contract spreekt veel waardering en na een paar dagen bedenktijd besluit ik mijn handtekening te zetten. Tot 2013.

Het seizoen 2009/2010. Ik ben fit, voel me goed en krijg veel speeltijd in de voorbereiding. De voorhoede samenstelling blijft veelal hetzelfde, al is er wel één nieuw gezicht: Gianpaolo Pazzini. Net voor aanvang van de competitie koopt Arsenal de spits van Fiorentina, voor het bedrag van 65 miljoen euro! 65 miljoen. Dat is een behoorlijke concurrent voor me. Een ander nieuw gezicht is Franck Ribéry, die eigelijk een beetje mislukt is bij Chelsea, maar hier voor grote waarde kan zijn.

pazziniob9.png

Gianpaolo Pazzini, de man van 65 miljoen euro

De bedoeling van Wenger is om met 2 spitsen te spelen, zijn voorkeur gaat uit naar Henry samen met Pazzini, want ja dat is toch een spits van 65 miljoen, die laat je niet op de bank zitten. Van links moet Reyes komen en van rechts Ribery. Op het middenveld hebben we Fabregas en Freddy Adu. Verdedigend staat het goed met Kameni op doel en voor hem Eboué, Touré, Senderos en Gallas. Ik moet me richten op de spitspositie, nu het lijkt dat Walcott voor de rechtshalf/buiten gaat dit seizoen. Ook is me maatje Arturo Lupoli dit jaar opgenomen in de selectie, al moet ik natuurlijk wel de voorkeur krijgen boven hem.

De eerste wedstrijden starten we matig, de kwalificatie voor Champions League is geen probleem tegen een ploeg uit Wit-Rusland, maar de competitie beginnen we wisselvallig, met gelijke spelen tegen Newcastle, Charlton en Fulham. Wel wordt er gewonnen van Wigan en Man Utd, maar daarna verliezen we van West Ham en thuis van Blackburn. Ikzelf speel de wedstrijd tegen Wigan 90 minuten en val ik in tegen Fulham. Wenger wil Pazzini de gelegenheid geven om te wennen aan het voetbal in Engeland, maar hij kan zijn draai nog niet echt vinden met 1 doelpunt in 7 wedstrijden. Als dit zo doorgaat gaan mijn kansen stijgen…

Geplaatst

Heerlijk geschreven... Kan ik een screen van de stats van Bendter zien??

Geplaatst
  • Auteur

Heerlijk geschreven... Kan ik een screen van de stats van Bendter zien??

Ik denk dat ik die bewaar tot dat hij aan zn top zit, enne het is een dagboek he, als ik een screen plaats, zal die in het topic van spelers komen..

Maar als ik hem plaats zal ik het laten weten!

Geplaatst
  • Auteur

Dit is mijn verhaal, mijn leven.. het leven van Nicklas Bendtner (21)

Gianpaolo Pazzini, wereldspits, 65 miljoen euro waard. Maar hij bakt er niks van. Ook Wenger lijkt nu in te zien dat Pazzini niet kan brengen wat van hem verwacht wordt. Ik heb de laatste wedstrijden vooral in europees verband vaker de voorkeur gekregen boven hem. Misschien is de engelse levensstijl en het engelse voetbal gewoon niet geschikt voor Pazzini, hij zou ook niet de eerste zijn die in Engeland niet zijn beste spel kan laten zien. (Denk aan Veron, Crespo, Sheva etc.)

We hebben de laatste tijd ook wat meer punten gepakt dan de eerste wedstrijden. We zijn in het spoor van Liverpool, Man Utd en Chelsea. Europees gaan we ook door naar de knockout fase. Ik denk dat ik nu wat meer in beeld kom bij de trainer want ik scoor ook regelmatig.

Het is begin december, ik zit aan me Playstation3, Pro Evolution Soccer 9 te spelen. Wie? Arsenal natuurlijk, met mezelf in de spits haha. Ik krijg een berichtje van mijn zaakwaarnemer Sören Lerby: of ik interesse heb in een nieuw avontuur. Ik stuur hem terug dat ik nog even wil wachten daarmee want ik sta op het punt om een basisplaats te krijgen bij Arsenal. De clubs die interesse tonen? Birmingham City, Manchester City, Liverpool en grote club uit Italië. Allemaal heel leuk enzo, maar ik denk dat ik tijdens de komende transferperiode in januari niet ga verkassen. Ik denk dat ik op dit moment op de goede plaats zit bij Arsenal en dat ik hier een basisplaats kan krijgen.

Januari, altijd een maand vol chaos, transfers en geruchten. Zo lees ik ook in enkele kranten dat ik voor Manchester City ga tekenen en dat ook AS Roma een kandidaat is voor mij. Ik vind het allemaal wel best, ik hou me liever bezig met trainen en spelen dan met de media. Ik word wel uitgenodigd voor een gesprek met The Guardian, een grote krant hier in Engeland. Na enig overleg met mijn vader en zaakwaarnemer besluit ik om een interview af te geven zodat het duidelijk wordt dat mijn hart op dit moment bij Arsenal ligt.

reyes1ey1.png

José Antonio Reyes

Ook is er transfernieuws binnen de club: Jose Antiono Reyes is verkocht aan Real Madrid. De Spanjaard speelde niet zijn beste seizoen tot nu toe en wilde terug naar Spanje. Voor een bedrag van 23 miljoen verhuist hij direct naar de Spaanse hoofdstad waar hij al eerder een jaar op huurbasis speelde.

Geplaatst
  • Auteur

Dit is mijn verhaal, mijn leven.. het leven van Nicklas Bendtner (21)

Gianpaolo Pazzini, wereldspits, 65 miljoen euro waard. Maar hij bakt er niks van. Ook Wenger lijkt nu in te zien dat Pazzini niet kan brengen wat van hem verwacht wordt. Ik heb de laatste wedstrijden vooral in europees verband vaker de voorkeur gekregen boven hem. Misschien is de engelse levensstijl en het engelse voetbal gewoon niet geschikt voor Pazzini, hij zou ook niet de eerste zijn die in Engeland niet zijn beste spel kan laten zien. (Denk aan Veron, Crespo, Sheva etc.)

We hebben de laatste tijd ook wat meer punten gepakt dan de eerste wedstrijden. We zijn in het spoor van Liverpool, Man Utd en Chelsea. Europees gaan we ook door naar de knockout fase. Ik denk dat ik nu wat meer in beeld kom bij de trainer want ik scoor ook regelmatig.

Het is begin december, ik zit aan me Playstation3, Pro Evolution Soccer 9 te spelen. Wie? Arsenal natuurlijk, met mezelf in de spits haha. Ik krijg een berichtje van mijn zaakwaarnemer Sören Lerby: of ik interesse heb in een nieuw avontuur. Ik stuur hem terug dat ik nog even wil wachten daarmee want ik sta op het punt om een basisplaats te krijgen bij Arsenal. De clubs die interesse tonen? Birmingham City, Manchester City, Liverpool en grote club uit Italië. Allemaal heel leuk enzo, maar ik denk dat ik tijdens de komende transferperiode in januari niet ga verkassen. Ik denk dat ik op dit moment op de goede plaats zit bij Arsenal en dat ik hier een basisplaats kan krijgen.

Januari, altijd een maand vol chaos, transfers en geruchten. Zo lees ik ook in enkele kranten dat ik voor Manchester City ga tekenen en dat ook AS Roma een kandidaat is voor mij. Ik vind het allemaal wel best, ik hou me liever bezig met trainen en spelen dan met de media. Ik word wel uitgenodigd voor een gesprek met The Guardian, een grote krant hier in Engeland. Na enig overleg met mijn vader en zaakwaarnemer besluit ik om een interview af te geven zodat het duidelijk wordt dat mijn hart op dit moment bij Arsenal ligt.

reyes1ey1.png

José Antonio Reyes

Ook is er transfernieuws binnen de club: Jose Antiono Reyes is verkocht aan Real Madrid. De Spanjaard speelde niet zijn beste seizoen tot nu toe en wilde terug naar Spanje. Voor een bedrag van 23 miljoen verhuist hij direct naar de Spaanse hoofdstad waar hij al eerder een jaar op huurbasis speelde.

Geplaatst

zeer mooi en leuk om te lezen :)

KUTGW :checkit:

Geplaatst

Ziet er weer goed uit jongen KUTGW

Geplaatst

Blijft een mooi verhaal hoor !!

Trek dit nog maar even door!!

Geplaatst

echt schitterend geschreven..

ga zo door :checkit: :clap:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]